Jump to content
Shipfriends

Aylah (ΙΜΟ 9097331)


Recommended Posts

Ναι ο μόλος είναι για γέλοια αλλά στην παρούσα αυτον χρησιμοποιεί εκτόςκι αν βρουν κάποια λύση/μετασκευη. Δεν μπορω να φανταστω κανενα μεγαλο φορτηγο να τολμα να πλησιάσει...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μήπως είμαστε λιγάκι υπερβολικοι?? Την ίδια κλίση έχει και ο πλωριός καταπέλτης του Ποσειδών Ελλάς. Είναι γνωστό ότι όλες οι προβλήτες στην Αίγινα είναι χαμηλές αφού για πολλά χρόνια υπήρχαν μόνο παντόφλες στη γραμμή. Για αυτό στο λιμάνι της Αίγινας έχουν ρίξει τσιμέντο σε δυο θέσεις για ψηλώσουν δυο προβλήτες.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

οντως εχει μεγαλη κλιση ο καταπελτης
Ναι ο μόλος είναι για γέλια αλλά στην παρούσα αυτον χρησιμοποιεί εκτός κι αν βρουν κάποια λύση/μετασκευη...
Μήπως είμαστε λιγάκι υπερβολικοι?? Την ίδια κλίση έχει και ο πλωριός καταπέλτης του Ποσειδών Ελλάς. Είναι γνωστό ότι όλες οι προβλήτες στην Αίγινα είναι χαμηλές αφού για πολλά χρόνια υπήρχαν μόνο παντόφλες στη γραμμή...

Τελικά από ότι φαίνεται δεν ...ειμάστανε :D υπερβολικοί ;),

Εκτός από τα έργα εκβάθυνσης στο λιμάνι της Σουβάλας γίνονται έργα και στη προβλήτα (προσθήκη μπιντων)...

διότι εκτός από τα έργα εκβάθυνσης και την προσθήκη μπιντών, φαίνεται ξεκάθαρα στην φωτό και αναφέρεται στο δημοσίευμα που μας παρέθεσε ο φίλος Π100, ότι γίνονται και εργασίες "ανύψωσης" του μόλου... ;)

Link to comment
Share on other sites

Στο Φαίδρα βάφτηκαν τα περιβλήματα των παραθύρων στα σαλόνια πρυμα και πλωρα με γκρι χρώμα αλλά Φοίβος. Τοποθετήθηκε πινακας που έχει ένα ρολόι και τρεις θέσεις για τις ταμπέλες για τους προορισμούς του. Ενώ παρατήρησα ότι έχουν αλλάξει τα ραουαλα για τους κάβους στο ρεμετζο της πρύμης.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Φαίδρα θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει δρομολόγια, εάν δεν είχε «αμελήσει» ο Υπουργός να υπογράψει για την έγκριση των δρομολογίων του πλοίου. Αλλά μάλλον αφού ξεκίνησε χθες το Ίλιον, δε θα μπορούσε η γραμμή να αντέξει την είσοδο δυο πλοίων στη γραμμή την ίδια μέρα

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσουμε ότι τελικά δεν οφείλεται σε "αμέλεια του κ. Υπουργού" που δεν υπέγραψε για την έγκριση των δρομολογίων, αλλά ούτε και στην έναρξη δρομολογίων του ΙΛΙΟΝ η μη δρομολόγηση του πλοίου ???

Το πλοίο μία εβδομάδα μετά το ποστ του φίλου Π100, παραμένει στον ΝΜΔ, και φαντάζομαι ότι κάποια άλλα προβλήματα-ζητήματα θα υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Αν κι εγώ έχω τις ίδιες απορίες με τον ΣΕΙΡΙΟ, να σας ενημερώσω ότι σήμερα είχαμε ένα ακόμα δοκιμαστικό για το πλοίο στα "γάργαρα" νερά του Σαρωνικού μέχρι τη Σουβάλα.

Link to comment
Share on other sites

Καί μάλιστα,το πλοίο παρέμεινε στην Σουβάλα από τίς 18.00 έως τίς 21.00 γιά νά τό "γνωρίσουν οι κάτοικοι",όπως πληροφορούσε σχετική αφίσα στο κιόσκι τής Nova Ferries στην Αίγινα εχθές.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που ρώτησα στο κιόσκι εισιτηρίων της εταιρείας στο λιμάνι για το πότε θα ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο, μου απάντησαν "Τρίτη με Τετάρτη", αλλά ομολογώ ότι διέκρινα κάποια ...αβεβαιότητα στην απάντηση :P. Κάτι δηλαδή σε στυλ, "ίσως και Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο........" :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αφού έγιναν τα αποκαλυπτήρια του πλοίου στη Σουβαλα, ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω το νέο πλοίο της Nova Ferries.

Βλέποντας το πλοίο από πρυμα έχει δυο καταπελτακια για την είσοδο των επιβατών και το κεντρικό καταπέλτη που είναι για τα οχήματα. Στο αριστερό καταπελτακι υπάρχει κυλιομένη σκάλα ενώ στο δεξιό καταπελτακι υπάρχει σταθερή σκάλα. Εάν μπειτε από τη πλώρη η σταθερή σκάλα είναι στα αριστερά και η κυλιομένη στη δεξιά πλευρά του πλοίου (δηλαδή ανάποδα) Το κυριο γκαραζ έχει μέχρι πέντε γραμμές φόρτωσης για φορτηγά στο μέσο του πλοίου και έχει δυο καταπακτές που σε οδηγούν στο υπόγειο γκαραζ μέσω σταθερών ραμπών (μια πλωρα και μια στη μέση του γκαραζ). Στο υπόγειο γκαραζ υπάρχει μια έξοδος μέσω σταθερών σκαλών που σε οδηγούν στη πλωρια σταθερή σκάλα.

Στο κατάστρωμα του υπόγειου γκαραζ πρυμα είναι το ηλεκτροστασιο και το μηχανοστάσιο του πλοίου που μου φάνηκε λίγο στενάχωρο (θυσιάστηκε χώρος για το υπόγειο γκαραζ). Ανεβαίνοντας στα σαλόνια πρυμα θα συναρτήσουμε το σαλόνι «Θεαγένης» που υπάρχει το λογιστήριο, η υποδοχή και ένας χώρος για κατάστημα και ένα μπαρ. Σε αυτό το σαλόνι τα καθίσματα είναι σε αποχρώσεις του κρεμ και λίγα σε χρώμα καφέ, ενώ υπάρχουν τηλεοράσεις flat σε διάφορα σημεία του σαλονιού.

Προχωρώντας πιο μπροστά συναντάμε το σαλόνι «Υψαριον» που είναι μια αίθουσα από αεροπορικά καθίσματα σε μπλε απόχρωση. Το πλωριό σαλόνι με το όνομα «Ήφαιστος» που τα καθίσματα είναι σε αποχρώσεις του κρεμ και λίγα σε χρώμα καφέ. Σε αυτό το σαλόνι υπάρχει ένα μπαρ οπού εξυπηρετεί και το σαλόνι «Υψαριον». Από τα πλωρια παράθυρα του σαλονιού έχεις θεα στη πλώρη του πλοίου. Έχει και μια πόρτα που σε οδηγεί στη πλώρη που δυστυχώς δε θα έχετε πρόσβαση στη διάρκεια των ταξιδιών του, οπότε ας δούμε και το καθρέπτη του πλοίου. Στο ύψος του σαλονιού «Θεαγένης» μέχρι την αρχή του σαλονιού «Ήφαιστος» υπάρχει εκατέρωθεν του πλοίου διάδρομοι του ανοικτού καταστρώματος με λίγα καθίσματα.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα πιο πάνω θα συναρτήσουμε στη πρύμη το σκεπαστό κατάστρωμα με το μπαρ «Κάστρο», ενώ δεξιά και αριστερά υπάρχουν ανοικτοί διάδρομοι που σε οδηγούν μέχρι τη γέφυρα. Εσωτερικά είναι πρυμα ο χώρος με τις καμπίνες των επιβατών ενώ πιο μπροστά οι καμπίνες του πληρώματος και ο χώρος του πληρώματος (τραπεζαρία, κουζίνα κλπ). Αλλά και η γέφυρα του πλοίου που είναι εφοδιασμένη με παρά πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα (παραπάνω από ότι χρειάζονται και μεγαλύτερα πλοία). Υπάρχουν χειριστήρια και στις δυο βαρδιολες αλλά και στη κεντρική κονσόλα, τρία monitor με ηλεκτρονικούς χάρτες, radar Arpa κλπ μηχανηματα.

Στη κόντρα γέφυρα πλέον θα υπάρχει πρόσβαση μέσω δυο σκαλών πίσω από τις βαρδιολες του πλοίου μιας και επί της ΑΝΕΘ ήταν κλειστός ο χώρος αυτός

Όλα τα παραπάνω μπορείτε να δείτε στο διάγραμμα του πλοίου.

Εντυπώσεις για το πλοίο.

Το σαλόνια του είναι ευχάριστα για τον επιβάτη (ο διάκοσμος εμένα μου θυμίζει το Θεολόγος Π), απλώς κάποια πατώματα χρειάζονται αλλαγή γιατί δείχνουν πολύ φτηνά (πλαστικό δάπεδο:mad:) ενώ και τα αεροπορικά καθίσματα θα τα χαρακτήριζα λίγο old fashion:(. Βέβαια δεν μπορώ να είμαι πολύ αυστηρός κριτής γιατί το Φαίδρα εάν επαληθευτούν οι πληροφορίες μου θα υποστεί κάποια μετασκευή το χειμώνα και ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό:):), για να φτάσει στα standard του Φοίβου. Οπότε αναμένουμε οι τελικές εντυπώσεις να είναι αρκετά καλύτερες.;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα φιλος ειδε το ΦΑΙΔΡΑ να πηγαινει προς Σουβαλα.

Στο πρακτοριο που ρωτησε του ειπαν οτι σημερα ξεκινησε κανονικα δρομολογια και οτι στις 17.00 εχει και αλλο δρομολογιο

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο σημερα λιγο μετα τις 11:00 μεθορμισε στο κεντρικο λιμανι, στη προβλητα του Σαρωνικου. Γυρω στις εγινε ο καθιερομενος αγιασμος στο πλοιο, παρουσια του πληρωματος, της οικογενειας Λεφακη και λιγων καλεσμενων. Το πλοιο εκτελεσε το πρωτο του εμπορικο δρομολογιο στις 16:30 (καθυστερησε να αναχωρησει λιγα λεπτα λογω traffic στο λιμανι) και το δευτερο δρομολογιο το εκανε στις 19:30.

Ας ευχηθουμε καλα ταξιδια στο ξεκινημα του πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσουμε ότι τελικά δεν οφείλεται σε "αμέλεια του κ. Υπουργού" που δεν υπέγραψε για την έγκριση των δρομολογίων, αλλά ούτε και στην έναρξη δρομολογίων του ΙΛΙΟΝ η μη δρομολόγηση του πλοίου ???

Το πλοίο μία εβδομάδα μετά το ποστ του φίλου Π100, παραμένει στον ΝΜΔ, και φαντάζομαι ότι κάποια άλλα προβλήματα-ζητήματα θα υπάρχουν.

Τελικά δεν είμαι ο μονός που είχε την ίδια απορία για τη καθυστέρηση της υπογραφής έναρξης δρομολογίων αναρωτιόντουσαν και στο Mediashipping με το άρθρο: Ποιοί εμποδίζουν την δρομολόγηση του "Φαίδρα" του Γ. Λεφάκη;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκανα λοιπόν κι'εγώ χτές την βολτίτσα μου κατά Σουβάλα μεριά μέ το ΦΑΙΔΡΑ.

Καθώς περίμενα το πρωί ν'ανοίξη ο καταπέλτης τών επιβατών γιά να εισέλθω (καί το έβλεπα αραγμένο δίπλα στό "ομόλογο" ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ) είπα στόν εαυτό μου:"ρέ σύ" (είμαι ευγενής μαζί του,βλέπετε "σάν πολύ μεγάλο δέν είναι τούτο το παπόριον γιά την Σουβάλα;Δέν είναι δά και κανένας hot προορισμός,ούτε μιά παραλία τής προκοπής δέν έχει" (άς μέ συγχωρήσουν οι Σουβαλιώτες shipfriends,αλλά έτσι είναι).

Τό πλοίον είναι λίαν χλιδάτον,σέ επίπεδα ΦΟΙΒΟΥ.Ωραία σαλόνια (μέ ωραία ονόματα,εκτός από αυτό το "Υψάριον" που καλό θά ήταν να το αλλάξουν,θυμίζει βυζαντινό φαγητό μέ ψάρια),αεροπορικά καθίσματα (τό δεύτερο πλοίο τού Σαρωνικού,μετά τό ΝΕΦΕΛΗ,που έχει τέτοιο πράγμα),φαρδιά πλαϊνά καταστρώματα καί έτι φαρδύτερο πρυμνιό κατάστρωμα.Η κοντρα-γέφυρα εξακολουθεί να είναι κλειστή διά το κοινόν (οι δύο σκάλες πίσω από τίς βαρδιόλες είχαν αλυσιδάκια) αλλά άν θυμάμαι καλά,εκεί πάνω υπάρχει ένα ραντάρ στηριγμένο στο κατάστρωμα -καί όχι σέ άλμπουρο- οπότε καλώς απαγορεύεται η άνοδος.

Από ταχύτητα,άν δέν απατώμαι ένα 16ράκι μέ 17ρι το πιάνει σίγουρα.09.05 περνούσαμε το κόκκινο τού Πειραιά,10.00 ήμασταν στη Σουβάλα.Pas mal γιά την γραμμή αυτή.

Η θέα τού πλοίου στο λιμάνι τής Σουβάλας είναι ένα σόκ.Τό 1/3 τού πλοίου είναι έξω από το λιμάνι καί άπαξ καί βρίσκεται η ΦΑΙΔΡΑ εντός,ουδέν έτερον πλεούμενον μπορεί να μπή η να βγή (εξ ού καί στην επιστροφή,που έφυγα μέ τό ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,το ΦΑΙΔΡΑ περίμενε στην "ράδα" μέχρι να φύγουμε,αλλιώς θά μάς έκλεινε στη Σουβάλα καί τότε αλλοίμονό μας,που λέει και ο Πουλικάκος).

Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί αυτό το ωραίο καί νεότευκτο και πολυτελές πλοίο το βάλανε σέ μιά γραμμή που όχι "φιλέτο" δέν είναι,ούτε κάν μακαρονάδα.Πρώτο Κυριακάτικο δρομολόγιο και άντε να ήμασταν μέσα καμμιά 100στή άτομα καί καμμιά 30ριά ΙΧ.Αυτοί δέ που επέστρεφαν πρέπει να ήταν και λιγώτεροι (έκατσε το πλοίο γύρω στά 40 λεπτά στο λιμάνι).Πιστεύω οτι "αδικείται",άνετα θά μπορούσε να πιάνη μέχρι και Πόρο-έχει άλλωστε καί το πλεονέκτημα τού πλωριού καταπέλτη,τώρα μάλιστα που το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ δέν κάνει την γραμμή αυτή.Συνεπώς ελπίζω νά τό δώ σέ πιό "cult" (που λένε και οι κινηματογραφόφιλοι) προορισμούς τού Σαρωνικού....

Link to comment
Share on other sites

Κατα τύχη ήμουν στην σημερινη πρώτη του Φαίδρα στην Αιγινα...

Κάτι που με προβλημάτισε και θέλω την άποψη σας είναι η κλίση της πλώριας ράμπας εισόδου οχημάτων...

Ενταξει το πλοίο ήταν άδειο από οχήματα, αλλά προφανώς κατα τις αφιξοαναχωρησεις θα υπάρχει και στιγμη που το πλοίο θα είναι άδειο... Αν λοιπόν δεν υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει... Η κλίση της ράμπας θα είναι πάντα τόσο μεγάλη,σχεδον απαγορευτικη; Η' η Σουβάλα εχει ψηλότερα λιμάνια;

Μετα από πολύ καιρό έκανα upload από την πρώτη του Φαίδρα στην Αίγινα.

Εξωτερικα αρκετά συμπαθητικό το πλοίο. Ίσως η Σουβάλα να μην είναι η γραμμή του αλλά σίγουρα σιγα σίγα θα βρεί το δρόμο του.

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

Ας μου επιτραπεί να συνδράμω κι εγώ στην παρουσίαση της καλύτερης φετινής ερυθρόλευκης μεταγραφής (κυριολεκτικώς και ...μεταφορικώς ;)) στο μεγάλο μας και ...θρυλικό :D λιμάνι.

Μετά λοιπόν από τις εν Αιγίνη φωτογραφίες, ας δούμε το νέο καμάρι του Περαία (τι να σου κάνει ένας Μέλμπεργκ ??? :rolleyes:) και εντός έδρας.

Φτάνοντας στο κόκκινο, δεμένο στην προβλήτα των "Αιγινίτικων", και αναχωρώντας από το μεγάλο μας λιμάνι.

Εξαιρετικά αφιερωμένες στον -άρτι αφιχθέντα από ...κουραστικές διακοπές- φίλο Earl, για να προσαρμοστεί πιό γρήγορα στα νέα δεδομένα του λιμένος. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η εταιρεία του Φαίδρα έχει δώσει στο Πολυτεχνείο, να κάνουν μια ερευνά για πιθανή τοποθέτηση βολβού στο πλοίο. Δηλαδή να τρέξουν μοντέλο για να δουν τι αποτελέσματα θα έχει στη ταχύτητα του πλοίου. Η εταιρεία ελπίζει ότι με τη προσθήκη βολβού ίσως να αυξήσει λίγο τη ταχύτητα του. Βεβαία εάν προστεθεί βολβός πιστεύω ότι θα δυσκολέψει τις προσεγγίσεις του πλοίου με το πλωριό καταπέλτη. Μπορείτε να δείτε μια προσέγγιση του Φαίδρα στη Σουβαλα, για να δείτε την απόσταση της πλώρης από το ντοκο.

Όπως βλέπετε δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με τη κλίση του καταπελτη του στη Σουβαλα.

οντως εχει μεγαλη κλιση ο καταπελτης
Link to comment
Share on other sites

Προχτες που ετυχε και το ειδα παρατηρησα οτι εχει φυγει ενα μερος απο το κοκκινο χρωμα στο υψος της δεξιας αγκυρας αλλα κατω απο τα μαγουλα που εχει.Σε αυτο ισως να οφειλεται και το σχημα της πλωρης και στο συγκεκριμενο σημειο να δεχεται πιο πολυ τα χτυπηματα απο τη θαλασσα

Κατα τα αλλα οπως εχουν πει και αλλοι φιλοι το βαπορι εινια αρκετα ομορφο εσωτερικα χωρις βεβαια να πλησιαζει τα επιπεδα του ΦΟΙΒΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Κατα τύχη ήμουν στην σημερινη πρώτη του Φαίδρα στην Αιγινα...

Κάτι που με προβλημάτισε και θέλω την άποψη σας είναι η κλίση της πλώριας ράμπας εισόδου οχημάτων..

Το Φαίδρα για να μην αντιμετωπίζουν τα οχήματα πρόβλημα με τη κλίση του καταπέλτη λόγω της χαμηλής προβλήτας στην Αίγινα, δένει με τη πρύμη για να γίνεται πιο εύκολα η εκφόρτωση και η φόρτωση στην Αίγινα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Φαίδρα αναμένεται να δέσει μετά του Αγίου Νεκταρίου (10/11) για περίπου 45 ημέρες, μέχρι 24 Δεκεμβρίου, για να υποστεί κάποιες αλλαγές που έχει κρίνει η εταιρεία του ότι χρειάζονται στο πλοίο. Η σημαντικότερη θα είναι αύξηση του πρωτοκόλλου των επιβατών από 680 άτομα που είναι τώρα σε 1000-1100 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...