Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Μια απορία που την εχω εδώ και πολύ καιρό. Ποιος ο λόγος που τα δρομολόγια της γραμμής από Πειραιά φεύγουν στις 1600 (Παρασκευή 1500, ακόμα χειρότερα), με άφιξη σε Ικαρία και Σάμο στις 2400 και 0230 αντίστοιχα? Επίσης γιατί οι αφίξεις στον Πειραιά να είναι περί την 2400-0030, οπότε δεν προλαβαίνεις ηλεκτρικό ούτε ΚΤΕΛ ή ΟΣΕ, αλλά καταλήγεις σε ταξί ή ξενοδοχείο (αναλόγως αν μένεις Αθήνα ή συνεχίζεις ταξίδι εκτός Αθηνών)? 

Μια χρονομετατόπιση κατα 5 ώρες συν (Αναχωρήσεις στις 2000 ή 2100 και αφίξεις περι τις 0500 - 0600 στον Πειραια) και περί τις 0630-0700 στην Σάμο δεν θα ήταν πιο ορθολογική για επιβάτες και μεταφορικές?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο πρώτο σκέλος συμφωνώ μαζί σου. Μια ενδεχόμενη άφιξη άφιξη του πλοίου το αργότερο στις 23:00 εντός δηλαδή ωραρίου λειτουργίας αστικών συγκοινωνιών θα διευκόλυνε άπαντες. 

Στο δεύτερο σκέλος που αφορά πρωινές αφίξεις σε Σάμο και Πειραιά , δεν θα βολέψει τους επιβάτες. Ο αριθμός κλινών του Blue Star Myconos δεν θα επαρκεί σε καμία περίπτωση. Εδώ ακόμη και στα εσπερινά δρομολόγια που εκτελεί κατά την χειμερινή περίοδο το πλήθος αυτών , έχουν πουληθεί.

 

On 3/1/2022 at 4:01 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Βλέποντας τα δρομολόγια της γραμμής Ικαρίας Σάμου στα δυο τριήμερα του Μαρτίου (Καθαρής Δευτέρας και 25ης Μαρτίου), αλλά και τη Μεγάλης Εβδομάδας παρατηρώ ότι δεν υπάρχει δυνατότητα κάποιος επιβάτης που θέλει να επισκεφτεί την Ικαρία Σάμο να αξιοποιήσει τις ημέρες των αργιών!! Για παράδειγμα τη Καθαρή Δευτέρα κάποιος θα πρέπει να επιστρέψει τη Κυριακή το βράδυ στο Πειραιά αλλιώς τη Τρίτη το μεσημέρι. Την 25η Μαρτίου δεν μπορεί να φύγει κάποιος τη Πέμπτη το απόγευμα για να κερδίσει την αργία της Παρασκευής. Τη Μεγάλη Εβδομάδα το Blue Star Myconos κάνει τα ίδια δρομολόγια που κάνει όλο το χειμώνα. Δεν ξέρω εάν προορίζουν να προσθέσουν κάποιο έκτακτο δρομολόγιο με άλλο πλοίο της εταιρείας, αλλά θα μπορούσαν να κάνουν μια αλλαγή στα δρομολόγια της εβδομάδας του Blue Star Myconos. Δηλαδή να κάνει τη Μεγάλη Δευτέρα το δρομολόγιο της άγονης, τη Μεγάλη Πέμπτη το ελεύθερο δρομολόγιο μέχρι το Σάμο και τη Μεγάλη Παρασκευή το δεύτερο δρομολόγιο της άγονης.

 

Δυστυχώς η εταιρεία δεν δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία για την γραμμή. Η μεγάλη έξοδος του Πάσχα (έπειτα μάλιστα από δύο χρόνια όπου ο κόσμος δεν μπορούσε να πάει λόγω κορωνοιού ) είναι ανέκαθεν η Μεγάλη Πέμπτη και η μεγάλη επιστροφή είναι Δευτέρα του Πάσχα καθώς η επόμενη είναι εργάσιμη. Παρόλα αυτά τόσο η Σάμος όσο και η Ικαρία δεν έχουν κανένα βαπόρι αυτές τις ημέρες. Ούτε καν Μεγάλη Τετάρτη....

Όσο για τα τριήμερα όλα πάνε στο βρόντο για όσους θα ήθελαν να εκδράμουν σε αυτά τα δυο νησιά. Τα ίδια δρομολόγια που ισχύουν τον Φλεβάρη και τον Νοέμβρη ισχύουν και το Πάσχα και όλα τα τριήμερα...

Κατανοώ πλήρως ότι με τις ισχύουσες τιμές , το να βάλεις έκτακτο δρομολόγιο θέλει πολύ μελέτη , όμως το να κάνεις μια τροποποίηση όπως αυτή που προτείνει ο @Panagia Ekatontapiliani και να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό είναι εντελώς ανέξοδο.  Και τις δύο άγονες θα εξυπηρετήσεις και τις επιδοτήσεις θα εισπράξεις και ο περισσότερος κόσμος θα εξυπηρετηθεί και παραπάνω εισπράξεις θα έχεις από τα εισιτήρια επιβατών και ΙΧ και προπάντων με τα ίδια έξοδα.

Και για να μην τα ρίχνουμε όλα στο μονοπώλιο.... Μονοπώλιο ήταν και η Hellenic Seways στη  γραμμή αλλά Μεγάλη Πέμπτη συνήθως διέθετε δύο βαπόρια  (ένα πρωί / Nissos Myconos και ένα απόγευμα Nissos Rodos) και δεν υπήρχε τριήμερο που να μην υπήρχε τροποποίηση δρομολογίου ώστε να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ή αλλιώς σχεδόν όλοι την βγάζουν στα καθίσματα πούλμαν. Όσες καμπίνες έχει ούτως ή άλλως πουλιούνται, τουλάχιστον να φτανουν στον προορισμό τους ανθρώπινες ώρες. Δεν έχει και μεγάλη διαφορά να την βγάζεις στο κάθισμα μέχρι τις 0230 από το να κάθεσαι μέχρι τις 0600 . Η δε αχαρακτήριστη αναχώρηση της Παρασκευής στις 1500, αφήνει πολύ κόσμο έξω που δεν  προλαβαίνει το καράβι. 

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη λύση-σωτηρία της γραμμής είναι κάποιο εκ των Δήλος/Πάτμος από Πειραιά στο κλασσικό πρωινό δρομολόγιο των 7:30 για Συροτηνομυκονία με προέκταση κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή στον Εύδηλο, κάθε Τρίτη-Πέμπτη στο Καρλόβασι και τα Σάββατα και στα δύο λιμάνια. Ούτε θέμα τα ωράρια, ούτε θέμα με τα δρομολόγια, ούτε θέμα με τα καράβια, ούτε τίποτα... 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, SAMAINA said:

Έτσι ή αλλιώς σχεδόν όλοι την βγάζουν στα καθίσματα πούλμαν. Όσες καμπίνες έχει ούτως ή άλλως πουλιούνται, τουλάχιστον να φτανουν στον προορισμό τους ανθρώπινες ώρες. Δεν έχει και μεγάλη διαφορά να την βγάζεις στο κάθισμα μέχρι τις 0230 από το να κάθεσαι μέχρι τις 0600 . Η δε αχαρακτήριστη αναχώρηση της Παρασκευής στις 1500, αφήνει πολύ κόσμο έξω που δεν  προλαβαίνει το καράβι. 

Αυτή είναι η ώρα αναχώρησης. Ο καθένας πρέπει να κάνει τα κουμάντα του για να προλάβει.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά τώρα ή κάνεις πλάκα? Στη Blue Star δουλεύεις?

Δηλαδή μόλις φτάσει η ώρα αναχώρησης, συμφωνα με αυτά που λές, σηκώνουμε καταπέλτη, βιράρουμε άγκυρες και όποιος μπήκε μέσα μπήκε. Οι υπόλοιποι σε τρεις μέρες πάλι!

Τα βαπόρια είναι για τους πελάτες, και οχι οι πελάτες για τα βαπόρια. Η τουλάχιστον έτσι πρέπει να είναι για τις εταιρείες που σεβονται τους πελατες τους (επιβατικό κοινό και μεταφορικές) και όχι για πειρατές σαν τον Ιταλό που απο ότι φαίνεται έχει και εγχώριους μιμητές!

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, lostromos said:

Αυτή είναι η ώρα αναχώρησης. Ο καθένας πρέπει να κάνει τα κουμάντα του για να προλάβει.

Το οτι η Blue Star αποφασισε να φευγει το βαπορι στις 3 ,δεν νομιζω οτι ειναι λογος να μην συζηταμε οτι η ωρα αναχωρησης ειναι απιστευτα αβολη για τους περισσοτερους, και πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι γινεται κατι τετοιο απο τη στιγμη που με μια αναχωρηση λιγο αργοτερα θα μπορουσαν να κερδισουν ακομα περισσοτερους επιβατες.Ουτε ειναι λογικη να λεμε ας κανει ο επιβατης το κουμαντο του να προλαβει.Προφανως επειδη δεν το προλαβαινει ,το κουμαντο του επιβατη ειναι ειτε να μην ταξιδεψει ,ειτε να βρει αλλο τροπο (πχ αεροπλανο) ,χανοντας πελατες η εταιρια 

 

23 hours ago, Annivas said:

Στο δεύτερο σκέλος που αφορά πρωινές αφίξεις σε Σάμο και Πειραιά , δεν θα βολέψει τους επιβάτες. Ο αριθμός κλινών του Blue Star Myconos δεν θα επαρκεί σε καμία περίπτωση. Εδώ ακόμη και στα εσπερινά δρομολόγια που εκτελεί κατά την χειμερινή περίοδο το πλήθος αυτών , έχουν πουληθεί.

@Annivas θα διαφωνησω σε αυτο το σκελος.Οταν πρωτομπηκε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ Χιο -Μυτιληνη τις ιδιες καμπινες ειχε, και με αυτες τις καμπινες εκανε νυχτερινη επιστροφη 9-10 ωρων, απο τα νησια.Τοτε αρκετοι μεταξυ των οποιων και εγω ειχαμε πει οτι δεν βολευει για διαφορους λογους μεσα στους οποιους και τα λιγα κρεβατια.Η ιστορια ομως μας διεψευσε πανηγυρικα και αποδειχτηκε οτι το πλοιο επιασε στη γραμμη .Δεν βρισκω το λογο λοιπον να ειναι πρόβλημα οι λιγες καμπινες για να κανει νυχτερινο σε Ικαρια Σαμο.

Επισης οχι τρομερα περισσοτερα κρεβατια εχουν και τα ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ που κανουν πολυωρα νυχτερινα ταξιδια

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι το πρόβλημα των κρεβατιών υπήρχε κι όταν μπήκε Χίο - Μυτιλήνη αλλά νομίζω ότι ακόμη και να μπει ο κόσμος το πρόβλημα θα εξακολουθεί να υφίσταται. Με 1900 άτομα πρωτόκολλο και λίγο πάνω από 100 κρεβάτια θα πάω στου Τζελέπη να προαγοράσω τις καμπίνες και θα τις πουλάω μετά μαύρη αγορά έξω από τον καταπέλτη του βαποριού.🤪

Στα νυχτερινά δρομολόγια η αμοιβαία αλλαγή με το Blue Star Chios θα ήταν ιδανική . Πλοίο και ωράρια θα ήταν ταμάμ για  την Σάμο και την Ικαρία.

Όμως πέραν του αριθμού των κλινών, υπάρχει κι ένα άλλο υπολογίσιμο θέμα για το δρομολόγιο που κάνει το πλοίο . Τα ενδιάμεσα λιμάνια όπως η Σύρος & η Μύκονος δίνουν μια σημαντική δουλειά στο βαπόρι , οπότε αν οι αφιξο-αναχωρήσεις σε αυτά τα λιμάνια μεταφερθούν για τις 2 & 3 τα ξημερώματα αυτή θα ελαχιστοποιηθεί. 

 

ΥΓ: ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ/ΣΑΜΟΣ δεν έχουν πολλά κρεβάτια για τα δρομολόγια που κάνουν , έχουν όμως άπλετους χώρους για στρωματσάδα.🤣

 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, margaritis24 said:

Καλυτερα 3 κ 4 που φευγει τωρα παρα 1 που εφευγε πριν 10 χρονια πισω στα ιδια λιμανια κ με νυκτερινο εποστροφης στο  αεροπορικο καθισμα

 

6 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αλλά τότε είχε 6 δρομολόγια την εβδομάδα το Νήσος Μύκονος συν τα έξτρα δρομολόγια της GA Ferries ή Kallisti Ferries. Ενώ σήμερα είναι τρία δρομολόγια την εβδομάδα.

Επιπλέον τότε οι χρόνοι ταξιδιού ήταν πολύ διαφορετικοί για τα νησιά. 5:30 ώρες για Ικαρία και 7 ώρες για Καρλόβασι. Τώρα είναι plus 2 ώρες για Ικαρία και για Σάμο αν είναι και οι Φούρνοι μέσα είναι επιπλέον 3 και βάλε ώρες .

Link to comment
Share on other sites

Λυπαμαι που θα πω αλλα οι αρμοδιοι φορεις θα πρεπει να το δουν αυτο λιγο παραπανω για τα νησια τους κ την αναπτυξη τους!ειναι η μονη γραμμη που μικρυνε απο το 2010 κ μετα!ολες αναπτυχθηκαν,2000m σε γκαραζ κ καθημερινα στη Χ -Μ αλλα τοσα στη Ροδο  εννοειται η Κρητη κ διπλο στα Χανια😂 κ δω αφαιρεθηκαν κ πλοια κ δρομολογια κ μεινα με 1500m κ 3 δρομολογια τη βδομαδα!μηπως τελικα η μη τουριστη αναπτυξη των νησιων τα εφερε αυτα κ οχι ο εφοπλισμος;;

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα τουριστικής ανάπτυξης, γιατί το καλοκαίρι μιλάμε για 6 δρομολόγια του ΜΥΚΟΝΟΣ, 2 του ΔΙΑΓΟΡΑ,  1 με 2 του ΑΡΙΑΔΝΗ/BLUE STAR 1/2 και 1 του αγονόποιου Δωδεκανήσων για Ικαρία / Φούρνους (δεν βάζω στο λογαριασμό το περυσινό ταχύπλοο). Το πρόβλημα είναι τον χειμώνα (και εδώ έχουμε 1 δρομολόγιο του BLUE CARRIER I επιπλέον) και η συνειδητή απαξίωση της γραμμής τουλάχιστον ως προς τους επιβάτες, μέρος των οποίων είτε δεν ταξιδευει ή πάει με το αεροπλάνο. Και λέω συνειδητή, γιατί άρχισε όταν άρχισαν τα συνδυασμένα δρομολόγια της υπόψη γραμμής με την άγονη Βορείου Αιγαίου με ένα πλοίο. 

Όταν έπαψε να υπάρχει δεύτερη εταιρεία GA FERRIES/KALLISTI ο μοναδικός παίκτης πλεον (και όλοι θυμόμαστε τον πόλεμο που δέχτηκαν οι ανταγωνιστες) δηλαδή η HELLENIC SEAWAYS απέσυρε το τότε ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και στην θέση του μπήκαν ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ/ΠΡΕΒΕΛΗΣ της ΑΝΕΚ αρχικά και της ΝΕΛ στη συνέχεια (ΘΕΟΦΙΛΟΣ/EUROPEAN EXPRESS/ΜΥΤΙΛΗΝΗ), όλα του ίδιου "μαγαζιού" (της γνωστής Τράπεζας),  με το ΜΥΚΟΝΟΣ να επανακάμπτει όχι γιατί ξαφνικά αγαπησαν Ικαρία και Σάμο, αλλά γιατί ήταν το μόνο που μπορούσε να κάνει τον συνδυασμό της άγονης με τον κορμό.

Το αποτέλεσμα, για να μην μακρυγορώ άλλο, ήταν τα ωράρια που βολεύουν την εταιρεία για να βγάζει το πρόγραμμα και φυσικά οι τιμές που γδερνουν επαγγελματίες και νησιώτες αφου πλέον παίζει μπάλα μόνη της, ως BLUE STAR πλέον.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, SAMAINA said:

Σοβαρά τώρα ή κάνεις πλάκα? Στη Blue Star δουλεύεις?

Δηλαδή μόλις φτάσει η ώρα αναχώρησης, συμφωνα με αυτά που λές, σηκώνουμε καταπέλτη, βιράρουμε άγκυρες και όποιος μπήκε μέσα μπήκε. Οι υπόλοιποι σε τρεις μέρες πάλι!

Τα βαπόρια είναι για τους πελάτες, και οχι οι πελάτες για τα βαπόρια. Η τουλάχιστον έτσι πρέπει να είναι για τις εταιρείες που σεβονται τους πελατες τους (επιβατικό κοινό και μεταφορικές) και όχι για πειρατές σαν τον Ιταλό που απο ότι φαίνεται έχει και εγχώριους μιμητές!

Δεν δουλεύω στην blue star.

Όταν φτάσει η ώρα αναχώρησης αυτό είναι το σωστό να ανεβαίνει ο καταπέλτης και να φεύγει το πλοίο. Δηλαδή λες ότι επειδή δεν βολεύει η ώρα πρέπει να γίνεται καταμέτρηση και να περιμένουν και αργοπορημένους;

Αυτή η ώρα αναχώρησης μπορεί να μην εξυπηρετεί πολύ κόσμο αλλά εξυπηρετεί άλλο ποσοστό κόσμου. Η χρυσή ώρα που να βολεύεται το 100% του κοινού δεν υπάρχει. Με αυτή την λογική να αλλάξουν ώρα αναχώρησης τα πλοία της Κρήτης, να φεύγουν 23:00 - 23:59 γιατί δεν θα προλαβαίνουν το πλοίο οι εργαζόμενοι στα καταστήματα λιανικής και θα χάνουν μια ολόκληρη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Τα ωράρια των δρομολογίων βγαίνουν κατα κύριο λόγο να βγεί το  επιδοτούμενο δρομολόγιο της άγονης, κατα δεύτερο λόγο να υπάρχει ένα έξτρα δρομολόγιο όποτε είναι αυτό για η' απο Σύρο/Μύκονο και Τήνο. Απο κει και πέρα η Ικαρία θέλει δε θέλει θα εξυπηρετηθεί τις συγκεκριμένες μέρες/'ωρες και ερχόμαστε τελευταία στη Σάμο οπου το πλοίο είναι η τελευταία και αναγκαστική επιλογή για αυτούς που έχουν μαζί τους αυτοκίνητο η' μηχανάκι. Αλήθεία πόσοι θα πάνε με 62,50 ναύλο καταστρώματος να γυροφέρνουν 9 η 10 ώρες σε ένα πλοίο, οταν  βρίσκεις εισιτήριο με το αεροπλάνο 60 'η' 70 η' έστω με 80 € οταν κάνεις και κάποιο έγκαιρο προγραμματισμό ;

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, lostromos said:

Δεν δουλεύω στην blue star.

Όταν φτάσει η ώρα αναχώρησης αυτό είναι το σωστό να ανεβαίνει ο καταπέλτης και να φεύγει το πλοίο. Δηλαδή λες ότι επειδή δεν βολεύει η ώρα πρέπει να γίνεται καταμέτρηση και να περιμένουν και αργοπορημένους;

Αυτή η ώρα αναχώρησης μπορεί να μην εξυπηρετεί πολύ κόσμο αλλά εξυπηρετεί άλλο ποσοστό κόσμου. Η χρυσή ώρα που να βολεύεται το 100% του κοινού δεν υπάρχει. Με αυτή την λογική να αλλάξουν ώρα αναχώρησης τα πλοία της Κρήτης, να φεύγουν 23:00 - 23:59 γιατί δεν θα προλαβαίνουν το πλοίο οι εργαζόμενοι στα καταστήματα λιανικής και θα χάνουν μια ολόκληρη μέρα.

Δυστυχώς, θεωρείς δεδομένη την ώρα αναχώρησης, η όποια είναι αυτή που βολεύει την εταιρεία, για να βγάλει τα δρομολόγια της άγονης, όπως είπα παραπάνω εγώ και άλλοι φίλοι που συμμετέχουν στην συζήτηση. Εγώ όμως ξεκινώ από άλλη αφετηρία, αυτή που βολεύει τους σταθερούς τουλάχιστον πελάτες της γραμμής και αυτοί είναι οι νησιώτες, άρα δεν υπάρχει κοινός τόπος για κουβέντα, οπότε το σταματάω εδώ.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, MILTIADIS said:

Να σου υπενθυμισω απλα-και να κλεισω εδω τη συζητηση γιατι δε νομιζω οτι βγαζει και πουθενα-οτι ολα αυτα που αναφερεις θα ισχυαν και θα εφαρμοζονταν σε καποιο Σοβιετικου τυπου καθεστος οπου ολα(και οι μεταφορες)θα ηταν δημοσια.

Σύμφωνα με αυτό, ούτε στην παρούσα γραμμή θα έπρεπε να "θέλουμε" βολικά ωράρια και παραπάνω ωράρια. Δεν είμαστε και σοβιετ... Άλλωστε τι είναι ο επιβάτης να βολεύεται με την ώρα αναχώρησης; Κανά 12μετρο με γυψοσανίδες και τούβλα;

Link to comment
Share on other sites

τα εχεις βαλει ολα στο blender ;) 

το ιδιο ειναι να αλλαξει η ωρα του δρομολογιου της παρασκευης, μερας που ταξιδευει περισσοτερος κοσμος, για νησια που το πλοιο παραμενει βασικο μεσο μετακινησης, με το να περικοπουν καποια σαββατιατικα off season δρομολογια oπου το πλοιο ειναι σχεδον αδειο, σε ενα νησι που εχει τα παντα και απειρα αεροπορικα δρομολογια;

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως μπορείς να συγκρίνεις τις 2 γραμμές υπό την έννοια ότι τα Χανιά, ακόμη και χωρίς Σαββατιάτικο δρομολόγιο, είναι πάρα πολύ καλά εξυπηρετούμενα. Από την άλλη την Ικαριά και τη Σάμο η Blue Star τις έχει "περιποιηθεί" κατά συρροήν και παρά φύσιν. Τη συγκεκριμένη γραμμή είναι ξεκάθαρο στην πράξη πως η εταιρεία τη θεωρεί σαν μπαλαντέρ στις επιδοτούμενες γραμμές της. Είναι από τις πλέον κακές εκφάνσεις του μονοπωλίου, θυμίζω πως πέρυσι έφτασε ο Έυδηλος μέχρι να μπαίνει τσόντα στο μικρό μπλουσταράκι της Σύρου - Τήνου - Μυκόνου. Προσωπικά πιστεύω πως αν δρομολογούταν κάτι άλλο τις μέρες που δεν έχει δρομολόγιο η Blue Star και με ωράρια πιο φιλικά πρός το επιβατικό κοινό των 2 νησιών, θα έβρισκε ανταπόκρισης.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το δρομολόγιο της παρασκευης που φευγει απο πειραια στις 15.00 εχω την εντύπωση ότι μπήκε τόσο νωρίς για να προλαβαινει τις Κυριακές να γυρίζει κατά τα μεσάνυχτα ώστε ΚΑΙ να γίνεται η επιστροφή σε νορμαλ ώρα ΚΑΙ να διανυκτερευει πληρωμα εκτός πλοιου. Όντως είναι πολυ νωρίς. Αν έφευγε 17.00 και με κάπως μεγαλυτερη ταχύτητα θα είχε παρόμοια ωράρια και θα βόλευε περισσοτερο τον κόσμο. 

Link to comment
Share on other sites

Σαφέστατα έχουν δίκιο οι χρήστες των πλοίων της γραμμής, η υποβάθμισή της είναι συνεχής, όσο περνά ο καιρός το ταξίδι γίνεται πιο δύσκολο και ακριβό.

Ούτε ζούμε όλοι σε νησιά κοντά στην Αττική και με πληθώρα επιλογών, ούτε αντέχουμε όλοι το κόστος του αεροπλάνου, αν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Και τα Μυτιλινια στις 18.00 ,αλλα αυτο δεν λεει κατι.Τοτε τα βαπορια πηγαιναν και με 14-15 μιλια δρομο.

Τωρα με την αυξηση της ταχυτητας ειναι εφικτο το πλοιο να φευγει πιο αργα και να το προλαβαινει περισσοτερος κοσμος

11 hours ago, lostromos said:

Αυτή η ώρα αναχώρησης μπορεί να μην εξυπηρετεί πολύ κόσμο αλλά εξυπηρετεί άλλο ποσοστό κόσμου. Η χρυσή ώρα που να βολεύεται το 100% του κοινού δεν υπάρχει. Με αυτή την λογική να αλλάξουν ώρα αναχώρησης τα πλοία της Κρήτης, να φεύγουν 23:00 - 23:59 γιατί δεν θα προλαβαίνουν το πλοίο οι εργαζόμενοι στα καταστήματα λιανικής και θα χάνουν μια ολόκληρη μέρα.

Ποιο ποσοστο κοσμου δηλαδη εξυπηρετει και ποιον;Οι εργαζομενοι που ειναι και οι περισσοτεροι σχολανε στην καλυτερη στις 4,αρα ουτε και αν φυγουν χαριστικα 1 ωρα νωριτερα απο τη δουλεια δεν προλαβαινουν

Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη εταιρία σε όλες τις γραμμές εχει καβαλήσει μεγαλο καλάμι. Της το επιτρέπουν οι συνθήκες έτσι όπως τις διαμόρφωσε-διαμορφωθηκαν, εχει πλάτες και γενικά κανει ότι γουστάρει. 

Νομοτελειακα όμως κάποια στιγμή (εγω πιστεύω σύντομα)ολο αυτο θα τελειώσει.

Η δράση πάντα φέρνει αντίδραση και η γκρίνια των επιβατών συνεχώς μεγαλώνει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...