Jump to content
Shipfriends

Iznik (IMO 8916865)


Recommended Posts

Το πλοίο έχει πρωτόκολλο 336 ατόμων (80 άτομα στη Business Class & 256 στην Economy Class).

Στο ανοικτό κατάστρωμα όπου γίνεται η επιβίβαση, υπάρχει χώρος αποσκευών στη δεξιά και αριστερή είσοδο των επιβατών. Στη μέση υπάρχει μια πόρτα που σε οδηγεί στα δυο μικροσκοπικά μηχανοστάσια, ένα σε κάθε μέρος του Hull.
Μπαίνοντας στο πλοίο υπάρχει ένα ωραίο ξύλινο δάπεδο, όπου στη μέση έχει μια σκάλα που οδηγεί στο σαλόνι της Business Class (θα το δούμε λίγο αργότερα). Πιο μπροστά βρίσκεται η οικονομική θέση όπου αποτελείται 256 καθίσματα χρώματος μπλε δεξιά και αριστερά σε όλο το μήκος του πλοίου, καθώς από τη μέση και μπροστά του πλοίου, εδώ είναι μια τηλεόραση αλλά και ο χώρος αποσκευών. Ενώ στο πίσω μέρος του πλοίου είναι σε χρώμα κόκκινο τα καθίσματα, όπου υπάρχουν δυο τηλεοράσεις. Εκεί πίσω είναι το bar της οικονομικής.

Στο σαλόνι της Business Class υπάρχουν άνετα καθίσματα χρώματος κόκκινο μπορντό που κοιτάνε μεταξύ τους τα καθίσματα και υπάρχει ανάμεσα τραπεζάκι. Και γκριζομπλε που έχουν ανάμεσα στα δυο καθίσματα το τραπεζάκι, μπροστά στο σαλόνι που υπάρχει ένα μικρό bar και τουαλέτες που θυμίζουν αεροπλάνου. Ανάμεσα σε αυτά υπάρχει μια πόρτα με συνδυασμό, που είναι το λογιστήριο, το σαλόνι του πληρώματος και η γέφυρα. Υπάρχει και ένα μικρό ανοικτό κατάστρωμα στο πίσω της Business, όπου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού παραμένει κλειστό.

Συνολικά το πλήρωμα αποτελείται από 11 άτομα. Δυο άτομα στη γέφυρα, δυο στη μηχανή, ένας λογιστής, δυο ναύτες, δυο θαλαμηπόλους και δυο επίκουρους. Το καλοκαίρι έχει δυο άτομα ακόμα ως έξτρα σύνθεση.

Οι αξιωματικοί του πλοίου είναι:
Πλοίαρχος ο Σβώκος
Ανθυποπλοίαρχος η Ρανια Σύκα
Α’ μηχανικός ο Χρυσαφιδης
Γ’ μηχανικός ο Θανάσης Φιλλιπιδης
Β’ λογιστής ο Γιάννης Γκιώνης

Η συμπεριφορά του στη θάλασσα δεν είναι και ότι καλύτερο. Παρότι η θάλασσα ήταν σχεδόν λάδι, είχε κάτι περίεργα «κουνηματα», που δε σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα :o . Αλλά το χειρότερο είναι στη μανούβρα :(

 

__________________________________________________-

(1990, ex-Flying Cat 1)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι κουνάει αρκετά έστω και χωρίς καθόλου καιρό. Τα χρονάκια του φαίνονται, αλλά μη ξεχνάμε ότι εδώ και χρόνια είναι το μοναδικό ταχύπλοο της Hsw που ταξιδεύει ακατάπαυστα και σταματάει για 1-2 μήνες το πολύ και εξυπηρετεί πολύ κόσμο. Panagia...από ταχύτητα τι έλεγε?32-33?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 months later...

Το Flying Cat 1 δεν το είδα να κάνει και πολλά δρομολόγια την εβδομάδα που μας πέρασε. Μου φαίνεται ότι ήταν δεμένο επί 3 ήμερες στην Ακτή Κονδύλη?? Θύμα της απεργίας των βυτιοφόρων δεν πρέπει να ήταν γιατί στα δρομολόγια έφευγαν δελφίνια.

Μήπως ήταν καμία βλάβη ή στο πλαίσιο των περικοπών στα δρομολόγια της HSW στη γραμμή του Σαρωνικού, έκαναν τα δρομολόγια του, τα δελφίνια μιας και είναι οικονομικότερα??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Το Flying Cat 1 μπορεί να ακύρωσε το δεξαμενισμό στη μικρή δεξαμενή του Περάματος, αλλά δεν ακύρωσε το δεξαμενισμό του. Πήγε στην Ελευσίνα τελικά για το δεξαμενισμό του, σήμερα το μεσημέρι έφυγε από το Πειραιά για την Ελευσίνα

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Το Flying Cat 1 έδεσε ανάμεσα στo Flying Cat 2 και Jet Ferrry 1 στην Ακτή Κονδύλη και άμεσα ξεκίνησε τις εργασίες της ετήσιας ακινησίας. Μιας και είναι από ίσως το μοναδικό ταχύπλοο που εκτελεί δρομολόγια επί 10μηνου (σε ελευθέρα δρομολόγια) κάθε χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

Το Cat 1 έκανε τελικά και την Κυριακή 01/11 ένα έκτακτο δρομολόγιο, λόγω απαγορευτικού για τα δελφίνια, και μετά έδεσε για την ακινησία του. Προγραμματισμένη επιστροφή προπαραμονή των Χριστουγέννων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ξεκίνησε τελικά χθες το απόγευμα με λίγες ώρες καθυστέρηση όπως και το Απόλλων Ελλάς, κάνοντας το απογευματινό δρομολόγιο στις 17:00 για Αίγινα, αντί για το πρωινό στις 07:00. Ενώ το δρομολόγιο στις 09:00 για Ύδρα Σπέτσες το έκανε δελφίνι αντί για αυτό

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης στο λιμένα Σπετσών του Ε/Γ- ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ «F/CAT 1»

Πηγή: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Το Σάββατο 16/01/10 και περί ώρα 12.30, η Λιμενική Αρχή Σπετσών ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ «F/CAT 1» Ν.Π. 9733, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά προς λιμένα Πορτοχελίου, ότι η προσέγγιση στο λιμένα Σπετσών, ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και συνεχίζει το δρομολόγιό του για Πορτοχέλι.

Στο λιμένα Σπετσών δεν ανέμενε κανένας επιβάτης προς επιβίβαση, ενώ στο πλοίο επέβαιναν έξι (06) επιβάτες με προορισμό τις Σπέτσες. Οι ανωτέρω επιβάτες θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Τη Παρασκευή το απόγευμα είχε δώσει απαγορευτικό για τα δελφίνια στο Σαρωνικό, αλλά όχι για το Flying Cat 1. Έτσι τα κακόμοιρο Flying Cat 1 από το Πειραιά που αναχώρησε στις 18:00 μέχρι τις Λαγουσες (γιατί πήγαινε μέσα από την Αίγινα), να ταλαιπωρείτε παρά πολύ από τη θάλασσα που είχε (δε φημίζετε και για το καλύτερο ταξίδεμα:o όταν έχει καιρό)!! Έτσι το πλοίο σε αυτό σημείο κινούταν με τη ταχύτητα των 7-9 κόμβων!! Με αποτέλεσμα ο Φοίβος να τον προσπεράσει με χαρακτηριστική ευκολία και να τον αφήσει αρκετά πίσω (θα ήθελα να άκουγα τι έλεγαν οι επιβάτες που πλήρωσαν για ταχύπλοο και τους πέρασε ένα συμβατικό:rolleyes:). Μετά τις Λαγουσες που δεν είχε τον ίδιο κυματισμό το πλοίο επανήλθε στις κανονικές ταχύτητες του. Λογικά θα έφαγε και στα Τσελεβινια (μετά το Πόρο) χοντρή θάλασσα.

Υ.Γ: Από μια πλευρά θα ήθελα να ήμουν μέσα να έβλεπα τις αντιδράσεις των επιβατών αλλά από την άλλη πλευρά σκεφτόμουν ότι καλά ήμουν στο συμβατικόB)

post-54-12832698921_thumb.jpg

post-54-128326989214_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τις αντοχές σου στο κούνημα αλλά και το αν επηρεάζεσαι από μαζικές "εξαγωγές" αλλά έχω να σου πω τα εξής:

Προσωπικά μου έκανε τρομερή εντύπωση που το άφησαν να φύγει, γιατί είχε καιρό. Το πλοίο ούτως ή άλλως δε φημίζεται για τη συμπεριφορά του σε τέτοιες συνθήκες. Επειδή ταξίδεψαν δικά μου πρόσωπα, έφτασε στην Ύδρα σε 2.45 - 2.50 από Πειραιά και όσοι κατέβαιναν είχαν τα χάλια τους και έλεγαν ότι αν το ήξεραν δε θα ταξίδευαν...

Οι περισσότεροι επιβάτες είχαν "στομαχικές διαταραχές" ενώ είχαμε και πολλές λιποθυμίες.

Το πλήρωμα έτρεχε με σακούλες πάνω κάτω, ενώ είχαν ανοίξει τις πόρτες στα open deck όπου έβγαζαν κόσμο να πάρει "αέρα". Οι συνθήκες μέσα στο πλοίο ήταν αποπνικτικές, λόγω του πανικού αλλά και της δυσοσμίας

Όταν βγήκαν από το φανάρι και άρχισε το σκαμπανέβασμα, αρχικά υπήρχαν επιφωνήματα επευφημίας (μάλλον για τόνωση ηθικού θα έλεγα!) αλλά γρήγορα μετατράπηκε σε καθαρό πανικό..

(Υ.Γ. τριήμερο γαρ, γεμάτο με εισιτήρια, δεν έλεγε να πέσει απαγορευτικό όπως στο δελφίνι των 1700. Τώρα αν η έλλειψη συμβατικού δημιουργεί αυτές τις συνθήκες είναι ένα άλλο θέμα...)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ο λόγος της επίσκεψης του Flying Cat 1 στο λιμάνι του Λαυρίου τη Τρίτη, ήταν για τη πιστοποίηση του πλοίου στο λιμάνι του Λαυρίου. Θα αναρωτιέστε για ποιο λόγω να πιστοποιηθεί το Flying Cat 1 στο λιμάνι του Λαυρίου αφού δεν έχει δρομολόγιο από εκεί??? Αλλά από ότι ακούγεται το καλοκαίρι ίσως το δούμε να κάνει κάποιες επισκέψεις στο Λαύριο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...