Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απο τη Ναυτεμπορικη

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στο ΥΕΝ υπό τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη και με τη συμμετοχή φορέων των Σποράδων, για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Σποράδων με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Πέρα από τα τρία δρομολόγια την εβδομάδα των πλοίων «Ε/Γ -Ο/Γ EΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ» κάθε Τρίτη, «Ε/Γ -Ο/Γ TZET FERI 1» κάθε Πέμπτη και «E/Γ -O/Γ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» κάθε Κυριακή καθώς καθημερινό δρομολόγιο με ιπτάμενα δελφίνια της εταιρείας «ΕΛΛΑΣ ΦΛΑΙΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝΣ Α.Ν.Ε.» και «ΒΟΣΠΟ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΥΔΡΟΠΤΕΡΥΓΩΝ», τους θερινούς μήνες δρομολογείται επιπρόσθετα το ταχύπλοο «ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ ΙΙ» από Αγιο Κωνσταντίνο.

Επίσης, ενθαρρύνεται από το ΥΕΝ η δρομολόγηση πλοίων όλων των τύπων στη συγκεκριμένη περιοχή, και προκηρύσσεται διαγωνισμός για επιδότηση της επέκτασης του δρομολογίου Βόλος-Σκιάθος-Σκόπελος και προς την Αλόννησο με επιστροφή.

Εγινε αποδεκτό από το ΥΕΝ το αίτημα του νομάρχη και των δήμαρχων για τη δρομολόγηση πλοίων ανοικτού τύπου για τη μεταφορά φορτηγών και προϊόντων από τα λιμάνια του Βόλου, της Γλύφας και του Αγίου Κων/νου προς την Αλόννησο, τη Σκιάθο και τη Σκόπελο.

Τέλος, όσον αφορά στη Σκόπελο, το ΥΕΝ ενθαρρύνει τις εταιρείες ώστε να εξυπηρετήσουν και το λιμένα της Γλώσσας με τακτά δρομολόγια. Για εργασίες εκβάθυνσης στο λιμένα εγκρίθηκε ως αρχική χρηματοδότηση το ποσό των 265.000 ευρώ.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο το ΥΕΝ

Στα πλαίσια των δεσμεύσεων του ΥΕΝ Μανώλη Κ. Κεφαλογιάννη για βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης των Σποράδων και ιδιαιτέρως της ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ και μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας μεταξύ πολιτικής ηγεσίας και των τοπικών φορέων των Σποράδων αποφασίστηκε η εκτέλεση δύο (2) επιπλέον επιδοτούμενων δρομολογίων...

...αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των δρομολογίων σε πέντε πλήρη δρομολόγια την εβδομάδα με Ε/Γ-Ο/Γ κλειστού τύπου προς ΒΟΛΟ και ΑΓΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ.

Τα παραπάνω δρομολόγια θα αρχίσουν στις 18/04/2005 και θα πραγματοποιούνται έως το πέρας της δρομολογιακής περιόδου 31/10/2005. Με τα δρομολόγια αυτά συνδέεται η ΚΥΜΗ και η ΛΗΜΝΟΣ με τις Σποράδες και τον λιμένα ΒΟΛΟΥ, ενώ σημειώνεται ότι διατηρούνται οι καθημερινές προσεγγίσεις των ταχυπλόων με ΑΓΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ και ΒΟΛΟ (συνολικά πέντε δρομολόγια ημερησίως).

Τονίζεται ότι με τη ρύθμιση αυτή επιτυγχάνεται, εκτός από την ενίσχυση της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας της ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ και η σύνδεση της ΚΥΜΗΣ με τις ΣΠΟΡΑΔΕΣ και τον λιμένα ΒΟΛΟΥ η οποία δεν υπήρχε για πολλά χρόνια.

Υποθετω οτι μιλαμε για εξτρα προσεγγισεις στην Αλονησσο απο Κυμη και Βολο σαν μερος των επιδοτουμενων δρομολογιων του Σαος ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματοποιήθηκαν συσκέψεις στο ΥΕΝ μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας και των τοπικών φορέων των Σποράδων όπου διαπιστώθηκε και έγινε αποδεκτό από τους εκπροσώπους των φορέων της Αλοννήσου ότι για την Αλόννησο...

Α. Στο πεντάμηνο Νοέμβριος 2004 – Μάρτιος 2005 πραγματοποιούνται :

Καθημερινά δρομολόγια, επτά (7) ημέρες την εβδομάδα, με ιπτάμενα δελφίνια των εταιρειών:

•«ΕΛΛΑΣ ΦΛΑΙΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝΣ Α.Ν.Ε.» και

•«ΒΟΣΠΟ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΥΔΡΟΠΤΕΡΥΓΩΝ»

Τρία πλήρη δρομολόγια την εβδομάδα των πλοίων

•«Ε/Γ –Ο/Γ EΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ» κάθε Τρίτη,

•«Ε/Γ -Ο/Γ TZET FERI 1» κάθε Πέμπτη και

•«E/Γ –O/Γ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» κάθε Κυριακή (συνολικά 28 προσεγγίσεις στην Αλόννησο το πεντάμηνο) τα οποία ανακοινώθηκαν με Δελτίο Τύπου του ΥΕΝ στις 31 Μαρτίου 2005.

Β.Καλοκαιρινή περίοδος (Απρίλιο έως Οκτώβριο 2005):

Υλοποιώντας τις δεσμεύσεις της σύσκεψης το ΥΕΝ προσέθεσε από 18 Απριλίου 2005 δύο (2) επιπλέον δρομολόγια. Έτσι η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Αλοννήσου έχει ως ακολούθως:

Καθημερινά δρομολόγια, με ιπτάμενα δελφίνια των εταιρειών:

• «ΕΛΛΑΣ ΦΛΑΙΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝΣ Α.Ν.Ε.» και

• «ΒΟΣΠΟ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΥΔΡΟΠΤΕΡΥΓΩΝ» συνολικά πέντε (5) δρομολόγια από Βόλο και Αγ. Κωνσταντίνο ημερησίως.

Πέντε (5) πλήρη δρομολόγια την εβδομάδα των πλοίων

• «Ε/Γ –Ο/Γ EΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ» κάθε Τετάρτη από Βόλο.

• «Ε/Γ -Ο/Γ TZET FERI 1» κάθε Παρασκευή από Αγ. Κωνσταντίνο.

• «E/Γ –O/Γ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» κάθε Τρίτη και Σάββατο από Βόλο

• «E/Γ –O/Γ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» κάθε Κυριακή από Αγ. Κωνσταντίνο

Επίσης το Ε/Γ-ΟΓ «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» θα επεκτείνει τα δρομολόγιά του

• μία (1) φορά την εβδομάδα προς Κύμη

• μία (1) προς Λήμνο και

• μία προς Θεσσαλονίκη

τα οποία ανακοινώθηκαν με Δελτίο Τύπου του ΥΕΝ στις 11 Απριλίου 2005

Link to comment
Share on other sites

Εγω ηθελα να' ξερα αν αυτοι που εβγαλαν την ανακοινωση κι αυτοι που τους εβαλαν να τη βγαλουν θα εμπαιναν μεσα σε υδροπτερυγο με ενα 7αρακι τον Ιανουαριο για να πανε απο το Βολο στην Αλοννησο, η αν μπορει να εφοδιαζεται ενα νησι με τα απολυτως απαραιτητα για τη διαβιωση των κατοικων με υδροπτερυγα...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά δε θα ταξίδευα εκτός άμα ήταν πολύ μεγάλη ανάγκη!!! Και σίγουρα δεν μπορεί να εφοδιαστεί ένα νησί μόνο μετά τα υδροπτερυγα!! Γιατί το χειμώνα πόσο μέρες θα έχει 7αρι, όπου δε θα ταξιδεύουν τα υδροπτερυγα σε αντίθεση με τα συμβατικά που θα ταξίδευαν!! Εξάλλου για αυτό αντιδράνε οι κάτοικοι, με απόλυτο δίκαιο κατά τη γνώμη μου!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πολύωρη καθυστέρηση σε δρομολόγιο του πλοίου «ΖΑΚΥΝΘΟΣ 1», το οποίο αντικαθιστά το «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ», που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Σκιάθος- Σκόπελος-Αλόννησος.Περίπου 150 άτομα, που επρόκειτο να ταξιδέψουν, το πρωΐ απο τη θεσ/κη θα περιμένουν μέχρι τις 3.30 μετά το μεσημέρι

Πηγη : AΠΕ

Link to comment
Share on other sites

ΜΕΓΑΛΗ ταλαιπωρία περίμενε τους περίπου 150 εκδρομείς που ήθελαν να ταξιδεύσουν ακτοπλοϊκώς από τη Θεσσαλονίκη για Σποράδες καθώς περίμεναν πεντέμισι ώρες στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης λόγω καθυστέρησης στο δρομολόγιο του πλοίου. Οι τελευταίοι εκδρομείς του Αυγούστου περίμεναν να ταξιδεύσουν με το πλοίο «Νόνα Μαίρη» στις 10 το πρωί. Ομως το συγκεκριμένο πλοίο έχει υποστεί βλάβη εδώ και μία εβδομάδα και βρίσκεται για επισκευή στο λιμάνι του Πειραιά.

Μετά τη βλάβη το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Σκιάθος - Σκόπελος - Αλόννησος εκτελούσε το πλοίο «Ζάκυνθος Ι», το οποίο κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης με πολύωρη καθυστέρηση, με αποτέλεσμα αντί να αποπλεύσει στις 10, όπως ήταν προγραμματισμένο, στις 15.30.

Πηγη η Ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Θεσσαλία:

"Τον ερχόμενο Νοέμβριο από τη ναυτιλιακή εταιρεία «ΣΑΟΣ»

Πιθανή η δρομολόγηση πλοίου στις γραμμές των Β. Σποράδων

Προβληματισμός στους φορείς των νησιών εν όψει της χειμερινής περιόδου

Έντονος προβληματισμός επικρατεί στους φορείς αλλά και στους κατοίκους των νησιών των Βορείων Σποράδων για τις ακτοπλοϊκές γραμμές εν όψει της χειμερινής περιόδου. Ήδη, προς Αλόννησο από Βόλο τα δρομολόγια έμειναν τρία την εβδομάδα. Πιθανή θεωρείται η δρομολόγηση πλοίου από την εταιρία «ΣΑΟΣ» με παράλληλη αποχώρηση του «Εξπρές Σκιάθος».

Ήδη διέκοψε δρομολόγια από τον Αγ. Κωνσταντίνο και το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Jet Ferry» και απέμειναν να εκτελούν πλέον δρομολόγια το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Εξπρές Σκιάθος» και το επιβατηγό-οχηματαγωγό «ΣΑΟΣ ΙΙ».

Το «Εξπρές Σκιάθος» πραγματοποιεί ένα δρομολόγιο την εβδομάδα, κάθε Πέμπτη, ενώ το «ΣΑΟΣ» δύο, κάθε Κυριακή και Δευτέρα.

Η Αλόννησος μένει χωρίς πλοίο Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο.

Ναυτιλιακοί παράγοντες επισημαίνουν πως «οι φορείς της Αλοννήσου και η δημοτική αρχή του νησιού, έπρεπε να υποστηρίξουν την πρόταση για τη δρομολόγηση πλοίου από τη ναυτιλιακή εταιρία Σκύρου (ΣΣ το «Λυκομήδης») και να μην επαναπαυθούν στις υποσχέσεις των ναυτιλιακών εταιριών που εκμεταλλεύτηκαν τις γραμμές το καλοκαίρι και τώρα αποχωρούν, διότι δεν τους συμφέρει».

Είναι χαρακτηριστικό ότι το οχηματαγωγό-επιβατηγό «ΣΑΟΣ ΙΙ» απέπλευσε την Κυριακή για τα νησιά, φορτωμένο σχεδόν εξ ολοκλήρου με φορτηγά αυτοκίνητα, που είχαν προορισμό την Αλόννησο.

Τα ερωτήματα που τίθενται από τους φορείς των νησιών είναι τι μέλλει γενέσθαι το επόμενο καλοκαίρι.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θεωρείται πιθανή η δρομολόγηση το χειμώνα ενός επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου, εφόσον λάβει τη σχετική επιδότηση.

Πρόκειται για την εταιρία «ΣΑΟΣ» του κ. Μανούση, η οποία πρόσφατα αγόρασε πλοίο από την Αγγλία και ήδη προχωρεί σε μετασκευές του σκάφους.

Θα εκτελεί καθημερινά δρομολόγια προς τα νησιά, ωστόσο εφόσον δρομολογηθεί το εν λόγω πλοίο, αυτομάτως θα εγκαταλείψει τις γραμμές το «Εξπρές Σκιάθος», υποστηρίζουν οι ίδιες πηγές.

Η επιδότηση ανέρχεται σε 2.000 ευρώ ημερησίως, ποσό που κρίνεται ελκυστικό για τους ακτοπλόους. Το πλοίο της εταιρίας ΣΑΟΣ θα δρομολογηθεί από τα τέλη Νοεμβρίου μέχρι τα μέσα Μαρτίου και κατόπιν αναμένεται να επιστρέψουν τα «Εξπρές Σκιάθος» και «”Jet Ferry”.

Εξάλλου προβληματισμός επικρατεί και για το μετεωρολογικό δελτίο των Βορείων Σποράδων, το οποίο ακόμη δεν έχει λάβει σάρκα και οστά και ενώ ήδη έχουμε εισέλθει στον Οκτώβριο.

Πολλά δρομολόγια την επόμενη χειμερινή περίοδο αναμένεται και πάλι να μη γίνουν, αν και η θάλασσα θα είναι ήρεμη, καθώς θα εκδίδεται δελτίο καιρού από την Αθήνα… "

Αντε να δούμε μήπως και γίνει τίποτα γιατί με την υπάρχουσα κατάσταση τα πράγματα είναι δύσκολα.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θεωρείται πιθανή η δρομολόγηση το χειμώνα ενός επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου, εφόσον λάβει τη σχετική επιδότηση.

Xωρίς επειδότηση δηλαδή ο Φωτάκος δεν δρομολογεί πλοίο του απ'ότι καταλαβαίνω!!

Πρόκειται για την εταιρία «ΣΑΟΣ» του κ. Μανούση, η οποία πρόσφατα αγόρασε πλοίο από την Αγγλία και ήδη προχωρεί σε μετασκευές του σκάφους.

1) Δεν τους ενημέρωσαν καλά διότι το LADY OF MANNousis δεν έχει έρθει ακόμα.

2) Μάλλον δεν το έχουν δει γιατί άμα το δουν το δημοσίευμα θα αλλάξει χαρακτήρα και θα παρακαλάει να έρθει έστω και η ΡΟΜΙΛΝΤΑ που κατά τη γνώμη μου θυμίζει περισσότερο πλοίο παρά μεγάλο αλλοιευτικό!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι δεν θα έρθει τίποτα. Κάθε φορά τα ίδια λένε και στο τέλος αποσύρουν τις όποιες προτάσεις τους. Το πλοίο δεν το γνωρίζω αλλά αν δεν είναι της τάξης του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ τότε το πρόβλημα αντί να επιλυθεί, θα γίνει μεγαλύτερο αφού το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ θα αποχωρήσει την χειμερινή περίοδο. Οι εποχές του Μακεδών, του Παπαδιαμάντη και του Λήμνος περάσανε ανεπιστρεπτί!

Link to comment
Share on other sites

Ε ρε γλέντια.......!!!!!!!!!!! Βασιλοβάπορο κι αυτό

Εφόσον δεν έχει έρθει το εν λόγω πλοίο, τότε μπορεί να στείλουν το Νόνα Μαίρη άμα δεν έχουν να το βάλουν πουθενά μπας και πάρουν καμιά επιδότηση. Το ΣΑΟΣ ΙΙ μέχρι πότε θα είναι στην γραμμή;

Κάτι άκουσα ότι θα αντικατασταθούν τα Flyingcat 5 & 6 με τα παλιά ιπτάμενα δελφίνια από τις 9 ή 10 Οκτωβρίου, οπότε και ξεκινάει το νέο πρόγραμμα δρομολογίων.Αυτό όσον αφορά τις Σποράδες βέβαια. Ξέρει κανείς αν αληθεύει κάτι τέτοιο; Για αν ισχύει αυτό που λέω, τότε θα υπάρξει πρόβλημα τον χειμώνα με τα απαγορευτικά.

Link to comment
Share on other sites

Το χειμώνα δε μπορούσε να μείνει το ένα από τα δυο Flying Cat αντί να τα αντικαταστήσουν με τα Flying Dolphin?? Δε βγαίνουν από κίνηση με τίποτα?? Δε ξέρω ακριβώς τη κίνηση έχει το χειμώνα, αλλά τώρα δεν υπάρχει ούτε το Jet Ferry 1, πιθανώς να δέσει το Εξπρές Σκιάθος (όπως έχει αναφερθεί από άλλους) και θα μείνει μόνο η Saos???

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και μπορούσε να μείνει κάποιο γατί (Flying Cat) αλλά τα dolphins είναι οικονομικότερα στην λειτουργία τους, γι' αυτό και τα άλλαξαν. Πάντως, αυτό που μου αρέσει είναι ότι όταν πρωτοέφερε τα Flying Cats στη γραμμή είπε ότι θα είναι και τον χειμώνα και θα μπορούν να κάνουν πλόες και με 7 ή 8 BF. Αποτέλεσμα: σήμερα να έχει απαγορευτικό απόπλου από τον Άγιο Κων/νο και από τον Βόλο για τα ιπτάμενα δελφίνια. Αν αυτό είναι εκσυγχρονισμός του στόλου, τότε εγώ θα πηγαίνω στις Σποράδες με κανό από τον Πειραιά.

Στην περίπτωση που φύγει το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ, τότε με την υπάρχουσα κατάσταση θα μείνει μόνο η ΣΑΟΣ, η οποία πως να καλύψει 3 νησιά με 2 δρομολόγια την εβδομάδα???????????????????????? Μπορεί να μην έχουν την κίνηση του καλοκαιρού οι γραμμές, όμως πρέπει να υπάρχει πλοίο γιατί τα νησιά έχουν και τον χειμώνα ανάγκες. Τον χειμώνα στηρίζονται κυρίως στους μεταφορείς και στις εταιρείες που μεταφέρουν προιόντα στις Σποράδες, με αποτέλεσμα η κίνηση που έχουν να είναι ικανοποιητική (κατ' εμέ). Ελπίζω να βρεθεί κάποια λύση στο θέμα αυτό πρίν μείνουν οι Σποράδες χωρίς πλοίο. (Στην τελική ας έρθει και ο scrap-Αδωνις).

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το χάλι στις Σποράδες τους χειμώνες πότε θα σταματήσει; Η γραμμή του Αγίου Κωνσταντίνου εξυπηρετείται μόνο από τα Flying Dolphins από τότε που αποσύρθηκε το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ. Από τις 13 μέχρι τις 18 Οκτωβρίου έχουν εκτελεστεί δύο δρομολόγια μόνο από τον Άγιο προς τις Σποράδες λόγω συνεχών απαγορευτικών. Δηλαδή αυτός που είναι στην Αθήνα για να είναι σίγουρος ότι θα πάει Σποράδες πρέπει να πάει μέσω Βόλου και να ταξιδέψει με το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ,αλλά μια υπόθεση που θα του κόστιζε 35-40 ευρώ, μέσω Βόλου κοστίζει 100. Που είναι οι εξαγγελίες της εταιρείας για εξυγίανση του στόλου (όταν εξακολουθεί να έχει τον χειμώνα τα δελφίνια, ενώ όταν έφερε τα Flying Cats, έλεγε ότι μπορούν να ταξιδέψουν και με 7 BF), για καλύτερη ποιότητα συγκοινωνιών;;;;;;;;;; Εξυγίανση του στόλου μόνο για την θερινή περίοδο απ' ότι φαίνεται και τον χειμώνα... ας τα κορόιδα να τραγουδάνε αφού με μένα πάλι θα ρθούνε. Ας γίνει κάτι επιτέλους . Ας μπεί κάποιο Ε/Γ- Ο/Γ πλοίο παραπάνω. Ειλικρινά λυπάμαι για την κατάσταση που επικρατεί.

Link to comment
Share on other sites

Edo pu ta leme i Hellenic tin exi poli paramelimeni ti grammi ke an kani kapios anatgonistis oti beni sovra tha tus kani zimia opos akrivos stis D. Kyklades. Pantos pistevo oti tha boruse tora to xeimona na anevene ena ploio apo ton Argosaroniko, px Nefeli, Apollon Hellas afu adeia pigenoerxontai stin Aegina. Idika tora me to Fivo ke tin Athina iparxei yperkalipsi.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι ακούστηκε ότι ήθελαν να φέρουν επάνω το Λυκομήδης. Υπάρχουν δε και σχετικά δημοσιεύματα από τοπική εφημερίδα. (Δεν τα έχω εύκαιρα για να τα δείξω). Η απάντηση της HELLENIC και της G.Α. ήταν να αυξήσουν τα δρομολόγιά τους αλλά κατά την περίοδο του χειμώνα να εξαφανιστούν. Εφόσον θέλουν να κρατήσουν την γραμμή και να μην έχουν ανταγωνιστή ας πάρουν κάποια πρωτοβουλία. Βρίσκω δε την άποψή σου περί ανόδου κάποιου πλοίου από τον Αργοσαρωνικό πάνω πολύ ενδιαφέρουσα, και ελπίζω να εισακουστεί. Είναι κρίμα πάντως να εμφανίζονται κάθε καλοκαίρι για μια αρπαχτή και μετά να εξαφανίζονται ή να φυτοζωούν.....

Link to comment
Share on other sites

Το περασμένο Weekend εκανα το λάθος να πάω στην κατα τα άλλα όμοργη Σκιάθο , Την Κυριακή το πρωι , μας έδωσε απαγορευτικο το μεσημερι η θάλασα λάδι αλλα τα δελφινάκια πουθενα !!! Επιβάτες όλης της μέρας στριμώχτηκαν στο "ακατανόμαστο" καταμαραν (!!!)

κατάντια ..... να στηρίζουν την οικονομία και τον τουρισμό των σποράδων σε 1 πλοιο ....

Πάντως η HSW πρέπει να έχει μεγάλα κεφάλια στο managment ..... άδεια , σίγουρα .

Link to comment
Share on other sites

To provlima me ti siggekrimeni garammi nomizo oti ine kathara i ellipsi tou antagonizmou. Den ine oti to managment tis Hellenic ine kako, apla efoson den piezonte apo pouthena giati na kanun to kati parapano? Afto vevea ine poli askimo gia ta nisia ke tin anaptiksi tus. Vevea apo oso thimame pote i grammes ton sporadon den apotelesan pedio megalou antagonismou. Isos ftei o kathara epoxikos xaraktiras tis grammis.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...