Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μέσα στις προεκλογικές δεσμεύσεις ενός εκ των υποψηφίων στην Σκιάθο είναι και η δρομολόγηση ιπτάμενου δελφινιού στην γραμμή Σκιάθος-Πειραιάς, όπως διάβασα σε φυλλάδιο (δεν το ανεβάζω μη λένε ότι προμοτάρουμε κανέναν). Τι άλλο θ ακούσουμε δηλαδή...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δε μου ακούγεται και τόσο περίεργο ! Εδω υπαρχουν άλλα κι άλλα αχρηστα επιδοτούμενα δρομολόγια ( του Κορνάρου, του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ κ.ο.κ. )

 

Κατα τη γνώμη σας ( για να γίνει κουβέντα το θέτω ) θα δούλευε ένα θερινό δρομολόγιο Βόλο Σποράδες κάθε Δευτέρα - Τρίτη-Τετάρτη και την Πέμπτη Βόλο - Σποράδες - Μύκονο - Νάξο - Πάρο - Ραφήνα  , Παρασκευή και Σαββατοκύριακο Ραφήνα - Παροναξία και Κυριακη πρωί Ραφήνα - Πάρο - Νάξο - Μύκονο - Σποράδες - Βόλο , με άφιξη στο Βόλο το βραδάκι ( θα ειναι το τελευταιο δρομολογιο από Σποράδες προς Βόλο και θα <<σκουπίζει>> τα νησιά γυρνώντας με πρωτόκολο σαν τον ΠΡΩΤΕΑ πέρυσι ) ;; Το κομμάτι βέβαια από Κυκλάδες ως Αλλόνησο επιδοτούμενο και αντίστροφα, και μιλαμε για καποιο πλοιο ενος μεγεθους 120 μετρων σαν τον Πήγασο - οχι το Άρτεμις πχ.......

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

καλα μιλατε σοβαρα; δρομολογιο σποραδες ραφηνα; και επιδοτουμενο μαλλιστα;

 

με κινδυνο να παρεξηγηθω (παλι) θα πω να ανοιξουμε και κανενα χαρτη και να υπολογιστε τον κυκλο που θα κανει, τα πετρελαια που θα καιει και το εισητηριο που θα πρεπει να χρεωνει.

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας όσων θέλουν να τα πιστεύουν. Ας κοιτάξουν να συμμορφώσουν τις υπάρχουσες γραμμές, αφού θέλουν τόσο πολύ να ασχοληθούν και με την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία, άντε να κοιτάξουν και τη γραμμή της Θεσσαλονίκης και για τα υπόλοιπα θα συμμερισθώ αυτό που λέει  ο proud να ανοίξουν κανα χάρτη.

Link to comment
Share on other sites

Ρε giorgos 249 μήπως εσύ είσαι αυτός:

 

Μέσα στις προεκλογικές δεσμεύσεις ενός εκ των υποψηφίων στην Σκιάθο είναι και η δρομολόγηση ιπτάμενου δελφινιού στην γραμμή Σκιάθος-Πειραιάς, όπως διάβασα σε φυλλάδιο (δεν το ανεβάζω μη λένε ότι προμοτάρουμε κανέναν). Τι άλλο θ ακούσουμε δηλαδή...

Είναι δυνατόν να στέκει ένα τέτοιο δρομολόγιο κατα τη γνώμη σου δλδ?Εδώ δρομολόγια με κίνηση χειμώνα καλοκαίρι και βλέπεις να κόβουν δρομολόγια.Να είμαστε λιγάκι σοβαροί,ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε mytilene , προσωπικα πολιτικος μηχανικος ειμαι - οχι πολιτικος σκέτο :P  , αλλα δε βρίσκω κατι το περίεργο.....

 

Εξαλλου εχει ξαναγινει αυτο το δρομολογιο ( Αττική - Σποράδες) το καλοκαίρι του 2009 με το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ , και μαλιστα επιδοτούμενο το κομμάτι Λαύριο - Μεστά - Λήμνο - και μη επιδοτούμενο το Λήμνο - Σποράδες - Βόλο...  Και έκανε μια φορα την εβδομάδα το δρομολογιο Λαύριο - Λήμνο Βόλο , και όλες τις υπόλοιπες μέρες Βόλο Σποράδες. Αυτο που λεω παραπανω ειναι να ειναι επιδοτουμενο το κομμάτι από το τελευταίο Κυκλαδονήσι που θα προσεγγίζει ( Μύκονο η Τήνο λογικά ) ως Αλλόνησο αντίστοιχα. Δεν είναι κάτι το πρωτάκουστο δηλαδή και αυτό που έκανε το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ δεν εχει καποια μεγαλη διαφορα με αυτο που προτεινα εγω - πλην της διανυκτέρευσης που έκανε η παναγια στη Λήμνο - δε βλεπω που βρίσκετε το υπερβολικα εξωπραγματικο προσωπικά - κατ εμε πιο εξωπραγματικο ηταν το τότε δρομολόγιο , το Βόλο - Κυκλάδες θα δουλέψει, το Βόλο - Λήμνο όμως ηταν πολύ πιο δύσκολο, και οντως δε δούλεψε... Ειπα ουσιαστικα παραπανω δηλαδη να το παίζει <<δίπορτο>> και να επιδοτείται το κομμάτι Κυκλάδες- Αλλόνησο μόνο, που θα το κανει μια φορα την εβδομαδα στο ανεβασμα και μια στο κατέβασμα..... Το μονο ας πουμε <<μη εξασφαλισμενο >> κομματι ειναι το Μύκονο - Αλλόνησο, κατα τ άλλα και το Ραφήνα - Κυκλάδες, και το Βόλο Σποράδες ειναι ακτοπλοικα δρομολογια που θα δουλεψει οποιο πλοιο μπει καλοκαίρι...

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως πιστεύω οτι ενα δρομολόγιο

Θεσσαλονίκη

Σκιαθο Σκοπελο Αλόννησο Κύμη(Εύβοια δηλαδη) Σκύρο

Και επιστροφή με ταυτόχρονη διακοπή στη δρομολόγηση συμβατικών απο τον Βόλο και τον αγιο

Θα ηταν οτι πρεπει

Δεδομένο της αύξηση ύψη διοδίων κεντρική βόρεια Ελλάδα Βαλκάνιοι θα έρχονταν μέσω Θεσσαλονίκης

Και Στερεά νότια Ελλάδα μέσω κυμης

Λεωφορεία Ραφήνα - αεροδρόμιο - νερατζιωτισσα - κυμη

Link to comment
Share on other sites

1.Θεσσαλονίκη-Βόλος με το τραίνο ή ΙΧ/ΚΤΕΛ

 

2.Βόλος-Σποράδες με το πλοίο.

 

Οπότε η Ραφήνα δέν έχει καμμιά δουλειά να εμπλέκεται.Είναι και μεγαλύτερη διαδρομή και "παρεμβάλλεται" η Εύβοια που πρέπει να την "περιπλεύσουν" οι ταξιδεύοντες πρός Σποράδες (και μήν πή κανείς να περνάνε μέσα απ'τον Εύριπο γιατί αυτό ούτε ο Μυνχάουζεν δέν θα το φανταζόταν....).

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατανοω η Θεσσαλονίκη να μην εχει πλοία προς τα κοντινά της νησιά.

Καύσιμα διόδια + έξοδα ΚΤΕΛ , πλοίων και διαρκεια ταξιδιού αυξάνονται πολυ οταν γίνονται μέσω Βολου .

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για την ιστορία, κάποτε ο Λιβανός είχε βάλει δρομολόγιο από Χαλκίδα για Σποράδες με τα δελφίνια και πήγε χάλια.

Αρα από Ραφήνα μάλλον άστα να πάνε...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε βάς η γραμμη

Χαλκίδα - λίμνη Εύβοιας - Αιδηψό - Άγιο Κωνσταντίνο

Ηταν κυρίως για να εξυπηρετεί τους κατοίκους των περιοχών αυτών

Στον Άγιο Κωνσταντίνο τα ΔΕΛΦΙΝΙΑ γέμιζαν για σποραδες

Η οικογενεια λιβανου έγραψε ιστορία στις σποραδες και μετέφερε εκκατομμυρια επιβατών

Είχε ΔΕΛΦΙΝΙΑ απο Βόλο, Πευκί , Άγιο Κωνσταντίνο , Άγιο Ιωάννη , Θεσσαλονίκη , νέο μάρμαρα

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψε με το ξέρω από πρώτο χέρι. Ένα μεγάλο μέρος της άνθησης των τελευταίων χρόνων

το οφείλουν στον μακαρίτη τον Λιβανό αυτά τα νησιά. Ενώ είναι από τα ομορφότερα μέρη στην Ελλάδα,

τα είχαν αποκομένα εώς και παραμελημενα. Ελπίζω να μην το δούμε ξανά στο μέλλον...

Link to comment
Share on other sites

συφωνω απολυτα μαζι σου , και η νεα γεννια της οικογένειας δοξα το θεο κρατα την επαφη της με το νησί μας, και ο κυριος Λιβανος πραγματικα βοηθησε τα νησια με τα υδροπτερυγα του.

 

η εταιρεια του η ceres ειναι αλληλενδετη με την ραγδαία ανάπτυξη των νησιών στα χρόνια που δραστηριοποιούνταν πάντα με συνέπεια και αξιοπιστία στα νησιά μας,

 

να ναι καλα η ψυχη του

 

ειναι ο κυριος Γιώργος Π. Λιβανός αν δεν κάνω λαθος?

 

* δεν εχω λογω να αμφιβαλλω φιλε vas , ανταλλαγη αποψεων κανουμε :)

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Σωστά φίλε μου. Ο καπτά - Γιώργης ήταν. Κάτι που λίγοι ίσως γνωρίζουν ότι είναι ότι τα ιπτάμενα ήταν

η αγάπη του. Όχι ότι δεν απέδιδε, κάθε άλλο μάλιστα. Αλλά δεν ήταν καθαρά επιχειρηματική κίνηση.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παλιοτερα η aegean speed lines ειχε κανει ερευνα για το αν μπορει να φερει το ΙΙ στις σποραδες

 

αν η εταιρεια τολμησει να το φερει

 

Θεσσαλονίκη - Σκιάθο - Σκόπελο - Αλόννησο - Κύμη

 

απο Κυμη - Αλοννησο - Σκόπελο -  Σκιάθο - Βόλο

 

πιστευω θα τα παει πολυ καλα

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Αν σ ένα μήνα πάντως πρόκειται να ξεκινήσει, ούτε δρομολόγια έχουν ανακοινωθεί, ούτε έχει πάρει το οκ από το ΣΑΣ (εκτός και αν γίνει κανένα μέσα στον Μάρτη).

 

Έγκριση για τα δρομολόγια έχουν πάρει όσο μαθαίνω!!

 

Στο ξεκινημα το Flying Dolphin Erato θα εχει ενα δρομολογιο την ημερα απο Βολο για Σποραδες. Το πλοιο θα διανυκτερευει στην Αλονησο (οπως και το Flying Cat 6) και θα ξεκιναει απο εκει τα δρομολογια του

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Περάστηκαν στο σύστημα τα δρομολόγια του ΕΡΑΤΩ. Κάθε Δευτέρα θα έχει δρομολόγιο για Βόλο και για Άγιο, την Τρίτη Βόλο, την Τετάρτη Άγιο, την Πέμπτη Βόλο, την Παρασκευή Βόλο και Άγιο, το Σάββατο ρεπό και την Κυριακή Άιο. Καλό ξεκίνημα να έχει!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...