Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αμα μεινει μονο η ΝΕΛ στην γραμμη (που δεν το βλεπω),θα παθουν καταθλιψη οι κατοικοι.Δεν νομιζω αμα φυγει η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ να μεινει ετσι η γραμμη,ολο και κανα ΠΡΕΒΕΛΗΣ θα τριγυρναει.Πηγαινει πολυ μπροστα η γραμμη χρονο με τον χρονο :mad:

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαστε ακριβείς, η HSW έχει παραδώσει εδώ και χρόνια τη γραμμή, συνεπώς η ΑΝΕΚ είναι το θέμα τι έχει σκοπό να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να και η επισημη ανακοινωση της HSW για τη δρομολογηση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Με γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών των επιβατών που την τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, η Hellenic Seaways ανακοινώνει το πρόγραμμα δρομολoγίων του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που από 27 Ιουλίου θα εξυπηρετεί τη γραμμή από Πειραιά για Σύρο, Μύκονο, Ικαρία και Σάμο, προσφέροντας ευέλικτες επιλογές στην μετακίνηση των επιβατών της.

Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα αναχωρεί από Πειραιά κάθε Δευτέρα – Τρίτη – Πέμπτη και Παρασκευή στις 21.30 για Σύρο, Μύκονο, Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ και από Βαθύ κάθε Τρίτη – Τετάρτη – Παρασκευή και Κυριακή στις 09.00 για Καρλόβασι, Εύδηλο, Μύκονο, Σύρο, Πειραιά .

Από 21/8 το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα αναχωρεί από Πειραιά κάθε Τρίτη – Πέμπτη και Σάββατο στις 14.00 για Σύρο, Μύκονο, Εύδηλο, Καρλόβασι και Βαθύ και από Βαθύ κάθε Τετάρτη και Παρασκευή στις 18.00 και κάθε Κυριακή στις 12.00 για Καρλόβασι, Εύδηλο, Μύκονο, Σύρο, Πειραιά .

Το πρόγραμμα δρομολογίων της Hellenic Seaways με την δρομολόγηση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην γραμμή Σύρου, Μυκόνου, Ικαρίας και Σάμου, επιβεβαιώνει ακόμα μια φορά την προτεραιότητα της εταιρείας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ιδίως κατά την συγκεκριμένη περίοδο του Καλοκαιριού που οι ανάγκες είναι αυξημένες.

Σημειώνεται ότι στη γραμμή Χίος-Μυτιλήνη, η οποία μέχρι τώρα εξυπηρετείτο από το Νήσος Μύκονος, επιστρέφει το Νήσος Χίος το οποίο θα πραγματοποιεί κανονικά τα δρομολόγια της γραμμής αυτής.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επίσης και τα δρομολογια του νησος μυκονος μεχρι της 9/9 ειναι...να δουμε γενικα τι θα γινει με δρομολογια και με πιο πλοιο θα ειμαστε...επισης ακουστηκε οτι το ιεραπετρα εχει πουληθει στην Αλβανια...ποσο ισχυει και αυτο κανεισ δεν ξερει...οποιος γνωριζει κατι συγκεκριμενο ας μας ενημερωσει....βλεπω απο της 10/9 θα πηγαινουμε κολυμπωντας.....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ πάντως ,λόγω συμβατικής επιδοτούμενης υποχρέωσης ,έχει ανοίξει δρομολόγια μέχρι και 31 Οκτωβρίου.

Στο διάστημα αυτό θα βγεί και δεξαμενή ώστε να είναι έτοιμο να συνεχίσει αν ξανά-πάρει την επιδοτούμενη απο 1 Νοεμβρίου.

Εκτός κι αν στο διαγωνισμό πάει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ της HSW με "γνώμονα την εξυπηρέτηση των αναγκών των επιβατών που την τιμούν με την εμπιστοσύνη τους..............μπρρρρρρρρρρρρρ

Το διαβάσαμε κι αυτό.Η εξυπηρέτηση των αναγκών 3 νησιών είναι ένας μήνας .Για τους άλλους 11 τί να λέει άραγε ο....(α)γνώμονας;

Link to comment
Share on other sites

Τα νησια εχουν ζωη μονο 3 μηνες τους υπολοιπους πεφτουμε σε χειμερινη ναρκη ολοι μας και δεν εχουμε αναγκη.....δυστυχως ολοι κοιταζουν να τα αρπαξουν και μετα γραψιμο κανονικοτατο....δεν φταινε μονο οι ετιαρειες αλλα φταινε και οι τοπικοι αρχοντες των νησιων μας..... και εχουμε και εμεις σαν λαος την ευθυνη που δεν επιλεγουμε σωστα πιον ψηφιζουμε.....

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

.. και εχουμε και εμεις σαν λαος την ευθυνη που δεν επιλεγουμε σωστα πιον ψηφιζουμε...

Σαφέστατα και έχουμε ευθύνη για το πως και ποιούς ψηφίζουμε, αλλά έστω ότι ψηφίζαν οι Σάμιοι τους σωστούς και τους δέοντες. Τι θα έκαναν αυτοί; Θα υποχρέωναν την Attica να βάλει το BS Πάτμος, το Ν. Μύκονος να μην δένει στο Μαλαγάρι ή μήπως την ΝΕΛ να βάλει το Αίολος-Κεντέρης σε κυκλικό δρομολόγιο Πειραιάς-Βαθύ, support στον "ανακαινισμένο" Θεόφιλο; Οι τοπικοί άρχοντες είχαν προ τριακονταπενταετίας την χρυσή τους ευκαιρία με την ΑΝΤΕΣΙ, αλλά προτίμησαν να το εκμεταλλευθούν αλλιώς το πράγμα ;). Και οι τωρινοί μόνο μαξιμαλιστικά μπορούν να διαπραγματευθούν το θέμα, με ουσία μηδενική.

Γενικά γι' αυτήν την γραμμή τα σχόλια είναι από ιδιοτελή έως γραφικά (Θυμηθείτε: Kallisti, ΝΕΛ, Πρέβελης, Αρχιεπίσκοποι, κουτί που γέρνει, νησιωτικότητες...). Το μόνο που δεν γίνεται είναι η ξεκάθαρη αντιμετώπιση της πραγματικότητας: Full κίνηση 15 Ιουλίου έως 10 Σεπτεμβρίου και μετά "δεν χωράμε σε ταξί". Όταν γίνει μιά σοβαρή εκτίμηση του δυναμικού της συγκεκριμένης αγοράς και πέντε σοβαρά στελέχη της τοπικής κοινωνίας καταφέρουν να διαπραγματευθούν με την HSW/ANEK/Attica/Grimaldi, οποιονδήποτε τέλος πάντων, τα ξαναλέμε...

Link to comment
Share on other sites

Εφόσων ο περσυνος χειμώνας βγηκε με 3 δρομολόγια/εβδομάδα και μάλιστα με πλοίο 37 ετών, το ίδιο θα γίνει και φέτος.. Μην τρέφετε ελπίδες για δεύτερο βαπόρι το χειμώνα κλπ.. Είτε ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ, είτε ΘΕΟΦΙΛΟΣ. Το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ δεν θα εκπλαγώ αν δέσει από την επόμενη Κυριακή!!!

Link to comment
Share on other sites

Άν ισχύει αυτό που άκουσα θα μείνει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ στη γραμμή και θα κάνει Πειραία-Ικαρία-Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα δύο φόρες την εβδομάδα και μία Θεσ/νίκη!!!Άν προλαβένει βέβαια.... :P

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του Ν.Μύκονος μέχρι 9 Σεπτεμβρίου είναι υπολογισμένα με μειωμένη ταχύτητα απ'ότι βλέπω. Γι'αυτο το βαπόρι πάει μεταξύ 19-21 μίλια....! Πραγματικά θα είναι θαύμα να δρομολογηθεί ξανά μέσα στο χειμώνα(σε οποιαδήποτε γραμμή).

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολογια της ΝΕΛ στην γραμμη ειναι μεχρι την Κυριακη 9/9,ξερει κανεις τι θα γινει μετα :D?

Να τελικα που μενει στην γραμμη η ΝΕΛ με 2 δρομολογια την βδομαδα :blink:

Απο Πειραια καθε Δευτερα(20.00) - Παρασκευη(17.00) και απο Βαθυ καθε Πεμπτη(16.00) - Δευτερα(05.00).

Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ κλασικα Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη απο Πειραια και Τριτη-Πεμπτη-Κυριακη απο Βαθυ.

ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ γιοκ,απ του χρονου και αν...(υπαρχει μεχρι τοτε :ph34r:).

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν κι αδικο,θα μπορουσε το υπουργειο να πει στην ΝΕΛ και την ΑΝΕΚ να κανονισουν τα δρομολογια τους ετσι που να υπαρχει τουλαχιστον καθημερινη αναχωρηση απο Πειραια.

Επιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου απέστειλε το Επιμελητήριο Σάμου για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που θα ισχύσουν το Φθινόπωρο και αφορούν την σύνδεση της Σάμου με τον Πειραιά. Συγκεκριμένα σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε θα εκτελούνται μόνο 3 φορές την εβδομάδα, με 2 πλοία για την Δευτέρα και Παρασκευή και ένα την Τετάρτη. «Προτείνουμε για τις ανάγκες των νησιών μας να υπάρχει καθημερινό δρομολόγιο, τουλάχιστον ενός πλοίου για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων, καθώς η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία εκτός από την μεταφορά προϊόντων, είναι αυτή τη στιγμή το μόνο συμφέρον μεταφορικό μέσο για την μετακίνηση των κατοίκων», αναφέρει μεταξύ άλλων η επιστολή που υπογράφει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γιώργος Κυριαζής.

http://www.era-aegean.gr

Link to comment
Share on other sites

Για να λέμε και του Δεσπότη (και του Τοπικού Άρχοντος <_< το δίκιο), το ελάχιστο που θα μπορούσε να γίνει είναι εφόσον θα υπάρχουν 6 δρομολόγια την εβδομάδα, να υπάρχει ένα κάθε ημέρα της εβδομάδας (μείον ένα=6), από/προς Πειραιά, έστω και με εναλλαγή δρομολογίων (ΔΕ-ΤΕ-ΠΑ, ΤΡΙ-ΠΕ-ΣΑ) στη μέση της χρονιάς, ώστε να μην καταγράφονται αποικοδομητικές γκρίνιες.

Τι προσπαθούν τώρα αμοιβαίως να καταφέρουν, βάζοντας το ένα καράβι πάνω στο άλλο, δεν μπορώ να φαντασθώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος πως θα συνεχισει για πολυ η ΝΕΛ να επιμενει για συνδεση Ικαροσαμιας με Πειραια. Συντομα βλεπω να επανερχεται στα κλασικα αγονα επιδοτουμενα Ικαρια μεχρι Καβαλα χωρις Πειραιά. Ο χειμώνας με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ μια χαρά καλύπτεται..

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια που είχε η ΝΕΛ από Πειραιά πέφτανε μαζί με το Ιεράπετρα,τώρα που τα άλλαξε είναι κάθε Τρίτη 18:00 ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ για Ευδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Θεσ/νίκη και κάθε Σάββατο 10:00 Άγιο Κήρυκο- Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα .Ευτυχώς που το σκεφτήκανε :P

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια που άνοιξαν για το ΘΕΟΦΙΛΟΣ μέχρι 31/10 περιλαμβάνουν 2 συνδέσεις 1 για Καβάλα και 1 για Θεσσαλονλίκη.

Απ ότι γνωρίζουμε η σύμβαση περιλαμβάνει 3 δρομολόγια -2 για Καβάλα και 1 για Θεσσαλονίκη για 12 χρόνια.

Επειδή ο ΤΕΟ κάθεται 5 ώρες στη Θεσσαλονίκη και 11 ώρες στον Πειραιά, που με κάποιες τροποποιήσεις στις αφιξοαναχωρήσεις

στα λιμάνια της Σάμου κυρίως,θα μπορούσε οριακά έστω να κάνει και το 3ο δρομολόγιο. άραγε γιατί δεν το κάνει; Γιατί βγαίνει εκτάκτως για δεξαμενισμό το Μυτιλήνη ενώ ήταν προγραμματισμένο για το Νοέμβριο;Μήπως η ΝΕΛ, δεν είναι αυτή που δείχνει, αλλά θα ρίξει το βάπορα στον διαγωνισμό της 25ης Σεπτεμβρίου κόντρα στο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ οπότε βγαίνει και το 3ο της Καβάλας; Μήπως απο τον Νοέβριο αλλάξει τα πλοία; Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ για τις άγονες και τον ΤΕΟ για Πειραιά;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και μακάρι να βγω ψεύτης, η γραμμή "χωλαίνει", εκεί που είχε χειμώνα το Ν Μύκονος με 4 δρομολόγια για κάθε γούστο (μπορούσες να ταξιδέψεις μέρα ή νύχτα όπως ήθελες) και το "σκάντζαρε" το Πρεβέλης στην ακινησία του, βρέθηκε μετά από μύρια κύματα και τις περιπέτειες του Ιεράπετρα να μην ξέρει ο κόσμος τι καράβι και πόσα δρομολόγια θα έχει.

Και για να μην με πει κανείς παράξενο, ας δει πχ δρομολόγια Δωδ/σου που το πρόβλημά τους είναι αν περνάει το BS I ή II, για να μην μιλήσω για Κρήτη ή Κυκλάδες (πέρυσι η Σύρος είχε πρόβλημα, δεν είχε καράβι το Σάββατο από τα 15 δρομολόγια που είχε).

Κάτι πρέπει να γίνει και γρήγορα γιατί ήδη κόσμος ταξιδεύει για Πειραιά μέσω Πάτμου (πάει με το Ν Κάλυμνος από Πυθαγόρειο)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Σύμφωνα με την απόφαση κατακύρωσης της 5ης Οκτωβρίου 2012,που αναρτήθηκε στην www.diavgia.gr και αφού έχει δεσμευτεί το κονδύλι της επιδότησης της γραμμής,όπως αναφέρεται στην απόφαση,καλείται η NEL LINES να δρομολογήσει άμεσα το EUROPEAN EXPRESS,απο προχθές μέχρι στις 31 Οκτωβρίου 2012.Και άμα δεν πάρει τον διαγωνισμό για ένα χρόνο,αν καταστεί γόνιμος και δεν ακυρωθεί όπως πέρσι ,επειδή το μετοχολόγιο ήταν φωτοτυπία και όχι επικυρωμένο απο αρμόδια δημόσια αρχή,τί θα κάνει;Θα ξανα-γυρίσει στην Χίο-Μυτιλήνη την 1η Νοεμβρίου;Πιό πλοίο θα το αντικαταστήσει για 15 μέρες;Και τί θα κάνει το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ αν δεν πάρει το διαγωνισμό;; Θα μείνει; Θα φύγει;Θα πάει στην Αλβανία; όπως ανακοίνωσε η ADRIA τον Ιούνιο μετά την κερδοφόρα παρουσία του ΛΑΤΩ;Θα πάει και αυτό για ISKENDERUN-ALEXANDRIA; Αν δεν δρομολογηθεί το EUROPEAN κινδυνεύει να χάσει τη σύμβαση και να κυρηχθεί η εταιρεία ΕΚΠΤΩΤΗ.Και το κύριο ερώτημα.Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ μετά την έκδοση της απόφασης νομιμοποιείται να πάρει την επιδότηση μέχρι σήμερα;Διότι όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα ούτε 1 ένταλμα πληρωμής του μέχρι σήμερα.Γιατί;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερινή κίνηση του πλοίου Ιεράπετρα για Καρλόβασι 118 επιβάτες, 16 φγ, 15 ιχ, 5 δίκυκλα...το πλοίο έδεσε για πρώτη φορά στη νέα προβλήτα του λιμένα, αλλά όχι στη γωνία...

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Έτσι για να δούμε λίγο τα δρομολόγια, Ιεράπετρα και NEL με αιωνόβια πλοία και 2 παλιά και 2 νέα λιμάνια στην Σάμο. Γιατί μου φαίνεται ανάποδο? :eek: Υπερβολή ή μήπως ξέρουν κάποιοι ότι έρχονται πολλλλλααααααα δρομολόγια?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...