Jump to content
Shipfriends

Aylah (ΙΜΟ 9097331)


Recommended Posts

 

Phedra Main Particulars / Φαιδρα Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Phedra

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Thassos VIII

IMO Number: 9097331

LOA / Μέγιστο Μήκος: 96,40 m

Breadth / Πλάτος: 17,0 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 2800 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2009

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Perama, GREECE

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 X MAN & B&W 12V28/32A, 8000HP

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 15,5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Nova Ferries

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι δεξαμενές είναι άδειες σήμερα:mad:

Ωστόσο θέλω αν κάποιος ξέρει να μου πει τι είναι αυτό το βαπόρι που χτίζεται εδώ και καιρό στου Ατσαλάκη και που οι εργασίες προχωράνε με γοργούς ρυθμούς. Αρχικά νόμιζα ότι είναι αμφίπλωρο κάτι σε στυλ ΑΧΑΙΟΣ.

post-17-128326962059_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο βαποράκι... Άραγε η πλώρη θα είναι τύπου Ποσειδών Ελλάς? Γιατί το Θρακικό σηκώνει συχνά, ιδικά με Νοτιά, χοντρή θάλασσα και το βλέπω σύντομα να επιστρέφει για νέα πλώρη

Link to comment
Share on other sites

Ετσι θα ειναι Αποστολε. Οριστε και το σχεδιο. Α ρε τι σας δειχνω παλι...

Εχω και το αλλο GA αλλα δεν το δειχνω. Καντε και καμια βολτα μεχρι τη Θασο να το δειτε το βαπορακι :confused:

post-23-128326962063_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Επειδή, εν Ελλάδι, δεν γίνεται ναυπήγηση ή μετασκευή πλοίου χωρίς γκρίνιες...έχουμε και γκρίνιες. :confused:

10 Ιανουαρίου 2007. Με αφορμή δημοσιεύματα στον τοπικό Τύπο: η ΑΝΕΘ απαντά για την επιχειρηματική της πορεία

31 Ιανουαρίου 2007. Επιστολή μετόχου της ΑΝΕΘ: Νέες επιφυλάξεις για την έγκαιρη δρομολόγηση του Θάσος VIII

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Επειδη καποιοι :) ''καιγονται'' να μαθουν νεα του πλοιου,οριστε 2 φωτο απο την τωρινη του κατασταση.Δεν εχουν μεινει πολλα ακομα,αλλα σιγουρα εχει ακομα δουλιτσα.Ακομα και τα μερεμετια θελουν αρκετο χρονο...

2001964970408425422_rs.jpg

2001981519199268613_rs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Xιλια ευχαριστω για την φωτογραφια του θασους viii θα ηθελα να μου πεις την γνωμη σου για το πλοιο πως σου φανηκε που το ειδες και απο κοντα?εγω αλλιως το περιμενα νομιζα οτι θα ειχε πλωρη μυτερη(ξυραφι)η βολβο και οχι πορτα υποτιθεται οτι θα βγαινει θρακικο,μαλλον δεν θα πιανει και μεγαλες ταχυτητες.Κριμα και το περιμεναμε εδω στην θασο διαφορετικο και οχι σαν το θασος vi να ειναι λιγο καλοταξιδο και γρηγορο.Περιμενω την γνωμη σου με ενδιαφερει[email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ενα μηνα μετα το τελευταιο μου report σχτικα με την πορεια της ναυπηγησης και το πλοιο βρισκεται στην ιδια ακριβως (εξωτερικα τουλαχιστον) κατασταση.Απο οτι φαινεται εχει ακομα δουλιτσα αρκετη (ισως και προβληματακια:o) και θα αργησει λιγο...

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο το λινκ της σελιδας της εταιρειας ΑΝΕΘ περιγραφονται οι λογοι για τους οποιους υπαρχει καποια καθυστερηση στην κατασκευη του πλοιου αλλα και στο γεγονος οτι απο προυπολογισμο κοστους 7,500,000ε θα στοιχισει τελικα γυρω στα 10,000,000ε.Περιεχονται και 2 πολυ προσφατες φωτο του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Συνάντησε αισίως το φυσικό του περιβάλλον (αυτο το μπλε ρευστό) και πλέον βρίσκεται απέναντι, στη Σαλαμίνα, για τις τελευταίες πινελιές.

Link to comment
Share on other sites

Απο ότι φαίνεται και λένε οι γνωστοί ( πάντα σε κάθε εταιρεία υπάρχουν οι κατάλληλοι ) ότι έγιναν βελτιώσεις.

Δηλαδή , 6 μέτρα μήκος, μεγαλύτερες μηχανές χωρίς όνομα και ιπποδύναμη, πρωραία έλικα ελιγμών. Ολα αυτά 3 εκ ευρώ Πρέπει να είναι και ευχαριστημένοι δηλαδή??

Μόνο εδώ συμβαίνει να κατασκευάζεις γκαρσονιέρα, να θέλεις έπαυλη , και στο τέλος να χάνεις και τα αυγά και τα πασχάλια.

Η επόμενη αύξηση κεφαλαίου πότε θα γίνει??

Υγ

Απο την ιστοσελίδα της εταιρείας η πηγή των σχολίων μου

Link to comment
Share on other sites

μεγαλύτερες μηχανές χωρίς όνομα και ιπποδύναμη

Με λίγο παραπάνω ψάξιμο στο site της εταιρίας... :o

Αν αυτό αληθεύει οι κινητήρες είναι

δύο ΜΑΝ B&W 12V28/32A με ιπποδύναμη 2*4000 ΒΗP
Link to comment
Share on other sites

Συνάντησε αισίως το φυσικό του περιβάλλον (αυτο το μπλε ρευστό) και πλέον βρίσκεται απέναντι, στη Σαλαμίνα, για τις τελευταίες πινελιές.

Η εταιρεία μας ενημερώνει για τη καθέλκυση του πλοίου. Κάποιες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ

ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ ΘΑΣΟΣ VIII

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθέλκυση του νεότευκτου , κλειστού τύπου , πλοίου της εταιρείας μας ,

ΘΑΣΟΣ VIII , την 03-12-2007 και ώρα 16:45' στο ναυπηγείο της ΕΛΘΩΜ στο Πέραμα .

Η εν λόγω επιτυχία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ολοκλήρωση της κατασκευής του πλοίου .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Υπάρχει κάποιο νεότερο για το πλοίο? Πάντως σύμφωνα με τα λεγόμενα κάποιων το πλοίο αναμένετε να ξεκινήσει Μαρτιο-Απρίλιο. Αμφιβάλω βέβαια ότι θα είναι έτοιμο μέχρι τότε. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ο Μάρτιος & ο Απρίλιος πέρασε και δεν αλλαξε το πλοίο καθόλου. Τις τελευταίες φορές που το έχω δει το πλοίο δε φαίνεται να προχωράνε οι εργασίες για την αποπεράτωση της κατασκευής του. Τουλάχιστον εξωτερικά που το βλέπω, μέσα δε ξέρω τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...