Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, Mike18 said:

Στο σύστημα κρατήσεων της Ανέκ φαίνεται το Blue Horizon να έρχεται στα χανια στην θεση του  blue galaxy απο 2 μεχρι 16 Οκτωβρίου 

Το Blue Galaxy έχει συμμορφωση με ΠΔ 104/2016 και θα πάει Χαλκίδα

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 818
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

ΠΕπιστροφη απο Χανια με το βαπορα κυριακη βραδυ πριν 2 βδομαδες κ εχω να πω τα καλυτερα για το πλοιο!καθαρο παντου χωρις φθαρμενες ταπετσαριες κπραγματικα ελαμε απο ακρη σε ακρη!

Παμε να το κανουμε μια βολτα,ανεβαινοντας το πιο φαρδυ κλιμακοστασιο που υπαρχει σε πλοιο κατα τη γνωμη μου που χωριζεται στα 2 σε κυλιομενες κ σταθερες σκαλες με μεσοτοιχια με φινιστρινια!φθανοντας στο deck πανω συνανταμε ενα μικρο σαλονακι αριστερα κ δεξια το μαγαζι του πλοιου.πηγαινωντας πρυμα βρισκουμε το μεγαλο σαλονι ημικυκλικο σαλονι του πλοιου που καταλαμβανει ολο το φαρδος του πλοιου κ φτανει μεχρι τη μεση στο πρωτο κλιμακοστασιο.συνεχιζοντας μπροστα εχουμε ενα απο τους διαδρομους με τις καμπινες κ φτανουμε στον αιθριο χωρο με τη ρεσεψιον κ το λογιστηρηριο.πιο πλωρα παλι συναναταμε καμπινες.ανεναινοντας τις σκαλες στην ρεσεψιον κ παμε πρυμα,παλι βρισκουμε καμπινες κ μετα το κεντρικο bar lounge.απο κει βγαινοντας εξω βρισκουμε το πρυμνιο open deck.απο κει παμε ενα deck  πιο πανω κ συναναταμε την αιθουσα με τα αεροπορικα κ πιο μπροστα το self servise μαζι με το  ala cart στη γωνια.

Εντυωσει μου εκανε οτι το πλοιο χρησιμοποιει για τους οδηγους των ι.χ. που πανε στο πανω γκαραζ την εσωτερικη κυλιομενη σκαλα που βρισκεται στη δεξια μερια κ σε βγαζει στη ρεσεψιον

Οι περατζαδες στο πλαι αρκετα φαρδιες,καθαρες κ χωρις σκουρια

Στα του ταξιδιου τωρα πολυ ησυχο κ αθορυμο σε συγκριση με το Ροδος που ετριζε φυγαμε 22.00 κ 5.30 γυριζαμε στη λεκανη του Πειραια μεσα!αλλα απο κει αρχισαν τα βασανα καθως εδεσε 06.10 κ δε μπορεσα να καταλαβω το γιατι κ κατεβηκαμε 6.25

Σε γενικες γραμμες αυτα τα ολιγα κ γι αυτον το Ιαπωνα

Link to comment
Share on other sites

Από το deckplan βλέπω πως ο βάπορας έχει υπόγειο γκαράζ για ιχ και δύο ράμπες για το άνω γκαράζ μία με φορά προς πλώρα και μία με φορά προς πρύμα.Η τελευταία εξυπηρετεί φαντάζομαι όταν φορτώνει από το πλωριό πλευρικό καταπέλτη.Εντυπωσιακό.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, margaritis24 said:

ΠΕπιστροφη απο Χανια με το βαπορα κυριακη βραδυ πριν 2 βδομαδες κ εχω να πω τα καλυτερα για το πλοιο!καθαρο παντου χωρις φθαρμενες ταπετσαριες κπραγματικα ελαμε απο ακρη σε ακρη!

Παμε να το κανουμε μια βολτα,ανεβαινοντας το πιο φαρδυ κλιμακοστασιο που υπαρχει σε πλοιο κατα τη γνωμη μου που χωριζεται στα 2 σε κυλιομενες κ σταθερες σκαλες με μεσοτοιχια με φινιστρινια!φθανοντας στο deck πανω συνανταμε ενα μικρο σαλονακι αριστερα κ δεξια το μαγαζι του πλοιου.πηγαινωντας πρυμα βρισκουμε το μεγαλο σαλονι ημικυκλικο σαλονι του πλοιου που καταλαμβανει ολο το φαρδος του πλοιου κ φτανει μεχρι τη μεση στο πρωτο κλιμακοστασιο.συνεχιζοντας μπροστα εχουμε ενα απο τους διαδρομους με τις καμπινες κ φτανουμε στον αιθριο χωρο με τη ρεσεψιον κ το λογιστηρηριο.πιο πλωρα παλι συναναταμε καμπινες.ανεναινοντας τις σκαλες στην ρεσεψιον κ παμε πρυμα,παλι βρισκουμε καμπινες κ μετα το κεντρικο bar lounge.απο κει βγαινοντας εξω βρισκουμε το πρυμνιο open deck.απο κει παμε ενα deck  πιο πανω κ συναναταμε την αιθουσα με τα αεροπορικα κ πιο μπροστα το self servise μαζι με το  ala cart στη γωνια.

Εντυωσει μου εκανε οτι το πλοιο χρησιμοποιει για τους οδηγους των ι.χ. που πανε στο πανω γκαραζ την εσωτερικη κυλιομενη σκαλα που βρισκεται στη δεξια μερια κ σε βγαζει στη ρεσεψιον

Οι περατζαδες στο πλαι αρκετα φαρδιες,καθαρες κ χωρις σκουρια

Στα του ταξιδιου τωρα πολυ ησυχο κ αθορυμο σε συγκριση με το Ροδος που ετριζε φυγαμε 22.00 κ 5.30 γυριζαμε στη λεκανη του Πειραια μεσα!αλλα απο κει αρχισαν τα βασανα καθως εδεσε 06.10 κ δε μπορεσα να καταλαβω το γιατι κ κατεβηκαμε 6.25

Σε γενικες γραμμες αυτα τα ολιγα κ γι αυτον το Ιαπωνα

Για κάποιο λόγο σε αυτό το πλοίο μου φαινόταν πάντα κάπως περίεργη η διάταξη των χώρων του. Μου έκανε πάντα μάλλον αρνητική εντύπωση το γεγονός ότι για να φτάσεις στο λογιστήριο και τη ρεσεψιόν έπρεπε πρώτα να περάσεις από διάδρομο με καμπίνες. Πάλι καλά που δεν έχει προσεγγίσεις σε πολλά λιμάνια, γιατί πραγματικά θα ήταν δύσκολος ο ύπνος σε όσους είχαν αυτές τις καμπίνες. Επιπλέον,  δεν είμαι και σίγουρος κατά πόσο βολικό είναι το να βρίσκονται και τα 2 εστιατόρια σε ξεχωριστό ντεκ από τα άλλα σαλόνια του πλοίου. Τέλος γενικά μου είχαν φανεί αναλογικά λίγοι οι κοινόχρηστοι χώροι σε σχέση με τις καμπίνες 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, margaritis24 said:

απο κει αρχισαν τα βασανα καθως εδεσε 06.10 κ δε μπορεσα να καταλαβω το γιατι κ κατεβηκαμε 6.25

Δεν θυμάμαι αν έχει ξαναγραφτεί, αυτο γίνεται καθώς περιμένουν να βγουν πρώτα τα φορτηγά που εμποδίζουν τον χώρο των αποσκευών ετσι ωστε οταν θα κατέβουν οι επιβάτες να μην υπάρχει κίνηση οχημάτων κοντά στις αποσκευές. 

Τουλάχιστον 4 χρόνια τώρα γίνεται έτσι. 

Link to comment
Share on other sites

Η περίεργη διαρρύθμιση οφείλεται στις ιαπωνικές καταβολές του πλοίου.Τα ιαπωνικά πλοία αυτού του μεγέθους ακόμα και τα σύγχρονα έχουν τις καμπίνες σε αυτά τα δύο ντεκ και πλώρα.Ίσως γιατί οι Ιάπωνες θεωρούν πως το σημείο αυτό δεν έχει κραδασμούς για έναν ήσυχο ύπνο,ενώ στο μέσον τους υπάρχει ένα κλιμακοστάσιο μεγάλο(βλ Νήσος Ρόδος) το οποίο έχει επικοινωνία και με τα γκαράζ.Οι καμπίνες που προϋπήρχαν στο σημείο αυτό έμειναν ανέπαφες στη μετασκευή επειδή θα αυξανόταν σημαντικά το κόστος(Αλλαγή σωληνώσεων κτλ),ενώ ουσιαστικά δεν υπήρχε λόγος.Οι καμπίνες ήταν και είναι πολύ μεγάλες και με μεγάλα φιλιστρίνια.Η reception πρέπει και στην Ιαπωνία να ήταν στο ίδιο σημείο αφού εκεί ήταν ο πρώτος χώρος που συναντούσε ο επιβάτης και εν συνεχεία κατευθύνονταν στη καμπίνα του.Τα ελληνικά δεδομένα απαιτούν κλιμακοστάσιο στη πρύμνη και είσοδο των επιβατών από εκεί και για αυτό δεν είναι λειτουργική η συγκεκριμένη διαρρύθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Ενα αλλο που  μου εκανε εντυπωση ηταν οτι δε βγηκε ανακοινωση οτι φτασαμε στο λιμανι του Πειραια κ ξυπνησα κατα λαθος την ωρα που περναγαμε τα φαναρια!αλλα κ αφου ειχε δεσει πολυς κοσμος κοιμοταν στα σαλονια κ στα αεροπορικα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Θάνατος επιβάτιδος στο Ε/Γ-Ο/Γ Blue Galaxy στα Χανιά στις 19/02/22

Quote

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα η Λιμενική Αρχή Χανίων από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΜΠΛΟΥ ΓΚΑΛΑΞΥ'' Ν.Π. 12247, για ασθένεια 63χρονης επιβάτιδος.

Η γυναίκα παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ, και διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων ''ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ'' όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων που διενεργεί προανάκριση, παραγγέλθηκε διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Μπλε Σαρδέλα εε εννοώ Μπλε Γαλαξία δεν έχεις να ζηλέψεις τίποτα από τα μικρά  bluestarακια.

:D

Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή ,η κατάσταση στα σαλόνια του πλοίου είναι τραγική.Ο μίσος κόσμος κάθεται κάτω στο πάτωμα σε σαλόνια και διαδρόμους καμπινών,το αίθριο της ρεσεψιόν θυμίζει το κάμπινγκ της Αιγιάλης,στα εξωτερικά καταστρώματα δεν υπάρχει καρέκλα ούτε για δείγμα . Πραγματικά ένα χάος που αποδεικνύει ότι οι κοινόχρηστη χώροι του βαποριου είναι ανεπαρκείς για καλοκαίρι στη γραμμή των Χανίων. 

Παρόλα αυτά το πλήρωμα κάνει εξαιρετική δουλειά στο δύσκολο έργο που έχει να αντιμετωπίσει . Όλοι οι χώροι αστράφτουν,οι τουαλέτες καθαρίζονται πολύ συχνά,τα σκουπίδια μαζεύονται συνεχώς ,το φαγητό είναι εξαιρετικό ,οι καμπίνες όπως πάντα καθαροτατες και άνετες   καθώς και η επιβίβαση /αποβίβαση γίνεται πολύ γρήγορα. Νομίζω ότι το πλοίο θα έπρεπε από Σεπτέμβριο μέχρι Ιούνιο να βρίσκεται στα Χανιά και το "βαθύ" καλοκαίρι να το περνάει σαν δεύτερο πλοίο στην γραμμή των Δωδεκανήσων (στη θέση του Αριάδνη δηλαδή) έστω και με ελαφρώς τροποποιημένα ωράρια. Παραμένει βαπορας και η εταιρεία του το προσέχει και είναι κρίμα να συμβαίνει αυτό το κομφουζιο που ταλαιπωρεί επιβάτες και πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Ελυρος&Αριάδνη για Χανιά εννοείς? Δυνατό δίδυμο..θα βάλει δυσκολα στον Κύδωνα αν γίνει αυτή η τραμπα. Που και λογική είναι για να λέμε και του στραβού το δίκιο δηλαδή... 

Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη έχει 30 καμπίνες λιγότερες όμως απο τον Γαλαξία. Το καλοκαίρι θα λείψουν απο τα Χανιά.

Το Αριάδνη βέβαια έχει μεγαλύτερο γκαράζ κατά 250 μέτρα. Εξαιρετικά χρήσιμο στη γραμμή. Ίσως μια μετασκευή του όπου κάποιο/α απο τα σαλόνια με τις αεροπορικές γίνονταν καμπίνες.
Τότε θα ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ πλοίο για τη γραμμή αυτή.

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...