Jump to content
Shipfriends

Poseidon (ΙΜΟ 7029483)


Recommended Posts

Το πλοίο της Adriatic seaways σταμάτησε τα δρομολόγια πριν καν ακόμα τα αρχίσει. 20 μέρες μόνο ταξίδεψε για Πρίντεζι και ύστερα μένει παροπλισμένο στο παλιό λιμάνι της Ηγουμενίτσας.Η δίκη για την μοίρα του αναβλήθηκε και θα γίνει περίπου σε 15 μέρες στην Ηγουμενίτσα. Θα είναι νικητής η τράπεζα ή ο ιδιοκτήτης που νομίζω ονομάζεται Καπετανίδης; :D

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δίνω τα διπλά να το κρατήσουνε οι ίδιοι.......'Οποιος έχει μπέι μέσα στο συγκεκριμένο πλοίο θα καταλάβει τι εννοώ. Εξωτερικά ομορφο είναι, δε λέω αλλά εσωτερικά και ακόμα πιο εσωτερικά (μηχανοστάσιο).....Φρίκη!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ούτε εξωτερικά το βρίσκω όμορφο...Οι εσωτερικοί χώροι δεν είναι καλοί (το self servise είναι καλύτερο από το αλακαρτ , που δεν έχει παράθυρα) , αλλά οι καμπίνες είναι ευρύχωρες και όχι πολύ κακόγουστες. Όποιος το αγοράσει ας του κάνει και μια μικρή μετασκευή!

Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε πόσο πιάνει αν πάει για scrap;

750-800 εκατ. ευρώ! , σύμφωνα με έναν εργαζόμενο-φύλακα στο πλοίο. Μου είχε πει μάλιστα πως το πιο σίγουρο είναι αυτό (scrap στο Πακιστάν).

Link to comment
Share on other sites

Το scrap ειναι το πιθανότερο. Το πλοίο έχει σοβαρό πρόβλημα στις ηλεκτρομηχανές. Αν βλέπατε το καλοκαίρι μπαίνοντας στον δίαυλο και βάζοντας μπροστά τις ηλεκτρομηχανές τι μαυρίλα έβγαζε... Έχω την εντύπωση οτι έβαζε και νερά στο μηχανοστάσιο και κατι τέτοια τρελά. Εκτός αυτού είχε μικρό πρωτόκολλο. Θα δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Είχαν γίνει πέρυσι κάποιες επισκευές αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει. Παλιές μηχανές +έχουν πρόβλημα , η μόνη λύση είναι η αλλαγή μηχανών(αδύνατο από οικονομικής πλευρά).

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν αλλάζουν μηχανές σε κάποιο βαπόρι κάποιας μεγάλης ηλικίας εκτός εάν είναι ανώτερα βία!! Και τότε συνήθως με ίδιου τύπου μηχανές!!! Τώρα θα μου πεις για το Νικόλας Α!! αυτό είναι ειδική περίπτωση!! Πέρα ότι είναι το Ro-Ro, όποτε μπορεί να δουλέψει και αλλού εκτός Ελλάδας, συν τις άλλης της έχουν βρει πολύ φτηνά!!

Link to comment
Share on other sites

To POSEIDON C βγαίνει σε πληστειριασμο εντός του Μαιου στην Ηγουμενίτσα. Οσο για αλλαγές μηχανών, έκανε και το sea symphony του Ποθητού πρίν απο 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά στο Πέραμα, με ικανοποιητικά αποτελέσματα, αν και μεταχειρισμένες.

Link to comment
Share on other sites

Αν τελικά αγοραστεί μετά απο κανα χρόνο θα ξαναπουληθεί. Λογικά Πρίντεζι θα πάει και δε θα στεριώσει όπως πολλά καράβια σε νέα γραμμή. Αν δεν πάει φέτος για scrap θα πάει σε 2 χρόνια...

Τώρα για τις μηχανές , δεν υπάρχει περίπτωση να αγγιχθούν. Η τιμή του θα φτάσει τα 3-3,5 εκτ. δολλάρια ...να δώσουν και άλλα τόσα για μηχανές;; Ας μην το συζητάμε. Το Νικόλας Α. έχει μέλλον , συμφωνώ , αλλά για το Ποσειδών όλοι ξέρουν λίγο-πολύ τι θα γίνει.

Αν αυτό το πλοίο δεν είχε αυτό το πρόβλημα σήμερα θα είχε μετασκευαστεί , όπως το ξαδερφάκι του Lissos. Το πρόβλημα το είχε από τότε που ήρθε από την Ιαπωνία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σήμερα 22 Ιουνίου βγήκε εκ νέου σε πλειστηριασμό το POSEIDON C στο δημαρχείο της Ηγουμενίτσας. Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι πως γίνεται ενώ στον προηγούμενο (11/5/2005) πλειστηριασμό η αρχική τιμή ήταν $1,25 εκατομμύρια, η σημερινή ήταν $1.887.200. Το βλέπω για καιρό ακόμα στην Ηγουμενίτσα και κάπου είχα ακούσει ότι θα το λύσουν και θα το πάνε να αγκυροβολήσει έξω από το λιμάνι, όπως ακριβώς το VALENTINO.

Και μετά scrapyards...!!

Link to comment
Share on other sites

Για το πλοιο εχει δειξει ενδιαφερον ο συλλεκτης ναυαγιων VENTOURIS FERRIES για καλοκαιρινες αρπαχτες στο Πριντεζι αλλα δεν τους καθεται... Παντα κατι γινετε και χαλαει στο τσακ η δουλεια... Το Σεπτεμβρη του 2002 ειχαν ξεκινησει μαλιστα να γραφουν και τα γραμματα οταν ακυρωθηκε η ναυλωση του απο τον Αλεξακη...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο ποστ, το πλοίο κατοχυρώθηκε σε Ινδό πλειοδοτήσαντα. Λίγο πριν αναχωρήσει , του έγινε προσφορά, και υπάρχει πιθανότητα

να μην πάει για σκραπ.

Πιστεύω σε 10 ημέρες περίπου να έχει ξεκαθαρίσει.

Πάντως το εσωτερικό του έχει αρκετά plus από άλλα, και γκαραζ με μεγάλη χωριτικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο τις τελευταίες μέρες γίνονται εργασίες, έχει φώτα αναμένα και καπνίζει. Προφανώς ετοιμάζεται να μας αφήσει για το μακρυνό και χωρίς γυρισμό ταξίδι του... :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...και για να συνεχίσω την ενημέρωση...καθημερινά μετά τη δύση του ηλίου, ανάβουν μικρά κίτρινα φωτάκια έξα απο τις καμπίνες. Το θέαμα είναι μακάβριο αφού μοιάζουν με μικρά καντηλάκια.

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι εμαθα οι Ινδοι εχουν παθει πλακα καθως εχουν μεινει απο ηλεκτρομηχανες.

Δεν μπορουνε να ξεκινησουνε καθως ακομα και η ηλεκτρομηχανη ταρατσας που χρησιμοποιηθηκε και για ενα δυο ταξιδια δεν τους εξασφαλιζει

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ενημέρωση δεν είναι μακάβρια απο την τελευταία φορά, έστω και αν η γεννήτρια ανάγης λειτουργεί τα βράδυα για οικονομικούς λόγους.

Σήμερα, ενεργοποιήθηκε το ΜΟΑ, που είχα προαναφέρει, και έτσι την γλύτωσε απο το σκραπ.

Σύντομος αναχώρησης προς Πειραιά, για πολλή δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καπνίζει ρε παιδιά αυτό το πλοίο. Όλη μέρα και όλη νύχτα. Έμαθα οτι πριν λίγες μέρες έκανε και κάτι δοκιμαστικά εντός του κόλπου της Ηγουμενίτσας. Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...