Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως απορώ πως ένα πλοίο σαν το Champion Jet 1 που παίρνει 200 αυτοκίνητα μπορεί να χρησιμοποιεί το λιμανάκι του Μαντουδίου .

Την ώρα που ήρθε στην Κύμη , αυτές τις δύο μέρες φόρτωνε και ο Αχιλλέας , αλλά λόγω του μεγάλου μεγέθους του λιμανιού , ο Αχιλλέας φόρτωνε στην αριστερή πλευρά και το Τζετ στην δεξιά , χωρίς να υπάρχει κανένας συνωστισμός .

Τέλος κοιτώντας τα μήκη των πλοίων των Σποράδων , ο Αχιλλέας είναι το μακρύτερο καράβι .

Οπωσδήποτε όμως για τα πλοία της ΑΝΕΣ που είναι πολύ αργά , η διαφορά των 10 ν,μ από την Αλόννησο , της Κύμης έναντι του Μαντουδίου είναι σημαντική για εκείνα . 

Για το Τζετ όμως δεν είναι , ιδιαίτερα αν δεχτούμε ότι στην Κύμη ξεφορτώνει και φορτώνει πιο γρήγορα., ενώ η διαδρομή για Αθήνα είναι 15-30 λεπτά πιο γρήγορη από Κύμη .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Υπάρχει περίπτωση να δούμε 

1. Επιδότηση γραμμής για πρωινό ταχύπλοο απο τα νησιά προς Βόλο απο 01 οκτ και μετα; 

2. συνέχιση δρομολογίων του Ερατώ;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το Λιμεναρχείο Βόλου ενημερώνει ότι τα προγραμματισμένα δρομολόγια του Ε/Γ-Υ/Γ ́ ́ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ ΕΡΑΤΩ ́ ́ , για το χρονικό διάστημα από 19-09-2021 έως και την 22-09-2021,θα παραμείνουν ανεκτέλεστα λόγω μηχανικής βλάβης.

Επιπρόσθετα τα προγραμματισμένα δρομολόγια του Ε/Γ-Υ/Γ ́ ́ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ ΕΡΑΤΩ ́ ́, θα εκτελούνται από το Ε/Γ-Υ/Γ ́ ́ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ ΒΕΝΟΥΣ Ι ́ ́, για το χρονικό διάστημα από 19-09-2021 έως και 22-09-2021.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επιστολή του Δημάρχου Σκιάθου στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, θέτοντας υπόψιν το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Βορείων Σποράδων με το λιμάνι του Βόλου.

Quote

 

Επιστολή προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, απέστειλε ο Δήμαρχος Σκιάθου, Θοδωρής Τζούμας, αναφερόμενος στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το υδροπτέρυγο «ΕΡΑΤΩ» της ακτοπλοϊκής εταιρείας Aegean Flying Dolphin, που εξυπηρετεί στη γραμμή Βόλος – Βόρειες Σποράδες.

Στην με αρ.πρωτ. 13417/19.09.2021 επιστολή ο Δήμαρχος επισημαίνει το μείζον πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των Βορείων Σποράδων, όσον αφορά την καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση με το λιμάνι του Βόλου καθόσον το υδροπτέρυγο παρουσιάζει συχνά μηχανικές βλάβες και τα δρομολόγια μένουν ανεκτέλεστα, ταλαιπωρώντας δεκάδες επιβάτες. Μάλιστα τονίζει ότι η συχνή ακύρωση των προγραμματισμένων δρομολογίων από μηχανικές βλάβες και καιρικές συνθήκες, που δεν είναι σε βαθμό απαγόρευσης απόπλου, καταδεικνύουν πως το συγκεκριμένο πλοίο δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της ακτοπλοϊκής σύνδεσης.

Παράλληλα, εν όψει της χειμερινής περιόδου και με γνώμονα την αναγκαιότητα καθημερινής μετακίνησης των κατοίκων και των τριών νησιών, ο Δήμαρχος έθεσε υπόψη του Υπουργού το πρόβλημα της καθημερινής ακτοπλοϊκής σύνδεσης με το λιμάνι του Βόλου.

 

Και η απάντηση της Aegean Flying Dolphins προς το Δήμαρχο Σκιάθου.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν αμφισβητεί οτι η εταιρεία προσπαθεί για το καλύτερο ομως :

 

 τα δελφίνια τους χειμερινούς μήνες σε μια ανοιχτή θάλασσα και με τα μελτέμια το καλοκαίρι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην σύνδεση των νησιών με τον Βολο , όποτε χάνονται πτήσεις , ραντεβού υγείας και επαγγελματικά - ραντεβού σε υπηρεσίες στον Βολο ενω γίνεται ανέφικτη η δυνατότητα αυθημερον μετάβασης - επιστροφής στον Βόλο . Αν συμπεριλάβεις και τις οποιες βλάβες προκύπτουν που ειναι λογικό  να συμβαινουν διαπιστώνει κανεις οτι αθροίζονται αρκετες τετοιες ημερες « αναστάτωσης και ταλαιπωρειας»

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Η άλλη εταιρεία που έκανε τα ίδια δρομολόγια με το δελφίνι της AFD, δυστυχώς έχει εξαφανιστεί από τις Σποράδες τα τελευταία δυο χρόνια και σχεδόν όλους τους χειμώνες από τη στιγμή που ανέβηκε το δελφίνι. Οπότε ουσιαστικά στηρίζονται οι μόνιμοι κάτοικοι στο δελφίνι για να πραγματοποιήσουν τις αυθημερόν υποχρεώσεις τους με το Βόλο.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι οτι κανεις αλλος δεν ενδιαφερεται ,ακριβως επειδη οι Σποραδες το χειμωνα εχουν ελαχιστη κινηση.Απο την αλλη σιγουρα το δελφινι ειναι ακαταλληλο ,ειδικα το χειμωνα

Μια λυση ισως θα ηταν να διανυχτερευει ενα συμβατικο βαπορι στην Αλονησσο και να κανει πρωινο δρομολογιο απο τα νησια,ωστε να μπορουν οι κατοικοι να πηγαινουν αυθημερον στο Βολο.

Link to comment
Share on other sites

Το χειμώνα είναι συνήθως ένα συμβατικό μένει μόνο στη γραμμή και κάνει δρομολόγια από το Βόλο προς τα νησιά. Κάποιες περιόδους που είναι ο Πρωτεύς κάνει κάποιες διανυκτερεύσεις γίνονται στη Γλώσσα, αλλά με τη ταχύτητα του δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν αυθημερόν οι μόνιμοι κάτοικοι για να προλάβουν υπηρεσίες στο Βόλο εντός του ωραρίου. Μέχρι που σταμάτησαν τα δελφίνια της HSW (λόγω του ορίου ηλικίας), πάλι δελφίνια έκαναν το δρομολόγιο από τα νησιά!! Αναρωτιέμαι εάν υπήρχαν γκρίνιες και τότε?? Μετά κράταγαν αναγκαστικά το Flyng Cat 5/6 το χειμώνα, που απλώς ταξίδευε περίπου με 1-2 μποφόρ παραπάνω από ότι τα δελφίνια.

Link to comment
Share on other sites

Απο 2 Flying Cat της hellenic Seaways ενα πρωινο απο Βολο και ενα απο τα νησιά φτάσαμε σε ένα μονο δελφίνι, τα καταμαραν ταξίδευαν και με 8 , πολυσπανια ειχαν απαγορευτικά. Εγκρίθηκε απο το υπουργειο η δρομολογηση του δελφινιου και αμεσως η Hellenic αφαιρεσε αρχικά το ένα δρομολόγιο και μετα και το 2ο. Θα πρέπει οι εγκρίσεις να γίνονται με προσοχή γιατi κατα μεσο ορο τα καταμαραν ειχαν 250 άτομα ανα διαδρομή ( πχ προς Βολο καθημερινα ) αρα με την δρομολογηση του δελφινιου μειώθηκε η πληρότητα σε τετοια βαθμό που να το κάνει λειτουργικά ασύμφορο ). Τα τελευταια χρόνια ειχε επανω το Fying Cat 5. Νομιζω οτι θα ηταν πιο ωριμο το Υπουργειο να δινει εγκρίσεις με χαρακτηριστικά τέτοια που θα μπορει καποιος να βασιστεί οτι θα ταξιδέψει. 

Αν υπολογισετε οτι απο την Αλοννησο το πρωι αποφασιζουν τελευταια στιγμη αν θα παει Αγνωντα η αν δεν θα φυγει δημιουργείτε παντα τεραστιο θέμα, οι δε τουριστες φευγουν ενα βραδυ πριν για να πανε Σκιάθο η τους γυριζουν πισω απο τον Αγνωντα... Για το δε δελτιο για το απαγορευτικό απο οσο γνωρίζω δεν λαμβανουν τις τοπικες συνθηκες υποψιν τους... αλλα τις συνθήκες στον Αη Στράτη αν δεν κανω λαθος η την Λήμνο... ( παγιο αίτημα ετών να λαμβάνονται υποψιν οι τοπικες συνθήκες )

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Παναγία μου, να σου θυμίσω ότι η Hellenic τις χειμερινές περιόδους είχε μονιμα 2 δελφίνια στις Σποράδες, όπου το ένα δουλευε Βόλο και το άλλο Άγιο. Σε περίπτωση βλάβης το ένα κάλυπτε το άλλο. Αλλά και πάλι οι βλάβες δεν ήταν τόσες, όσες έχει το Ερατώ. Μια ανάγνωση του thread με τις βλάβες του Ερατώ, για να μην έχει κανείς αμφιβολία. 

Link to comment
Share on other sites

Θυμάσαι πόσα χρόνια έχουν σταματήσει τα δελφίνια της HSW από τις Σποράδες, έτσι ώστε να μην έχουν την ευκαιρία να προσθέτονται βλάβες στα θέματα τους?? Μπορείς στα θέματα των δελφινιών της HSW του Σαρωνικού, να παρατηρήσεις πόσες βλάβες υπάρχουν και σε αυτά!!

Εάν δεν θέλετε να ταξιδέψετε με το δελφίνι της AFD, μπορούν να ταξιδεύετε με άλλα πλοία της γραμμής είτε χειμώνα, είτε καλοκαίρι!!

Ελπίζω μόνο μην παρακαλάει ο δήμαρχος Σκιάθου να ξανά μπει το δελφίνι της AFD, όπως έκανε πέρυσι τη περίοδο της καραντίνας ή στη διάρκεια μιας χειμερινής ακινησίας του, όπου δεν αντικαταστάθηκε από κάποιο άλλο δελφίνι της AFD ή καταμαράν άλλης εταιρείας. Μιας και υπάρχει δυνατότητα ελεύθερης δρομολόγησης οποιαδήποτε πλοίου στη γραμμή σε ετήσια βάση.

Τώρα όταν αποφάσισε η HSW να μην μένει στη γραμμή το χειμώνα στην αρχή και μετά ούτε το καλοκαίρι, δεν είδα κάποια αντίδραση από τις τοπικές αρχές.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα δεν πιστευω οτι ειναι τοσο θεμα της AFD ,οσο οτι τα δελφινια δεν κανουν,ειδικα για χειμωνα.Απο εκει νομιζω οτι ξεκινανε ολα.

Η HSW κοιταξε την παρτη της και αφησε μονο το ΣΚΙΑΘΟΣ.Και οσο δεν υπαρχει η βουληση απο αλλη εταιρια ,να βαλει μονιμα πλοιο απο τα νησια το χειμωνα ,αυτο θα γινεται.Ο δημαρχος θεωρω οτι γκρινιαζει γιατι πρεπει να δειξει οτι κατι κανει.

Απο κει και περα συγχωρεστε με αλλα τσαμπα τρωγεστε μεταξυ σας.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά το θέτεις Polmyt , γιαυτο καλο θα ηταν το υπουργείο να βαλει χαρακτηριστικά οταν δινει αδειες τακτικής δρομολόγησης .. 

Αν δειτε τις πλόες που εκτελουν τα δελφίνια σε ημερες με καιρό, θα τρομάξετε απο την εγγύτητα στις ακτές του Πηλίου... ενω εχουμε ηδη ιστορικό με την ξερα στο Τρικερι πριν χρονια με δελφίνι της Hellas Flying Dolphins

… 08/09/2021

15D02E0A-8947-4B24-BF54-C87EAEDB89CA.jpeg

https://www.tanea.gr/2003/07/22/greece/delfini-sta-braxia/
 

2003…

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό δεν λέει και τίποτα, συγνώμη κιόλας. 

Εγώ πάντως που νόμιζα ότι το θέμα σας είναι τα δελφίνια συνειδητοποιώ ότι έχετε θέμα και με την εταιρεία και με τον.. πλοίαρχο ενώ δεν έχω καταλάβει ποιο ακριβώς είναι το λάθος και της εταιρείας.. Το ότι δρομολογεί πλοίο; Όπως βλέπετε δεν υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον από άλλη εταιρεία με ταχύπλοο (και όχι μόνο για χειμώνα, δεν υπάρχει ενδιαφέρον ούτε για το καλοκαίρι!), άρα δε νομίζω ότι φταίει κάποιος πέρα από την επιβατική κίνηση στη γραμμή, ιδίως το χειμώνα. Δε βλέπω κάποιον άλλο που να θέλει να μπει στη γραμμή, αλλά ούτε και κάποιο ταχύπλοο που θα μπορούσε να το κάνει καλύτερα (και να συμφέρει και την εταιρεία). Καλοπροαίρετα όλα σαν εξωτερικός παρατηρητής. 

Εγώ προσωπικά θα συμφωνήσω με τον @polmyt, φαίνεται πως τα δελφίνια δεν κάνουν για τη γραμμή και ειδικά για το χειμώνα, όμως δεν βλέπω και κάποια ρεαλιστική εναλλακτική οπότε κρίμα η γκρίνια και κυρίως ο "πόλεμος" στην εταιρεία. 

Link to comment
Share on other sites

Τα δελφίνια αυτά, με τα όποια προβλήματά τους, επιτελούν πραγματικό έργο τόσο λόγω της ταχύτητάς του όσο και λόγω του σχετικά οικονομικού εισιτηρίου σε σχέση με τα κατά καιρούς ταχύπλοα της HSW.

Πράγματι υπάρχουν μέρες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω καιρού, αλλά δε νομίζω να είναι πάρα πολλές, ούτε να είναι το χειμώνα αναλογικά περισσότερες σε σχέση με τις καλοκαιρινές. Απλά η χειμερινή-ανοιξιάτικη περίοδος είναι μεγαλύτερη από τη θερινή οπότε αναμενόμενο είναι να υπάρξουν περισσότερα περιστατικά. Επίσης έχουν βλάβες, αλλά αυτό είναι επίσης αναμενόμενο για 'εργάτες' τέτοιας ηλικίας...

Τουλάχιστον η AFD επιμένει στη γραμμή, σε αντίθεση με τις αρπαχτές της HSW που αποδρομολογεί ακόμη και το συμβατικό της τα Σάββατα του χειμώνα...

Δεν έχω καμία σχέση με τις εταιρείες, παρά μόνο με τα νησιά, και οφείλω να αναγνωρίσω τι εξυπηρετεί και τι όχι. Ναι μπορεί να ήταν καλύτερα με τα FC της HSW αλλά από τη στιγμή που για προφανείς λόγους τα απέσυρε, τι κάνουμε;

Όσο για την εγγύτητα των πλόων στην ακτή, δεν βρίσκω κάποιο πρόβλημα, τα δελφίνια έχουν ελάχιστο βύθισμα, ενώ ακόμη και ο Πρωτέας περνάει πολύ κοντά χωρίς πρόβλημα. Η ξέρα του 2003 ήταν γνωστή και χαρτογραφημένη....

Edited by PavlosA
Link to comment
Share on other sites

Παιδια το ξερετε οτι Ημερες με πτησεις απο Σκιαθο τα γραφεια ταξιδευουν 200 ατομα με εκδρομικά της Σκιαθου ; Απο ΑΓΝΩΝΤΑ η την χωρα που καποτε ταξίδευαν με το καταμαραν ; Στο καταμαραν των 365 θεσεων δεν έβρισκες θεση … ναι ειναι μια χαρα Αλλα οχι για το βασικο πρωινο δρομολογιο που απαιτει αλλα χαρακτηριςτικα. Φευγουν απο Σκοπελο και Αλοννησο μια ημερα πριν για να ειναι σιγουροι οτι δεν θα χανουν τις πτησεις τους …

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...