Jump to content
Shipfriends

Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου


Recommended Posts

Μόνο που εκείνη τη χρονιά υπήρχε και ο Αγουδημος στη γραμμή, όποτε δεν υπήρχε ποσόστωση στη νησιά των Κυκλάδων. Η απάντηση στο ερώτημα που έθεσες είναι για μένα όχι!!! Όπως και σε οποιαδήποτε γραμμή κάποιες συγκεκριμένες ημέρες δεν αρκούν τα πλοία για να ταξιδέψει όλος ο κόσμος που θέλει!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η φωτογραφία μπορεί να δείχνει ένα ενδεικτικό σκηνικό άλλης χρονιάς αλλά τα υπόλοιπα που είπα αναφέρονται στην περσινή και μπορώ να σου πω ότι ήταν ακόμα χειρότερα από αυτά που βλέπεις.

Εν πάσει περιπτώσει, το νόημα του παραπάνω ποστ μου προφανώς και δεν είναι η φωτογραφία. Είναι το κατά πόσο για δύο ή τρεις μεγάλες επιστροφές του Αυγούστου δικαιολογείται η δρομολόγηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ που θα κάνει ζημιά και στους δύο καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού (και ιδιαίτερα στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που τρώει το αγγούρι και τον χειμώνα). Και κατά πόσο θα εξακολουθούσε να υφίσταται το πρόβλημα σε τέτοιο βαθμό αν πχ τις τρεις Κυριακές του Αυγούστου που γίνονται οι μαζικές επιστροφές έκοβαν την προσέγγιση στη Μύκονο και περιόριζαν κατά πολύ τα εισιτήρια της Σύρου. Ή ακόμα καλύτερα αν άλλαζαν τη μέρα της άγονης ώστε να μην υπάρχει ούτε η Σύρος και το πλοίο αυτές τις Κυριακές επέστρεφε κατευθείαν από την Ικαρία στον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν είναι μόνο 3 επιστροφές του Αυγούστου αλλά είναι ένα δίμηνο που τις περισσότερες ημέρες δεν υπάρχει διαθεσιμότητα εισιτηρίων.

Το διάστημα Ιουνίου Οκτωβρίου που αναφέρουν οι συλλογοι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το επίμαχο ειναι Ιούλιος Αύγουστος.

Θα μπορούσαν πολλά πράγματα να γίνουν και να λυθεί το θέμα κατά μεγάλο βαθμό έστω και με την παρουσία μονάχα του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ αλλά δυστυχώς δεν έχουν γίνει.Θα μπορούσαν τα ωράρια να βελτιωθούν κατά τα πρότυπα εκείνων που είχαν ισχύ επί Στρίντζη αλλά δεν έγιναν.

Προσωπική μου αποψη στην δρομολόγηση που θέλει να κάνει η Νελ είναι ότι το σημαντικότερο για τα δύο νησιά θα ήταν οι 3 συνδέσεις με την Βόρεια Ελλάδα. Τουλάχιστον η Ικαρία που έχω ιδία αντίληψη είναι πολύ δημοφιλές τόπος διακοπών για τους βορειοελλαδίτες και θα ήταν ευχής έργων η αύξηση των δρομολογίων από 1 σε 3 εβδομαδιαίως.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως μια ουσιαστική λύση θα ήταν η εκτέλεση 7 δρομολογίων την εβδομάδα για τους δύο καλοκαιρινούς μήνες. Για να είναι εφικτό αυτό θα πρέπει να μη γίνονται κάποιες ενδιάμεσες προσεγγίσεις και σίγουρα, αυτό που θα μείωνε σημαντικά τη διάρκεια του ταξιδιού θα ήταν η εναλλάξ προσέγγιση λιμανιών και στη Σάμο. Πως φαίνεται αυτό στους γνώστες/χρήστες της γραμμής;

Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν κοβει τις προσεγγισεις στη μυκονο και τη συρο οπως εκανε παλια ο πηγασος; ας πηγαινει συρο μονο οποτε το απαιτει η αγονη.

δεν ειναι λυση να την πλερωσουν οι σαμιωτες. τα δυο λιμανια απεχουν 1 ωρα σε δυσκολο δρομο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι τα 7 εβδομαδιαία δρομολόγια θα ξελάσπωναν κάπως την κατάσταση το δίμηνο Ιούλιος-Αύγουστος. Απορώ γιατί δεν το κάνει η εταιρία.

Link to comment
Share on other sites

Με το να κόψει τη Σύρο και Μύκονο στα 3 από τα 6 δρομολόγια, δεν νομίζω πως κερδίζει 7ο δρομολόγιο μέσα στην εβδομάδα. Επίσης στην Ικαρία πιάνει εναλλάξ στα δύο λιμάνια όλο το χρόνο, χωρίς μάλιστα να προστεθεί επιπλέον δρομολόγιο, ενώ τουλάχιστον στη Σάμο θα είναι μόνο για 2 μήνες και θα επωφεληθούν και από την αύξηση των δρομολογίων. Μια τέτοια λύση (αν πραγματικά βγαίνουν τα δρομολόγια), θα μπορούσε να αυξήσει κατά 20% περίπου τη διαθεσιμότητα θέσεων.

Link to comment
Share on other sites

Στην Ικαρία το οδικό δίκτυο είναι πολύ χειρότερο και το πλοίο φτάνει στις 4 το πρωί και πρέπει να διασχίσεις 100 χιλιόμετρα σε ορεινό δρόμο, γεμάτο στροφές, γκρεμούς. Ένας δρόμος που σε πολλά σημεία είναι κατεστραμμένος από τον περασμένο Οκτώβριο. Να πούμε επίσης ότι στην Ικαρία δεν υπάρχει ΚΤΕΛ. Κανείς όμως δεν συγκινείται, θα δούμε αν δυστυχώς συμβεί κάποιο ατύχημα τι θα λένε οι εμπνευστές αυτών των δρομολογίων που τολμούν να εκβιάζουν κιόλας. Εκβιάζουν και λένε ότι αν έρθει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα φύγουν. Όταν ήρθαν όμως υπήρχε και ο Αγούδημος και ο Σπανός, όταν ήρθαν δεν προσέγγιζαν τις Κυκλάδες και δεν έπαιρναν ούτε επιδότηση. Και τώρα τι κάνουν εκβιάζουν τους κατοίκους ενός ολόκληρου νομού; Ας βρουν πρώτα τι θα κάνουν το ΡΟΔΟΣ και τα ΚΡΗΤΗ και μετά βρίσκουν και τι θα κάνουν με το ΜΥΚΟΝΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

το που θα πανε τα πλεοναζοντα πλοια της HSW, εχει σχεση με τα δρομολογια της γραμμης;

η hsw ειναι στη γραμμη πανω απο δεκα χρονια (και σαν hellas ferries) ηταν πριν τον σπανο. χωρια που οι δυο εταιρειες που ανεφερες εχουν ηδη χρεωκοπησει και ενας απο τους λογους ειναι οτι δεν αντεξαν τον ανταγωνισμο.

να ειναι και τα αιτηματα των νησιων προσαρμοσμενα στην πραγματικοτητα και την εποχη. καλυτερο ειναι τα νησια να προσπαθουν να ερχονται σε συνεννοηση με τις εταιρειες που τα εξυπηρερουν και οχι να ειναι σε κοντρα. δεν νομιζω οτι θα ειναι ευχαριστη εξελιξη για σαμο και ικαρια αν χασουν ενα πλοιο σαν το μυκονος.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω τι συνθήκες επικρατούσαν όταν ήρθε το ΜΥΚΟΝΟΣ, και φυσικά ξέρεις ότι δεν ήταν η Ικαρία και η Σάμος οι λόγοι που χρεοκόπησαν οι εταιρίες. Με την ίδια λογική φταίει και η Ρόδος για την χρεοκοπία του Αγούδημου και κακός έχει καράβια τώρα. Και στην τελική τι προτείνεις φίλε μου να πει ένας ολόκληρος λαός ότι δεν θέλουμε άλλο πλοίο ή ότι ήμαστε ικανοποιημένοι να ταξιδεύουμε μέσα στην νύχτα; Μας έλεγε η εταιρία όλο των χειμώνα ότι θα έβαζε το καλοκαίρι και το ΠΡΕΒΕΛΗ. Όπως αποδείχτηκε το έλεγε για να το ακούει ο ανταγωνισμός. Αλητεία…

Link to comment
Share on other sites

Οι σχέσεις μου με Ικαροσαμία είναι ελάχιστες και συνεπώς δεν έχω να πω κάτι για τα δρομολόγια. Παρακολουθώντας όμως την συζήτηση μου δημιουργήθηκε μια απορία. Η συζήτηση εξελίχθηκε αποκλειστικά σε προτάσεις για το πως μπορεί το ΜΥΚΟΝΟΣ να καλύψει τις ανάγκες της σαιζόν. Προσωπικά θα ήθελα να πριν γίνει αυτό, να μαθαίναμε τους λόγους που απορρίπτεται (εάν απορριφθεί) το αίτημα της ΝΕΛ για δρομολόγηση πλοίων.

Η γνώμη μου για τα πλοία που συζητάμε είναι γνωστή και ξεκάθαρα θετική υπέρ του ΜΥΚΟΝΟΣ. Θα ήθελα όμως να μάθω το σκεπτικό της ενδεχόμενης απόρριψης του αιτήματος της ΝΕΛ ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας.

Εάν μια εταιρεία υποβάλλει δρομολόγια για ολόκληρο το έτος, με πλοίο κατάλληλο για τα λιμάνια της γραμμής και σε ώρες που δεν εμποδίζουν τα υπόλοιπα δρομολογημένα πλοία...με ποιό άραγε νομικό επιχείρημα μπορεί να απορριφθεί το αίτημά της?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Με κανένα και για αυτό άλλωστε τα τελευταία χρόνια η ΝΕΛ μπαίνει συστηματικά σε γραμμές μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες (για να μην πω εβδομάδες) και μετά αποχωρεί (Παροναξία, Σποράδες κλπ). Στην ουσία πρόκειται για ένα κενό του νόμου το οποίο εκμεταλλεύεται.

Το μοναδικό θέμα που μπορώ να σκεφτώ εγώ πως θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η καραμπόλα που δημιουργείται στα υπόλοιπα πλοία της και αναφέρομαι στην εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών.

Επειδή πάντως μέχρι σήμερα δεν έχουμε καμία επίσημη απόρριψη, παρά μόνο φήμες, ας περιμένουμε να δούμε που θα καταλήξει αυτή η ιστορία και αν πράγματι η εταιρεία έχει σκοπό να δρομολογήσει τα πλοία της στα Χανιά, στην Ικαροσαμία κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι από τα must του φόρουμ...

το ερώτημα αν πρεπει να μπει δεύτερο πλοίο συναγωνίζεται το έτερο προγονικό ερώτημα αν οι μυτιληνιοί και οι χανιώτες είναι τοπικιστές...

Και το ερώτημα είναι δύσκολο γιατι η γραμμη εχει ιδιατεροτητες, λίγους μόνιμους για τόσο μακρυνό ταξίδι, σχετικά πολλούς καλοκαιρινούς επισκέπτες.

Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να μπει δεύτερο πλοίο ιούλιο αγουστο και ας ειναι χίλιες φορές αρπαχτή διότι:

- γουστάρουμε μύκονος αλλά ... δεν φτάνει τόσο για ΙΧ όσο και επιβάτες. δεν το τιμωρούμε, το μύκονος έχει καθορισμένη χωρητικότητα, η οποία θα έχει πληρότητα ούτως ή άλλως 90~100% ιούλιο-αυγουστο, και ας μπεί δευτερο πλοίο, πχ όταν ειχε μπει προπερσι το μαρινα για καλοκαιρινη αρπαχτη.

- Όταν τα εισητήρια με το μοναδικο πλοιο είναι κλεισμένα πολύ νωρίς σημαντικός αριθμός αθηναίων επισκεπτών που αργούν να κανονίσουν, δεν ξέρουν πότε θα πάρουν άδεια ή είναι της τελευτάιας στιγμής, απλά δεν θα έρθουν ποτέ... χωρίς να είμαι απολύτως σίγουρος, νομιζω και τα αεροπορικά είναι μειωμένα και ακριβότερα συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια

Η Συρομυκονία για μένα είναι δευτερεύουσας σημασίας, πέρισυ τέλος αυγούστου ανέβαιναν 10 άτομα από κάθε ένα λιμάνι.

Χωρίς να είμαι ειδήμων, θεωρώ ότι το δρομολόγιο του ναιάς πριν αρκετά καλοκαιρια (Π - ΣΤΜ - Εύδηλος) είναι καλή ιδέα και βολικό και ως προς τα ωράρια. Αν μπει το BS πάρος ή νάξος, θα βοηθήσει, και ας είναι επίσης αρπαχτή. προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο, η εποχή είναι εποχή συρρίκνωσης και όχι επέκτασης.

εβαλα δυο φωτογραφίες από φούρνουςκαι ικαρια στην επιστοφή στον πειραιά αύγουστο του 2010 για να πείσω ότι "γουστάρουμε μύκονος αλλά ... δεν φτάνει"

Link to comment
Share on other sites

εβαλα δυο φωτογραφίες από φούρνουςκαι ικαρια στην επιστοφή στον πειραιά αύγουστο του 2010 για να πείσω ότι "γουστάρουμε μύκονος αλλά ... δεν φτάνει"

Αγαπητε rantanplan βλεπω οτι οι φωτογραφιες εχουν ημερομηνια 24/8.Πες μου σε ποιο ελληνικο νησι την συγκεκριμενη περιοδο δεν βλεπουμε το ιδιο σκηνικο με τις φωτογραφιες σου :) Ακομα και ο George παραπανω μας δειχνει μια αναλογη φωτογραφια απο Μυκονο παλι τον Αυγουστο ;)

Δεν διαφωνω στο να μπει κι αλλο πλοιο να βοηθησει την κατασταση εκεινες τις μερες,το θεμα ειναι αν συμφερει οποιαδηποτε εταιρια να δρομολογησει ενα πλοιο που θα γεμισει 6 μερες στα τελη Ιουλιου/αρχες Αυγουστου και αλλες 6 στα τελη του ιδιου μηνα.Μην μου πειτε οτι καθημερινα απο Ιουλιο μεχρι Αυγουστο θα κουβαλει 1800 το ΜΥΚΟΝΟΣ κι αλλους 1500 το Χ,Ψ πλοιο :wub:

ΥΓ.Το καλοκαιρι που διανυουμε δεν θα ειναι το ιδιο με τα προηγουμενα χρονια,υπαρχει αβεβαιοτητα σε ολους τους τομεις της ζωης αρα οι διακοπες ερχονται σε...6η μοιρα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην λυπάμαι που δεν σε εντυπωσίασαν οι φωτογραφίες μου... θα προσπαθήσω περισσότερο την άλλη φορά :rolleyes:

Αναφορικά με την κίνηση, για την ιστορία και χωρις αυτο να λέει κάτι για τη σκοπιμότητα δρομολόγησης δεύτερου πλοίου τη φετινή χρονιά, οι 6 μέρες που λες περυσι ήταν τουλάχιστον 15-20.

Εγώ ταξίδεψα από Καρλόβασι για Σύρο τετάρτη 24/08, και προσπαθούσα όλο τον αύγουστο να κόψω το συγκεκριμένο εισητήριο, με καθημερινά τηλεφωνήματα στον πράκτορα. Το εισητήριο τελικά κόπηκε το πρωι της ημέρας που ταξίδεψα και αφου το πλοίο είχε ξεκινήσει από βαθύ. Και γενικά επικρατούσε ένα συνεχές κυνήγι για ακυρωμένα εισητήρια κτλ... Το δε αυτοκίνητο παρέτεινε τις διακοπές του ως το σεπτέμβριο...

Πιθανόν όλα αυτά να είναι σε εποχές μνημονίου ιστορία, αν και δεν είμαι τόσο σιγουρος, γιατί τα νησία έχουν στανταρ επισκέπτες, τα φτηνα αεροπορικα εχουν εκλείψει και γενικά θεωρούνται σχετικά προσιτοι οικονομικά προορισμοί. Θα δείξει. Απλά έχω σαν αναφορά τη χρονιά που το μαρίνα μπήκε στη γραμμή τελευταία στιγμή και είχε ικανοποιητικές πληρότητες. Αγνοώ αν είχε κέρδη ή ζημιές ή απλώς έβγαζε τα έξοδά του. Επίσης αγνοώ αν το μυτιλήνη / ταξιάρχης θα βγάζουν τα έξοδά τους, τα οποία θα είναι συγκριτικά αυξημένα σε σχέση με το μαρινα λόγω τιμής καυσίμων και επιπέδου υπηρσιών νελ. B)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

και εγω παιδια πέρυσι για να παω Σαμο Μυκονο 21 Αυγουστου μου βρήκε ο πρακτορας με τα χιλια ζόρια απο ακύρωση απο άλλον που δεν έβρισκε να παρει το ΙΧ του ιδίως για το μηχανακη μου εδωσε απο αυτα που εχουν οι πράκτορες καβατζα για τους δικούς τους

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να μπει δεύτερο πλοίο ιούλιο αγουστο και ας ειναι χίλιες φορές αρπαχτή

Όπως έγραψα και πιο πάνω, πράγματι για το δίμηνο θα βοηθούσε να βρεθεί μια λύση, αυτή όμως θα πρέπει να είναι βιώσιμη για όλους. Γιατί με τη λογική σου, γιατί και το Νήσος Μύκονος να μην πάει μόνο για αρπαχτή την επόμενη χρονιά; Και φυσικά δεν λέω πως θα μείνει η γραμμή χωρίς πλοίο, θα κάλυπτε το κενό κάποιο από τα πλοία της δεκαετίας του 70. Θα ήταν για το καλό των νησιών μια τέτοια εξέλιξη;

Link to comment
Share on other sites

Για μένα η χρυσή τομή είναι αυτή που ήδη έχουμε βρει από πέρσυ εδώ μέσα. Τακτικά δρομολόγια RO/RO (ελεγχόμενο από την HSW για να μην υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός) για τους μήνες Ιούλιο Αύγουστο ώστε να καθαρίζει τα πολλά φορτηγά και να μένει γκαράζ για τα ΙΧ στο Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ..Για τους επιβάτες, ίσως να μπορούσε να γίνει εξπρές 7ο εβδομαδιαίο δρομολόγιο (έστω κυκλικό όπως τα βραδυνά του ΙΘΑΚΗ στην Παροναξια) μόνο για Εύδηλο Καρλόβασι (και Βαθύ αν προλαβαίνει) για 2-3 εβδομάδες πριν το 15Αυγουστο και άλλες 2 προς το τέλος Αυγούστου για την επιστροφή.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν ξέρω για φετος με αυτα που γίνονται πως θα πάει αλλά εμείς που τα ζουμε εδω στην Σαμο καθε χρονια την τελευταία τριετία πραγματικα ειναι μεγάλο το πρόβλημα απο 10 ιουλιου εως 15 αυγουστου προς τα νησια μας και απο 15 Αυγουστου εως τελος προς τα πανο και χρειάζεται ενα δεύτερο βαπόρι να πλαισιώνει το Μυκονος αυτον το καιρό αλλα τον χειμώνα η γνώμη μου ειναι οτι αρκεί μια χαρα το Μυκονος.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ αποτελεί ευλογία για τα νησιά της Ικαρ΄'ιας και της Σάμου. Είναι ότι καλύτερο έχει έρθει, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες και με την ταχύτητά του έφερε παρά τις πολλές προσεγγίσεις πιο κοντά τα νησιά.

Τώρα νομίζω ότι η διαχείρησή του από την εταιρεία επί τελευταίας διοίκησης δεν είναι και η καλύτερη δυνατή σε αντίθεση με την εποχή Στρίντζη.Κι αναφέρομαι στα ωράρια και στις πολλές προσεγγίσεις.Ιδιαίτερα στα δρομολόγιας της Δευτέρας ο Σαμιώτης κάνει τον γύρο του νομού κι από τον Εύδηλο μέχρι το Βαθύ ουσιαστικά είναι το δεύτερο μισό του ταξιδιού.

Δενa λέω καλώς η εταιρεία εξυπηρετεί την άγονη των Φούρνων για τους λόγους ότι δεν υπάρχει άλλο πλοίο να κάνει αυτή την δουλειά και για να βγάλει κανένα σπασμένο από τα υπέρογκα λειτουργικά έξοδα.

Απλά ίσως θα έπρεπε να γίνει μια εκ νέου διαπραγμάτευση με το υπουργείο κι η άγονη των Φούρνων να μην συνδέεται αποκλειστικά με την Σύρο και τον Άγιο Κήρυκο(όπου παρότι είναι η πρωτεύουσα του νησιού έχει λιγότερο από το 1/3 της κίνησης του νησιού σε αντίθεση βέβαια με τον Εύδηλο)

Τώρα για το δεύτερο πλοίο υπάρχουν δύο οπτικές γωνιές. Η μία είναι του επιβάτη η οποία θέλει δεύτερο βαπόρι γιατί θα βρίσκει πάντα εισιτήριο , θα νιώθει ασφάλεια ότι δεν θα ξεμείνει το νησί του χωρίς βαπόρι αν χτυπάξύλο πάθει μια βλάβη το μοναδικό πλοίο της γραμμής,για λόγους ανταγωνισμού προσδοκώντας φτηνότερα εισιτήρια...

Κι υπάρχει η επιχειρηματική πλευρά η οποία λέει ότι πέραν του δίμηνου Ιούλίου Αυγούστου επ ουδενί δεν συμφέρει να βάλει δεύτερο πλοίο.

Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση και πιστεύω ότι η HSW θα μπορούσε να είχε κάνει κινήσεις οι οποίες θα εξασφάλιζαν την διαθεσιμότητα εισιτηρίων χωρίς να αφήσει περιθώρια σε κανέναν και χωρίς να επιβαρύνει πλοία της με άσκοπες δρομολογήσεις κι αύξηση της χασούρας. Για παράδειγμα πέρυσι που το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ έκανε την άγονη της Δωδεκανήσου κι ανεβοκατέβαινε μισογεμάτο θα μπορούσε να πιάνει πριν την Πάτμο Αγ. Κήρυκο και να καθαρίζει τα φορτηγά και μπόλικο κόσμο με τα ΙΧ του από την Ικαρία ελευθερ΄νοντας παράλληλα εισιτήρια με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι Σαμιώτες.

Θα μπορούσε να είχε βάλει ένα ro/ro κατά την προηγούμενη περίοδο που υπήρχε συνεργασία του ομίλου με τον Κ.Αγαπητό.

Δεν θα γινόταν το φαινόμενο το περυσινό όπου επιβάτες με τα ΙΧ έφευγαν από Ικαρία και Σάμο με το ΘΕΟΦΙΛΟΣ πήγαιναν στην Χίο κι από εκεί στον Πειραιά.

Θα μπορούσε τα ωράρια να ήταν σχεδιασμένα κατά τα πρότυπα των αναγκών των δύο νησιών.

Αυτά τα λάθη νομίζω έχουν αδικήσει το ίδιο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ που είναι ένα κόσμημα και δεν αναδεικνύουν όσα θα έπρεπε την σπουδαιότητά του για την Ικαρία και την Σάμο.

Για τα 7 δρομολόγια την εβδομάδα που ανέφερε ο φίλος Orestis θα εξασφάλιζαν όντως ένα μεγάλο ποσοστό παραπάνω διαθεσιμότητας αλλά το ερώτημα είναι ποιός θα πείσει τους Σαμιώτες για την έστω και προσωρινή κατάργηση της προσέγγισης σε ένα εκ των 2 λιμανιών. Όταν υπάρχουν εκατέρωθεν στα λιμάνια φαντάσματα που θέλουν σαμποτάρισμα τους ενός εκ των 2 εταιρειών. Που όταν μια φορά το ΜΙΛΕΝΑ δεν έδεσε Καρλόβασι λόγο καιρού λιντζάρισαν τον καπετάνιο στο Βαθύ κι έκαναν κατάληψη απαιτώντας να τους παει πίσω.

Παρόλα αυτά στην τελική εγώ θα αν είχα το μαχαίρι και το καρπούζι θα το έκανα διότι πιστεύω ότι τα 7 δρομολόγια την εβδομάδα για 1-2 μήνες θα φέρουν έσοδα στην εταιρεία και θαα εξυπηρετηθούν καλύτερα τα νησιά παρακάμπτοντας της αναχρονιστικές διαμαρτυρίες.

Για την Νελ και τα δρομολόγια που έχει ζητήσει είναι μεγάλο θέμα. Επισήμως μπορεί να μην τα απορριψουν, ανεπισήμως όμως μπορεί να κάνουν το ΣΑΣ τον Σεπτέμβρη και να δώσουν τοτε το οκ. Και να μην το δίνουν άτυπα μέχρι να γίνει η συνεδρίαση.

Για τα ΚΟΛΟΣΣΟΣ και ΙΠΠΟΤΗΣ πέρυσι τα ίδια πάνω κάτω έγιναν. Αρνήθηκαν να δώσουν τον Ιούνιο τα δρομολόγια αιτιολογόντας την αποφαση ότι η Καρβουνόσκαλα κλείνει και παραδίνεται για άλλη χρήση και τα έδωσαν τον Οκτώβρη για το ίδιο λιμάνι στο οποίο είχαν αρνηθεί το καλοκαίρι.

Για τις καραμπόλες των πλοίων στις άγονες δεν νομίζω να υπάρχει κόλλημα. Εφόσον έχουν εγκρίνει την αντικατασταση του ΘΕΟΦΙΛΟΣ με το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και του τελευταίου με το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Εκτός πια κι αν πάρουν πίσω αυτές τις αποφάσεις τους δώσουν ετεροχρονισμένα τον χαρακτήρα της προσωρινής αντικατάστασης και ζητήσουν να γυρίσουν τα πλοία στις άγονες τους.

Πάντως εφόσον έχουν ζητήσει ελεύθερη δρομολόγηση σε ετήσια βάση (άσχετα με το αν πιστεύουμε ότι θα μείνει ή θα φύγει τον Σεπτέμβρη) σε μια γραμμή που το καλοκαίρι υπ΄ρχουν συγκοινωνιακές ανάγκες το οκ θα πρέπει να δοθεί.

Link to comment
Share on other sites

; Μας έλεγε η εταιρία όλο των χειμώνα ότι θα έβαζε το καλοκαίρι και το ΠΡΕΒΕΛΗ. Όπως αποδείχτηκε το έλεγε για να το ακούει ο ανταγωνισμός. Αλητεία…

Την HSW δεν την συμπάθησα ποτέ, του Μιλένα και του Άνεμος ήμουν, αλλά...

Όταν υπάρχει ένα καράβι στην γραμμή ονόματι "Νήσος Μύκονος", με ταχύτητα, άνεση, πολυτέλεια, συνέπεια, καθαριότητα, ακρίβεια και σεβασμό σε αυτόν που ταξιδεύει, ποιός μπορεί να εγείρει ένσταση; Μήπως όταν ήταν ο Καπτά-Μάκης δεν άκουγε τον εξάψαλμο; Η ΑΝΤΕΣΙ εξυπηρετούσε καλύτερα με δρομολόγια 08.00 από Πειραιά με άφιξη στο Βαθύ στις 23.00;

Για 15 ζορισμένες μέρες του Αυγούστου δεν μπορεί να ακυρωθούν οι εξαίρετες υπηρεσίες τις υπόλοιπες 50 εβδομάδες. Πέρσι, έκλεισα τα εισιτήριά μου τέτοιες μέρες για αρχές και μέσα Αυγούστου. No problem, βρήκα καμπίνα άνετα και ταξίδεψα μιά χαρά. Αν πήγαινα στις 2 Αυγούστου να βρώ εισιτήρια για τις 3, και στο Ηράκλειο να πήγαινα, πρόβλημα θα είχα.

Τον όρο "αλητεία" αδυνατώ να συλλάβω. Εταιρεία είναι (και) τα συμφέροντά της θα προστατεύσει. Αν η ΝΕΛ τεκμηριώνει δικαίωμα, ναι, ας δρομολογήσει καράβι σε ετήσια βάση όμως. Αλλά αν η δρομολόγηση γίνει για 2 καλοκαιρινούς μήνες μόνο και με διακηρυγμένο στόχο να εξαντλήσει την HSW ώστε να αποσυρθεί το "Νήσος Χίος" από Χίο-Μυτιλήνη, εγώ δεν θα γινόμουν πιόνι σε αυτό το παιχνίδι, εφόσον μάλιστα ήξερα τις λεπτομέρειες και δεν ήμουν ευκαιριακός επισκέπτης.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα.

δεν νομιζω οτι εχει κανενας τουλάχιστον Σαμιωτης πρόβλημα με το Μυκονος αν εξερεσουμε λιγο με τους φορτηγατζήδες που γκρινιάζουν με το δρομολογιο που ηταν μεχρι χτες 12 το μεσημέρι απο πειραια που και εγω τους δινο δικιο δεν προλαβενουν οι ανθρωποι πανε μια μερα πισω. το προβλημα ειναι αυτες τις μερες του καλοκαιριού να μπει ενα δεύτερο και ας ειναι και απο την ιδια την hsw η ας ειναι και απο άλλον για αρπαχτή το ιδιο μου κανει

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Giorgios Express, γιατί εμείς ζούμε στην Ικαρία και όχι εσύ και άρα δεν παίζει ρόλο πόσες φορές έχεις γράψει την γνώμη σου για μια γραμμή που σίγουρα δεν γνωρίζεις όπως εμείς, θα σου πω κάτι απλό. Ακόμα και μοχλός πίεσης να είναι, είναι τόσο δύσκολη η φετινή χρονιά για το νησί μας (που το επισκέπτονται κυρίως Έλληνες) που με αυτά το δρομολόγια και με αυτά τα ωράρια, τον ερχόμενο χειμώνα θα έχουν κλείσει οι μισές επιχειρήσεις και το μισό νησί θα πρέπει να μεταναστεύσει ξανά. Λες λοιπόν να μας νοιάζει ποια είναι τα μακροπρόθεσμα σχέδια της ΝΕΛ; Ή το πώς θα πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας αύριο το πρωί. Το «αλητεία» έχει να κάνει:

• με τον εκβιασμό (επικροτείς τους εκβιασμούς;)

• με τις υποσχέσεις της εταιρίας για δεύτερο πλοίο 17/6 – 4/9 (επικροτείς την αθέτηση των υποσχέσεων, στις οποίες στηριζόμασταν;)

• με τα ωράρια που επέλεξαν, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που θα έχει σε ένα ολόκληρο κόσμο (θα μπορούσες να ανεχτείς δυσφημείτε το νησί σου από την ταλαιπωρία των επισκεπτών; Ή αν είσαι ντόπιος από σήμερα να ξανακοιμηθείς στο κρεβάτι σου σαν άνθρωπος πάλι τον Σεπτέμβριο;)

Για όλα όμως δεν φταίει η εταιρία, φταίει και το Υπουργείο που υπογράφει στο ΣΑΣ αδιαφορώντας για πού του ψηφίζουμε και τους πληρώνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Άμα θέλεις να μιλάμε με φήμες και κουβέντες καφενείου θα μπορούσαμε να πούμε πολλά. Για το ποιος εκβιάζει ποιους… Αλλά ας μη ρίξουμε το επίπεδο του forum.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλέπω τον λόγο να βλέπουμε το ζήτημα μόνο από την πλευρά των εταιρειών και όχι των επιβατών / κατοίκων.

Δύο ενδεχόμενα έχουμε:

Αν βάλει η ΝΕΛ το Μυτιλήνη , και η κάθε ΝΕΛ με όποιο πλοίο να'ναι, το καλοκαίρι μόνο πλοίο για "αρπαχτή" καταρχήν το Ν Μύκονος τις πληρώτητες του δεν θα τις χάσει ότι και να γίνει. Οι μόνοι που θα επωφεληθούνε είναι οι άλλοι και αυτό είναι το σημαντικότερο.

Αν το βάλει όλο το χρόνο, υπάρχει ο κίνδυνος τους υπόλοιπους μήνες να καταστεί ιδιαίτερα ζημιογόνο το Ν. Μύκονος και να φύγει από την γραμμή. Τότε φυσικά και δεν συμφέρει τους κατοίκους. Αλλά αν υπάρχει μια επαρκής συννενόηση μεταξύ των δύο εταιρειών για τους δεξαμενισμούς και τις αντικαταστάσεις δεν νομίζω ότι θα υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...