Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από βδομάδα και μέχρι τέλος Απριλίου το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ θα έχει δρομολόγια από Βόλο στις 08:00 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Μεθαύριο Κυριακή δε θα εκτελέσει το δρομολόγιό του.

Edited by express skiathos
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από την Δευτέρα 04-05 και μέχρι τις 31-05 τα δρομολόγια της γραμμής αναλαμβάνει ο ΠΡΩΤΕΑΣ με αναχωρήσεις από Βόλο κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 09:00, ενώ κάθε Πέμπτη θα κάνει το δρομολόγιο προς Μαντούδι. 

Link to comment
Share on other sites

Ο Πρωτεύς θα λάβει 15000€/δρομολόγιο για τη γραμμή Βόλο Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο (4 φορές/εβδομάδα), 10000€/δρομολόγιο για τη γραμμή Αλόννησο Σκόπελο Σκιάθος Μαντούδι (1 φορά/εβδομάδα) και άλλες 15000€ για τη γραμμή Αλόννησο Σκόπελο Σκιάθος Βόλο (1 φορά/εβδομάδα). Δηλαδή συνολικά 85000€ την εβδομάδα ή 340000€ για όλο το μήνα. Η προηγούμενη επιδότηση ήταν μόνο για 4 δρομολόγια την εβδομάδα στη γραμμή Βόλο Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, άλλαξε τα δρομολόγιά του ο ΠΡΩΤΕΑΣ και θα αναχωρεί από Βόλο στις 8 αντί για τις 9 το πρωί, ενώ προστίθεται σε όλα του τα δρομολόγια και το λιμάνι της Γλώσσας.

Edited by express skiathos
Link to comment
Share on other sites

Η επιστροφή του Πρωτεύς στα δρομολόγια στις Σποράδες με το πρωτόκολλο μόλις 52 επιβατών, ήταν αναμενόμενο ότι δεν θα ήταν αρκετό να καλύψει τη κίνηση των τριών νησιών.

Μια διόρθωση στα ποσά της επιδότησης του Πρωτεύς

Ο Πρωτεύς θα λάβει 7890€ (αντί για το μάξιμουμ 15000€/δρομολόγιο για τη γραμμή Βόλο Σκιάθο Σκόπελο Αλόννησο (4 φορές/εβδομάδα) (που υπήρχε ανταγωνισμός από το Εξπρές Σκιάθος), ενώ στις άλλες δυο γραμμές που δεν υπήρχε ανταγωνισμός τις πήρε με το μέγιστο ποσό δηλαδή 10000€/δρομολόγιο για τη γραμμή Αλόννησο Σκόπελο Σκιάθος Μαντούδι (1 φορά/εβδομάδα) και άλλες 15000€ για τη γραμμή Αλόννησο Σκόπελο Σκιάθος Βόλο (1 φορά/εβδομάδα). Δηλαδή συνολικά 56560€ την εβδομάδα ή 226240€ για όλο το μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Στο βρόντο πήγαν και τα διθυραμβικά δημοσιεύματα και τα viral στα social media για την παρέμβαση της δημοτικής αρχής του κ. Περίσση και του περιφερειακού συμβούλου κ. Ζλατούδη με τη συνδρομή της απόμαχης πολιτικού της ΝΔ κ. Πετραλιά, που ασθμαίνοντες προσπαθούν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα, σύμφωνα με το Skopelos TV

Αποδείχθηκε, για άλλη μια φορά, ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζοντας την αντιλαϊκή πολιτική της προηγούμενης του ΣΥΡΙΖΑ με την προκλητική για το λαό προνομιακή μεταχείριση των εφοπλιστών, δεν μπορεί να ικανοποιήσει το δικαίωμα των νησιωτών σε ασφαλή, τακτική και φτηνή συγκοινωνία. Εν μέσω πανδημίας και των συνακόλουθων μέτρων που προβλέπουν τα πρωτόκολλα, επιβάλλεται η δρομολόγηση και των δύο καραβιών που κινούνται στη γραμμή Βόλος-Σποράδες, συμπεριλαμβανομένου του Μαντουδίου, με δρομολόγια που να καλύπτουν τις ανάγκες μετακίνησης των κατοίκων και να μην αναγκαζόμαστε να διανυκτερεύουμε δύο και τρία βράδια στο Βόλο.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
-Δρομολόγηση και των δύο πλοίων της γραμμής Βόλος-Σποράδες, συμπεριλαμβανομένου του Μαντουδίου, πιάνοντας τα λιμάνια και της Σκοπέλου και της Γλώσσας
-Καμία αλλαγή στις συνθέσεις και τις αμοιβές των ναυτεργατών
-Χορήγηση όλων των μέσων ατομικής προστασίας στα πληρώματα και στο επιβατικό κοινό.
-Μείωση των τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων κατά 50%.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι γίνονται πωλήσεις εισιτήριων μέσω από το internet από τη στιγμή που απαιτούνται τα δικαιολογητικά μόνιμης κατοικίας για την έκδοση εισιτηρίου. Ότι το Πρωτεύς δεν θα έφτανε για να εξυπηρετήσει τη κίνηση της γραμμής ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο, παρόλο που αυξήθηκαν κατά δύο δρομολόγια (ένα από το Μαντουδι και ένα από τα νησιά προς το Βόλο), μιας και η χωρητικότητα σε επιβάτες αλλά γραμμικά μέτρα στο γκαράζ μειώθηκαν πάνω από 50% σε σχέση με το Εξπρές Σκιάθος. Εδώ η Hellenic Seaways είχε σκεφτεί να αυξήσει τη χωρητικότητα στο γκαράζ με το Εξπρές Πήγασος, εάν έμενε μόνο της στη γραμμή με τα 4 δρομολόγια από το Βόλο 

Link to comment
Share on other sites

Οι Δήμαρχοι που ζητάνε επιπλέον δρομολόγια από το Πρωτεύς ή την επιπλέον δρομολόγηση του Εξπρές Σκιάθος, πριν λίγες ημέρες έβαλαν πλάτη για να υπάρξει έξτρα επιδότηση που θα έπαιρνε το Πρωτεύς 

Με αποτέλεσμα το υπουργείο πήγε να εξυπηρετήσει και τις δύο εταιρείες με την αύξηση των δρομολογίων της επιδότησης, αλλά με κριτήριο το πιο οικονομικό τίμημα. Οπότε το πλοίο με το μικρότερο κόστος, έδωσε πολύ πιο οικονομική προσφορά και πήρε τη γραμμή. Οπότε για να μπει δεύτερο πλοίο χωρίς επιδότηση δεν υπάρχει περίπτωση γιατί δεν θα βγαίνει αλλά και ότι εάν μπει δεύτερο πλοίο ελεύθερο, σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσει άμεσα η επιδότηση του Πρωτεύς!!! 

Τέλος να θυμηθούμε ότι όταν το Εξπρές Σκιάθος έφαγε το "αγγούρι" πριν την επιδότηση, το Πρωτεύς έμενε δεμένο στο Βόλο.

Link to comment
Share on other sites

Την τελευταία παράγραφο την προσυπογράφω με 1000!! Κ όχι μόνο πριν την επιδότηση, αλλά έφαγε το αγγούρι και όλο τον χειμώνα, καλύπτοντας και τα 3 νησιά. Αλλά αυτό για κάποιους είναι ψιλά γράμματα. 

Link to comment
Share on other sites

Στα νησιά θεωρούν ότι ο Πρωτεύς τους στηρίζει συνέχεια και το Εξπρές Σκιάθος τους εγκαταλείπει τους χειμώνες (νομίζω ότι το βλέπεις και εσύ στις τοπικές σελίδες των νησιών και τα σχόλια των κατοίκων).

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς. Όταν σταματάει ο ΠΡΩΤΕΑΣ τα σχόλια είναι θετικά, μόνο αυτός μας ξελασπώνει, μόνο αυτός είναι ήρωας, πρέπει να ξεκουραστεί και λίγο. Όταν σταματάει το ΣΚΙΑΘΟΣ τα σχόλια είναι αρνητικά, είδες οι τυχοδιώκτες, κοιτάνε μόνο το καλοκαίρι, κοιτάνε την κονόμα, έρχονται μόνο όταν είναι παχιές οι μύγες. Ας κάνουμε τώρα να δούμε Βόλο μετά από 2 βδομάδες και αν βρεθεί θέση, αυτή να είναι στα φουγάρα, μπας και συνέλθουμε λίγο. 

Αλήθεια, τα μελίσσια που ήταν κ ο λόγος να μπει πρωϊνο δρομολόγιο από τα νησιά προς Βόλο τα μετέφεραν ή θα πηγαίνει ένα ένα μελίσσι σε κάθε δρομολόγιο??

Link to comment
Share on other sites

Ποια οικονομικά συμφέροντα πολεμούν το πλοίο Πρωτέας?

Quote

Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει ξεκινήσει ένας πόλεμος κατά του πλοίου Πρωτέας. Είναι προφανές από που ξεκινά ο πόλεμος και τι συμφέροντα παίζονται και από ποιους οικονομικούς παράγοντες που στόχο έχουν να διεισδύσουν στην γραμμή των Σποράδων ειδικά για το καλοκαίρι χρησιμοποιώντας κάθε μέσο

Το οργανωμένο κύκλωμα που βάλει κατά του Πρωτέα χρησιμοποιεί κάθε μέθοδο προσπαθώντας να απαξιώσει το πλοίο, δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει μέσα ενημέρωσης φερέφωνα που με ένα πενηντάρικο γράφουν και φωνάζουν από συχνότητες οτιδήποτε θελήσεις. Το δυστύχημα είναι ότι στο παιχνίδι αυτό μπαίνουν και πρόσωπα της τοπικής αυτοδιοίκησης που στηρίχθηκαν από συγκεκριμένους οικονομικούς παράγοντες που έχουν συμφέροντα στην συγκεκριμένη γραμμή.

Η πραγματικότητα ποια είναι, η γραμμή των Σποράδων είναι βιώσιμη το καλοκαίρι και μόνον, το δε χειμώνα δια μαγείας όλοι ξεχνούν τα δρομολόγια είτε πρωινά από τα νησιά για το λιμάνι του Βόλου είτε καθημερινά με αποτέλεσμα ο αποκλεισμός των κατοίκων των Βορείων Σποράδων να είναι το καθημερινό θέμα συζήτησης.

Την Λύση στην απόγνωση των κατοίκων των νησιών έδωσε το πλοίο Πρωτέας όπου με την είσοδό του στην γραμμή άλλαξε τα δεδομένα οι κάτοικοι των νησιών και οι επιχειρήσεις είδαν μια νέα γραμμή σε καθημερινή βάση το Μαντούδι Ευβοίας που μειώνει κατά πολύ την απόσταση για την Αθήνα σε αντίθεση με αυτή του Αγίου Κωνσταντίνου όπου απαιτείται να διανύσεις διπλάσια απόσταση τόσο με το πλοίο αλλά και σε χιλιόμετρα πέραν τους διαρκείς ελέγχους στην Εθνική οδό. Ακόμη η καθιέρωση των πρωινών δρομολογίων από τα νησιά για Βόλο και επιστροφή δίνει τη δυνατότητα την οποία δεν είχαν οι κάτοικοι να ταξιδέψουν αυθημερόν στο Βόλο και το Χειμώνα.

Αν θυμηθούμε πριν δύο χρόνια με την κακοκαιρία και τις χιονοπτώσεις που έπληξαν τις Σποράδες, ο Πρωτέας ήταν το μόνο πλοίο που έδινε την μάχη καθημερινά με τα κύματα κάτω από αντίξοες συνθήκες να μην μείνουν τα νησιά απομονωμένα και κινδυνέψουν οι κάτοικοί του. Μετέφερε δωρεών φορτηγά εσκαπτικά μηχανήματα της Περιφέρειας Θεσσαλίας της Πυροσβεστικής της ΔΕΗ για να προσεγγίσουν τα νησιά ιδίως την Σκόπελο και την Αλόννησο που επλήγησαν περισσότερο από την θεομηνία και να αποκαταστήσουν τις βλάβες που είχαν βυθίσει στο σκοτάδι για μέρες.

Τα δημόσια ευχαριστήρια στο Πρωτέα όλο το διάστημα από όλους ήταν πρωτοσέλιδο στον τοπικό και Αθηναϊκό τύπο τα μέσα ενημέρωσης εκθείαζαν τον Καπετάνιο Γιώργο Αντωνίου ως Ηρωικό καπετάνιο και εξήραν την κοινωνική του προσφορά .

Φτάνουμε τώρα στην κρίση του Κορονοιού ο Πρωτέας μέσω δημόσιου διαγωνισμού μπαίνει στην γραμμή και με πράξη νομοθετικού περιεχομένου ορίζεται πρωτόκολλο 50 ατόμων ανά δρομολόγιο για τις πρώτες ημέρες του Μαΐου κάτι το οποίο και άλλαξε και πλέον θα μεταφέρονται για το υπόλοιπο διάστημα έως τέλος του μήνα το 50% του πρωτοκόλλου επιβατών περίπου 200 άτομα .

Φυσικό και επόμενο είναι τις πρώτες δυο ημέρες έναρξης των δρομολογίων να θέλουν ταξιδέψουν αντί για 50 άτομα 53 περίπου χωρίς βέβαια αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν να είναι οδηγοί οχημάτων τροφοδοσίας η άλλων επειγόντων περιστατικών .Σήμερα αυτοί που ταξιδεύουν σε καθημερινή βάση είναι 40 έως 45 επιβάτες.

Όμως δεν είναι αυτό το πρόβλημα αυτοί που μέχρι πρότινος έμπαιναν μπροστά κι έλεγαν δεν θέλουμε δρομολόγια προς τα νησιά να μην έρθουν επισκέπτες και μας κολλήσουν κορονοιό ,ενώ ακόμη δεν έχει γίνει άρση των περιοριστικών μέτρων για μετάβαση στα νησιά άλλαξαν ρότα πιεζόμενοι από τα οικονομικά συμφέροντα που θέλουν τις συγκεκριμένες γραμμές και ζητούν να φύγει ο Πρωτέας.

Πλέον όμως έχουν να κάνουν με την πραγματικότητα ο Πρωτέας έχει μείνει στην γραμμή γιατί αγαπήθηκε από το κατοίκους των νησιών γιατί όλοι αυτοί που εργάζονται έχουν καταγωγή και οι περισσότεροι διαμένουν στα νησιά των Σποράδων, γιατί είναι πάντα δίπλα στους φορείς των νησιών και ανταποκρίνονται σε κάθε αίτημα τους είτε με δωρεάν μετάβαση είτε με συμβολικό ποσό εισιτηρίου, γιατί χειμώνα καλοκαίρι είτε έχει κόσμο είτε δεν έχει είναι εκεί και θα παραμείνει παρόλο τον πόλεμο που δέχεται.

Η κρίση του Κορονοιού θα περάσει το καλοκαίρι είναι μπροστά μας, πολύ περισσότερο ο χειμώνας που θα έρθει διαφαίνεται αρκετά δύσκολος ο Πρωτέας θα είναι πάντα δίπλα στους κατοίκους των νησιών μας.

Από όσο γνωρίζω δεν έχει αυξηθεί ακόμα το πρωτόκολλο των επιβατών!! Και εάν έχει αυξηθεί στο 50%, το πρωτόκολλο των επιβατών θα είναι 186 άτομα και όχι 200 άτομα που λέει το δημοσίευμα.

Το φετινό χειμώνα το Πρωτεύς έλειψε από την 1η Νοεμβρίου έως τις 15 Δεκεμβρίου (45 ημέρες) λόγω ακινησίας, έλειψε λόγω της προσάραξης στο Δασκαλειο από τις 5 Ιανουαρίου έως τις 16 Ιανουαρίου (11 ημέρες), από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 3 Απριλίου λόγω της ναύλωσης από την ΑΝΜΕΖ στη Σαμοθράκη (39 ημέρες) και εξαιτίας του Covid 19 από τις 3 Απριλίου μέχρι τις 4 Μαΐου (31 ημέρες), δηλαδή σύνολο 126 ημέρες. Ενώ φέτος η Hellenic Seaways δεν έλειψε καμία ημέρα το χειμώνα, παρά τώρα που πήρε την επιδότηση το Πρωτεύς εξαιτίας του Covid 19

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Π100 ετσι ακριβώς οπως τα λες ειναι. Σε λιγες μέρες θα υπάρχουν εξελίξεις στην γραμμή μας και μαλλον κάποιοι δεν θελουν να δοθεί έγκριση και στην Hellenic για καποιες αλλαγες που σκοπευει η Hellenic να ζητήσει στην Γραμμη Βολου Σποραδων Μαντουδίου.. σε αναμονή λοιπόν για τις εξελίξεις που έρχονται και που αναμένονται σημαντικές. Ευχομαι ολες οι εταιρείες να είναι βιώσιμες και να εχουν αυριο αλλα καλο είναι να υπάρχει και λογικη σε όλα οσα διαβάζουμε και να μην ψάχνει κανένας "εχθρούς" σε τέτοιους δύσκολους καιρούς.

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

On 5/22/2020 at 8:48 PM, Samianshiplover said:

Τελικά θα δούμε τον Πήγασο στην συγκεκριμένη γραμμή ;

Λογικα ναι και πολυ πιθανο εναλλαξ με το εξπρες Σκιάθος για Αγιο - Βολο. Αν δεις στο συστημα κρατησεων της Hellenic εχουν ηδη περασει το λιμανι του Αγιου Κωνσταντίνου.

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...