Jump to content
Shipfriends

Tάλως (IMO 7043843)


Recommended Posts

Δεν ξερω αν ανεβηκε αλλα μιας και μου τι θυμησες να πω οτι προχτες που περασα απο την Καρβουνοσκαλα εδειχνε ξεσαβουρωτο και εξειχε απο το νερο και ενα μερος του τιμονιου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 386
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το Μύκονος αναμένεται να δέσει στις 15 Μαΐου για την ετήσια επισκευή του που θα διαρκέσει έως το τέλος Μαΐου. Φέτος δεν προβλέπετε δεξαμενισμός για το πλοίο μέσα στα πλαίσια της λιτότητας

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν μπορεί να είναι κατι άλλο εκτός από λάθος το γεγονός ότι στην αίτηση στον ΟΛΠ για να δέσει το πλοίο μεθαύριο αναφέρεται σαν πράκτορας η NEL LINES:confused:.

Link to comment
Share on other sites

να σημειωσουμε εδω οτι δεν θα γινει αλλαγη σινιαλων ή οτιδηποτε αλλου διακριτικου της εταιριας ΜΥΚΟΝΟΣ ΑΝΕ πανω στο πλοιο.θα παραμεινει ιδιο οπως ειναι τωρα

Link to comment
Share on other sites

Μολις ειδα τη φωτογραφια σκεφτηκα ακριβως το ιδιο με τον proud.

Αν μπουν τα ΝΕΛοσινιαλα το πιο πιθανο για μενα ειναι να μπει και το ΝΕL LINES CARGO στo πλαι.Θα ειναι λιγο παραξενο να γραφει ΜΥΚΟΝΟΣ Α.Ν.Ε και να εχει την τριηρη.Ασε που περα απο αυτο το λογικο εινια να υπαρχει ομοιομορφια σε ολα τα cargoβαπορα της ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν έβλεπα πέρυσι κατά το δεξαμενισμό του, ότι είχαν σβήσει τα σινιάλα στις μπάντες και τα ξανάγραψαν από την αρχή, θα έλεγα σίγουρα ότι σίγουρα πρόκειται να φορέσει τα σινιάλα της NEL LINES

Τη δεύτερη ημέρα βάφτηκε η αριστερή πλευρά του πλοίου

Τη τρίτη ημέρα έβαφαν τη δεξιά πλευρά του πλοίου και έβαφαν τα άσπρα γράμματα της εταιρείας στην αριστερή μπάντα.

Ενώ σήμερα έβαφαν τα γράμματα της εταιρείας στη δεξιά μπάντα,

Link to comment
Share on other sites

Καθε χρονο ομως δεν ειναι το ιδιο.:P

Το ΜΥΚΟΝΟΣ πλεον εχει φορεσει τα σινιαλα της ΝΕΛ.Στη δεξια μερια εχει ολοκληρωθει σχεδον το NEL LINES ενω η τριηρης καμαρωνει στην τσιμινιερα του βαποριου.Δυστυχως δεν προσεξα αν τα σινιαλα ειχαν μπει και στην αριστερη πλευρα.Αυτο που παρατηρησα ειανι οτι ακομα δεν υπαρχει κοκκινη γραμμη για το cargo.

Link to comment
Share on other sites

Του πάνε πολύ τα καινούργια σινιάλα. ΝΕΛ παντού βλέπω και χαίρομαι.:):)

Μάλλον θα πρέπει να πω η μεγάλη επιστροφή της εταιρείας...:P

Ο χρόνος θα δείξει αν θα έχει επιτυχία η προσπάθεια... ;)

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛ παντού βλέπω και χαίρομαι.:):)

Μάλλον θα πρέπει να πω η μεγάλη επιστροφή της εταιρείας...:P

Εγω θα κρατουσα μια επιφυλαξη παντως :rolleyes: μηπως δεν ειναι επιστροφη αλλα καμια φουσκα απο τις γνωστες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει για το Μύκονος -που μας το μαγάρισαν με την τριήρη:D- είναι εάν τελικά πρόκειται για ναύλωση ή για πώληση. Και φυσικά το ερώτημα είναι αν θα συνεχίσει τα παλιά του δρομολόγια ή όχι. Κι αν συνεχίσει τα παλιά του δρομολόγια σε Σύρο - Μύκονο και περιστασιακά σε κάποια άλλα νησιά, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος ποιά είναι η στρατηγική της ΝΕΛ σε σχέση με αυτήν την κίνηση? Βρήκε δηλαδή η ΝΕΛ την κότα με τα χρυσά αυγά, είτε σαν πλοίο, είτε σαν γραμμή? Δηλαδή οι συντοπίτες μου που το δουλεύουν τόσα χρόνια σαν πλοίο και σαν γραμμή είναι κιρίζα και ήρθε η ΝΕΛ με τη Millenium να τους δείξει πως θα βγάλει λεφτά η γραμμή και το πλοίο? Ή μήπως φέτος θα αυξηθεί το μεταφορικό έργο λόγω ευνοικής οικονομικής συγκυρίας?:P

Θέλω με λίγα λόγια να πω ότι καλή η τριήρη στα φουγάρα αγαπητέ μου mitilinios αλλά πρέπει να την βλέπει κανείς για τους σωστούς λόγους. Διότι αν τη βλέπει για τους λάθος λόγους, μπορεί να μην τη βλέπει και για πολύ ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω με λίγα λόγια να πω ότι καλή η τριήρη στα φουγάρα αγαπητέ μου mitilinios αλλά πρέπει να την βλέπει κανείς για τους σωστούς λόγους. Διότι αν τη βλέπει για τους λάθος λόγους, μπορεί να μην τη βλέπει και για πολύ ακόμα.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, απλά πιστεύω ότι είναι η τελευταία ευκαιρία της εταιρείας να σωθεί από τη διαφαινόμενη πτώχευση.:mad:

Βέβαια θα μου πεις σε "ωραία" εποχή αποφασίστηκε αυτή η κίνηση, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλά χρονικά περιθώρια.:P

Επίσης προτιμώ να γίνει μια προσπάθεια και ας αποτύχει, παρά να βλέπω την εταιρεία να αργοσβήνει. ;)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Nick The Greek τα πράγματα για την εταιρεία του Μύκονος δεν είναι και για αυτήν ρόδινα. Ίσως να επέλεξαν τα «σίγουρα» λεφτά της ναύλωσης??

Στα του πλοίου, η αριστερή πλευρά του Μύκονος είχε φορέσει πρώτη τα σινιάλα της NEL LINES Cargo, ενώ από τη δεξιά πλευρά άρχισε να βάφεται το Cargo.

Link to comment
Share on other sites

Ενω το Πειραιευς εχει μεινει απειραχτο το ονομα εχει σβηστει.. Για να δουμε μετα τον Κολοσσο τον Ιπποτη τι αλλο θα βγει στη φορα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...