Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ομορφότατη η τουρκάλα Asli Elif (IMO 9349021), την βλέπουμε νότια του αγκυροβολίου να πλέει πρός το σεπαρέσιο. Όπως η μεγάλη πλειοψηφία αυτών των coasters, είναι χτισμένο στην Τουρκία και πιο συγκεκριμένα στο Kocatepe Gemi Celek ve Insa(15), στην Tuzla to 2005. To dwt του είναι 3,700 τόνοι και η μηχανή του MaK. Πλοιοκτήτης της καλλίγραμης Aslinur είναι η Sumer Denizcilik. Σημαία Τουρκίας και παραδόξως κλάση ABS.

Link to comment
Share on other sites

Καιρό είχαμε να δούμε κάποιο πλοίο τύπου "ποταμοπλοίου" κατασκευασμένο στη Ρωσία, να όμως που πετύχαμε πρόσφατα το Leonid Leonov (IMO 9057276) καθώς αυτό προχωρούσε πρός το σεπαρέσιο. Ναυπήγηση στο Volgograd Shipbuilding(204) της Ρωσίας πίσω στο 1995, με το πλοίο όμως να μην έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Μια μηχανή Wartsila και dwt στους 3,369 τόνους για ένα πλοίο που πια φέρει σημαία Καμερούν, νηολόγιο Kribi και κλάση Ukraine Shipping Register.

Link to comment
Share on other sites

On 10/29/2017 at 7:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το container Ιαπετός (IMO No: 9204491) είναι δεμένο από τις 15 Οκτωβρίου στο κυματοθραύστη του λιμένος Ηρακλείου. Το Ιαπετός είναι κατασκευασμένο το 1999, έχει μήκος 133,28 μέτρα και πλάτος 22,90 μέτρα. Το πλοίο ανήκει στην Merman Maritime Co με έδρα το Μαρούσι από το Μάρτιο του 2017. Προηγούμενα του ονόματα είναι Angela Jurgens, Marchaser, Chaser.

 

Να δούμε και δύο ακόμη απόψεις του πλοίου στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, όταν αυτό μάλλον έψαχνε την επόμενή του δουλειά. Και μάλλον δεν την έχει βρεί αφού από τις 8 Δεκεμβρίου που βρισκόταν αρόδου στον Πειραιά, μεταφέρθηκε στο Port Said στις 4 Φεβρουαρίου και παραμένει εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Ένα τάνκερ του Διαμαντίδη βλέπουμε σήμερις, είναι το 163,759 τόνων DWT, Μελτέμι (ΙΜΟ 9298741). Ναυπήγηση 2006 στη Hyndai(S 248) με μηχανή MAN B&W, δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και φυσικά έχει φάει και retrofit με το scrubber.

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια COSCO στον Πειραιά που αυτήν τη φορά την πετύχαμε σε απόσταση αναπνοής στο αγκυροβόλιο. Είναι το χτισμένο στη Hyundai(2081) το 2010, με όνομα COSCO Japan (IMO 9448748). Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, έχει μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 8,500 TEU. Σημαία Hong Kong. 

Link to comment
Share on other sites

Κομψότατο για κοντεινεράδικο είναι το Montpellier (IMO 9314973) που βλέπουμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά. Κατασκευή 2006 στη Hyundai(0425) σαν E.R. Montpellier ενώ αργότερα έγινε CMA CGM Lavender και CMA CGM Pointe Allegre, πρίν ξαναγίνει E.R. Montpellier. Τέλος πάντων έχει μηχανή MAN B&W, χωρητικότητα 2,824 TEU και σημαία Λιβερίας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι και τόσο μικρό όσο δείχνει το Ecostar (IMO 9232840) που βλέπουμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, με το dwt του να ξεπερνά τους 7 χιλιάδες τόνους. Κατασκευή του Gelibolu Shipyard(20) της Τουρκίας πίσω στο 2003. Πρώτο του όνομα μέχρι το Aksoy Saros αλλά νομίζω δεν ταξίδεψε με αυτό αφού πουλήθηκε άμεσα και έγινε Norvik, όνομα που κράτησε ως το 2008. Τότε έγινε Marinus, μέχρι το 2021 οπότε και πέρασε στα χέρια της Hellenic Slops με όνομα Ecostar. Σημαία Γιβραλτάρ, κλάση BV. 

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα μικρότερα πλοία της MSC πετύχαμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, είναι το MSC Charlotte (IMO 9330238). Ναυπήγηση στη Wuhan της Κίνας το 2007 από το ναυπηγείο Qingshan(2004-0312) με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 1,092 TEU. Τα προηγούμενα ονόματά του είναι Amazon River(2006), Papuan Gulf(2007), Amazon River(2009) και Vega Epsilon(2013) με το πλοίο το 2021 να γίνεται κομμάτι της σάρωσης της second hand αγοράς από την MSC και να παίρνει το σημερινό του όνομα. Σημαία Λιβερίας.

Link to comment
Share on other sites

Ξεχωριστή περίπτωση ενός μικρού feeder των 698 TEU που έχει χτιστεί το 2007 και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Στο αγκυροβόλιο του Πειραιά λοιπόν, ιδού το Pantonio (IMO 9440576). Ναυπηγός του το Sainty Yangzhou Shipbuilding(05 STIG 036) στην Κίνα, που του εγκατέστησε μία κύρια μηχανή MaK. Και φυσικά, το hull του έβαψε σε τόνους λαχανί :D, που έλεγε και ο Σάκης Μπουλάς.

Link to comment
Share on other sites

Από λαχανί σε βαθύ πράσινο, της τσόχας :D. Αυτό είναι το χρώμα του εικονιζόμενου MR2 με όνομα Sochrina (IMO 9388003). Κατασκευή 2008 στο Sungdong(3022) με μηχανή MAN B&W. Χτίστηκε σαν Energy Patriot και κράτησε αυτό το όνομα για 14 χρόνια, μετονομαζόμενο σε Sochrina στο τέλος του 2022. Το όνομα αυτό κράτησε ένα χρόνο και κάτι, αφού λίγες ημέρες αργότερα από την φωτογραφία αυτή, πέρασε στην ιδιοκτησία της τουρκικής Besiktas Likid Denizcilik με όνομα Anatolia.

Link to comment
Share on other sites

Έχετε δεί και καλύτερες φωτογραφίες από μένα, αλλά αφού το έβγαλα που το έβγαλα, να το Yantian Express (ΙΜΟ 9229831) με τα χρώματα της Hapag Lloyd. Χτισμένο το 2002, στα πρώτα 21 χρόνια της ζωής του ονομαζόταν Shanghai Express αλλά φαντάζομαι μετονομάστηκε για να πάρει το όνομα κάποιο νεότευκτο. Ναυπηγός του η Hyundai(1364) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 7,506 TEU. Σημαία Λιβερίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Απόψε έχουμε ένα πλοίο της Hapag-Lloyd που επισκέπτεται συχνά τον Πειραιά αλλά δεν είχε τύχει να συστηθούμε. Είναι το Valencia Express (IMO 9108130). Πίσω στο 1996 έχει ναυπηγηθεί, στην Daewoo(4038) με μηχανή  Sulzer και χωρητικότητα 2,268 TEU. Αξίζει να σημειωθεί πως είναι παραγγελια της Canadian Pacific και ολοκληρώθηκε σαν Canmar Courage, παίρνοντας έκτοτε διάφορα ονόματα νομικών ενοτήτων και εταιρειών μέσα στον εν λόγω όμιλο εταιρειών. Το 2003 γίνεται Cast Prominence, το 2005 Lykes Performer, το 2005 πάλι CP Performer και εν τέλει το 2006 παίρνει το σημερινό του όνομα. Σημαία Βερμούδα, κλάση DNV.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...