Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

Ετσι για την ιστορια τα βαπορια οταν περνουν πετρελαία παντα δουλεύει γεννήτρια/ες.. Δηλαδη καποια μηχανη παντα ειναι αναμμένη.. Πραγμα που δεν επηρεάζει, οποτε λιγο αστοχο το παράδειγμα με το αυτοκίνητο.. Το μονο που θα μπορούσε να πει καποιος ειναι μη σπασει κανένας καβος και ξανοιξει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλύτερα να αρχίσουμε να συνηθίζουμε την εικόνα των 2 πλοίων της Blue Star στις θέσεις της ΑΝΕΚ. Λίγο νωρίτερα το ίδιο πρωί, προσέξτε πόσο κοντά στο ντόκο γυρνά το Κύδων Παλάς για τη θέση του στου Βασιλειάδη. Το πρωινό photo roundup της περασμένης Πέμπτης, θα ήταν ελλιπές χωρίς την τελευταία έκδοση του Κνωσός Παλάς. Ποτέ δεν ήμουν fan των παλατιώνε, αλλά για κάποιον λόγο αυτά με τα ανοίγματα στο πλάι και με το scrubberοφόρο φουγάρο, δε με χαλάνε εξωτερικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αρκετη κινηση αποψε για τα λιμανια της Κρητης με τα φορτηγα να εχουν στησει ουρες διπλα απο τα πλοια κ να θυμιζει εποχες προ Covid κ της πληροτητες στα γκαραζ 100%!

Μετα την αναχωρηση του Νησος Σαμος Ο Διαγορας ξεκινησε απο το dock3 να παρει θεση στην Ηετιωνα για να ξεκινησει δρομολογια τη Κυριακη.

Εκει λοιπον εξεπλαγειν γιατι ειδα μια δεξια μανουβρα πολυ γρηγορη κ ωραια με το βαπορι να περναει στο 1μετρο με τη γωνια της Ηετιωνας κ χωρις να σταμητησει με προσαναποδα για να γυρισει αλλα με συνεχωμενες κινησεις που στα 20 χρονια της πορειας του στην Ελλαδα πρωτη φορα ειδα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nαι είναι στα πλαίσια των προσωρινών επισκευαστικών θέσεων που διατίθενται κάθε χρόνο από τον ΟΛΠ στον Κεντρικό Λιμένα από τις 1/10 έως τις 31/3.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από τις σπάνιες περιπτώσεις που τα δυο πλοία (Blue Galaxy-Ελυρος) της κοινοπραξίας στη γραμμή των Χανίων να είναι δεμένα δίπλα δίπλα στο λιμάνι του Πειραιά και να κάνουν παρέα με το Superferry II, όταν το τελευταίο πέρυσι είχε αντικαταστήσει το Πρέβελης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 hour ago, Nick the Greek said:

Αυτήν τη στιγμή στο ύψος της Βουλιαγμένης δίνει ένταση ανέμου 9 με 3 μέτρα κύμα.

Μεσα στο λιμανι του πειραια εχει αρκετο κυματισμο κ ειδικα στη προβλητα του Αγ Διονυσιου καβαλαει κ βγαινει εξω!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αρκετές φορές τις τελευταίες εβδομάδες ήρθε στο λιμάνι του Πειραιά το Havila Phoenix που συμμετέχει στην πόντιση του καλωδίου Αττικής-Κρήτης.

Ας το δούμε σε μια απο τις πολλές αφίξεις του.

 

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτη επίσκεψη στο λιμάνι του Πειραιά νωρίτερα απόψε, ξεκίνημα από το πρώην Νήσος Μύκονος κατά τις 1550. Πολλή κίνηση και από ΙΧ και από φορτηγά. Γέμισε το κατάμπαρο με ΙΧ για τη Σάμο αλλά δεν κατέβηκαν πατάρια με τα ΙΧ της Σύρου να ντανιάζονται στις γραμμές φόρτωσης 5 και 6. Στην 1 το πλοίο φόρτωσε φορτηγά της Σύρου, στην 2 της Ικαρίας ενώ στο τέλος μπήκε και μια νταλίκα για τη Μύκονο. Η πλάκα είναι πως είχαν ξεμείνει από καρτελάκια για τα ΙΧ της Σύρου και αντί για καρτελάκια έβαζαν αυτοσχέδια χαρτόνια γραμμένα με στυλό.. Τελικά το πλοίο ανεχώρησε με ολιγόλεπτη καθυστέρηση για Σύρο - Μύκονο - Εύδηλο - Φούρνοι - Καρλόβασι - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Λήμνο - Θεσσαλονίκη.

 

Συνέχεια με Μπλού Σταρ και το Blue Star 2 που ανεχώρησε με τη συνήθη καθυστέρηση 40 λεπτών(1840) για τα Δωδεκάνησα. Παρα πολλά ΙΧ είχε το πλοίο, κάμποσα από αυτά για τη Σύρο και καθυστέρηση στη φόρτωση ενώ ήταν όλα εκεί ήδη από τις 1700 που φτάσαμε στο σημείο. Στο τέλος και με την καθυστέρηση να έχει χτυπήσει κόκκινο, αντί τα τελευταία ΙΧ της Σύρου να μπούν σε δύο σειρές, μπήκαν σε μια στήλη με συνέπεια να μην καταστεί δυνατόν το πλοίο να βάλει την τελευταία νταλίκα.

 

Νήσος Σάμος στις 2000 για Ψαρά - Χίο - Μυτιλήνη με αρκετή κίνηση και συνολικά καμιά 100άρα φορτηγά όπως επίσης και πολλά ΙΧ. Ολιγόλεπτη καθυστέρηση και εδώ, ως συνήθως λόγω Λιουδάκη ο οποίος καθυστέρησε να φέρει 4-5 νταλίκες τις οποίες και το πλοίο αναγκάστηκε να περιμένει.

 

Τέλος επίσκεψη στη Δραπετσώνα με ταυτόχρονη φόρτωση του Ιωσήφ Κ και του Μπλέ Κουβαλητή 1. Ο πρώτος έχει αναχώρηση μεσάνυχτα για Σαντορίνη - Χανιά και μάλλον θα γεμίσει, με την μεγάλη πλειοψηφία της κίνησής του να αποτελείται από βυτία και χορταράδικα. Επίσης είχαμε νταλίκες με ζώα, λυόμενα σπίτια, σιλοφόρα και πολλά άλλα.

 

Ο Μπλέ Κουβαλητής έχει δρομολόγιο για Σάμο - Κώ - Ρόδο και ήταν τίγκα. Όλο το κυρίως γκαράζ και το κατάμπαρο έχω την αίσθηση πως είναι για τη Ρόδο ενώ στο επάνω μπήκαν η Σάμος και η Κώς. Έμειναν και φορτηγά έξω, χαρακτηριστικό είναι πως σε συζητήσεις οδηγών φορτηγών που άκουσα υπήρχαν οδηγοί που ήταν από τις 1700 στο λιμάνι στη λίστα αναμονής μήπως τυχόν κι ακυρώσει καμιά καρότσα ο Λιουδάκης. Και λέω ο Λιουδάκης γιατί απόψε πρέπει να είχε καμιά 40αριά νταλίκες φόρτωση από μόνος του. Το πλοίο έφυγε λίγο μετά τις 2200.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...