Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πολύπαθο (όχι τόσο το ίδιο, όσο το πλήρωμά του) AETEA SIERRA το οποίο βρίσκεται εδώ και 2 χρόνια (ίσως και παραπάνω) στη ράδα του Πειραιά (όποιος έχει περάσει από κει για να πάει Αίγινα, αποκλείεται να μην το έχει προσέξει), άλλαξε θέση, πλέον είναι αραγμένο λίγο έξω από την Κακή Βίγλα της Σαλαμίνας, μάλλον στο σημείο που εμφανίζεται στο AIS το ρυμουλκό ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ.

post-3072-0-85280500-1311318032_thumb.jp

Edited by TankerShip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sτην ίδια θέση που είχε και το καλοκαίρι το AETEA SIERRA, το πέτυχα πριν μια εβδομάδα να παίρνει πετρέλαια. Yπάρχει άραγε κάποιο νέο για το μέλλον του?

post-3072-0-69811900-1323947388_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλώρη για Πειραια με χαμηλή ταχύτητα.

 

Εδώ και τουλάχιστον 90 min πρέπει να πήγαινε με ταχύτητα μετρώμενη σε μονοψήφια knots. Τώρα μοιάζει να είναι σταματημένο, κάτι σαν dead slow. Προηγείται βέβαια ένα πολεμικό πλοίο που από την όψη μοιάζει να είναι το HMAS SUCCES (τα πολεμικά δεν έχουν AIS :P) που μάλλον έρχεται για την σημερινή τελετή στο Στρατιωτικό Κοιμητήριο της Κοινοπολιτείας στον Άλιμο με αφορμή την ANZAC day 2015.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδεικτικό των καιρικών συνθηκών απόψε, είναι πως τα πλοία που αναμένουν τη σειρά τους για το εμπορικό λιμάνι, δεν ρίχνουν άγκυρα στο αγκυροβόλιο. Neptune Thelisis, Neptune Okeanis, Irenes Logos κάνουν drifting νοτιοδυτικά της Σαλαμίνας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμείς το βλέπουμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, πολύ κοντά στα Σελήνια πρίν από 2 εβδομάδες, ενώ πια το πλοίο έχει μεθορμίσει στο Πέραμα και αναρωτιέμαι αν αποτελεί καινούρια αγορά κάποιου εκ των εν Ελλάδι παικτών. Πρόκειται για το 25άχρονο χημικό τάνκερ Vemaoil XXIII (ΙΜΟ 9078098) με dwt 8,256. Ως τώρα δραστηριοποιούνταν στην περιοχή του Γιβραλτάρ και στη γύρω περιοχή, αν δεν κάνω λάθος. Χτισμένο στη Fukuoka(1177) με κύρια μηχανή προιόν της Akasaka Diesel Ltd και μοναδικό του προηγούμενο όνομα ως τώρα το Sunrise Iris.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια μακρυνή ματιά στο αγκυροβόλιο του Πειραιά για την άφιξη του VF Tanker-20 (IMO 9645097), πλοιοκτησίας της Volga Shipping. Είναι ένα river type τανκεράκι 7 χιλιάδων τόνων χτισμένο το 2013 στο Okskaya Sudoverf(2710) του Navashino, στην περιοχή του Nizhny Novgorod της Ρωσίας. Δύο μηχανές Wartsila και χωρίς αλλαγή ονόματος μέχρι στιγμής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύγκρουση Ι/Φ σκάφους με αγκυροβολημένο Φ/Γ πλοίο στον Πειραιά

Quote

Ενημερώθηκε το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, βραδινές ώρες της 15/07/2019, ότι στη θαλάσσια περιοχή του αγκυροβολίου Πειραιά το Ι/Φ ''TATIANA RED'' σημαίας Καναδά, με έναν επιβαίνοντα, συγκρούστηκε με το αγκυροβολημένο Φ/Γ ''STΑHLA'' σημαίας Κύπρου, κενό φορτίου, με είκοσι τέσσερα (24) μέλη πληρώματος, κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού του.

Άμεσα απέπλευσε περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. προς παροχή συνδρομής, ενώ από την πρόσκρουση προκλήθηκε θραύση ιστίου του ''TATIANA RED'', χωρίς να αναφερθεί τραυματισμός ή εισροή υδάτων και χωρίς να παρατηρηθεί θαλάσσια ρύπανση. 

Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του Φ/Γ ''STΑHLA'' και του ''TATIANA RED'' μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικών αξιοπλοΐας. Το ''TATIANA RED'' κατέπλευσε ασφαλώς, ρυμουλκούμενο από το Ρ/Κ ''ΑΤΛΑΣ'' Ν.Π. 10238, σε ναυπηγείο της Ελευσίνας.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον έχει το KRITI BASTION της AVIN που ανεβαίνει το separation προς Πειραιά. Πρώην Aegean Faith της arcadia, παραμένει με βαμμένο το κόκκινο στη γάστρα, τα παλαιά γράμματα του ονόματος και της εταιρείας διακρίνονται ακόμα ενώ η τσιμινιέρα είναι βαμμένη κανονικά με το μπλε και το Β της avin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τελευταίο 24ωρο στο αγκυροβόλιο του Περαία ήταν και το Azamara Quest, αναχωρεί τώρα με προορισμό το Γιβραλτάρ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα supramax του 2010 στο αγκυροβόλιο του Πειραιά αναμένει τον επόμενό του ναύλο. Είναι το Achilleas S (IMO 9490789) που ανήκει στην White Sea Navigation συμφερόντων Κεχαγιά. Χτισμένο στο ναυπηγείο Yangzhou Dayang(DY 3027) με μηχανή Doosan, μέχρι στιγμής δεν έχει αλλάξει όνομα στην καριέρα του. Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί το Σάββατο που μας πέρασε, έκτοτε το πλοίο έχει ρίξει άγκυρα στο Canakkale, υποθέτω περιμένοντας περαιτέρω οδηγίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και ένα MR2 που όπως μαρτυρά το φουγάρο είναι της οικογένειας Τομάζου. Είναι το Antares (IMO 9723019), κατασκευής 2015 στο Guangzhou(11130020) της Κίνας. Μηχανή Dalian Marine Diesel και χωρίς μετονομασίες, να και η πρυμνιά του άποψη καθώς παραδίδει κατάλοιπα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για σήμερα ο κάπελας έχει στο μενού ένα κοντεινεράδικο με σήμα στο φουγάρο το φυτό που τρώνε οι γαιδάροι, το τριφύλλι δηλαδή:D. Πρόκειται για το Contship Joy (IMO 9349174) που είναι χτισμένο το 2007 στο Gijon(700) με χωρητικότητα 925 TEU και μηχανή ΜΑΝ B&W. Ναυπηγήθηκε σαν Taipan και αργότερα έγινε Ace Patriot(2015) κι αργότερα την ίδια χρονιά DP Legacy ως το 2017 οπότε και πήρε το τωρινό του όνομα. Προφανώς το τριφύλλι υποδηλώνει πως ανήκει στην Pacific & Atlantic, εταιρεία του μεγαλοεκτοξευτή του Παναθηναικού και πατέρα των ορφανών του, Νίκο Πατέρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ έχουμε ένα νεότευκτο -τότε(2010)- της εταιρείας Delta Tankers, πλοιοκτησίας Διαμαντίδη δηλαδή. Πρόκειται για το Delta Ocean (ΙΜΟ 9408475) των 157 χιλιάδων τόνων, κατασκευής στη Hyundai Samho(S359) και με μηχανή επίσης Hyundai. Δείγμα της αγοράς το ότι το πλοίο σήμερα, 2 εβδομάδες μετά τη φωτογραφία εξακολουθεί χωρίς ναύλο και κάνει drifting στη Μεσόγειο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα έχουμε ένα handysize bulk carrier που βρέθηκε στη ράδα του Πειραιά πρίν 3 Σαββατοκύριακα, είναι το Oceanic Island (IMO 9561899). Χτισμένο το 2010 στο Shikoku Shipyard της Ιαπωνίας(1068), με μηχανή Mitsui. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Oceanic Hawk, ανήκει στην Hind Maritime Enterprises, Λιβανέζικων συμφερόντων νομίζω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο τσάκ πρίν πουληθεί και μετονομαστεί πετύχαμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά το εικονιζόμενο κοντεινεράδικο με όνομα Nelson (IMO 9333046). Είναι ναυπηγηθέν το 2007 με χωρητικότητα 3,398 TEU και την πρόωσή του έχει αναλάβει μια μηχανή Doosan. Χτίστηκε στη Hanjin(Ν158) για την γερμανική Niederelbe με όνομα Cape Rextonεμώ αργότερα μετονομάστηκε σε APL Seattle και το 2015 σε Nelson. Λίγες μόνο ημέρες μετά την φωτογραφία αυτή, έλαβε το καινούριο του όνομα που είναι Ortolan Gamma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερις έχουμε ένα κοντεινεράδικο της Μαροκινής θυγατρικής της Arkas, πρόκειται για το Tanger A (IMO 9106443) που περιμένει τη σειρά του για το Ικόνιο στο αγκυροβόλιο του Πειραιά. Όπως τα περισσότερα πλοία αυτού του μεγέθους(907 TEU), είναι πολυταξιδεμένο και κατά καιρούς έχει ονομαστεί Miriam Borchard(το 1995 οπότε και ναυπηγήθηκε), Kent Merchant(1996), Aurora(1998), Marguerite(2004), Nicolas A(2013), ενώ το τωρινό του όνομα το πήρε μόλις πέρυσι. Προιόν του Szczecinska Stocznia(B188/1/2) με μηχανή ΜΑΝ B&W. Μιά ακόμη άποψη του πλοίου από πρύμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μπιμπελό:D του σημερινού δελτίου είναι το handysize με το όνομα Swakop (IMO 9607447) που το βλέπουμε στο αγκυροβόλιο. Για την ακρίβεια το πλοίο βρισκόταν σε διαδικασία αλλαγής ονόματος λόγω της πώλησής του στην Lamda Maritime η οποία το μετονόμασε σε Hydra Dawn. Το πλοίο έχει χτιστεί το 2013 στο άγνωστο σε μένα ναυπηγείο Yangfan(2181) και δεν είχε αλλάξει όνομα ως τώρα. Να και η πρυμνιά άποψη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nick the Greek said:

 Το πλοίο έχει χτιστεί το 2013 στο άγνωστο σε μένα ναυπηγείο Yangfan(2181) 

Στο Zhoushan Shipyard είναι φτιαγμένο το πλοίο απλά έπαιξε μετονομασία μετά από την εξαγορά. Hint από το Hull number (2181) μπορείς να καταλάβεις ότι προέρχεται από κάποιο πολύ μεγάλο ναυπηγείο. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...