Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εχει δεν έχει κίνηση

10 μήνες ειναι υποχρεωτική η δρομολόγηση των συμβατικών 

και 4 μήνες των ταχυπλόων 

19 minutes ago, gtogias said:

απλά αναρωτιέμαι γιατί να καθυστερούν.

Γιατί απλά δεν εχουν χαρτιά ακόμα - νηογνώμονα 

Στα «εποχικά» αυτά νησιά εχουν ήδη ανοίξεις ολες οι επιχειρήσεις και οι κάτοικοι ταξιδεύουν για τις δουλείες τους για την υγεία τους η οτι άλλο … για Αθήνα μέσω Βόλου 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σας ευχαριστώ για την απάντηση. Εκτιμώ ότι γνωρίζουμε όλοι τις προβλέψεις του νόμου για τις ετήσιες δρομολογήσεις. Δεν αφορούν μόνο τις Σποράδες.

Επιπλέον, γνωρίζουμε ότι ο κόσμος ταξιδεύει όλο τον χρόνο, και ναι, συνήθως μέσω Βόλου, το Μαντούδι και το Άγιος Κωνσταντίνος ήταν πάντα εποχιακά, και ας βολεύουν αρκετούς, κυρίως από και προς Αθήνα.

Η ερώτηση όμως παραμένει, κίνηση υπάρχει;

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

αν δεν συμφέρει μια εταιρεία να δρομολογήσει πλοιο απο κάποια γραμμή απλά αποχωρεί … ( ας μην την δηλώνει )

το δικαίωμα στη μετακίνηση για τους κατοίκους είναι συνταγματικό …

Τα νησιά είτε Σποράδες είτε Σαμοθράκη είτε Καστελλόριζο είτε οτι αλλο είτε έχουν κίνηση και πληρότητες είτε θα παρουν εναν ανθρωπο οφείλουν να εχουν την διασύνδεση που εχει δηλωθεί στο αρμόδιο υπουργείο  ( αλλιως ας μην τη δήλωναν )

η κίνηση «χτίζεται» κάθε χρόνο μόνο ανακοινώνοντας εγκαίρως τα δρομολόγια απο ΔΕΚΕΜΒΡΗ και οχι 3-4 ημερες πριν

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

και λογικά και ο Πρωτέας αφου δεν κινήθηκε το Αγιος Νεκτάριος θα χάσει την τακτική του δήλωση;

 

@Panagia Ekatontapiliani Αν μια εταιρεία σαν την ΣΑΟΣ δηλώσει το ΝΗΣΟΣ απο Θεσσαλονίκη και Μαντούδι ( του χρόνου ) τότε η επιδότηση της γραμμής σταματάει ? Γιατι κατι τετοιες φήμες ακουω... και αν τυχων συμβεί κατι τέτοιο πολύ φοβάμαι οτι θα έχουμε πισωγυρίσματα στην γραμμή μας μετα απο τόσα επιτυχημένα χρόνια παρουσίας με την Seajets ( με αξιόπλοα ταχύπλοα που δεν εχασαν ουτε ενα δρομολόγιο )

εκτος και αν η ΣΑΟΣ τα συντηρήσει σωστά

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, wysiwid said:

 

@Panagia Ekatontapiliani Αν μια εταιρεία σαν την ΣΑΟΣ δηλώσει το ΝΗΣΟΣ απο Θεσσαλονίκη και Μαντούδι ( του χρόνου ) τότε η επιδότηση της γραμμής σταματάει ?

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει τέτοια δυνατότητα για φέτος από τη στιγμή που βγήκε προκήρυξη διότι μέχρι τότε δεν υπήρχε δήλωση ελεύθερης δρομολόγησης. Εάν για του χρόνου το καλοκαίρι υπάρχει δήλωση για δρομολόγηση, τότε δεν θα βγει προκήρυξη για την επιδότηση της γραμμής Θεσσαλονίκη Σποράδες 

Link to comment
Share on other sites

Ναι για του χρόνου σωστά… βλεπω να μπαίνουμε δυστυχως σε περιπέτειες . Θα δούμε τον Νοέμβρη γιατι και η ελεύθερη δρομολογηση μέσα θα μπουν

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή της Θεσσαλονίκης για τη Seajets το καλοκαίρι είναι κάτι σαν το τζακ-ποτ ένα πράγμα. Επιδότηση συν κάτι πληρότητες που αγγίζουν το 100% σε δρομολόγια των Σποράδων και Λήμνου-Λέσβου και τα έσοδα πάνε στα ύψη. Μη περιμένετε να αφήσει να μπει στα χωράφια της άλλος ανταγωνιστής.

Link to comment
Share on other sites

Θα επρεπε να δίνονται για τρια ετη οι επιδοτήσεις και να ανακοινώνονται απο Δεκέμβρη τότε θα σήκωνε ακόμα και δυο ταχύπλοοα. Επισης πιο αποτελεσματικό θα ηταν να φευγει κατά τις  10 απο Μαντούδι και μεσημέρι προς απόγευμα απο Θεσσαλονίκη 

Link to comment
Share on other sites

Από Θεσσαλονίκη ορθά φεύγει νωρίς το πρωί, γιατί έτσι ο ταξιδιώτης κερδίζει όλη την ημέρα. Είναι δύο ανόμοια λιμάνια. Αν ένας από Αθήνα θέλει χρόνο για να πάει στο Μαντούδι, μια χαρά του πέφτει η αναχώρηση το μεσημέρι όπως γίνεται εδώ και δύο χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Να το αιτιολογήσω ( την άποψη μου )

 

Το ταχύπλοο της Θεσσαλονίκης θα ήταν ενδεχομένως προτιμότερο να αναχωρεί πρωί απο Μαντούδι ίσως κατα τις 10:00 (;) και μεσημέρι προς απόγευμα απο Θεσσαλονίκη ή διαφορετικά να υπήρχε κι μεσημεριανή αναχώρηση καποια στιγμή ισως με καποιο μικρότερο ταχυπλοο ωστε να δοκιμαστεί ; 

1. Το πρωινό δρομολόγιο απο Αθήνα θα έφτανε εμπορική ωρα στις αλλαγές των δωματίων και θα κερδίζουν ωρες στα νησιά μας!!

2. Οι επιβάτες διεθνών πτήσεων με πρωινές / εως το μεσημέρι πτήσεις για Θεσσαλονίκη θα προλάβαιναν το πλοίο διχως διανυκτέρευση στην άφιξη

3. Οσοι έρχονται απο το εξωτερικό οδικώς ή απο τις πόλεις μας πανω στην Εγνατία οδό ή απο αλλους προορισμούς της χώρας μας θα προλάβαιναν το μεσημεριανό πλοίο ( ακόμη και όσοι θα ερχόντουσαν ισως με  τα αντίστοιχα πρωινά πλοία απο Ιταλία που φτάνουν πρωί Ιγουμενίτσα επίσης θα προλάβαιναν το πλοίο )

4. Οσοι ταξιδευουν με κτελ για Θεσσαλονίκη θα προλάβαιναν το πλοίο

5. Οσοι εχουν μεσημεριανές απογευματινές βραδινες  πτήσεις ΑΠΟ Θεσσαλονίκη θα τις προλαβαίνουν

6. Οι Θεσσαλονικείς θα έφευγαν μετα την εργασία τους και δεν θα έχαναν μια ημερα άδειας

7. Το πρωινό δρομολόγιο απο Σκοπελο για Σκιάθο θα εξυπηρετούσε τις μεσημεριανές - απόγευματινές διεθνείς πτήσεις απο Σκιάθο

8. Το απογευματινό πέρασμα απο Σκιάθο προς Σκόπελο θα εξυπηρετούσε τις μεσημεριανές και απογευματινές αφίξεις στο αεροδρομιο της Σκιάθου

9. Οι επισκεπτες απο βόρεια Εύβοια ( πχ Αιδηψό κτλ ) θα μπορούσαν να κάνουν μονοήμερες αποδράσεις στα νησιά μας

* δεν γνωρίζω ποσο ασφαλή η εύκολη είναι η διανυκτέρευση πλοιου στο Μαντούδι ή εξυπηρέτηση του πληρώματος , απλά παρέθεσα καποιες απόψεις ή αν βολέυει στον σχεδιασμό της εταιρείας … καθως απο Θεσσαλόνικη εκτελεί και δρομολόγιο προς Λήμνο - Λέσβο

Αφορμή για το σχόλιο μου ηταν ερώτηση ενος κυρίου 

«We are trying to find a way from Thessaloniki to Skopelos. There is no ferry on June 28th and the returning ferry on July 5th will get in too late to catch our plane home.”

Εγω λύση διχως διανυκτέρευση Βόλο δεν κατάφερα να του προτείνω …

Link to comment
Share on other sites

Διανυκτέρευση στη Θεσσαλονίκη ή Βόλο. Το καλό είναι ότι πολλές αφίξεις από το εξωτερικό στο αεροδρόμιο Μακεδονία φτάνουν και ξημερώματα και υπάρχει 24ωρη αστική συγκοινωνία για το κέντρο της πόλης.

Link to comment
Share on other sites

Εγω σαν επισκέπτης αν δεν ήθελα να κάνω city break ... η να μείνω καπου απλά θα συνέχιζα για άλλο προορισμό... 

Σε νησιά οπως η Σκόπελος ή Αλόννησος ( που δεν εχουν αεροδρόμια ) είναι σημαντικό το να μπορείς να φτάσεις την ίδια ημέρα.. και να ξεκινήσεις τις διακοπές σου.

πιστευω σε κανέναν μας δεν αρέσει να μένουμε στις διακοπές μας.... για ενα βραδυ κατα την άφιξη μας ( δυο βράδια αν δεν βολεύει και η αναχώρηση μας ) μας ιδιαίτερα μάλιστα οταν δεν έχουμε ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το FD Erato τα Σάββατα δεν κάνει κανονικά δρομολόγιο αλλά φαίνεται πως έχει κανονικά στις 20/5. Είναι έκτακτο;

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που μπήκε, για Παρασκευή είχαν εξαντληθεί τα εισιτήρια, για Κυριακή δεν είχε ΚΤΕΛ με θέσεις οπότε το δρομολόγιο του Σαββάτου που δεν το περίμενα ήταν ότι πρέπει.

Edited by Chang
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα υποτίθεται πως θα ξεκινούσε το πλοίο SAONISOS για τα δρομολόγια Μαντούδι - Σποράδες αλλά ούτε τα δρομολόγια δεν έχουν βάλει αλλά ούτε και έχουν κάνει κάποια ανακοίνωση σχετικά με το ποια θα είναι η νέα του ημερομηνία.

Link to comment
Share on other sites

Πλέον εμφανίζεται από 2 Ιούνη το Superρunner Jet και πάλι στο σύστημα κρατήσεων για το δρομολόγιο Μαντούδι - Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

On 5/16/2023 at 6:38 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακούγεται έντονα ότι η ΑΝΕΣ έκανε αίτημα για αποδρομολογηση του Σύμη από τη γραμμή των Σποράδων.

Τα δρομολόγια του Σύμη θα γίνουν από το Νήσος Αίγινα, αλλά φαντάζομαι από το τέλος Ιουνίου και μετά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...