Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Τα ίδια με πέρυσι αλλά και με το καλοκαίρι με τα δρομολόγια στους Φούρνους, στο τέλος των δρομολογίων δεν ανακοινώνουν τα επόμενα και μόλις πέσει το μπακίρι τσουπ τα δρομολόγια εμφανίζονται. Τώρα βέβαια ο κόσμος που θέλει να προγραμματίσει κάτι δεν μας νοιάζει. Επίσης ας πούμε ότι γίνεται μία στραβή με τα δρομολόγια. Τότε έχουμε Σάμο και Ικαρία και Φούρνους χωρίς καράβι για Πειραιά. Δρομολόγιο το Ν Μύκονος αύριο δεν κάνει ίσως ούτε και την Κυριακή και αν γίνει η στραβή που λέγαμε τότε θα έχουμε γλέντια :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να βλεπουμε τα πραγματα απο ολες τις πλευρες,δεν ξυπνησαν μια μερα στην HSW και ειπαν 'θα μειωσουμε ταχυτητα και δρομολογια για να βγαλουμε τρελλα λεφτα απο τους ΙκαροΣαμιωτες' :wub: Προφανως και δεν τους συμφερει πια(μπαινουν αρκετα μεσα)να κρατησουν το ΝΗΣΟΣ με 25μιλια και 7δρομολογια την βδομαδα.Εδω η Blue Star εχει μειωσει τις ταχυτητες στα δωδεκανησα εδω και ενα χρονο νομιζω.

Σιγουρα σαν επιβατες,δεν μας συμφερουν αυτες οι αλλαγες αλλα απο την αλλη δεν ειναι και δικα μας τα πλοια,ωστε να μας νοιαζει,αν μπαινουμε πχ 1μυριο μεσα την μερα.

Συμφωνω με αυτο που λεει ο Earl,οτι το ΜΥΚΟΝΟΣ εχει ελαχιστες καμπινες για να κανει αποκλειστικα νυχτερινα δρομολογια,αλλα και με τον ΝΗΡΕΑ για την μειωση τιμων που πρεπει να υπαρξει,εφοσον αλλαξουν τα δρομολογια.

ΥΓ.Η ΝΕΛ τωρα δεν ενδιαφερεται να βαλει πλοιο στην γραμμη,που ο δρομος ειναι ανοιχτος και τα σκυλια δεμενα :D?

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα το Νήσος Μύκονος ποτέ δεν έκανε 7 δρομολόγια στη γραμμή της Ικαρίας Σάμου, αλλά 6 το περισσότερο (το καλοκαίρι) και 5 δρομολόγια το χειμώνα

Όπως δεν έκανε μειώσεις στις τιμές η Blue Star Ferries στα Δωδεκάνησα, ούτε εδώ πρόκειται να δούμε μειώσεις στις τιμές λόγω μείωσης της ταχύτητας!!! Μιας και σε αυτά τα πλοία δεν πληρώνεις την ταχύτητα αλλά ότι το πλοίο που είναι καινούργιο!!!

Γιατί όταν επιστρέφει τα δρομολόγια του δεν είναι νυχτερινά (5 φορές τώρα και έξι το καλοκαίρι)?? Όπως τότε ο κόσμος ταξίδευε χωρίς καμπίνα έτσι και τώρα θα είναι χωρίς καμπίνα το ταξίδι του (έξαλλου που λεφτά για κρεβατάκι σε καμπίνα)!!

Link to comment
Share on other sites

Αφού μειώνουν τα δρομολόγια και την ταχύτητα, δεν θα πρέπει να μειώσουν αντίστοιχα και τις τιμές για την Ικαροσαμία, έστω ως χειμερινή προσφορά?

Όπως δεν έκανε μειώσεις στις τιμές η Blue Star Ferries στα Δωδεκάνησα, ούτε εδώ πρόκειται να δούμε μειώσεις στις τιμές λόγω μείωσης της ταχύτητας!!! Μιας και σε αυτά τα πλοία δεν πληρώνεις την ταχύτητα αλλά ότι το πλοίο που είναι καινούργιο!!!

Φυσικά και θα διαφωνήσω. Σε κάθε τιμή κοστολογείται ένα πακέτο προσφερομένων υπηρεσιών, μεταξύ αυτών είναι και η συχνότητα των δρομολογίων και η ταχύτητα/διάρκεια του ταξιδίου. Συνεπώς, πιστεύω ότι όταν υποβαθμίζεται το πακέτο των υπηρεσιών, δεν μπορεί να παραμένει ίδια η τιμή. Όπως όταν τα ταχύπλοα μένουν με 3 μηχανές και πάνε με μειωμένη ταχύτητα, ορισμένες εταιρείες επιστρέφουν μέρος των χρημάτων ή δίνουν κάποιο άλλο δωράκι. Όταν η εταιρεία από την μείωση των δρομολογίων και της ταχύτητας του πλοίου εξοικονομεί πχ 100 ευρώ, πιστεύω ότι ένα μέρος αυτών των χρημάτων, 30-40-50 ευρώ, θα πρέπει να το επιστρέφει στους πελάτες της με την μορφή εκπτώσεων/προσφορών.

Και νομίζω ότι αυτό ευαγγελίζεται και η περιλάλητη εταιρική κοινωνική ευθύνη. Εταιρική κοινωνική ευθύνη δεν είναι μόνο να μαζεύεις τα σκουπίδια από τις παραλίες. Φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στην HSW, αλλά σε όλες τις εταιρείες που ακολουθούν τέτοιες πρακτικές. Ας μην συνηθίζουμε, λοιπόν, στον μιθριδατισμό και γινόμαστε «εταιρικότεροι των εταιρειών», γιατί σε λίγο με την ίδια τιμή θα κάνουν ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με 10 κόμβους. Και επιπλέον δεν θα μας ενοχλεί!

Link to comment
Share on other sites

Απάντηση από το fb της HSW:

"Από τις 11 Αυγούστου η εταιρεία μας έχει ζητήσει το πρόγραμμα δρομολογίων στο αρμόδιο Υπουργείο και ακόμα δεν έχουμε λάβει καμιά απάντηση. Η ανεύθυνη αυτή στάση έχει σαν συνέπεια να ταλαιπωρούνται χιλιάδες κάτοικοι, φοιτητές, επαγγελματίες, αλλά και όσοι τουρίστες μας έχουν απομείνει. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε δυστυχώς, είναι να ζητήσουμε συγγνώμη προς όλους εσάς και να συνεχίζουμε να πιέζουμε προς κάθε κατεύθυνση."

Link to comment
Share on other sites

Και με ωράρια απλωτάαααααα *4.05' για Σύρα. Πάντως το πλωτό πούλμαν με τις άπειρες αεροπορικές θέσεις δεν παλεύεται για νυχτερινό ταξίδι. Το είχα πάρει το 2007 από Μυτιλήνη για Πειραιά και είναι ζήτημα αν κοιμήθηκα 2 ώρες στο κάθισμα. Αν δεν έχεις τον ύπνο στο τσεπάκι την πάτησες.

Link to comment
Share on other sites

Απάντηση από το fb της HSW:

"Από τις 11 Αυγούστου η εταιρεία μας έχει ζητήσει το πρόγραμμα δρομολογίων στο αρμόδιο Υπουργείο και ακόμα δεν έχουμε λάβει καμιά απάντηση.

Στο openseas.gr μπήκαν τα δρομολόγια του Ν Μύκονος. 3 πήγαινε-έλα

Ως φαίνεται, έστω και στο παρά πέντε, ήρθε η έγκριση από το Υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

«ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ»

Επιτέλους έχουμε έναν βουλευτή στον τόπο μας, που οι υποσχέσεις του γίνονται πραγματικότητα. Τα τελευταία χρόνια ο Εύδηλος, ο Άγιος Κήρυκος και οι Φούρνοι, ζητούσαν ίση μεταχείριση με τα λιμάνια της Σάμου. Ο βουλευτής μας είπε ότι θα το φρόντιζε, και πράγματι το έκανε. Από 1η Οκτωβρίου και η Σάμο θα έχει τρία δρομολόγια την εβδομάδα!!!

Φυσικά θα πρέπει να λογοδοτήσουν και όλοι οι άλλοι εμπλεκόμενοι, που ψήφιζαν το καλοκαίρι κατά της δρομολόγησης πλοίου από δεύτερη εταιρεία. Υπήρχε λένε ο κίνδυνος να μας τιμωρήσει η HELLENIC SEAWAYS. Το πλοίο τελικά δεν δρομολογήθηκε και η εταιρεία μας έδειξε την «ευγνωμοσύνη της». Σε αυτήν την περιβόητη σύσκεψη που έγινε στην Σάμο παραμονή του ΣΑΣ, ήταν καλεσμένοι όλοι οι φορείς του Νομού, αλλά «ξέχασαν» να καλέσουν την τοπική αυτοδιοίκηση της Ικαρίας, που ήταν και η μόνη υπέρ της δρομολόγησης πλοίου της ΝΕΛ.

Τα νέα δρομολόγια είναι τουλάχιστον ατυχή, το «Νήσος Μύκονος» είναι ημερόπλοιο με ελάχιστες καμπίνες, που κοστίζουν όσο μιας εβδομάδας δουλεία. Συνεπώς, οι επιβάτες θα πρέπει να υποστούν ολονύκτια ταλαιπωρία, προσπαθώντας να βολευτούν σε μία καρέκλα. Εντύπωση κάνει επίσης η λογική του ιθύνοντος νου, που αποφάσισε αυτά τα δρομολόγια. Το πλοίο λόγο του ωραρίου του δεν πρόκειται να το επιλέξει κανείς επιβάτης από Κυκλάδες, ενώ το εστιατόριο και τα μπαρ, θα είναι μάλλον διακοσμητικά. Εν μέσω χειμώνα και κρίσης η εταιρία επέλεξε ότι δεν χρειάζεται τα παραπάνω έσοδα. Αναρωτιέμαι για ακόμα μια φορά ποιους εξυπηρετούν αυτά τα δρομολόγια;

Χωρίς να θέλω να γίνω μάντης κακών, η πιθανότερη εξέλιξη, θα είναι σε πρώτη φάση: η μείωση της ταχύτητας για το «Νήσος Μύκονος» και σε δεύτερη φάση: η αντικατάσταση του με το «Πρέβελης». Η HELLENIC SEAWAYS επικαλούμενη την κρίση, παρότι θα υποβαθμίσει την ακτοπλοϊκή μας σύνδεση, δεν θα μειώσει αντίστοιχα τα ναύλα της. Αυτό έγινε και πέρσι, που ένα δίμηνο ταξιδεύαμε με παλαιότερο και πιο αργό πλοίο, αλλά συνεχίζαμε να πληρώνουμε για το «Νήσος Μύκονος». Υπάρχει φυσικά και το σκάνδαλο, αφού εκτός από εμάς, και το Ελληνικό Κράτος συνέχιζε και αυτό να πληρώνει την επιδότηση του «Νήσος Μύκονος», σε εποχές μάλιστα που κόβει τις συντάξεις και τα επιδόματα των ανέργων.

Link to comment
Share on other sites

Το ζητούμενο είναι πράγματι να μείνει το βαπόρι στη γραμμή. Και για να μείνει το χειμώνα χρειάζονται περικοπές εκ των πραγμάτων (το φετινό ήταν το πρώτο καλοκαίρι που δεν γέμιζε το βαπόρι αν και μοναχοβάπορο!!!). Πράγματι το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ δεν είναι night ferry.Όμως είναι σύγχρονο βαπόρι που αναβάθμισε την ταλαιπωρημένη -μέχρι να έρθει- γραμμή. Μένει να φανεί στην πράξη αν θα αρκούν τα τρία δρομολόγια για την πλήρη κάλυψη των νησιών σε επιβάτες και οχήματα. Οι ντόπιοι έχουν τα χίλια δίκια να πικραίνονται γιατί τα 5 δρομολόγια γίνονται τρία όμως επαναλαμβάνω πως το μείζον είναι να παραμείνει το βαπόρι στη γραμμή.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τα 3 δρομολόγια είναι κυρίως πως δημιουργούν ένα τριήμερο κενό, πιστεύω πως 4 (ειδικά για τον Οκτώβριο), θα ήταν η χρυσή τομή. Η έλλειψη καμπινών δεν θεωρώ πως είναι τόσο σημαντικό πρόβλημα καθώς το πλοίο 6 χρόνια εκτελεί το 50% των δρομολογίων του νύχτα. Aντίθετα για κάποιους μπορεί να είναι και πιο βολικό, καθώς δεν θα χάνουν την ημέρα τους στο ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

έρχεται ο Θεόφιλος με 45 ευρώ το κρεββάτι :wub:

Τωρα αυτο ειναι αστειο η το λες σοβαρα?

Το πρόβλημα με τα 3 δρομολόγια είναι κυρίως πως δημιουργούν ένα τριήμερο κενό, πιστεύω πως 4 (ειδικά για τον Οκτώβριο), θα ήταν η χρυσή τομή. Η έλλειψη καμπινών δεν θεωρώ πως είναι τόσο σημαντικό πρόβλημα καθώς το πλοίο 6 χρόνια εκτελεί το 50% των δρομολογίων του νύχτα. Aντίθετα για κάποιους μπορεί να είναι και πιο βολικό, καθώς δεν θα χάνουν την ημέρα τους στο ταξίδι.

Αυτο με το τριημερο ειναι αληθεια και καλο θα ηταν να βρεθει μια χρυση τομη αναμεσα στα 2 νησια και την εταιρια ωστε να ειναι ικανοποιημενες και οι 2πλευρες.Οσο για το ΜΥΚΟΝΟΣ...τωρα θα πηγαινει με 21-22 μιλια οποτε αλλο ειναι να ταξιδευεις νυχτα και να κανεις 8ωρες κι αλλο να κανεις 12.(τυχαια νουμερα εβαλα)

Link to comment
Share on other sites

Πέραν της μειωμένης ταχύτητας, το βαπόρι θα πιάνει όλα τα λιμάνια. Φτάνοντας στον Εύδηλο το πρώτο λιμάνι της Ικαρίας ο Σαμιώτης για να πάει στο Βαθύ θα κάνει κάτι λιγότερο από άλλες τόσες ώρες γιατί μετά ακολοθούν ο Άγιος Κήρυκος, οι Φούρνοι...

Link to comment
Share on other sites

ιι) Ας υποθέσουμε μία κίνηση της Hellenic να φέρει το Νήσος Μύκονος στη Ραφήνα (ή αντίστοιχη κίνηση ανταγωνιστή) για το δρομολόγιο Σύρος-Τήνος-Μύκονος-Ικαρία-Σάμος*. Ο χρόνος της διαδρομής συντομεύεται (λίγο με την Τήνο μέσα) αλλά με ένα σταθερό πρόγραμμα μπορεί να τα πάει πολύ καλά (πχ βγάζοντας τη Σύρο στις 2.30 ώρες - την Τήνο σε 3.15 και τη Μύκονο σε 4.00). (Κίνηση που φυσικά θα συμπιέσει το σενάριο ένα πιέζοντας ίσως και με αποχώρηση εξτρά πλοία από την ΑνδροΤηνοΜυκονία). Επίσης το χειμώνα με μία καλύτερη εκμετάλλευση θα ήταν σε θέση να δώσει και περισσότερα δρομολόγια προς ΙκαροΣαμία από φετινό αίσχος των τριών ανα βδομάδα**.

**Δυστυχώς η ΙκαροΣαμία είναι η πιο πονεμένη ιστορία. Διάβαζα σε άλλο thread πως φέτος πως η κίνησή της ήταν πολύ πεσμένη και θα είχε ενδιαφέρον να είχαμε συγκεκριμένα στατιστικά για να δούμε αν η πτώση είναι αναλογική με τη συνολική πτώση της κίνησης.

Γιατί αν και δεν είμαι καθόλου γνώστης των συνθηκών κάτι μου λέει πως το μονοπώλιο της hsw με τις υψηλές τιμές και τα λίγα (καλοκαιρινά) δρομολόγια έκανε το θαύμα του. Προσωπικά, αν και ενδιαφερόμουν για διακοπές εκεί μόλις είδα τις τιμές των εισιτηρίων και τα δρομολόγια άλλαξα αμέσως σκέψη (μιας και ότι γλίτωνα από τις χαμηλές τιμές των ξενοδοχείων τα έδινα και με το παραπάνω στα εισιτήρια).

προσωπικα αμφιβαλλω κατα ποσο η hsw θα επαιρνε ενα τετοιο ρισκο, τετοιους μαυρους καιρους, να αλλαξει δηλαδη λιμανι αφετηριας.

η πλακα ειναι οτι το νησος χιος, ειχε παραγγελθει ως superferry mykonos, για να κανει ακριβως αυτη τη γραμμη (ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο αγιο κυρηκο καρλοβασι) σε ημερησια δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καθόλου εύκολο!!! Ο ι Ικαριώτες μένουν κατά παράδοση στο Πέραμα και στην Πετρούπολή, οι Σαμιώτες στον Πειραιά οπότε βολεύει απείρως περισσότερο ο Πειραιάς.

Πέραν αυτού τα γραφεία κι οι αποθήκες των μεταφορικών είναι στου Ρέντη-Μοσχάτο που επίσης τις βολεύει απείρως περισσότερο ο Πειραιάς.

Για το λιμάνι της Ραφήνας τα έχουμε πει .Αν δεν πάει μέσο σταθερής τροχιάς κι αν δεν αναβαθμιστούν οι υποδομές δεν πρόκειται να πάνε΄βαπόρια για άλλες γραμμές.

Τώρα η HSW επειδή είναι μονοβάπορη εταιρεία στην γραμμή θα μπορούσε άυριο το πρωί να πάει Ραφήνα το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ οπότε ο άλλοες θέλει δεν θέλει θα πήγαινε από εκεί. Έτσι όμως κι επειδή μεταφορικές κι επιβάτες δεν θα βολευτούν κατά πλειοψηφία τους θα ανοίξει χώρο για ανταγωνιστή ο οποίος αν φέρει ένα πλοίο έστω και παλαιάς τεχνολογίας από Πειραιά όλοι θα πηγαίνουν από εκεί.

Από Ραφήνα για Ικαρία Σάμο δεν το βλέπω με την καμία εφικτό. Μόνο σε μερικά δρομολόγια το καλοκαίρι καμιά προέκταση για Εύδηλο όπως έκανε φέτος το SUPERFERRY II με την Νάξο αν κι η απόσταση είναι λογκάδα και θέλει 5,5 ώρες να πάει και να έρθει από την Μύκονο στον Εύδηλο οπότε δεν ξέρω αν συμφέρει

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ταξίδεψα από Εύδηλο για Πειραιά, δεν υπήρχαν καθόλου εισιτήρια για οχήματα (έγινε φασαρία στο πρακτορείο) και οι αριθμημένες θέσεις ήταν σχεδόν γεμάτες. Αυτά στις 2-3 Οκτωβρίου! Κάποιοι φίλοι όμως, δεν ξέρω γιατί, επιμένουν ότι το πλοίο δε βγαίνει στην γραμμή. Κάποιος άλλος φίλος γράφει παραπάνω ότι η έλλειψη καμπινών και τα ωράρια δεν είναι πρόβλημα. Θα συνιστούσα σε όποιους το πιστεύουν αυτό να κάνουν ένα ταξίδι. Όλος ο κόσμος ήταν ταλαίπωρος, οι καμπίνες εξαφανίστηκαν αμέσως (δεν βρήκα από το Σάββατο το πρωί για συγγενή μου Α.Μ.Ε.Α.) και κανείς δεν πρόλαβε να πάει στην δουλειά του. Βγήκαμε από το καράβι στις 08:30.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ταξίδεψα από Εύδηλο για Πειραιά, δεν υπήρχαν καθόλου εισιτήρια για οχήματα (έγινε φασαρία στο πρακτορείο) και οι αριθμημένες θέσεις ήταν σχεδόν γεμάτες. Αυτά στις 2-3 Οκτωβρίου! Κάποιοι φίλοι όμως, δεν ξέρω γιατί, επιμένουν ότι το πλοίο δε βγαίνει στην γραμμή. Κάποιος άλλος φίλος γράφει παραπάνω ότι η έλλειψη καμπινών και τα ωράρια δεν είναι πρόβλημα.

evdilos τελευταιο δρομολογιο του ΜΥΚΟΝΟΣ,απο νησια για Πειραια,ηταν την Πεμπτη 29/9,καταλαβαινεις τωρα γιατι ηταν γεματο το πλοιο χτες(και γιατι 'εφτιαξαν' ετσι τα δρομολογια)?

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν υπήρχε θέση για ΙΧ, χθες στο δρομολόγιο του Νήσος Μύκονος!!! Θέλετε να μας πείτε ότι μαζεύτηκαν 300-350 ΙΧ και πήρε 20 ΦΓ?? Το πλοίο είχε δέσει γύρω στις 08:00 το πρωί, κανείς ποτέ δεν σου λέει τι ώρα θα βγεις από το πλοίο!!!

Όσο για το συγγενή σου που ήταν ΑΜΕΑ, μπορούσε να πάει στο πλοίο έτσι ώστε να του χορηγήσουν τη καμπίνα που προορίζεται για τους ΑΜΕΑ, εάν δεν έχει διατεθεί σε άλλο άτομο ΑΜΕΑ.

Έχω μια ένσταση για την ώρα αναχώρησης και από τις δυο αφετηρίες!! Από Πειραιά θα έπρεπε να ήταν νωρίτερα από τις 19:00 έτσι ώστε να πάρει Συριανούς επιβάτες, γιατί τώρα υπάρχει την ίδια ημέρα και μια ώρα νωρίτερα το Blue Star που πιάνει στη Σύρο, όποτε θα τους μαζεύει αυτό.

Ενώ από τη Σάμο θα μπορούσε να έφευγε στις 19:00 έτσι ώστε να είναι γύρω στις 07:00 δεμένο στο Πειραιά, για να αποφεύγει τις αναμονές έξω από το λιμάνι για τις πρωινές αναχωρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατανοώ τι δεν πιστεύεται, αυτό έζησα χτες; Τηλεφωνήστε στο Κεντρικό Πρακτορείο στον Εύδηλο. Αυτός που δεν βρήκε και έκανε την φασαρία ήταν ένας επιβάτης από Καρκινάγρι (το τελευταίο χωριό του νησιού προς Μύκονο). Εμένα με έβαλαν κάτω από την ράμπα που την είχαν σηκώσει. Όταν κατέβηκα στο γκαράζ τα αυτοκίνητα ήταν μέχρι έξω. Είχαμε προγραμματισμένη άφιξη στις 7:20 και δέσαμε 8:00. Περιμέναμε έξω από το λιμάνι μισή ώρα να βγουν τα πρωινά. Άλλα έτσι και αλλιώς την δουλειά δεν την προλαβαίνεις.

Edited by evdilos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...