Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Και το Μαρίνα!!! Βέβαια σιγά μην βρουν εισιτήρια και με αυτό!! Αφού θα το γεμίσουν οι Σαμιώτες αλλά και οι Ικαριώτες (Εσύ Earl με το Πήγασο, θα πας?), άσχετα αν προτιμούν την Hellenic Seaways οι Ικαριώτες!!!

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγώ ναι με τον ΠΗΓΑΣΟ θα πάω ασυζητητί. :D οι λόγοι είναι προφανείς. :D

Από 20 Απριλίου όπως έχω πει και στο το πικ ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θα το έχουμε κι αυτό 2 φόρες την εβδομάδα. :D

Οι Ικαριώτες προτιμούν την HELLENIC πρώτον διότι έρχεται πιο γρήγορα και δεύτερον γιατί ο Εύδηλος αν και συμπρωτεύουσα έχει πιο πολύ κίνηση από τον Αγιο Κήρυκο που πάει ο Αγούδημος και ειδικά το καλοκαίρι.

Στον Αγιο Κήρυκο το ΜΙΛΕΝΑ το είχαν βγάλει ΜΙΛΙ ΕΝΑ. :D:D

Τα φορτηγά συνήθως προτιμούν Αγούδημο αν και έτσι που είναι τα δρομολόγια μέρα παρα μέρα ο καθένας μπαίνουν και στους 2.

Πάντως τον προτιμούν γιατί δέχεται επιταγές 6μηνες-5μηνες ενώ οι άλλοι το πολύ μέχρι 3μηνες και αυτό σε μεγάλους μεταφορείς με πολλά φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι αν το πλοίο δεν είναι έτοιμο μέχρι τον Σεπτέμβρη καλό Απρίλη θα πάει στην Ραφήνα.Τον χειμώνα τι να πάει να κάνει?Για 2 τριήμερα που μπορούν να κάτσουν?

Για να μεταφέρει 200 επιβάτες με το ζόρι ή καμιά δεκαριά φορτηγά?

Πιστεύω ότι αν δεν έχει μπει μέχρι Σεπτέμβρη το πιθανότερο είναι να πάει να κάνει καμιά επισκευή ΠΗΓΑΣΟΥ στην Ικαρία Σάμο ή καμιά Παροναξία παρά να πάει Ραφήνα.

Καταχείμωνο αυτό το βαπόρι δεν νομίζω να κάτσει Ραφήνα

Link to comment
Share on other sites

Ενώ ο ΠΗΓΑΣΟΣ που μπαίνει τώρα είναι πιο ιδανικός?Χειρότερος είναι τουλάχιστον το κουφάρι με τα συστήματα που διαθέτει μπορεί να γυρίσει στα 3 μέτρα από την προβλήτα σταματημένο και επ άξονα ενώ ο ΠΗΓΑΣΟΣ πρέπει να μπει με 13 μίλια δρόμο αν θέλει να γυρίσει και να πάει και 60 μέτρα μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

Και παλι θα χωραει. Δεν ξερω τα λιμανια καθολου. Ειναι και το βυθισμα αλλωστε που πρεπει να λαβουν υποψη. Εγω βλεπω η Αττικα του χρονου να αποσυρει 3 απο Ραφηνα (Αθηνα, το δευτερο της HSW και το Σουπερφερυ ΙΙ) και να μενει μονο το κουφαρι. Θα μαζευει την κινηση και των 3 και θα εχει ενα πληρωμα μονο

Link to comment
Share on other sites

Από τις γραμμές που δραστηριοποιείται η HSW μόνο η Ικαρία Σάμος της έχει απομείνει πλήρως εκμεταλεύσιμη( ο Αγούδημος είναι μέρα παρά μέρα και κάνει 700 χρόνια να φτάσει).Μέχρι πρότινος είχαν και τις δυτικές κυκλάδες αλλά με τα καμώματά τους την έχασαν.

Οπότε αν αναλογιστούμε ότι σύμφωνα με τις δηλώσεις των υπεύθυνων της εταιρίας το επόμενο Κουφάρι όποτε φταιχτεί και αν φτιαχτεί θα δρομολογηθεί Ικαρία Σάμο(βέβαια μέχρι τότε αλλάζουν τα δεδομένα αλλά τουλάχιστον έτσι είναι το πρόγραμμα μέχρι τώρα) γιατί να μην στείλουν χειμώνα το ΚΟΥΦΑΡΙ να πουλάει τις καμπίνες του να δουλεύουν τα μπαρ και τα εστιατόρια και να βάζουν 35 νταλίκες(μπορεί και παραπάνω) μέσο όρο σε κάθε δρομολόγιο?

Δεν ονειρεύομαι και αυτά που λέω έχουν λογική αν τα σκεφτείτε και δεν τα λέω στον βρόντο κάτι ξέρω κι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα τα πιο καλά οικονομικά αποτέλεσμα η HSW, τα χειμώνα τα έχουν στη γραμμή Ικαρία-Σάμο!! Αλλά αν ήταν έξυπνοι τα στελέχη τους θα είχαν κάνει πιο σωστές κινήσεις τα τελευταία δυο χρόνια!!

Κάτι μετά κρεβάτια, δεν είναι και πολλοί σήμερα που παίρνουν κρεβάτι λόγω οικονομικών δυσκολιών. Όλοι είναι με τους υπνόσακους και κοιμούνται στα πάτωμα στα σαλόνια (Νέοι και σαραντάρηδες)!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο Αγούδημος έχει κάθε μέρα βαπόρι, εκτός από Παρασκευή & Σάββατο!!! Δευτέρα-Πέμπτη έχει το Μαρίνα, Τρίτη-Τετάρτη- Κυριακή έχει το Δημητρούλα!! Όποτε εξυπηρετεί καλά τους φορτηγατζήδες, επιπλέον έχει μεγάλη χωρητικότητα στο γκαράζ!!

Link to comment
Share on other sites

Χωρητικότητα έχει κι ο ΠΗΓΑΣΟΣ και πέρνει κι αυτός καμια 35 ανά δρομολόγιο.Απλά ο Αγούδημος κάνει εκπτώσεις και είναι πιο ελστικός στις πληρωμές όπως είπα και παραπάνω.

Ομως κίνηση φορτηγών υπάρχει η Σάμος έχει πολύ πράγμα μόνο ο Πατλάκας έχει 30 καρότσες και συνολικά τα φορτηγά της Σάμου που πηγαινοέρχονται να είναι καμιά 120άρα.

Πάντως το καλοκαίρι ειδικά ο Εύδηλος αν δεν μπει κι ο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ (που δεν θα μπει) θέλει στήριξη κι από άλλο βαπόρι γι αυτό βάζουν και δύο δρομολόγια στο ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ αν και πιστεύω ότι καλοκαιριάτικα θα βάλουν να τα κάνει ο ΑΔΩΝΙΣ αυτά τα δύο δρομολόγια.Είναι κουλό να παρατάει την Παροναξία το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ μιας και όπως όλα δείχνουν ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ανηφορίζει για Ραφήνα.

Ο Εύδηλος το καλοκαίρι έχει πολύ ΙΧ Αύγουστο τα ΙΧ μπορεί και να φτάσουν τα 100-120(80 έπαιρνε το ΟΛΥΜΠΙΑ που ήταν παράλληλα με τον ΑΙΟΛΟ) ημερισίως και έχει και πολλούς επιβάτες.Πέρυσι το ΟΛΥΜΠΙΑ κατέβαζε κάτι 700άρες χώρια αυτούς που έφερνε ο ΑΙΟΛΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι που λέγανε παλιά επί Agapitos Lines, ότι σε αυτή τη γραμμή ούτε το καλοκαίρι δε γεμίζουν τα βαπόρια και για αυτό πάνε και μια βόλτα από Κυκλάδες!!! Αλλά έτσι όπως μας τα λες, τότε αυτά ήταν απλώς για να τσιμπάνε τίποτα και από Κυκλάδες (υπεράριθμοι!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Καλά ναι αυτά ήταν παραμύθια αν και από τότε η κίνηση έχει αυξηθεί αρκετά.Το ξύλο που είχε πέσει στους καταπέλτες για το ποιο ΙΧ θα πρωτομπεί δεν περιγράφεται :D Γιατί ο κόσμος έμπαινε έτσι κι αλλιώς :D

Εδώ η ΕΛΛΑΣ τα πρώτα χρόνια και πριν μπει ο ΑΙΟΛΟΣ στην γραμμή είχε το 2000 ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ,ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ,ΕΞΠΡΕΣ ΝΑΙΑΣ(Σύρος-Τήνος-Μύκονος-εύδηλος και διανυκτέρευε εκεί.)και το 2001 ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ και πάλι γέμιζαν.

Τέλος Αυγούστου γύρναγα από Εύδηλο μια φορά με το ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ κι ενώ το βαπόρι ήταν ήδη γεμάτο το έβλεπες δηλαδή μπουκάρουν από την Πάρο ένας λόχος τουριστών :D που τους είχε αφήσει έξω το ΝΑΙΑΣ ΕΞΠΡΕΣ αν δεν κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Καλα συνεχιστε να κανετε ονειρα για νεοτευκτο στην Ικαροσαμια. Παντα τα χειροτερα βαπορια εστελναν εκει τωρα θα τους σκασει να φερουν νεοτευκτο. Και για δευτερο ΝΗΣΟΣ ΚΑΤΙ βλεπουμε απο το 2007.... Κατι ξερουμε και μεις απο ιατρικη :D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν ξέρω τελικά αν φτιαχτεί πότε θα φτιαχτεί και που θα φτιαχτεί το δεύτερο Κουφάρι.

Από εκεί και πέρα το πρόγραμμα έλεγε ότι θα πάει Ικαρία Σάμο δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι με την αποχώρηση του Πυθαγόρα Νάγου ο οποίος ως γνωστών κατάγεται από την Σάμο.

Στην Ικαρία Σάμο δεν στέλνανε πάντα τα χειρότερα βαπόρια αυτό από που το έχετε βγάλει? :D

Το ΜΙΛΕΝΑ όταν πρωτοδρομολογήθηκε και μπήκε Ικαρία Σάμο ήταν το χειρότερο βαπόρι?

Το ΣΑΜΑΙΝΑ όταν το έφερε η ΑΝΤΕΣΙ ήταν βαπόραρος όπως και το ΑΙΓΑΙΟΝ άσχετα αν ήταν πανβρώμικο.

Το ΟΛΥΜΠΙΑ και το ΒΕΡΓΙΝΑ κι αυτά ελεέινα ήταν?Μέχρι το 2000 δεν έκανε Παροναξία το ΟΛΥΜΠΙΑ?Εχουν πολλά βαπόρια τις καμπίνες του ΟΛΥΜΠΙΑ?

Το αδερφάκι του ΒΕΡΓΙΝΑ δεν πρωταγωνιστούσε στην Σύρο-Τήνο-Μύκονο?Τι παραπάνω είχε?

Μόνο τον βολβό και το πολύ 1 μίλι παραπάνω.

Και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ που ερχόταν κατα περιόδους κι αυτό το χειρότερο ήταν?

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ που ήρθε τώρα ξοφλημένος είναι?

Δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε Ηλια δες ομως τι βαπορια ειχαν οι αλλες γραμμες και θα καταλαβεις. Οταν ηταν στη γραμμη το ΑΙΓΑΙΟΝ οι υπολοιποι ειχαν ΑΠΟΛΛΩΝΑ στα καλα του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ στα καλα του ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ... Δεν υπαρχει συγκριση. Να μην πω για το ΣΑΜΑΙΝΑ. Μετα οταν φερανε σε σας το Ολυμπια ειχαν ερθει στην Παροναξια τα BLUE STAR. Δε λεω οτι τα βαπορια που ειχατε ηταν παντα τα χειροτερα. Απλα οι αλλες γραμμες ειχαν παντα τα καλυτερα. Ελπιζω να καταλαβαινεις τη διαφορα. (Λιγο ακομα να σε πρεσσαρω μετα την πωληση του Ολυμπια και σε βλεπω με εγκεφαλικο :D:D:confused: )

Link to comment
Share on other sites

Από 17/6: Κάθε Σάββατο το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ από Πειραιά στις 08:00 για Πάρο (13:15 - 13:25) Νάξο (14:25 - 14:35) Εύδηλο (17:30 - 17:40) Καρλόβασι (19:10 - 19:20) Βαθύ (20:10) επιστροφή από Βαθύ την Κυριακή στις 10:00 και άφιξη στον Πειραιά στις 22:10.

Επίσης κάθε Τρίτη στις 20:00 για το ίδιο δρομολόγιο με τα ίδια ωράρια κι επιστροφή από Βαθύ στις 18:00 της Τετάρτης με άφιξη στον Πειραιάς στις 06:10 της Πέμπτης.

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ καθημερινά εκτός Τρίτης - Κυριακής στις 20:00 για Εύδηλο (02:45-02:55) Καρλόβασι (04:20-04:30) Βαθύ (05:15) με επιστροφές κάθε από Βαθύ κάθε Πέμπτη - Παρασκευή - Σάββατο στις 07:00 (Πειραιάς στις 16:15) και Τρίτη - Κυριακή στις 19:00 (Πειραιάς στις 05:25).

ΟΥΦ!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

O ΠΗΓΑΣΟΣ πήρε τα δρομολόγια του ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ :rolleyes: μόνο που το Σάββατο το ΟΛΥΜΠΙΑ :eek: έφευγε στις 10 το βράδυ.

Πολύ πιθανόν να αναγκαστούν να το κάνουν και με τον ΠΗΓΑΣΟ έτσι μιας και από Τετάρτη μέχρι και Κυριακή πρωί που κάνει ημέρευση στην Σάμο πηγαινοέρχεται συνεχώς και πολύ πιθανόν να έχει καθυστερήσεις στου Σαββατού το δρομολόγιο.

Το πρωινό δρομολόγιο του Σάββατου του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ είναι καλό δρομολόγιο γιατί και την Πάρο και την Νάξο εξυπηρετεί και η Ικαρία -Σάμος θα έχει και ένα πρωινό δρομολόγιο που αρκετοί το προτιμούν.

Της Τρίτης πάλι είναι καλό γιατί εκείνη την ημέρα ο ΠΗΓΑΣΟΣ δεν είχε δρομολόγιο ενώ οι δύο επιστροφές της Κυριακής(ΠΗΓΑΣΟΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) θα εξυπηρετήσουν πολύ μιας και η κίνηση της Κυριακής είναι πάντα αυξημένη.

Link to comment
Share on other sites

Μαγικά χαρτάκια τα εισιτήρια με ΠΗΓΑΣΟ για όλη την μεγαλο-εβδομάδα.Ειδικά Μ.Πέμπτη ακόμα και έναν άλλο ΠΗΓΑΣΟ να έβαζαν θα γέμιζε αφού συνεχώς τηλεφωνούν στα πρακτορεία και ζητάνε εισιτήρια.

Για καμπίνες ούτε λόγος να γίνεται δεν υπάρχει κρεβάτι για δείγμα από αυτή την Παρασκευή μεθαύριο :P

Link to comment
Share on other sites

Πολύ αναμενόμενο!! Μιας και ο Πήγασος δεν έχει σε αριθμό τα κρεβάτια του Ολυμπία!! Άλλα και πάλι δεν υπήρχε περίπτωση να έβρισκαν εισιτήρια τη Μ. Πέμπτη, σε οποιαδήποτε γραμμή!!

Link to comment
Share on other sites

Και τα κρεβάτια του ΟΛΥΜΠΙΑ(260) τέτοιες ημέρες δεν επαρκούσαν φανταστείται τι γίνεται τώρα με τον ΠΗΓΑΣΟ(110).

Λογικό είναι πάντως να μην υπάρχουν εισιτήρια για όλες τις γραμμές διότι πλέον τα βαπόρια τέτοιες ημέρες από κει που κάλυπταν την νκίνηση και περισευαν τώρα δεν επαρκούν με την μείωση του στόλου.

Και φέτος το Πάσχα που είναι αργά και περιμένουν καλές ημέρες αναμένεται η έξοδος του Μεσολογγίου. :P

Link to comment
Share on other sites

Εδώ δεν υπήρχε κρεβάτι το τριήμερο της 25ης Μαρτίου με το Πήγασο, παρά τα «βύσμα» μας!!! Χθες άκουσα στις ειδήσεις ότι αναμένετε να είναι πεσμένη η κίνηση το Πάσχα λόγω ελλείψεως χρημάτων??? Θα δούμε τα νούμερα τις εξόδου που θα ανακοινώσουν!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο υπουργός Αιγαίου κ. Παυλίδης ανακοίνωσε ότι τα δρομολόγια προς Σάμο ενισχύονται ως εξής: Από 15/6 - 11/9 τα επιβατηγά-οχηματαγωγά «Πήγασος, «Εξπρές Σαντορίνη» θα εκτελούν 8 δρομολόγια την εβδομάδα και τα επιβατηγά οχηματαγωγά «Μαρίνα» και «Δημητρούλα» 5 δρομολόγια την εβδομάδα από Πειραιά. Παράλληλα, το επιβατηγό ταχύπλοο «Σούπερ Τζετ» από 5/5-13/6 θα εκτελεί δρομολόγιο κάθε Παρασκευή και από 16/6-7/9 καθημερινώς με αναχώρηση από Ραφήνα.

Να δούμε να περνάει το Super Jet να περνάει το Ικάριο με κανένα 7αρι!! Χαράς το κουράγιο των επιβατών αλλά και του πληρώματος!!!! Να μην έχουμε κανένα ατύχημα όπως συνέβη ανοιχτά της Σαντορίνης πριν 2-3 χρόνια!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...