Jump to content
Shipfriends

High Speed Jet (IMO 8900000 )


Alcaeos

Recommended Posts

Από www.emprosnet.gr

"...Πολύ σημαντική εξέλιξη κατά τον κ. Παυλίδη είναι ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, προχθές Τετάρτη, ενέκρινε την δρομολόγηση του πλοίου με τη βρετανική σημαία στις γραμμές των Κυκλάδων. Ωστόσο η αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου για την ακτοπλοΐα θα καθυστερήσει λίγο καιρό ακόμη."

Ξέρει κανείς ποιός θα σηκώσει βρετανική σημαία για Κυκλάδες?

____________________________________________________________________________________________

(1990, ex-Hoverspeed Great Britain, Emeraude Great Britain, Speedrunner I, Sea Runner, Cosmos Jet)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κατ' αρχην καλως ηρθες στο καταστημα, Αλκαιε! :)

Οσον αφορα τη βρεταννικη σημαια η δρομολογηση

ειναι δυνατη και νομιμη συμφωνα με το Αρθρο 1

του 2932/01 νομου που ισχυει τωρα στην ακτοπλοια,

αλλο τωρα αν δεν ειχε τολμησει κανεις ως τωρα αυτο

το εγχειρημα.

Κι επειδη για ολα υπαρχει η πρωτη φορα, η προσωπικη

μου γνωμη ειναι οτι προκειται για καποιο ταχυπλοο

της Sea Containers(Sherwood) που συμφωνα με

ξενο Yahoo Group ειναι καθ' οδον προς την Ελλαδα

και σε συνεργασια με Ελληνες επενδυτες σκοπευουν

να το δρομολογησουν στις Δυτικες Κυκλαδες. Το ολο

σεναριο κολλαει αν σκεφτεις οτι η συγκεκριμενη εταιρεια

οχι μονο ειναι πλοιοκτητρια διαφορων κυριως ταχυπλοων,

αλλα εχει και τη διαχειριση της Διωρυγας της Κορινθου

αρα εχει και τις τοπικες διανσυνδεσεις και knowhow.

Παρα πολυ ενδαφερον θα ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαι απο Δ. Κυκλαδες και ξερω 2 πραγματακια παραπανω για την υποθεση το ταχυπλοο ειναι ενα της Sea Containers οπως ειπε και ο Νικος και θα κανει δρομολογια απο Πειραια για Σεριφο Σιφνο Μηλο. Το ονομα του ειναι EMERAUDE GREAT BRITAIN ( http://www.faktaomfartyg.com/hoverspeed_great_britain_1990.htm )

και στην Ελλαδα θα ταξιδευει με το ονομα SPEEDRUNNER 1 πιθανοτατα. Απο πληροφοριες μεσα απο την εταιρια οταν ζητηθηκε η αδεια ο ΥΕΝ τους ειπε οτι εχουν καθε δικαιωμα να δρομολογησουν πλοιο με κοινοτικη σημαια αλλα καλο θα ηταν να το ξανασκεφτουν. Με υπονοουμενο πως ισως τελικα δε δωθει η αδεια. Ετσι κατα πασα πιθανοτητα ερχομενο εδω θα υψωσει τη γαλανολευκη

Να μην ξεχασω οτι η εταιρια που θα εχει τη διαχειρηση ειναι συμφεροντων Λεωνιδα Δημητριαδη-Βερνικου που καταγεται απο τη Σιφνο και εχει χτισει υπερπολυτελες ξενοδοχειο. Αυτη η κινηση γινεται κατα βαση για την εξυπηρετηση των πελατων του ξενοδοχειου οι οποιοι περυσι τραβηξαν το διαολο τους με τα HIGHSPEED και τα συστηματα για να κοβουν εισητηρια

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όσο και τα Highspeed τα μικρά...πάντως θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τη συμπεριφορά του στις δικές μας θάλασσες...γιατι είναι κάτι το διαφορετικό!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Του Βεντούρη είχαν λίγο πιο πίσω τη γέφυρα και ήταν λίγο πιο μεγάλα. Το SR 1 πιστεύω πως θα έχει την ίδια υπηρεσιακή με αυτή των thundercats.

----Το thundercat νομίζω πως είναι δίδυμο με τα γρήγορα της Condor.

Link to comment
Share on other sites

Τα Thundercat τα εζησα απο τις πρωτες ωρες τους στην Ελλαδα. Ηταν τα Incat 33 και 35 ενω το SR 1 ειναι νομιζω το 20 η 25. Εχουν μια διαφορα 6 ετων με οτι αυτο συνεπαγεται για την τεχνολογια των ταχυπλοων η οποια εξελισσεται ταχιστα. Σε σχεση με τα HS τα Thundercats ειχαν μια μικρη διαφορα στο ταξιδεμα (λιγοτεροι διατοιχισμοι στα Thundercats) αλλα απο ταχυτητα επασχαν. Το 1 εκανε φωρτωμενο μεχρι 32 κομβους αλλα το 2 με γεματο γκαραζ ποτε δεν πηγε πανω απο 28-29. Και απο φωτογραφιες το Speedrunner δε φαινεται και κανενα σκαρι κρασης. Δρομολογια ξεκιναει μεγαλη Πεμπτη. Δυσκολα τα πραματα. Το πληρωμα δεν ξερει τα λιμανια... Μακαρι να πετυχει γιατι το χρειαζομαστε. Αλλα απο την αλλη ποιος πληρωνει διπλο εισητηριο να παει με ταχυπλοο σε 3.45 ωρες μεσω Σεριφου (με μεση ταχυτητα 30 κομβους) και δεν παει με ενα συμβατικο που κανει 5.15????

Για να μην πω για το δρομολογιο μεσω Παρου που το συμβατικο θα κανει λιγοτερες ωρες!!!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ όμως παρ'ολα αυτα τα thundercat ήταν επαναστατικά πλοία σε ότι έχει σχέση με την ταχύτητά τους στην Αδριατική. Καλή η προσπάθεια του Βεντούρη αλλά απέτειχε. Ν δουμε τι θα κάνει και το άλλο γατάκι...

---Δούλευες σε κάποια από τα δύο Dino;

Link to comment
Share on other sites

Δε δουλευα σε κανενα. Αλλωστε ειναι γνωστο οτι δεν ταξιδευω με θαλασσα πανω απο 6 μποφορ χωρις χαπια γιατι αν και Shipfriend ζαλιζομαι σαν κοτοπουλο. Οποτε δε μπορω να δουλεψω σε καραβι. Ενας συγγενης μου δουλευει στην εταιρια και μαθαινα απο κει. Η αποτυχια τους ωφειλεται στα δρομολογια τους τα οποια ειχαν μεσα και Παξους. Να κανεις ενα ταξιδι με τετοιο πλοιο σ αυτο το δρομολογιο μ αυτα τα εξοδα για 5-10 ατομα παραπανω δεν αξιζε. Οποτε στο τελος ηταν ισα βαρκα ισα νερα οποτε δε συνεφερε η εκμεταλλευση τους και τα αφησαν στη Μαλτα. Μακαρι παντως να πιασει το Speedrunner. Εκεινο που με ανησυχει και μακαρι να βγω ψευτης ειναι η απειρια των διαχειριστων στην ακτοπλοια. Δυστυχως ακτοπλοια σημαινει 90% πειρα και 10% σχεδιασμος. Ενω ο Ευγενιδης και τα ατομα που εχει στο γραφειο του ειναι 90% σχεδιασμος και πειρα 0....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αυτη την ωρα το πλοιο ταξιδευει απο Μηλο προς Σιφνο για αναγνωριστικη προσεγγιση. Σε λιγο θα δεσει και θα μπει κοσμος μεσα για μια πρωτη ιδεα. Αναμενω απο τον ανταποκριτη μου νεα. Πιθανοτατα μεχρι το βραδυ να ειναι στον Πειραια

Link to comment
Share on other sites

19 ΜΑΙΟΥ εχει το πρωτο δρομολογιο. Επισης λεγεται οτι οι τιμες του θα ειναι ενδιαμεσες ενος συμβατικου και ενος HS.

Χαρακτηριστικα για Σιφνο με ενα ΕΞΠΡΕΣ #$!@$ το απλο εχει 16,70 και με ενα HS εχει περιπου 31 ευρω

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έμαθα μόλις πριν λίγο!!! Το πλήρωμα του για να μπαίνει στο λιμάνι άρα και στο πλοίο, πρέπει να πάρει κάρτες από το λιμεναρχείο άδειας εισόδου στο λιμάνι, επειδή το πλοίο έχει ξένη σημαία!!

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικα ναι, χρειαζονται αδειες εξοδου θεωρημενες απο τη Λιμενικη Αστυνομια της Παγοδας και αφου ελεγχθουν διαβατηρια/φυλλαδια. Αλλα επειδη δεν υπαρχει τελωνειακος ελεγχος στα σημεια που θα δενει το πλοιο, πιστευω οτι αυτο θα μεινει σε θεωρητικο επιπεδο. Εδω δεν εφαρμοζεται αυτο σε αλλα σημεια, θα εφαρμοστει στο κεντρικο λιμανι? Ασε που τελικα δε νομιζω να μεινει με ξενη σημαια το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...