Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

Βραδυνή βόλτα στο λιμάνι σήμερα με μια ατμόσφαιρα προβλεπέ. Κι όταν λέω προβλεπέ, απ' όποιο πλοίο κι αν πέρασα ήταν όλοι χάαααρακες(που λέει κι ο Μίμης Φωτόπουλος:D) όσον αφορά τα μέτρα για τον ιό, με συζητήσεις περί επικείμενου ελέγχου. Και όντως στο Κρήτη ΙΙ έφτασε κατά τις 2015 βαθμοφόρος λιμενικός που επιβιβάστηκε, φαντάζομαι για να πάει ταξίδι και να ελέγξει την εφαρμογή. Όταν βλέπεις ακόμη και ναυτικούς που όλο το καλοκαίρι τους παρατηρείς χωρίς μάσκα ξαφνικά να φοράνε, καταλαβαίνει κανείς πως έχει πέσει σοβαρό σύρμα πως θα γινόταν απόψε "αιφνιδιαστικός έλεγχος". Πως όμως έπεσε το σύρμα? Μην διέρρευσε ο "αιφνιδιαστικός έλεγχος" στο καφενείο του χωριού όταν έπαιζε πρέφα ο Λιμενάρχης με το Σακέλλη:D? Μην το είπε η κυρά Καλλιόπη στην κυρία Πανωραία όταν ανταμώσανε στη λαική μπροστά από τον πάγκο με τα βερίκοκα Μπεμπέκου:D? Όχι φυσικά. Αυτά διαρρέουν κατ' ευθείαν από την πηγή, από αυτούς που υποτίθεται πως πρέπει να κάνουν τον έλεγχο. Είναι αυτό που είπα και αλλού, δουλευόμαστε μεταξύ μας, η χαρτούρα να συμπληρώνεται και τα προβλεπόμενα, και τα υπόλοιπα τσιμέντο να γίνουνε. Σουρεάλ σκηνή για ταινία των Αδελφών Ταβιάνι, ο βαθμοφόρος που πήγε να ελέγξει το Κρήτη ΙΙ ο οποίος στον καταπέλτη συνειδητοποίησε πως δε φόραγε μάσκα ο ίδιος:D, έχοντας μόλις περάσει δίπλα από το συνάδελφό του λιμενικό υπηρεσίας, που όπως και όλοι οι υπόλοιποι άνδρες του ΛΣ που είδα απόψε, δεν φόραγε μάσκα.

 

Στα της αποψινής κινήσεως, από δω και πέρα θα φορεθεί πολύ το μαύρο στα γραφεία των εταιρειών ασορτί με καβουράκι με χλίψη:rolleyes:. Είμαστε μόλις λίγες ημέρες μετά το δεκαπενταύγουστο και η κίνηση φαίνεται να έχει φάει ήδη μεγάλο στραπάτσο μετά και τα τελευταία μέτρα. Έφτασα κατά τις 1915 μπροστά στο Νήσος Ρόδος που έφυγε στις 2000 για Χίο και Μυτιλήνη. Στα 45 λεπτά που πέρασα εμπρός στον καταπέλτη, επιβιβάστηκαν καμιά 30αριά επιβάτες, 2 ΙΧ και 2 μονά φορτηγά. Το πλοίο ήταν προφανώς πολύ μακριά από το να χαρακτηριστεί γεμάτο, είτε σε επιβάτες αλλά και σε γκαράζ. Συνέχεια με το Κρήτη ΙΙ που η κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ ήταν εξαιρετικά χλιαρή ενώ και από φορτηγά δεν γέμισε το γκαράζ, στο τέλος χώραγε τουλάχιστον 10 ακόμη νταλίκες στο κάτω γκαράζ ενώ ούτε και το πάνω ήταν γεμάτο. Παρόμοια εικόνα στο Φαιστός Παλάς, φανερά όχι γεμάτο το πάνω γκαράζ, πολύς χώρος και στο κάτω με τη φόρτωση να έχει κατ' ουσίαν τελειώσει από τις 2130. Έλυρος κατά τις 2100 που πέρασα ούτε καν μισογεμάτος στο κάτω γκαράζ ενώ γύρω στις 2130 που ήρθε ο Όλυμπος ήταν ξεκάθαρο πως το πλοίο ήταν σχεδόν άδειο ενώ και ελάχιστη κίνηση το περίμενε εκείνη την ώρα στο ντόκο.

 

Τέλος, αξίζει να αναφέρει κανείς την παρουσία ενός καινούριου παλαβού στο λιμάνι, ομολογώ δε τον έχω ξαναπετύχει. Να μη τα πολυλογώ κατά τις 2050 σκάει έξω από το Κρήτη ΙΙ ένας 65άρης ξερακιανός επάνω σε θορυβώδες παπάκι. Με το ένα χέρι οδηγούσε το παπάκι και με το άλλο κρατούσε υψωμένο ένα μεγάλο σταυρό που μου φάνηκε από αυτούς τους μεταλλικούς που βάζουν στα μνήματα. Σταμάτησε πρός στιγμήν έξω από τους καταπέλτες και νόμισα πως θα έβγαζε λόγο αλλά αυτός σιωπηλός και τσιτωμένος, τράβηξε μια γκαζιά και συνέχισε την περιοδεία του στο λιμάνι με το σταυρό υπερυψωμένο, πρός το Φαιστός Παλάς. Βλέμμα έντονο και θυμωμένο, νόμιζες πως θα σε κατακεραυνώσει με το βλέμμα του. Ανάβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.  

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύντομη βραδυνή βόλτα στο λιμάνι με εικόνα αποκαρδιωτική.

 

Πρεβελάρα αναχώρηση στις 2000 για το γνωστό της δρομολόγιο της Παρασκευής, πέραν από μια νταλίκα για τη Μήλο που είχαν βάλει έξω-έξω, στις κεντρικές γραμμές φόρτωσης έβλεπες τα πρώτα φορτηγά που είχαν μπεί κατάπλωρα. Αναιμική η κίνηση των επιβατών, ελάχιστα ΙΧ είδα εκτός από τις 2 ακριανές γραμμές φόρτωσης που πρέπει να είχε για τη Μήλο. Νομίζω πως ο Όλυμπος του έχει πάρει κίνηση αλλά και το γεγονός ότι ειδικά σήμερα έφευγαν ίδια ώρα με τον Όλυμπο, πιθανώς να ώθησε τις μεταφορικές να προτιμήσουν τον ανταγωνισμό που ξέρουν πως θα φτάσει νωρίτερα. Αξιοσημείωτο πως το πλοίο έλυσε βάζοντας κάβο πρύμα αριστερά στην μπίντα εμπρός από το πλωτό του ΛΣ για να ανοίξει η πρύμη και του πήρε 15 λεπτά με προσανάποδα για να πάρει άγκυρες. Την ίδια στιγμή που το βαπόρι έκανε κινήσεις, το Τράφικ έδωσε άδεια σε δελφίνι να περάσει από την πλώρη του ενώ το εφοδιαστικό Άρχων Μιχαήλ ήταν μια βαποριά πίσω του. Με ξεπερνά το γιατί και τα δύο αυτά πλοία δεν μπορούσαν να περιμένουν σε ασφαλή απόσταση.

 

Από κει και πέρα χάζι στον Μπλέ Ορίζοντα ο οποίος είχε αποκαρδιωτική εικόνα. Χωρίς πρωινό δρομολόγιο σήμερα, και το πλοίο είχε κυρίως γκαράζ μισογεμάτο στην καλύτερη. Σήμερα είχαμε 21 Αυγούστου, να πέσουν τα στοιχήματα πότε θ' αρχίσουν τα συνδυαστικά δρομολόγια. Το πλοίο έφυγε στην ώρα του ακολουθώντας το Παλάτι και το Μύκονος, το τελευταίο εκ του μακρώθεν φαινόταν άδειο στα καταστρώματα. Παρεμπιπτόντως, υπήρξαν 2 περιστατικά στο ντόκ 3 από επιβάτες που ήρθαν εκεί νομίζοντας πως το πλοίο για την Πάτμο έφυγε νωρίτερα, εντύπωση που ενισχύθηκε από το ότι τα εκδοτήρια της Μπλού Σταρ ήταν κλειστά μετά την αναχώρηση του Μπλού Σταρ 1. Καταλαβαίνω πως οι συγκεκριμένοι επιβάτες είναι συνηθισμένοι στο να φεύγουν από εκεί για τον συγκεκριμένο προορισμό αλλά δε βλάπτει μια -αυτονόητη- ματιά στο εισιτήριο ώστε να ξέρει κανείς έστω το όνομα του πλοίου με το οποίο πρόκειται να ταξιδέψουν.

 

 

Link to comment
Share on other sites

I m back baby που λενε κ στο χωριο μου😂 κ πρωινη βολτα για να  δουμε εαν κουνιουνται οι βαρκες!αφιξη blue star 1 απο βαθυ κω ροδο γεματο  ι.χ. μεχρι εξω κ τα προπελακια του να δουλευουν κανονικα!επομενος σταθμος η αναχωρηση του Κρητη ii για ηρακλειο,με το πληρωμα να ειναι πιο πολυ απο τους επιβατες,10 μετρησα στα εξωτερικα deck!κ τωρα η ωρα που ζουμε εμεις οι αρρωστοι,αφιξης του Chios περναει μεσα ερχεται για τη θεση κ ταυτοχρονα λυνει κ το festos κ λες ενταξει ετοιμαζεται αλλα την ωρα που εφτανε το Chios στη πλωρη του ανοιξε το  festos  τη πλωρη με τα προπελακια να φυγει..εν κινησει κ τα 2 πλοια στο προσω ακομα παραλλαξαν πλωρες κ μεχρι να κανει αναποδα  το Chios το festos  ερχεται παραλληλα προς την λεκανη!σε μια θεση που δεμενα πλωρη με πλωρη ειναι 40 μετρα αποσταση..κ ολα αυτα ωρα 10.04 με ωρα αναχωρησεις του 10.00 λες κ θα χασει τα αυγα κ τα καλαθια αμα εδενε το  Chios κ εφευγε μετα απο 2 λεπτα!

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Δεν είσαι πολύ μακριά αλλά ας ξεκινήσουμε από λίγο νωρίτερα.

 

Είς λιμένα κάθοδος και σήμερα το απόγευμα ξεκινώντας από τον Μπλέ Ορίζοντα που είχε έρθει από ημερήσιο και είχε αναχώρηση 2100 για Ηράκλειο Υποτονική ατμόσφαιρα στη φόρτωση, χοντρικά καμιά 50αριά ΙΧ και περίπου 20 νταλίκες με ένα συρόμενο χορταράδικο στο τέλος. Παρόμοια εικόνα και στο Κνωσσός Παλάς, επίσης από ημερήσιο και με αναχώρηση για 2100 για Ηράκλειο, η φόρτωση είχε τελειώσει κανένα μισάωρο πρίν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και τα πλοία απέπλευσαν στην ώρα τους.

 

Ο μεγάλος χαμός από κίνηση αφίξεων έγινε βέβαια στο ντόκ 3 όπου με άδειο το υπόλοιπο λιμάνι έπεσαν τα δύο μεγάλα Μπλού Στάρ το ένα δίπλα στο άλλο με διαφορά 25 λεπτών. Πρώτο αφίχθη καθυστερημένο το Μπλού Στάρ 2 από Ρόδο - Κώ - Κατάπολα με περίπου 390 ΙΧ, 50 δίκυκλα και περί τις 20 νταλίκες, όπως καταλαβαίνετε έγινε προσκύνημα στην άφιξη με πολλούς τράκτορες αλλά και τη φόρτωσή του να το περιμένουν. Τελικά το πλοίο έφυγε στην ώρα του(2355) για Κατάπολα - Πάτμο - Λέρο - Κώ - Ρόδο με χοντρικά 120 ΙΧ και νταλίκες. Φόρτωση απλή σχετικά, τα ΙΧ της Ρόδου στο κατάμπαρο, όλα τα άλλα στο επάνω γκαράζ. Οι νταλίκες για Κώ και Ρόδο(κυρίως Κασσουδάκης και Λιουδάκης) στο κάτω γκαράζ ενώ στο πάνω γκαράζ ήταν οι νταλίκες για Πάτμο και Λέρο, κυρίως Σιριδάκης και Διομήδης Κουμπάρος.

 

Ακριβώς δίπλα το Μπλού Σταρ 1 που έριξε καταπέλτη στις 2230 προερχόμενο από Νάξο - Πάρο και κυριολεκτικά ξέβρασε περί των 450 ΙΧ, 100 δίκυκλα και κάτι σε 12 νταλίκες. Σε κάποια φάση η εκφόρτωση γινόταν ταυτόχρονα οπότε έχω μια μικρή επιφύλαξη για τον τελικό αριθμό των ΙΧ αλλά τέλος πάντων είναι σίγουρα πάνω από 420 πιστεύω. Το πλοίο είχε πιο εύκολο έργο στη φόρτωσή του μια και αναχωρούσε μόνο για Κάλυμνο, φορτώνοντας 4 νταλίκες και 6-7 ΙΧ με ελάχιστους επιβάτες.

 

Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πέφτουν αυτά τα 2 πλοία δίπλα-δίπλα και μάλιστα ταυτόχρονα, ειδικά από τη στιγμή που το λιμάνι είναι εντελώς άδειο τέτοια ώρα.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Nick the Greek said:

Φόρτωση απλή σχετικά, τα ΙΧ της Ρόδου στο κατάμπαρο, όλα τα άλλα στο επάνω γκαράζ. Οι νταλίκες για Κώ και Ρόδο(κυρίως Κασσουδάκης και Λιουδάκης) στο κάτω γκαράζ ενώ στο πάνω γκαράζ ήταν οι νταλίκες για Πάτμο και Λέρο, κυρίως Σιριδάκης και Διομήδης Κουμπάρος

Αλήθεια, μία απορία που είχα πάντα...

Τα φορτηγά Πάτμου, Λέρου και Καλύμνου κατά πόσα λιγότερα είναι συνήθως από αυτά των Κω και Ρόδου;

Όχι απαραίτητα σε δρομολόγιο που περιλαμβάνει όλα τα νησιά, αλλά γενικότερα, σε απόλυτα νούμερα.

Link to comment
Share on other sites

40 η κως 60 η ροδος κ 20 η λερο κ 10 η πατμο αυτα σε μια καλη μερα για τα πατμο λερο!η καλυμνο βαζει καμια 20 κομματια μεσα αλλα εχει μερα παρα μερα πλοιο!

Δε μπορω να καταλαβω το Αικατερινη Π τη κανει σς κοινη τη θεση;αφου ειναινστις αγκυρες βαλτο διπλα στα σκαφη του λιμενικου απο την αλλη μερια κ δωσε χωρο απο κει  στη γωνια να δενουν πιο ευκολα κ οχι το ενα  διπλα στο αλλο

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Είναι δύναμη λοιπόν τα μεγάλα, σε έκταση, νησιά.

Φαντάζομαι το συνολικό 130 κομμάτια, αθροιστικά, πάει στο δρομολόγιο του Μπλου 2, τα προηγούμενα καλοκαίρια θα ήταν παραπάνω;

Σε συνδυασμό με τη σχεδόν οκτάμηνη δρομολόγηση και δεύτερου μεγάλου Μπλου, πλην του κλασικού και της άγονης.

Link to comment
Share on other sites

On 8/23/2020 at 12:51 AM, Nick the Greek said:

Δεν είσαι πολύ μακριά αλλά ας ξεκινήσουμε από λίγο νωρίτερα.

Εκεινη την ωρα ερχοταν και ο ολυμπος. Μηπως εχεις  εικονα σχετικά με τ γκαραζ του;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, basilis89 said:

Εκεινη την ωρα ερχοταν και ο ολυμπος. Μηπως εχεις  εικονα σχετικά με τ γκαραζ του;

 

Αμα μπορούσα κι αυτό φίλε Βασίλη, να είμαι σε τρία βαπόρια ταυτόχρονα δηλαδή, δε θα έγραφα εδώ :D

 

Στα της σήμερον, η αναχώρηση του Χίος έγινε χωρίς καθυστέρηση και με όλα τα πατάρια να έχουν πάει στη θέση τους. Μερικές δεκάδες ΙΧ πρέπει να τα είχε αλλά γενικά σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς. 

 

Στις 1330 έριξε καταπέλτη στη Γ1 και ο Πελαγίτης μεταφέροντας τουλάχιστον 21 νταλίκες που είδα εγώ, δεν πρέπει να είχε πολλές παραπάνω από αυτό. Η προσέγγιση όπως πάντα επιτάφιος λόγω σεβασμού πρός τις εύθραυστες μηχανές του πλοίου. Και ένα όμορφο στιγμιότυπο την ώρα που το πλοίο έκανε ανάποδα

Link to comment
Share on other sites

On 8/20/2020 at 10:52 PM, Nick the Greek said:

ενώ γύρω στις 2130 που ήρθε ο Όλυμπος ήταν ξεκάθαρο πως το πλοίο ήταν σχεδόν άδειο ενώ και ελάχιστη κίνηση το περίμενε εκείνη την ώρα στο ντόκο.

Το Olympus δεν είχε αναχώρηση τη Πέμπτη το βράδυ, οπότε λογικό να μην είχε κίνηση να το περιμένει!! Ενώ το πλοίο ήταν σχεδόν έξω από τα φανάρια, 1-2 λεπτά πριν τις 21:00, το traffic δεν το άφησε να μπει πάρα τις απέλπιδες προσπάθειες του Olympus (με κάλπικα 5 λεπτά), μιας και το Κρήτη ΙΙ έφυγε στην ώρα του.

Link to comment
Share on other sites

Κλάψε με μάνα κλάψε με απόψε στο λιμάνι. Κρήτη ΙΙ στις 2045 ήταν ούτε καν μισογεμάτο και ολοκλήρωσε τη φόρτωσή του με 2 συρόμενα με χόρτα, του Μπερβανάκη και του Τερζάκη. Τα ίδια και στο Φαιστός Παλάς το οποίο όταν έφτασα στην πρύμη του είχε μεν μια γραμμή φόρτωσης μέχρι την άκρη αλλά δε νομίζω πως είχε πολλά πράγματα ακόμη. Και εδώ χώρος για 2 χορταράδικα μέσα στον Αύγουστο, σημάδι πως έχει πολύ χώρο το πλοίο, εντύπωση που επιβεβαιώθηκε από τη ματιά στο πάνω γκαράζ που πέραν λίγων φορτηγών πρύμα και κάποιων ΙΧ στα πλάγια, ήταν νεκρά φύση. Πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει το ανέκδοτο με τα πολύ εύφλεκτα χορταράδικα να στοιβάζονται δίπλα σε ψυγεία που παίρνουν ρεύμα.

 

Πρέβελης στις 2100 με γεμάτες τις πλάγιες γραμμές φόρτωσης αλλά τις 2 μεσαίες ούτε στη μέση. Γενικά υποτονική κίνηση και αναχώρηση στις 2100 αντί για 1800 ώστε να γίνουν οι επισκευές και χωρίς να πιάσει Μήλο απόψε. Έπρεπε να του είχαν βάλει αναχώρηση 2045 γιατί περίμενε το Speedrunner III να μπεί, άφησε το τράφικ πρώτα το Φαιστός Παλάς και το Κρήτη ΙΙ να φύγουν, είχε και 10 λεπτά άγκυρα, με αποτέλεσμα να περάσει τα φανάρια στις 2130, ήδη έχοντας μαζέψει 30 λεπτά καθυστέρηση πρίν φύγει από το λιμάνι. Μπλέ Γαλαξίας στις 2110 που πέρασα απέξω, κλάφτα Χαράλαμπε, ελάχιστη κίνηση.

 

Ο χειμώνας γαρ, εγγύς. Τι έχουμε να δούμε στην ακτοπλοία είναι απορίας άξιον.

Link to comment
Share on other sites

Όσοι μερακλήδες αύριο βρεθείτε στα Χανιά για την εκφόρτωση του Τάλως, θα δείτε πραγματικά ένα αμάλγαμα από φορτηγά και φορτία που κατάπιε σήμερα το απόγευμα στη Δραπετσώνα. Ζωοτροφές, βουτάνιο, διάφορα καύσιμα, μια νταλίκα με γουρουνάκια, ένα ψυγείο του ΕΣ, μια χαμηλή νταλίκα φορτωμένη με 2 τεράστια Yoko fenders, 7 λυόμενα σπίτια τεμαχισμένα στα δύο και φορτωμένα το καθένα σε μια νταλίκα, πραγματικά τα πάντα-όλα. Το πλοίο έφυγε φορτωμένο ως εκεί που δεν πήγαινε άλλο και άφησε και έξω. Αναχώρηση κατά τις 2050, βάζοντας και το χρόνο που παίρνει για τις άγκυρες.

 

Παραδίπλα το Ποσειδών Ελλάς ήρθε από την Αίγινα με καύσιμα κατά τις 2030 και ξεφόρτωσε 9 βυτία, ένα συρόμενο και τα υπόλοιπα μονά. Στις 1800 αναχώρησε και ο Πελαγίτης για Χίο και Μυτιλήνη, είδα μια σειρά φορτηγά κατάπλωρα στο επάνω γκαράζ, το ίδιο και πρύμα στο επάνω. Τι είχε μέσα στο κυρίως δεν πρόλαβα να δώ. Πρόλαβα όμως και ένα πολύ σύντομο πέρασμα από το κεντρικό λιμάνι πρό των αναχωρήσεων των 2100. Το δεινοσαυράκι της ΑΝΕΚ είχε περίπου 80% γεμάτο γκαράζ όσο μπόρεσα να δω με το μάτι, χώρεσε εύκολα τα 2 τελευταία χορταράδικα που μπήκαν πρό της αναχώρησης χωρίς καν να πάρει επάνω τη ράμπα του επάνω γκαράζ. Ανάλογη εικόνα και στο Φαιστός Παλάς με παρόμοιο ποσοστό πληρότητας στο γκαράζ, όσο μπόρεσα να δώ. Και αυτό πήρε χορταράδικα στο τέλος, σημάδι πως υπήρχε πολύς χώρος διαθέσιμος. Χαρακτηριστικό είναι πως εδώ και μέρες φεύγουν και τα δύο στην ώρα τους, δεν υφίσταται καθυστέρηση λόγω φόρτωσης γιατί πολύ απλά η φόρτωση έχει μειωθεί καταφανέστατα. Όσο για τον Έλυρο στις 2100 που πέρασα απέξω, είχε γεμάτες τις πλαινές γραμμές φόρτωσης αλλά όχι τις κεντρικές ενώ και το πάνω γκαράζ δε φαινόταν να έχει πολλά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Καθυστερημένο το χτεσινοδραβυνό δελτίο, αλλά τέλος πάντων να το δούμε.

 

Στα Κρητικά πλοία το σκηνικό ήταν σαν την έρημο της Σαουδικής Αραβίας. Κατά τις 2045 ο Μπλέ Γαλαξίας είχε μέσα και 5 νταλίκες με ελάχιστα φαινομενικά ΙΧ στο επάνω γκαράζ. Ίδια εικόνα και στο Κρήτη ΙΙ που αναχώρησε στην ώρα του με συνολικά 8-9 νταλίκες όσο μπόρεσα να δώ. Το Κνωσσός Παλάς είχε την καλύτερη κίνηση της ημέρας με καμιά 100αριά ΙΧ και 5  φορτηγά. Εδώ μου έκανε εντύπωση το ότι αυτά τα 100 ΙΧ αντί να τα βάλουν στο κυρίως γκαράζ από τον ένα καταπέλτη και να τα ντανιάσουν με τη μούρη στον άλλον, μπήκαν στην διαδικασία του να τα στοιβάξουν στο κατάμπαρο λες και θα γέμιζε το βαπόρι νταλίκες. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιός ο λόγος να ταλαιπωρούν τους οδηγοί αλλά και τους εαυτούς τους για κάτι τέτοιο.

 

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι τη βραδιάς παίχτηκε στο ντόκ 3 με το Μπλού Στάρ 2 να αφίκνυται στις 2215 από Ρόδο - Κώ - Κατάπολα με περίπου 380 ΙΧ και 25 νταλίκες εώς το σημείο που παρακολούθησα. Καθυστέρησε αρκετά η διαδικασία γιατί ο οδηγός ενός ΙΧ που βρισκόταν ακριβώς επάνω στη ράμπα για τα κατάμπαρα, άργησε τουλάχιστον 20 λεπτά να κατέβει στο γκαράζ. Θα έλεγε κανείς σε άλλες συνθήκες πως είναι αναίσθητος αλλά εγώ υποψιάζομαι πως ο λόγος που πιθανόν να καθυστέρησε, ήταν γιατί δεν ήταν διατεθειμένος να στριμωχτεί στις σκάλες καθόδου και στα σαλόνια κατά τη διαδικασία της αποβίβασης. Και είναι δύσκολο να τον ψέξει κανείς, αν είναι έτσι. Η αναχώρηση για Κατάπολα - Πάτμο - Λέρο - Κώ - Ρόδο έγινε στην ώρα της στις 2355 με το πλοίο να βάζει περί των 100 ΙΧ και καμιά 30αριά νταλίκες. Αστέρι της ημέρας το Μπλού Στάρ 1 που όπως είδαμε και αλλού, έφτασε στον Πειραιά με κάπου 500 ΙΧ. Εντυπωσιακή η εκφόρτωση σε ταχύτητα παρά το γεγονός ότι στον δεξί καταπέλτη πολλά ΙΧ είχαν μπεί με τη μούρη και αναχώρηση στην ώρα του για Κάλυμνο - Λέρο - Πάτμο - Σύρο - Πειραιά, όπου και έφτασε γύρω στις 1930 νωρίτερα απόψε.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Nick the Greek said:

μπήκαν στην διαδικασία του να τα στοιβάξουν στο κατάμπαρο

Μήπως για λόγους ευστάθειας και καλύτερης πλευσης ?Γιατί συνήθως τα φερρυ όταν είναι άδεια είναι top heavy

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω εαν ειναι πολιτικη των μινωικων αλλα στα πλοια του ηρακλειου που παρακολουθω 20 χρονια τωρα τα ι.χ. πανε στα καταμπαρα κ στο πανω γκαραζ κ ας ειναι κ αδεια!ετσι λειτουργουν..

Link to comment
Share on other sites

Ετσι λειτουργούν όντως .  Χθες λοιπόν Το Κνωσός Παλάς έφυγε με 130 ιχ και 18 Φ/Γ . Σήμερα από το ημερήσιο ήρθε με 1978 επιβάτες 312 ιχ από Ηράκλειο και 228 ιχ από Μήλο. Σήμερα από Πειραιά έφυγε με 140 ιχ και 720 επιβάτες 

Link to comment
Share on other sites

Από Μήλο πήρε και τους περισσότερους επιβάτες περίπου 1400. Καθυστερημένα να πούμε ότι στο ημερήσιο του Σαββάτου έφερε στον Πειραιά 1.095 επιβάτες εκ των οποίων οι 110 Α θέσης, 344 Ι.Χ., 8 φορτηγά και 27 μηχανάκια.

Το Σάββατο το πρωί κατέβασε στο Ηράκλειο 570 επιβάτες εκ των οποίων οι 74 Α θέσης, 134 Ι.Χ., 86 φορτηγά (2 λεωφορεία), 10 μηχανάκια.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχουμε πεί και αλλού, απορίας άξιον γιατί το Κατερνιώ δεν είναι δεμένο στη γωνία του ντόκ 3 και είναι μες στη μέση. Τουλάχιστον όμως, κάνει ωραίο συνδυασμό με το μεγάλο Blue Star.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...