Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

θα μου επιτρέψετε να πω όμως ότι στο εισιτήριο του επιβάτη δεν είναι τίποτα τρομερή έκπτωση τα 25 ευρώ αντί 28 ή 29, αν θυμάμαι καλά...γιατί δεν βάζει και αυτός για σάμο σούπερ οικονομική θέση, να πληρώσω 10 ευρώ, να πάω αύριο να κλείσω τα εισιτήρια για το καλοκαίρι...και μην μου πείτε ότι θα ζημιωθεί η εταιρεία...

Αγαπητέ μου πως είναι η διαφορά εισιτηρίων 4 ευρώ?Ο ΠΗΓΑΣΟΣ έχει σαλόνι με 27 ευρώ για ικαρία(όχι διακεκριμένη αλλά οικονομική θέση) είναι δυνατόν να έχει 28 και 29 ευρώ το βαθύ?Μήπως έχει 32,50 ευρώ?Μήπως τελικά η διαφορά είναι 7,5 ευρώ?Μήπως δηλαδή μιλάμε για μια εκπτωση της τάξης του 20%?Σέ έναν επιβάτη ο οποίος έχει μικρό μπάτζετ ή πηγαινοέρχεται συχνα ξέρεις τι διαφορά είναι το 20%?

Κανεις λόγο ότι αν βάλει ο Αγούδημος 10 ευρώ εισιτηριο για Σάμο θα πας αυριο το πρωί να κόψεις.Σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύουν οι καθυστερήσεις και η αναζήτηση του ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ μεσοπέλαγα? Σε αυτή την περίπτωση εξαφανίζονται οι κοριοι και οι κατσαρίδες του ΡΟΜΙΛΝΤΑ ή γλυτώνεις το τρεχαλητό για να προλάβεις κανεπέ στο ΜΙΛΕΝΑ?Όλα όσα σε ενοχλούν σε νεα βαπόρι και μας είπες πιο πάνω θα πάψουν να υφίσταντο με 10 ευρώ εισιτηριο?

Μήπως τελικά θες να διανύσεις 170 μίλια τζάμπα?

Για πήγαινε να κόψεις τέτοιο εισιτήριο από 20 Ιουνίου έως τέλος Αυγούστου.Και γιατί ξεκίνησε η προσφορά αυτή όταν ξεκίνησαν και τα ταχύπλοα της Ελλένικ?Και γιατί δεν μπορεί να το ακυρώσεις ή να το κάνεις όπεν ή να το αλλάαξεις με ημερομηνία?

Επίσης δεν μπορω να καταλάβω από που συμπέρανες την έκπτωση των 135%.Δηλαδή στην μπλού θα πληρώσεις 40 ευρώ και στον αγούδημο ή στον ΠΗΓΑΣΟ 94?B) ?

Το ποστ που έχει γραψει ο Νίκ στις προσφορέ και εκπτώσεις για τις τιμές της Μυκόνου ενόψη και τριημέρου Αγίου Πνεύματος το είδες?

Ειλικρινά φίλε μου δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σου κι ούτε τι προσπαθείς να αποδείξεις με τα λεγόμενα σου.

Οπότε πιθανή περεταίρω αντιπαράθεση δεν νομίζω να αξίζει και τον κόπο.Ο καθένας που μας διάβασε εβγαλε τα συμπεράσματά του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η τιμή 32,50 σαλόνι οικονομικής είναι υψηλή για το Πηγασο δεν θυμάμαι ακριβώς αλλα έχω την εντύπωση ότι κάπου τόσο είχα πληρώσει στο Μυκονος

Ο Αγούδημος έχει απλά μια λογική τιμή τα 25 ευρώ που έχει το εισητήριο για καρλόβασι είναι αυτό ακριβώς που πρέπει να έχει για αυτά που προσφέρει.Μπορεί να έχει όντως πιο εκπτωτική εμπορική πολιτική άλλα ας μη το κάνουμε και ολόκληρο θέμα πια θα συμφωνήσω με το history ότι τα δυο και τρία ευρώ δεν είναι διαφορά άλλα είναι τα προβλήματα όταν ο άλλος έχει οικογένεια και πρέπει να πάρει καμπίνα και έχει και το άμαξι τότε για δέιτε ποσο βγαίνει η σούμα

Link to comment
Share on other sites

Μηπως η γραμμη της Ικαριας-Σαμου ειναι μια γραμμη που παρολο δεν ειχε νεοτευκτο τελευταιας γενιας πλοιο οι επιβατες της μπαινουν στο δικο τους γκαραβι;
Ο anteo έθεσε πολύ σωστά το ζήτημα.Η Ικαρία Σάμος έχει το δικό τους καράβι μπαίνει μέσα ο επιβάτης θα ζήσει μια οικογενειακή ατμόσφαιρα.
:P Οι κάτοικοι κύριε Nick, παραπονούνται γιατί έχουν βαρεθεί να ταξιδεύουν συνέχεια με το ίδιο πλοίο.

γιατι καλιε εχουν βαρεθει το ιδιο βαπορι:confused: ; υπαρχουν γραμμες, που οι νησιωτες:confused: καμαρωνουν γι'αυτο ακριβως το πραγμα. εχουν το δικο τους βαπορι:D .

ειλικρινα παιδια δεν καταλαβα προς τι τοση ενταση; για τις κατσαριδες δεν συζηταω, γιατι ολοι εχουμε κατι να πουμε (ειτε απο βαπορι, ειτε απο εστιατοριο). απο εκει και περα οντως τα τελευταια χρονια, (με βαση τα κριτηρια των εποχικων επιβατων), εχει ανοιξει η "ποιοτικη" ψαλιδα, αναμεσα στα πλοια των κυκλαδων και τα πλοια της ικαροσαμιας. η επικειμενη (?) δρομολογηση του Μυκονος πιστευω οτι θα καλυψει αυτο το κενο.

Γενικα μιλωντας παντως, οταν πηγαινουμε στα νησια μας πρεπει να εχουμε κατα νου, οτι καλη συγκοινωνια δε σημαινει μονο ταχυπλοο με παχιες μοκετες και βαθια καθισματα για να μας πηγαινει τον αυγουστο, αλλα και αξιοπιστη και βιωσιμη συγκοινωνια το χειμωνα.

ΥΓ ας μη μιλαμε για "παρελθοντολογιες". ολοι εξιδανικευουμε τα πλοια του παρελθοντος, γιατι τα ταυτιζουμε με καλοκαιρινες διακοπες παιδικων και εφηβικων χρονων.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη για το διπλό μήνυμα... έγινε κατά λάθος....και για να μην δημιουργηθεί παρεξήγηση ότι κάτι θέλω να περάσω, να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω καμία μα καμία διάθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν...εύχομαι σε όλους καλά ταξίδια με όποιο μέσο-πλοίο επιλέγει ο καθένας για αυτόν και τη τσέπη του...

Link to comment
Share on other sites

Ασε να δούμε τα δρομολόγια και θα δείς.Θα γελάσει κάθε πικραμένος.Πάντως θα είναι super ανταγωνιστικά.Θυμίσου:ΙΧΕ 70 € έναντι 98 της HSW.Η πλάκα θα είναι στις επιστροφές της Κυριακής.
Ορθόν:Απο τον Ιούνιο και κάθε Σάββατο 23.59 απο Πειραιά άφιξη 12.00 και κάθε Κυριακή 15.00 ή 16.00 απο Βαθύ άφιξη;

:D Επιτέλους μετά απο 10 +; χρόνια η ΡΟΜΙ ξανά στα νερά της Σαμοικαρίας και με νέο look.Μετράτε φορτηγά κόντρα στο ΜΥΚΟΝΟΣ το πρωί 07.30

Νομίζω πως εξετάζεις το θέμα σε λάθος βάση. Δεν πιστεύω πως ο ανταγωνισμός μεταξύ του Νήσος Μύκονος και του Corsica θα είναι τόσο έντονος και αδυσώπητος όσο φαντάζεσαι. Η εμπειρία (γραμμή Σύρου-Μυκόνου και Παροναξίας) έχει αποδείξει μέχρι τώρα, πως όπου υπήρξε συνύπαρξη ταχυπλόου και νεότευκτου συμβατικού, την πλήρωσαν τα παλαιού τύπου συμβατικά (στη συγκεκριμένη γραμμή τέτοια έχει η GA) και όχι κάποιο από τα νέα πλοία.

Επίσης περίπτωση που ταχύπλοο να “χτυπήσει” συμβατικό δεν υπήρξε με πολύ πιο αξιόλογα ταχύπλοα τόσο από πλευράς ταχύτητας και ηλικίας όσο και από πλευράς χωρητικότητας. Το Highspeed 4 για παράδειγμα που είναι συνομήλικο του Blue Star Ιθάκη, έχει μόλις 23% μικρότερο πρωτόκολλο, ενώ το καλοκαίρι λόγω διπλών δρομολογίων προσφέρει 54% περισσότερες θέσεις, δεν “έδιωξε” το Ιθάκη αφού άλλωστε δεν ήταν αυτό το ζητούμενο. Και τα δύο πλοία έμειναν, καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες της γραμμής.

Αν συγκρίναμε με τα αντίστοιχα κριτήρια το Corsica Express με το Νήσος Μύκονος, θα είχαμε ένα πλοίο 9 χρόνια μεγαλύτερο, με 70% μικρότερο πρωτόκολλο, σε μία γραμμή που δεν είναι δυνατή η εκτέλεση διπλών δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Η βάση του θέματος είναι πέρα ως πέρα ορθή.Διότι η γραμμή της Σαμοικαρίας δεν είναι ανταγωνιστική, με την έννοια που σωστά την εννοείς. Δηλαδή έχουμε ένα σημαντικό μ.ο επιβατών και οχημάτων όλο το χρόνο, με όχι τόσο έντονο το φαινόμενο της εποχικότητας, άρα εφόσον εξασφαλίζεται το μέσο ημερήσιο σταθερό κόστος εκμετάλλευσης και λειτουργίας,αλλά πρόσεξε, και με την προυπόθεση ότι εξασφαλίζεται και το ημερήσιο κόστος απόσβεσης τουνεότευκτου παγίου, τότε έχουμε την δυνατότητα να δημιουργήσουμε συνθήκες ανταγωνισμού με τις τιμές,και έχοντας δεδομένη κατά μεγάλο ποσοστό την οικονομική επιφάνεια αυτών που μεταφέρεις κάθε χρόνο,έχεις τη δυνατότητα να δρομολογήσεις στην ίδια γραμμή και συμβατικό νέας τεχνολογίας και ταχύπλοο και υδροπλάνο και το Q.M

Και αυτά τα παραπάνω συμβαίνουν και εφαρμόζονται μόνο στις κυκλαδικές γραμμές-φιλέτα- που είναι όλα κι όλα 5.(Σύρος-Τήνος-Μύκονος,Πάρος-Νάξος,Πάρος-Νάξος-Ίος-Σαντορίνη-Ραφήνα-Ανδρος-Τήνος-Μύκονος και η γραμμή της Μήλου-Σαντορίνης)Να σημειώσω ότι οι γραμμές των Κυκλάδων υπολογίζονται για μεταφορά 13 εκ. επιβατών περίπου το χρόνο.Επίσης περίπου τα ίδια πράγματα συνέβαιναν και στο Σαρωνικό τις 10ετίες του 80 & 90.Ακόμα στις γραμμές της Κρήτης,παρόλο που συναντούμε ιδανικές συνθήκες ανταγωνισμού,και λογικά θα έπρεπε να δρομολογεί όλη η Ελλάδα καράβια, εντούτοις δεν παρατηρούμε την δραστηριοποίηση άλλων εταιρειών πλήν των Κρητικών και των θυγατρικών τους αυστηρά. Η σημερινή ανάλυση της γραμμής των Χανίων απο τον φίλο andeo είναι η πεμπτουσία της έννοιας ελεγχόμενου τοπικισμού, επειδή οι μικρομέτοχοι Κρητικοί έχουν απόλες τις εταιρείες στο καλάθι τους και όχι κατ'ανάγκη του τόπου τους.Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι και η δρομολόγηση της ΑΝΕΚ στο Ηράκλειο αλλά και παλαιότερα των Μινωικών στα Χανιά και σε λίγο του ΑΡΙΑΔΝΗ απο την θυγατρική τους HSW.Η δρομολόγηση του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1 γίνεται επικουρικά στα κενά του ΠΡΕΒΕΛΗΣ.Υπάρχουν συγκοινωνούντα δοχεία στην Κρήτη, όσο κι αν αυτό σας φαίνεται περίεργο.

Στην γραμμή της Χίου-Λέσβου που αριθμεί 1,5 εκ.επιβάτες το χρόνο για 30 χρόνια υπήρξε αποκλειστική μονοπωλιακή εκμετάλλευση της γραμμής απο την λαικής βάσης NEL(δεν απαριθμώ τις αιματηρές προσπάθειες για κατάκτησή της που στοίχισαν πολλά εκ.δολάρια σε αρκετούς εφοπλιστές) ,με τις ευλογίες του κράτους φυσικά. Σήμερα παρόλο που δρομολογήθηκε νεότευκτο είναι ακόμα 3ο στα φορτηγά, εσείς το λέτε στην αντίστοιχη γραμμή του post,με μία διαφορά γιαυτή τη γραμμή.Ενώ υπήρχε η λύση να χτυπηθεί το νεότευκτο με το υπέρταχύπλοο ή νεότευκτο νέας τεχνολογίας ή έστω 10ετίας,στις ίδιες ώρες και με ανταγωνιστικό εισητήριο μέχρι τελικής πτώσης,εντούτοις δεν επιχειρήθηκε ούτε το 05,06 αλλά ούτε φέτος που υποτίθεται άλλαξε και μηχανές.Ξέρεις γιατί; Γιατί η NEL δεν έχει το λαικό έρισμα στη Χίο και ουδέποτε θα το αποκτήσει,επειδή αυτή είναι η καταστροφή και στη συνέχεια η διάλυση της Ν.Ε.Χίου.Κι όμως σε ένα τόσο σημαντικό και εύρωστο αριθμό επιβατών, χωρούσε σίγουρα τρίτος αλλά και τέταρτος ανταγωνιστής.

Αντίθετα στην γραμμή της Σαμοικαρίας με ετήσιο συνολικό μεταφορικό έργο περίπου 0.8 εκ.επιβάτες, με έντονο το φαινόμενο της εποχικότητας της ζήτησης,και με αρνητικούς παράγοντες, την κακή κατάσταση των λιμανιών

και την ύπαρξη 5 ανταγωνιστικών δρομολογίων των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών(3 Ο.Α, 2 ΑEGIAN),ουδέποτε στέριωσαν 3 ανταγωνιστές.

Με βάση τα στατιστικά στοιχεία της κίνησης αυτής της γραμμής,θα έπρεπε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ να είναι αυστηρά ο μονοπωλητής της,αφού πρέπει να καλύψει αρκετά σημαντικά κόστη προκειμένου να είναι βιώσιμο και κερδοφόρο,ειδικά το 2007,ένα σκαλί πριν την εισαγωγή της hsw στο ΧΑΑ.

Εφόσον δρομολογηθεί τελικά,δεν θα έχει την δυνατότητα να πουλήσει χαμηλότερα,έστω καλύπτοντας το οριακό του κόστος,αφού θα έχει 2 διαφορετικούς ανταγωνιστές τον έναν στους επιβάτες και τον άλλον στα φορτηγά με την G.A.F να το ανταγωνίζεται με 25€ και δωρεάν ύπνο σε καναπέ,50-60 € το ΙΧΕ,για τους επιβάτες και θεωρητικά μονοπωλιακά στα φορτηγά της Σάμου και Ικαρίας (Βαθύ-Καρλόβασι-Αγιος όχι Εύδηλος)Δεν γνωρίζεις βέβαια για τις 8μηνες επιταγές και τα σύμφωνα με τους φορτηγατζήδες.

Απο την άλλη μεριά το ταχύπλοο,θα έχει δύο μεγάλα ατού.Δεν θα προσεγγίζει ούτε στη Σύρο, ούτε στη Μύκονο,αλλά θα προσεγγίζει εναλλάξ και στα δυό λιμάνια της Ικαρίας και της Σάμου.Θα έχει πρωινή αναχώρηση και αυθημερόν επιστροφή,εκτός των κερδοφόρων ημερών Π,Σ, που μάλλον θα κάνει 2πλό και μονό απο Σάμο την Κυριακή,για τις επιστροφές.

Δεν θα έχει VIP θέσεις,άρα 580 θέσεις στην οικονομική,που δεν θα στοιχίζουν ούτε 50 €, αφού το ΙΧΕ καθορίσθηκε σε 70€,θα κάνει το ταξείδι σε 6 ώρες, με μοναδικά μειονεκτήματα τα σχεδόν καθόλου φορτηγά και το ταξίδεμα.

Δεδομένου ότι στην Σαμοικαρία, η οικονομική επιφάνεια των επιβατών που ταξιδεύουν, απέχει παρασάγγας απο αυτούς των Κυκλάδων, Αθηναίοι-Σαμιωικαριώτες-φοιτητές και οι συγγενείς τους-στρατιωτικοί -υπάλληλοι κλπ μισθωτοί και συνταξιούχοι (μελέτη -καταγραφή του Παν.Αιγαίου 1990; δεν θυμάμαι) φρονώ, ότι η γραμμή της Σαμοικαρίας δεν προσφέρεται για ανταγωνισμό.Η εποχοκότητα της ζήτησης(βλέπε δρομολόγιο-ατύχημα ΜΑΡΙΝΑ (μονοπωλητής) στο λιμάνι του Αγίου το χειμώνα που μας πέρασε, απο το επίσημο Δελτίο τύπου του ΥΕΝ: 8 επιβάτες και 4 ασυνόδευτα ΙΧ απο Βαθύ,12 και 10 αντίστοιχα απο Καρλόβασι,56 επιβάτες απο Αγιο κλπ.και όποιο ακόμα δρομολόγιο θέλεις φίλε orestis, να τα βάλουμε κάτω να τα μοιράσουμε στα 3, να πληρώσουμε τα καύσιμα ,τα μισθά, τα ΝΑΤ,τα ΜΑΤ,τα Ρ&Ι,τα λιμανιάτικα, τους καβοδέτες,τους πράκτορες,τα δάνεια στην Πειραιώς, να βγάλουμε κέρδη και να παρουσιαστούμε και στη Γ.Σ της εταιρείας.

Με αυτά τα δεδομένα, γιατί τη στιγμή που επιτέλους θα αποκτούσε η γραμμή το καλύτερο πλοίο του 2006,δρομολογείται ταχύπλοο;Για να διώξει το ΜΥΚΟΝΟΣ;Μήπως η δρομολόγησή του είναι τελικά μύθος παρά τις επίσημες ανακοινώσεις;και ο άλλος που όντας πολιτευτής έχει και σίγουρα έχει τις άκρες άπο μέσα;Η ανήκει στο άρμα της ΑΝΕΚ-ΝΕΛ και αναμένει το μεγάλο deal;Και μη ξεχνάς ότι υπάρχει και το τοπικό κόμα που έχει ως σύνθημα το: <<Θέλουμε γρήγορα,νεότευκτα,ασφαλή,αξιόπιστα και κυρίως φθηνά καράβια >>

Link to comment
Share on other sites

Με αυτά τα δεδομένα, γιατί τη στιγμή που επιτέλους θα αποκτούσε η γραμμή το καλύτερο πλοίο του 2006,δρομολογείται ταχύπλοο;Για να διώξει το ΜΥΚΟΝΟΣ;Μήπως η δρομολόγησή του είναι τελικά μύθος παρά τις επίσημες ανακοινώσεις;και ο άλλος που όντας πολιτευτής έχει και σίγουρα έχει τις άκρες άπο μέσα;Η ανήκει στο άρμα της ΑΝΕΚ-ΝΕΛ και αναμένει το μεγάλο deal;

Πολυ σωστη η προσεγγιση σου ΜΥΚΗΝΑΙ.Ξαφνικα εμφανιζεται η ΚΑΛΛΙΣΤΗ ΦΕΡΙΣ:rolleyes: απο το πουθενα για να αντιπαρατεθει στις επεκτατικες κινησεις της ΕΛΛΕΝΙΚ.Πρεπει να παιζεται φοβερος πολεμος στο παρασκηνιο,που εμεις δυστυχως δεν μπορουμε να ξερουμε..

Link to comment
Share on other sites

Με αυτά τα δεδομένα, γιατί τη στιγμή που επιτέλους θα αποκτούσε η γραμμή το καλύτερο πλοίο του 2006,δρομολογείται ταχύπλοο;Για να διώξει το ΜΥΚΟΝΟΣ;Μήπως η δρομολόγησή του είναι τελικά μύθος παρά τις επίσημες ανακοινώσεις;
Ξαφνικα εμφανιζεται η ΚΑΛΛΙΣΤΗ ΦΕΡΙΣ:rolleyes: απο το πουθενα για να αντιπαρατεθει στις επεκτατικες κινησεις της ΕΛΛΕΝΙΚ.Πρεπει να παιζεται φοβερος πολεμος στο παρασκηνιο,που εμεις δυστυχως δεν μπορουμε να ξερουμε..
Μήπως, τελικά το ζητούμενο δεν είναι να διώξουν το Μύκονος…αλλά να το φέρουν σίγουρα στην Ικαροσαμία?

Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ισχυρό παρασκήνιο σε τρείς γραμμές με τρία πλοία. Σε Χίο-Μυτιλήνη, Χανιά, Ικαροσαμία….με τα Νήσος Μύκονος, Νήσος Χίος, Αριάδνη. Εάν αναγκασθεί η HSW να βάλει το Μύκονος στην Ικαροσαμία, περιορίζονται οι επιλογές της στις άλλες γραμμές.

Πχ δεν θα μπορεί να βάλλει το Νήσος Χίος στα Χανιά, γιατί αναγκαστικά θα πρέπει να πάει Χίο-Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτά τα δεδομένα, γιατί τη στιγμή που επιτέλους θα αποκτούσε η γραμμή το καλύτερο πλοίο του 2006,δρομολογείται ταχύπλοο;Για να διώξει το ΜΥΚΟΝΟΣ;Μήπως η δρομολόγησή του είναι τελικά μύθος παρά τις επίσημες ανακοινώσεις;και ο άλλος που όντας πολιτευτής έχει και σίγουρα έχει τις άκρες άπο μέσα;Η ανήκει στο άρμα της ΑΝΕΚ-ΝΕΛ και αναμένει το μεγάλο deal;Και μη ξεχνάς ότι υπάρχει και το τοπικό κόμα που έχει ως σύνθημα το: <<Θέλουμε γρήγορα,νεότευκτα,ασφαλή,αξιόπιστα και κυρίως φθηνά καράβια >>

Δεν κατάλαβα ακριβώς σε πιο συμπέρασμα καταλήγεις. Θα έχουμε 3 εταιρίες που θα ανταγωνιστούν στη γραμμή. Εγώ δεν είπα πως θα μείνουν και οι 3, αλλά πως είναι δύσκολο αυτός που θα “αποχωρήσει” να είναι το Νήσος Μύκονος.

Συμφωνώ μαζί σου πως η δρομολόγηση του ταχυπλόου φαίνεται λίγο παράδοξη, ιδιαίτερα σε αυτή τη χρονική συγκυρία (λόγω της δρομολόγησης του Νήσος Μύκονος). Από εκεί και πέρα αν αυτό οφείλεται σε φιλοπατρία, σε άγνοια ή σε σκοπιμότητα δεν μπορώ να το γνωρίζω.

Στην γραμμή της Χίου-Λέσβου που αριθμεί 1,5 εκ.επιβάτες το χρόνο για 30 χρόνια υπήρξε αποκλειστική μονοπωλιακή εκμετάλλευση της γραμμής απο την λαικής βάσης NEL....

... Κι όμως σε ένα τόσο σημαντικό και εύρωστο αριθμό επιβατών, χωρούσε σίγουρα τρίτος αλλά και τέταρτος ανταγωνιστής.

Η γραμμή τα τελευταία χρόνια έχει μεταφορική κίνηση από 800 μέχρι 950 χιλιάδες, απέχει πάρα πολύ από το 1,5 εκ. που αναφέρεις και δεν πιστεύω πως χωράει άλλος παίκτης. Γι αυτό άλλωστε η ΝΕΛ φέτος, δεν δρομολογεί τον Ταξιάρχη, ώστε να αυξήσει τις πληρότητες των άλλων πλοίων της.

Δεν θα έχει VIP θέσεις,άρα 580 θέσεις στην οικονομική,που δεν θα στοιχίζουν ούτε 50 €, αφού το ΙΧΕ καθορίσθηκε σε 70€,θα κάνει το ταξείδι σε 6 ώρες...

... Θα έχει πρωινή αναχώρηση και αυθημερόν επιστροφή,εκτός των κερδοφόρων ημερών Π,Σ, που μάλλον θα κάνει 2πλό και μονό απο Σάμο την Κυριακή,για τις επιστροφές.

Αν το πλοίο χρειάζεται 6 ώρες για το δρομολόγιο του, χρειάζεται και διπλό πλήρωμα για να το εκτελέσει, κάτι που είναι οικονομικά ασύμφορο. Αλλά και με διπλό πλήρωμα, πως θα κάνει διπλά δρομολόγια το ΣΚ?

Εφόσον δρομολογηθεί τελικά,δεν θα έχει την δυνατότητα να πουλήσει χαμηλότερα,έστω καλύπτοντας το οριακό του κόστος,αφού θα έχει 2 διαφορετικούς ανταγωνιστές τον έναν στους επιβάτες και τον άλλον στα φορτηγά με την G.A.F να το ανταγωνίζεται με 25€ και δωρεάν ύπνο σε καναπέ,50-60 € το ΙΧΕ,για τους επιβάτες και θεωρητικά μονοπωλιακά στα φορτηγά της Σάμου και Ικαρίας (Βαθύ-Καρλόβασι-Αγιος όχι Εύδηλος)Δεν γνωρίζεις βέβαια για τις 8μηνες επιταγές και τα σύμφωνα με τους φορτηγατζήδες.

Η αλήθεια είναι πως προσωπικά δεν γνωρίζω για συμφωνίες και επιταγές, αλλά αν είναι έτσι τα πράγματα, γιατί δεν έχει και σήμερα το μονοπώλιο στα φορτηγά η GA που τα δρομολόγια της HSW είναι μόνο 4 και θα το έχει αργότερα που τα δρομολόγια του ανταγωνιστή της θα είναι 7? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

NISSOS CHIOS

Το παρασκήνιο φίλε απο τη Χίο(διατηρώ τις καλύτερες αναμνήσεις απο τη γραμμή ΧΙΟΣ -ΡΑΦΗΝΑ το 2001 με το ΑΙΟΛΟΣ ΕΧΠΡΕΣ,αλλά και με το τον καπτά Ξενοφών με το ΨΑΡΑ με ΝΔ,7άρι γεμάτο,που είπαμε το χριστό...φαντάρο μέχρι να απαγγιάσουμε στο ακρωτήριο Κόρακας για λίγες ώρες το 1986)λέει ότι η Ν.Δ βαρέθηκε με τον κ.Φώτη Μανούση και τα σούργελα που φέρνει,και πέρασε στην αντεπίθεση με νέο αίμα.Σήμερα είναι ο Νικαριώτης Σπανός,αύριο θα είναι ο Νίκος ο Τσάκος,μεθαύριο ο Χατζηιωάννου και επεται συνέχεια.Εξαρτάται απο το πόσ ο σύντομα θα μπεί στο ΧΑΑ η ποντοπόρος ναυτιλία.Απο μέσα- μέσα πληροφορίες λένε ότι το 2008 ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΑΧΥΠΛΟΟ.(μεταξύ corsica express three και quizzo;)Επίσης μην ξεχνάς την αγωγή του Απόστολου του Β'.στην HSW.Μέχρι σήμερα δεν έχει χάσει δίκη και φάνηκε πόσο κουμπωμένος και λιγάκι φοβισμένος; έδειξε ότι ήταν ο καπτά Μάκης στην συνέντευξη στο Ε.

Με 3,5 €/μετοχή στο χέρι και πρίν βέβαια μπεί στο ΧΑΑ, το ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ των Μινωικών σήμερα στη Γ.Σ των μετόχων τον Ιούνιο μέσα στην έδρα τους,όπου θα χάσουνε αυγά, καλάθια, καρέκλες και ότι άλλο εξφεντονίζεται θα πεί: Αν δεν φθάσουν τα λεφτά για τα 4 s/f, και επειδή άλλη αύξηση Μ.Κ δεν συνιστούν οι τράπεζες για την προσεχή 2ετία,εκτός και αν ο μίστερ stelios της Πειραιώς το δεί αλλοιώς, τότε η πώληση του 33,3% των Μινωικών στην HSW θα γίνει γλιφιτζούρι.

Νομίζεις ότι το μπλέ χρώμα της ΝΕΛ απο κατάλευκο, ή δικαιοματικά κόκκινο έγινε τυχαία μπλέ;

Link to comment
Share on other sites

Μήπως, τελικά το ζητούμενο δεν είναι να διώξουν το Μύκονος…αλλά να το φέρουν σίγουρα στην Ικαροσαμία?

Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ισχυρό παρασκήνιο σε τρείς γραμμές με τρία πλοία. Σε Χίο-Μυτιλήνη, Χανιά, Ικαροσαμία….με τα Νήσος Μύκονος, Νήσος Χίος, Αριάδνη. Εάν αναγκασθεί η HSW να βάλει το Μύκονος στην Ικαροσαμία, περιορίζονται οι επιλογές της στις άλλες γραμμές.

Πχ δεν θα μπορεί να βάλλει το Νήσος Χίος στα Χανιά, γιατί αναγκαστικά θα πρέπει να πάει Χίο-Μυτιλήνη.

Ισα-ίσα ΝΗΡΕΑ, που σύμφωνα με τον EARL GRAΝDVILLE το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ κατασκευάζεται για κατηγορίες πλόων ΑΑ!!!,δηλαδή ΧΑΝΙΑ, εξού και η αρχικά σχετική αίτηση στο ΣΑΣ.Το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν φεύγει απο ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ για να έρθει Σαμοικαρία, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΤΟΙΜΑΣΘΕΙ ΤΟ ΑΡΙΑΔΝΗ ΓΙΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΣ ΓΙΑ ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Τα μηνύματα όμως δεν είναι και τα πλέον θετικά για το Αριάδνη και την 1/7/07 για ΧΑΝΙΑ. Εσύ ως πιο παλιός στο forum,είδες ποτέ τόσα χρόνια,15 Μαίου αύριο,να μην είναι ανοιχτά στο openseas τα δρομολόγια του Ιουλίου;Το ξέρεις ότι υπάρχει πρόβλημα στους τουριστικούς πράκτορες;

Πότε θα πουλήσουν; Τα χριστούγεννα;Μη βλέπεις μόνο Ελλάδα.Υπάρχουν κρατήσεις για Ικαρία-Σάμο τον Ιούλιο-Αύγουστο; Με τί θα πάνε;Εάν ο Σπανός καταθέσει δρομολόγια αυτή τη βδομάδα, σα πρωτάρα κάνει,δε θα πάρει όλο το χαρτί των μηνών;Και με λιγάκι μυαλό δεν θα πάρει και τις επιστροφές;

Και που είσαι,κάτσε να δείς και το σχετικό σποτάκι στην T.V απότι λένε.

Link to comment
Share on other sites

Το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν φεύγει απο ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ για να έρθει Σαμοικαρία, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΤΟΙΜΑΣΘΕΙ ΤΟ ΑΡΙΑΔΝΗ ΓΙΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΣ ΓΙΑ ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Εχετς σκεφτει μηπως η κοντρα μεταξυ Αποστολου και Μακη ειναι για να παρατησει την γραμμη της Χιου-Μυτιληνης και να μεινει μονο στα Χανια και στην Ικαροσαμια? Και το Αριαδνη να παει σε αλλες θαλασσες.:D

Τοσες αγωγες ο Αποστολος γιατι να τις κανει?Αφου αν ειναι οπως τα λεει η HSW οτι ειναι κερδοφορα τα δυο τελευταια χρονια με το ποσοστο που εχει θα εχει και κερδος απο το 3% που εχει.

Αν ειναι οπως τα λεει ο Αποστολος και ειναι ζημειαρα τα χρονια αυτα,γιατι θελει τοσο πολυ να χασει τα λεφτα του ήθελει να την βγαλει απο το τελμα που ειναι?:D

Link to comment
Share on other sites

Εσύ ως πιο παλιός στο forum,είδες ποτέ τόσα χρόνια,15 Μαίου αύριο,να μην είναι ανοιχτά στο openseas τα δρομολόγια του Ιουλίου;Το ξέρεις ότι υπάρχει πρόβλημα στους τουριστικούς πράκτορες;

Πότε θα πουλήσουν; Τα χριστούγεννα;Μη βλέπεις μόνο Ελλάδα.Υπάρχουν κρατήσεις για Ικαρία-Σάμο τον Ιούλιο-Αύγουστο; Με τί θα πάνε;Εάν ο Σπανός καταθέσει δρομολόγια αυτή τη βδομάδα, σα πρωτάρα κάνει,δε θα πάρει όλο το χαρτί των μηνών;Και με λιγάκι μυαλό δεν θα πάρει και τις επιστροφές;

Η HSW το 2006 άνοιξε τα δρομολόγια του καλοκαιριού για όλα τα πλοία και για όλες τις γραμμές στις 18 Μαΐου. Το Ηighspeed 5 το 2005 άνοιξε τα πλάνα του τέλη Ιουλίου και τον Αύγουστο, δεν έβρισκες θέση. Αν την πίτα στην αγορά την παίρνει όποιος ανοίγει πρώτος πλάνα, τότε θα τα άνοιγαν όλοι μέχρι το 2009 :D

Link to comment
Share on other sites

Η HSW το 2006 άνοιξε τα δρομολόγια του καλοκαιριού για όλα τα πλοία και για όλες τις γραμμές στις 18 Μαΐου. Το Ηighspeed 5 το 2005 άνοιξε τα πλάνα του τέλη Ιουλίου και τον Αύγουστο, δεν έβρισκες θέση. Αν την πίτα στην αγορά την παίρνει όποιος ανοίγει πρώτος πλάνα, τότε θα τα άνοιγαν όλοι μέχρι το 2009 :eek:

:o Ας υποθέσουμε κύριε, ότι έχεις ένα ξενοδοχείο στην Ικαρία 4* ή στη Σάμο, και μέσω της ιστοσελίδας σου σε βρίσκουνε και αρχίζουνε τα e-mail's.Πώς θαρθώ; πόσες ώρες κάνει το βαπόρι γιατί έχω και ΙΧ,πόσο κάνει το εισιτήριο και τα ρέστα.Με τί να τους πείς 'οτι θάρθουν; με το ΜΑΡΙΝΑ ή με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ; Για πές μου;Απο την 1η Μαίου ανοίξαμε και σας περιμένουμε αλλά δεν ξέρουμε τον Ιούλιο εάν θα έρθετε με το ΜΥΚΟΝΟΣ ή τέλος πάντων με ποιό πλοίο θάρθετε;Τον έχασες τον πελάτη φίλε.Ούτε προκαταβολή ούτε σέντς.

Γιατί κύριε η ΝΕΛ ξεκίνησε απο χθές τα νέα δρομολόγια;Για δές μπορείς να κλείσεις με το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ για Ρέθυμνο την πρώτη Ιουλίου; Μπορείς.Με τα παλάτια για Κρήτη μπορείς;Μπρείς. Με το blue star για Κώ και Ρόδο μπορείς;Μπορείς.Με τα blue star για τα φιλετάκια στις Κυκλάδες μπορείς;Μπορείς. Για τη ριμάδα η Νικαρία και τη Σάμο με το Μύκονος μπορείς; ΟΧΙ.Τί μου τσαμπουνάς λοιπόν για highspeed φρου-φρού κι αρώματα το 2005και τους δικαιολογείς;Γιατι δε δρομολογούνε ένα τέτοιο για νάρθει και στα ίσα ο ανταγωνισμός;μέχρι να αποφασίσουνε για το Μύκονος;Πότε περιμένουνε; Ο άλλος γιατί ρισκάρει;Ετσι φέτος το Ρέθυμνο θα πήξει σε σχέση με πέρσι αντίθετα με τη ΣάμοΙκαρία, όπως η Κώς, η Ρόδος, η Μύκονος και όλα τα κυκλώματα.Εμείς στο περίμενε. Αυτή είναι η αλήθεια για τους Ελληνες που θέλουν να κλείσουν απο τώρα και θέλουν να προγραματίσουν διακοπές. Ρέθυμνο θα πάνε γιατί μπήκε το ταχύπλοο.Τώρα και για τους ξένους μέσω tour-operators.Θα σου στείλει το travel plan π.χ, καλούς πελάτες με 17 ώρες ταξείδι με το ΜΑΡΙΝΑ;ή σε 14 με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ που άμα τους το πείς θα σου πούν ότι με το (ΒΡΩ)ΜΙΛΝΤΑ δεν τους ταξιδεύω;(Δηλώνω ότι εγώ μ άυτό θα ταξιδεύω και όχι με το Μύκονος για λόγους καθαρά προσωπικούς που έχω με την εταιρεία και τον Στρίνζη που μας κοροιδεύει απο το 2000.Πρώτα μας έφερε το SYPERFERRY ,μετά τα BLUE ORIZON,SKY και μετά το BLUE STAR 1 απευθείας Πειραιάς-Σάμος-Κώς-Ρόδος.Ολα στα χαρτιά.(Οι κασέτες στα ράδα και οι εφημερίδες στη διάθεσή σου.) Ασε φίλε τους έχασες. Τον Αύγουστο που θα ανοίξει, αν ανοίξει, το ΜΥΚΟΝΟΣ τα πλάνα θα έχει πετάξει το πουλάκι .Οταν η ανάπτυξη ενός νησιού εξαρτάται (κακώς-κάκιστα) απο τον τουρισμό,τα εργαλεία για να στον φέρουνε είναι 2. Το καράβι και το αεροπλάνο.Οταν λοιπόν τα <<καλά καράβια >>πουλάνε απο τώρα στα <<καλά νησιά>>, και στα παραμεθόρια όχι,επόμενο είναι να μας προτιμούν τα καπή,τα σακίδια και η εργατική εστία.Επειδή μάλλον δεν είσαι του τουριστικού κυκλώματος και δεν ξέρεις ούτε απο εκβιασμούς ούτε απο τραπεζικές μαχαιριές(τόσο εχέμυθοι είναι οι τραπεζίτες που πουλάνε αδρά τις πληροφορίες που σε αφορούν,φίλε) εάν αρνηθείς συμβόλαιο για 10-12 €/βραδυά,κοψοχρονιά στον μεγάλο Γερμανό και Ολλανδό ,Ελληνα ,μεγαλοπράκτορα,την άλλη μέρα,θα είναι στο κόκινο και τα δάνειά σου και οι επιταγές.Οπότε τί να κάνεις ο φουκαράς;Υπογράφεις.

Γι αυτό λοιπόν ο κύριος Σπανός,καλά θα κάνει εάν θέλει υποστήριξη και κυρίως να μείνει, να καταθέσει αυτή τη βδομάδα τα δρομολόγια, να ανακοινώσει τιμές. να ορίσει πράκτορες κι όταν με το καλό αποφασίσουνε οι άλλοι τί θα το κάνουνε το Μύκονος, του χρόνου νάναι καλά,..... θα τους προτιμήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Μύκονος θα μπει (όταν αυτό γίνει εφικτό) και θα αναβαθμίσει ριζικά αυτή τη γραμμή, χειμώνα, καλοκαίρι. Αν καθυστερήσει η δρομολόγηση του, η γραμμή φαντάζομαι πως θα συνεχίσει να εξυπηρετείται από τον Πήγασο, από την GA και από όποιον άλλο μπορεί και θέλει να δρομολογήσει το πλοίο του.

Δεν έχει γίνει καμία διάκριση απέναντι στη Σάμο και την Ικαρία. Η εταιρία δεν έχει ανοίξει πλάνα ούτε για τα Χανιά, ούτε για τη Χίο-Μυτιλήνη. Η δρομολόγηση ενός νεότευκτου δημιουργεί δυστυχώς αυτά τα προβλήματα, αλλά πιστεύω πως λύνει πολλά περισσότερα.

Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να καταλάβω ούτε την αγανάκτηση σου, ούτε την επιχειρηματολογία σου.

Link to comment
Share on other sites

Αδελφέ, μέσα στην οργή σου, νομίζω ότι γίνεσαι άδικος με την HSW. Όχι ότι μου πέφτει λόγος, αλλά δεν το μπορώ το άδικο. Εντάξει, να τους βρίζουμε που έδιωξαν τα παλιά καράβια τους (δεν ξεχνάμε:o )...αλλά και να τους βρίζουμε που φέρνουν καινούρια? Σου διαφεύγει ότι τον μεν Νήσος Χίος είναι στα ναυπηγεία και το Αριάδνη είναι φυλλο και φτερό. Τι δρομολόγια και τι πλάνα να ανοίξουν με τα πλοία σε αυτή την κατάσταση. Όσο για τις άλλες εταιρείες που έχουν ανοίξει τα πλάνα τους, δεν έχουν κανένα πλοίο τους στο ναυπηγεία. Εάν ας πούμε βγάλει πλάνα για την Χ ημερομηνία και τύχει κάτι και δεν είναι έτοιμο το Χίος? Τότε τι θα πείς εσύ και οι ξενοδόχοι..."δεν πειράζει ρε Στρίντζη, αυτά συμβαίνουν...την υγεία μας νάχουμε"? ή (πάλι) θα τους βρίζετε που άνοιξαν νωρίς τα πλάνα χωρίς τα πλοία να είναι έτοιμα? Και μη μου πείς το πρώτο...γιατί δεν θα σε πιστέψω.

Βάστα λοιπόν την οργή σου για αργότερα.

Όταν με το καλό ξεμπλέξουν με τα ναυπηγεία και δεν φέρουν το Μύκονος...θα τους τα σούρεις και με το δίκιο σου...όχι όμως από τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά με δουλεύετε και οι δυό;

Δηλαδή γιά να σοβαρευτούμε λιγάκι,στο HSW.GR/ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 2007 ξεκάθαρα αναφέρει ότι απο 1/07/2007 το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ δρομολογείται για Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι -Βαθύ κάθε μέρα και ο ένας να μου λέει τί πλάνα να ανοίξουνε με τα πλοία σ'αυτή τη κατάσταση,κι ο άλλος ότι το βαπόρι ΘΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΊ όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες;Ελεος πιά.Αυτό το λέτε εσείς επιχειρηματολογία, ενώ η δική μου δεν είναι;Απο το 2000 αυτός ο άνθρωπος κοροιδεύει 2 νησιά και 35 χιλ.κόσμο, σε ράδια, εφημερίδες, ημερίδες και βαπόρι δεν φέρνει.Τώρα που είπε ότι θα το φέρει,τόβαλε και στην ιστοσελίδα, ο πράκτορας άφησε μετά απο 20 χρόνια τον Αγούδημο και τον παντρεύτηκε, πανηγυρίζει σε ραδιόφωνα και εφημερίδες και εσείς μου λέτε ...τί πλάνα να ανοίξει με τα πλοία σ'αυτή την κατάσταση;Δεν πειράζει άποψή σας.Και με την ευκαιρία να συγχαρώ 3 φορές τη ΝΕΛ και τους Ρεθυμιώτες για τα σημερινά πανηγύρια.Μπράβο τους και μπάβο στον κ.Βεντούρη που τιμάει τα παντελόνια που φοράει.Αντε και στα Χανιά.:mad: Κοντεύει ο Ιούνιος για να ξεκαθαρίσει η ήρα απ' το στάρι.

Link to comment
Share on other sites

H ιστορια με τον Κεντερη που εγινε περσι δε δου λεει τιποτα? Ποσο τιμιο ειναι για μια εταιρεια και τι σεβασμο και κυρος δειχνει αν βγαλει πλανα απο τωρα και ο καθε τουριστας και μη κλεισει με το Μυκονος 1 Ιουλιου για Ικαροσαμια και τελικα ΔΕΝ προλαβει η εταιρεια να το βαλει τοτε ,αλλα 10-20 μερες μετα?

Θα ηταν ωραιο δηλαδη να κλεισεις με το πολυδιαφημισμενο Μυκονος και τελικα να πας με τον Πηγασο?(που και παλι καλα να πας με τον Πηγασο, εδω περσι οι αλλοι στειλαν τον Ταξιαρχη στη θεση του Κεντερη :rolleyes: ) Αν εκανε κατι τετοιο θα επεφταν ολοι να στειλουν την εταιρεια στο πυρ το εξοτερον. Κατα την προσωπικη μου αποψη το Μυκονος θα ερθει Ικαροσαμια σε συνδιασμο με Συρο-Μυκονο και η εταιρεια θα προσπαθησει να κλειδωσει την γραμμη.Η κινηση αυτη κανονικα θα επρεπε να χαροποιει τα νησια αυτα και οχι να εχουμε μουρμουρες και γκρινιες, γιατι αυτο κατι διχνει.Το τι διχνει και ποιοι μπορει να κρυβονται απο πισω ολοι ξερουμε αλλα σιωπουμε:mad: .

Viva Apostolos :D

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε η Ικαρία και η Σάμος είναι δύο νησιά που ο τουρισμός τους εξαρτάται στην μεν Ικαρία ολοκληρωτικά από την ακτοπλοική σύνδεση και στην δε Σάμο σε πολύ μεγάλο ποσοστό.Τα πλοία που έρχονται και οι εταιρίες δεν είναι πάρα πολλές ώστε να έχει την δυνατότητα ο κάθε ενδιαφερόμενος επισκεπτης να πει ότι αφού ή τάδε εταιρία δεν έχει ανοίξει τα πλάνα της πάω να κλείσω με την άλλη ή την παράλλη.Δεν είναι ούτε Παροναξία ούτε Μύκονος.Οπότε όσο νωρίτερα ανοίξει τα πλάνα της η εταιρία τόσο το καλύτερο για όλους(επιβάτες,τουρίστες,ξενοδόχους,εστιάτορες..).

Θυμάμαι πριν από δύο χρόνια που ο ΠΗΓΑΣΟΣ έπαθε την αβαρία κι έμεινε 20 ημέρες περίπου τον Ιούλιο εκτός δρομολογίων το τι ακυρώσεις έπεσαν στα ξενοδοχεια της Ικαρίας δεν περιγράφεται.Βεβαίως αυτή ήταν μια ατυχή στιγμή που ναι μεν έπληξε τον τουρισμό του νησιού αλλά δεν υπήρχε περίπτωση σκοπιμότητας ούτε ταρζανιάς(βλέπε Λίβανος).

Η εταιρια όμως θα πρέπει να δει τι γίνεται με τις κατασκευές των πλοίων πόσο έχουν προχωρήσει κι αν έχουν καθυστερήσει(έγιναν φέτος πολλές απεργίες οι οποίες επηρέασαν κι άλλα βαπόρια)πέραν της 1/7 κι ας ενημερώσει το κοινό με νεώτερο δελτίο τύπου.

Link to comment
Share on other sites

Θα ηταν ωραιο δηλαδη να κλεισεις με το πολυδιαφημισμενο Μυκονος και τελικα να πας με τον Πηγασο?(που και παλι καλα να πας με τον Πηγασο, εδω περσι οι αλλοι στειλαν τον Ταξιαρχη στη θεση του Κεντερη :mad: ) Αν εκανε κατι τετοιο θα επεφταν ολοι να στειλουν την εταιρεια στο πυρ το εξοτερον. :rolleyes:

Φίλε HIGHSPEED 4 σε βρίσκω λίγο υπερβολικό.Θυμήσου ότι η ΝΕΛ όταν δεν πρόλαβε να δρομόλογησει το Κεντέρης στο πρώτο προγραμματισμενο δρομολόγιο έδωσε τα χρήματα 100% πίσω σε αυτούς που ήταν να ταξιδέψουν και έβαλε στη θέση του το ΤΑΞΙΑΡΧΗ.Για να μη παρεξηγηθώ δε θέλω να δικιολογήσω κανέναν άλλα του άλλου δε νομίζω να του κακόπεσε και τόσο που αντι να πάει σε τρείς ώρες πήγε σε πέντε έντελώς τσαμπέ έξαλλου αυτό έγινε σε ένα δρομολόγιο για να προλάβουν οι επιθεωρητές να ανανεώσουν το πιστοποιητικό

Τωρα για αυτά που λέγονται παραπάνω ότι πλήτεται ο τουρισμός Ικαρίας και Σάμου νομίζω ότι πρέπει να το δούμε πιο σφαιρικά.Κάκα τα ψέματα η Σάμος η Ικαρία δε είναι must προορισμοι για διακοπές ούτε η τουριστική υποδομή τους συγκρίνεται με τη Κρήτη η τη Ρόδο.Όπότε δεν θεωρώ ότι ο τουρισμός πλήτεται απο το ότι η HSW δεν έχει ανοίξει τα πλάνα για τη υψηλή περίοδο άλλα απο άλλες αιτίες

Link to comment
Share on other sites

Φίλε earl,γιατί ξέχασες το πιό βασικό να πείς; Οτι δηλαδή με την βλάβη του ΠΗΓΑΣΟΥ και την απουσία του μέσα στο μέσον της σαιζόν,έβαλε ή δεν έβαλε 2πλό δρομολόγιο το highspeed 1;

Eυχαριστώ τον stefano που έπιασε το νόημα για τα παραμεθόρια νησιά.

Και για να κλείσω αυτή τη διένεξη,θα επαναλάβω σύντομα,αυτό που δεν καταλάβατε.Νησιά όπως η Σάμος και η Ικαρία που δεν είναι must όπως λέτε,η μόνη τους ελπίδα να προσελκύσουν κάπως αξιοπρεπή τουρισμό,που αν μείνει ευχαριστημένος θα ξανάρθει και του χρόνου, είναι ένα αξιοπρεπές ταξείδι,σε λίγες ώρες,με πλοίο σύγχρονο και προδιαγραφών γιατί έτσι θέλουν να ταξιδεύουν οι Αθηναίοι και καλά κάνουν.Επαναλαμβάνω ότι τα ανωτέρω δεν με εκφράζουν προσωπικά τουλάχιστον εμένα.

Οταν λοιπόν δέησε ο θεός και πάρθηκε αυτή η απόφαση για τα 2 νησιά, ήλπιζα και ελπίζω ότι η εταιρεία, που δραστηριοποιείται στο νομό τουλάχιστον 18 χρόνια,θα φρόντιζε να ενημερώσει τον κόσμο για τα εάν και εφόσον που αναφέρατε.Και για να δείξει την σοβαρότητά της θα έπρεπε να έχει προαναγγείλει την εναλλακτική λύση, αφού πέσαμε στην κόψη του ξυραφιού και μπορεί να μην είναι έτοιμα.Δηλαδή εάν δεν είναι εφικτό για τον Ιούλιο,τότε στη θέση του και μέχρι να δρομολογηθεί, δρομολογώ ένα highspeed ας είναι και το 1.

Μ'αυτό τον τρόπο,ή τη λύση,ελπίζει ο ξενοδόχος, το τοπικό γραφείο τουρισμού,το rent a car,η ταβέρνα, το ουζερί και όλο το σινάφι που αριθμεί πολλά επαγγέλματα ότι θα ξεφύγουμε επιτέλους απ΄τη μιζέρια των καπή της ευρώπης και του τσάρτερ της πείνας, που πίνει koka-kola με 4 καλαμάκια, και του τουρισμού των ντόπιων που μας θυμούνται 2-3 βδομάδες τον Αύγουστο.Δηλαδή να αυξηθεί η απογοήτευση του Μαίου και η πληρότητα της κοιλιάς του Ιούνη και του Σεπτέμβρη, με αφίξεις σοβαρών πελατών, μετά βέβαια και απο σχετική διαφήμιση.

Τον Αύγουστο όπου και να πάς όλη η Ελλάδα κάνει διακοπές και δεν βρίσκεις ούτε κατόι. Τον Μάιο/Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο/Οκτώβριο είναι το πρόβλημα και πιστεύω ότι το πλοίο αυτό μαζί με τις 5 πτήσεις θα ανέβαζε κάπως τη μετριότητα.

Δεν διαφωνώ μαζί σας, αφήστε την προσωπική διαφορά μου και δεν είμαι και μόνος μου,σωστά τα γράφετε και έτσι είναι,αλλά όταν γράφεις 1η Ιουλίου ενοείς 1η Ιουλίου και όχι 1η Νοεμβρίου,γιατί κανείς σας δεν το έγραψε όπως περίμενα, ότι δηλαδή η επίσημη πρόταση και έγκριση απο το ΣΑΣ για ΣάμοΙκαρία άρχεται την 1η Νοεμβρίου 07.

Ας περιμένουμε λοιπόν,άλλωστε δεν υπάρχει και άλλη λύση.Αλλά αν δρομολογήσει ο Σπανός το ταχύπλοο νωρίτερα π.χ 1η Ιουνίου, δεν θα φταίω εγώ για τη γκρίνια που θα πέσει;

Γιατί 8 δρομολόγια η GA.F,7 το ταχύπλοο και 7 το Μύκονος, κάπου ξεφεύγει απο τα λογικά όρια της οικονομίας, του κέρδους και του κόστους. Θα δείξει.:mad:

Link to comment
Share on other sites

...Τωρα για αυτά που λέγονται παραπάνω ότι πλήτεται ο τουρισμός Ικαρίας και Σάμου νομίζω ότι πρέπει να το δούμε πιο σφαιρικά.Κάκα τα ψέματα η Σάμος η Ικαρία δε είναι must προορισμοι για διακοπές ούτε η τουριστική υποδομή τους συγκρίνεται με τη Κρήτη η τη Ρόδο.Όπότε δεν θεωρώ ότι ο τουρισμός πλήτεται απο το ότι η HSW δεν έχει ανοίξει τα πλάνα για τη υψηλή περίοδο άλλα απο άλλες αιτίες

Ορθόν το λεχθέν, αλλά μεταξύ των αγαπητών (και εκ μητρός συμπατριωτών μου) Σαμίων επικρατεί η εντύπωση ότι αρκεί λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τέσσερις τοίχοι για να εξισωθούν τουριστικώς με Ρόδο, Κώ, Κρήτη κλπ. Υπάρχει μία διαδεδομένη συνομωσιολογία ότι άπαντες οι λοιποί σαμποτάρουν τους απογόνους του Πυθαγόρα και του Ευπαλίνου και ότι τους στερούν το μερίδιο που τους αναλογεί από την τουριστική πίττα. Η δική μου γνώμη-εάν ενδιαφέρει κάποιους-είναι ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι μάλλον καλή, απλώς όφειλε να είναι λίγο βολικότερη, ήτοι δεν υπάρχει λόγος να φθάνεις στο Καρλόβασι στις 04.00 (Πήγασος), αλλά ούτε και να κάνεις 14ωρα (τα καράβια του Άρχοντα). Όμως λάβετε υπ' όψιν σας τις εξαιρετικά καλές τιμές που κάνει η GA καθώς και την σαφέστατη (αλλά ασφαλώς και ακριβότερη) αναβάθμιση με το "Ν. Μύκονος" και νομίζω ότι όλα είναι περίπου ΟΚ-υπό συνθήκες ακτοπλοϊας 2007, να εξηγούμεθα. Ας ληφθεί επιπλέον υπ΄όψιν ότι η HSW και ο Καπτά-Μάκης εξασφαλίζουν την επιβίωση των νησιών από Νοέμβριο μέχρι Μάρτιο (πόσοι επιβάτες, πόσα ΙΧ, πόσες νταλίκες άραγε είναι ο μέσος όρος των δρομολογίων αυτών?) και ας συγχωρέσουμε το γεγονός ότι κάποια πλάνα δεν άνοιξαν ακόμα. Αν είναι να έλθει και άλλο καράβι, καλώς να ορίσει, αλλά ας μην διαλαλεί εκ των προτέρων ότι θα μαζέψει όλο το χαρτί. Ε, πως να το κάνουμε και άκομψο είναι και "προδίδει" :mad:. Ο τουρισμός του Νομού ούτε θα αυξηθεί δραματικά ούτε θα υποχωρήσει αν έλθει άλλο ένα καράβι ή αν δεν έλθει εγκαίρως το "Ν. Μύκονος", αλλά με άλλους τρόπους που απαιτούν ορίζοντα πενταετίας και άνω. Το πολύ-πολύ, αν δεν έλθει εγκαίρως το "Ν. Μύκονος", βγαίνει ο φίλτατος Νομάρχης Μανώλης Κάρλας και σε συνεργασία με Φορείς, Δήμους και Σχολεία (ξανα)κλείνει τα λιμάνια, προς μεγίστη τιμωρία (του εαυτού τους) :rolleyes:.

ΥΓ. Πέρσι είχαμε άλλο καϋμό, φέτος πήγαμε ανατολικότερα...

Link to comment
Share on other sites

:mad: Ας υποθέσουμε κύριε, ότι έχεις ένα ξενοδοχείο στην Ικαρία 4* ή στη Σάμο, και μέσω της ιστοσελίδας σου σε βρίσκουνε και αρχίζουνε τα e-mail's.Πώς θαρθώ; πόσες ώρες κάνει το βαπόρι γιατί έχω και ΙΧ,πόσο κάνει το εισιτήριο και τα ρέστα.Με τί να τους πείς 'οτι θάρθουν; με το ΜΑΡΙΝΑ ή με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ; Για πές μου;Απο την 1η Μαίου ανοίξαμε και σας περιμένουμε αλλά δεν ξέρουμε τον Ιούλιο εάν θα έρθετε με το ΜΥΚΟΝΟΣ ή τέλος πάντων με ποιό πλοίο θάρθετε;Τον έχασες τον πελάτη φίλε.Ούτε προκαταβολή ούτε σέντς

Αν ειναι ενα πραγμα για το οποιο συμφωνω μαζι σου ειναι η παραπανω παραγραφος. Και κατα τη γνωμη μου ειναι ενα εκ των μεγαλυτερων προβληματων οχι μονο της νησου σου, αλλα και ολων των νησιων πλην ελαχιστων εξαιρεσεων. Καλως η κακως, στο εξωτερικο οι ανθρωποι αρεσκονται στο να διοργανωνουν ορισμενα πραγματα με μεγαλυτερο χρονικο οριζοντα και λεπτομερεια απ' οτι το ελληνικο "παμε και θα δουμε", οι τιμες για το 2008 ειναι ηδη προς επεξεργασια στα ταξιδιωτικα πρακτορεια του εξωτερικου. Αυτη η ρευστοτητα δρομολογιων τοσο των πλοιων που ΘΑ δρομολογηθουν αλλα και αυτων που ειναι ηδη στη γραμμη, πληττει σιγουρα.

Επισης συμφωνω μαζι σου οτι η δρομολογηση ενος πλοιου σαν το Νησος Μυκονος ειναι καθυστερημενη καποια χρονια και ο ιδιος ο Στριντζης εχει κανει αρκετες υποσχεσεις περι τουτου. Αν δεν με απατα η μνημη μου μαλιστα, οταν ξεκινησε η αποπερατωση του Νησος Μυκονος και μεχρι λιγο πριν τη δρομολογηση του, οι περισσοτερες πληροφοριες συνετειναν οτι θα δρομολογουταν απο Ραφηνα για Τηνο, Μυκονο, Ικαρια και Σαμο χωρις ποτε να τις εχει διαψευσει κανεις επισημα. Και ξαφνικα μας προεκυψε Χιος-Μυτιληνη. Οποτε υπαρχει δικαιο θεμα εκει.

Εκει που πιστευω οτι δεν εχεις απολυτο δικιο ειναι στο θεμα της καθυστερησης. Οπωσδηποτε και δεν επρεπε να εχουν γινει αισιοδοξες εξαγγελιες δεδομενου οτι το Αριαδνη ειναι ακομα γιαπι, απο την αλλη ομως και αυτου του ειδους οι εργασιες δεν ειναι σαν τις προτηγανισμενες πατατες που ειναι ετοιμες σε 10 λεπτα ο,τι και να κανεις. Οπως και να εχει το πραγμα και στην περιπτωση που το/τα πλοια δεν ειναι ετοιμα στην ωρα που υποτιθεται οτι επρεπε να ειναι συμφωνα με τις εξαγγελιες, κανουν το αμεσα ενδιαφερομενο επιβατικο κοινο και επαγγελματιες που βασιζονται σε αυτα να εξεγειρονται και δικαιως. Τουλαχιστον ομως, ο Πηγασος με ολα τα καλα του και τα κακα του ειναι το πιο αξιοπιστο πλοιο της γραμμης και βρισκεται εκει στα γνωστα του δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει ένα θέμα το οποίο είναι επικοινωνιακό περισσότερο.Επειδή επισκέπτομαι πολύ συχνά την πατρίδα μου την Ικαρία αλλά και την όμορφη Σάμο πάρα πολύς κόσμος έχει ακούσει από στόμα σε στόμα ότι το καλοκαίρι είναι να έρθει ένα νεότευκτο πλοίο το οποίο λέγεται ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και θα πηγαίνει πιο γρήγορα από τον ΠΗΓΑΣΟ και από τα βαπόρια του καπτα Μάκη.Η διάδοση έχει γίνει από τον χειμώνα από διάφορα χείλη,υπάρχει επιβεβαίωση από την εταιρία μέσω της ιστοσελίδας για την 1η Ιουλίου αλλά υπάρχει ένα θέμα.

Πολύς κόσμος στα ακριτικα αυτά νησιά δεν έχει την δυνατότητα χρήσης του ιντερνετ (στην Ικαρία μόλις και μετα βίας σε ένα δυο χωριά έχει πάει η adsl) ούτε ξέρει κι έχει μάθει την εγκυρότητά της,πολύς κόσμος όσο βλέπει να περνάει ο καιρός και να μην υπάρχει η παραμικρή διαφήμιση στα νησιά τους για τον ερχομό του νέου πλοίου παρά οι διαδόσεις από στόμα σε στόμα,πολύς κόσμος όταν δεν βλέπει να έρχεται κανείς επίσημος από την εταιρία για να αναγγείλει το γεγονός και να γίνουν τα τραπεζια συναντησεις με τοπικούς άρχοντες όπως συνήθως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις έχει αρχίσει πλέον και διατηρεί επιφυλάξεις,δυσπιστεί με επακολουθο την γκρίνια.

Πιστεύω ότι όσο πλησιάζει το καλοκαίρι(μία λύση που σκέφτηκα εγώ) μία επίσκεψη στα δύο αυτά νησιά κάποιου από τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρίας (πιθανόν του κ.Στρίντζη) που να επιβεβαιώνει την άφιξη του ΜΥΚΟΝΟΣ να ωφελούσε και την εταιρία και το προφίλ της στην παρούσα φάση αλλά και να περιόριζε την γκρίνια και την δυσπιστία.

Και για να μην παρεξηγηθώ από κανέναν η δυσπιστία και οι αμφιβολίες είναι το κλίμα που μεταφέρω από τα νησιά κι όχι δικές μου απόψεις.Εγώ ούτε καταστήματα ούτε ξενοδοχεία έχω ούτε τουρίστας είμαι .είμαι ένας shipfriend ο οποίος είτε το ΜΥΚΟΝΟΣ θα είναι είτε η ΠΗΓΑΣΑΡΑ είτε τα βαπόρια του καπτα Μάκη είτε οποιαδήποτε άλλο βαπόρι μπροστά μου βρώ θα μπω και θα πάω στο σπίτι μου στην Ικαρία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...