Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νησος Μυκονος το αναγνωσμα για αποψε με το πλοιο να φορτωνει δεξια τα ι.χ στονκυριως ντεκ στο παταρι κ στο G5!αριστερα βαζουνε φορτηγα βεβαιως βεβαιως τα οποια ειχαν πιασει σειρα μεχρι τη πλωρη του  Hellenic  Highspeed.ωρα αναχωρησεις 19.00 αλλα εμεις περνουμε πετρελαια απο το Αρχων Μιχαηλ μεγαλη η χαρη του😂 αλά δημιουργουμε προβλημα στο Flyingcat 6  που ειναι δεμενο στην πρυμνη μας γαιτι θελει να φυγει να φορτωσει αλλα ειναι επικινδυνο λογω στενοτητας της μπαριζας κ του Hs4!φευγει η μπαριζα  κ παει στη θεσητου κ αυτο..εμεις συνεχιζουμε να βαζουμε φορτηγα κ φτανουμε στα τελευταια 2  ενα ψυγειο που μπαινει κ μια καροτσα που τρωει καταπελτη🤔 γιατι για ακατανοητους λογους δεν μπηκε..πες ο πρακτορας πες ο αρχων της κουβερτας η  του λογιστηριου τουβεδωσαν ακυρο παντως

Ξεχασα το βαπορι της καρδιας μας στις 7παρα που περασα ειχε 3 σειρες απο ι.χ που εφταναν απο το καταπελτη του μεχρι το  Galaxy που περιμεναν να μπουν..Ναι ναι για τον Ολυμπο μιλαω😂

Edited by margaritis24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλη μια βραδιά γεμάτη δωρεάν ψυχαγωγία στο λιμάνι του Πειραιά, πολλά τα τεκταινόμενα. Ένα κομμάτι εξ΄αυτών μας τα είπε παραπάνω ο Μαργαρίτης, να σημειώσω πως ο τρόπος που έμεινε έξω η καρότσα του Μυκονιάτη μεταφορέα ήταν ιδιατέρως προκλητικός, το βαπόρι την χώραγε χωρίς αμφιβολία. Ήταν σαν μήνυμα του Tony Montana(Ο Σημαδεμένος), "you fuck with us, you fuck with the devil". Τον έβαλαν δηλαδή να περιμένει όλη μέρα και στο τέλος πόρτα, μιλάμε για καψόνι πρώτης διαλογής. Ο Παναγιωτάκης και οι Στεφάνου ακούνε για τον δυσαρεστημένο πελάτη? :rolleyes:

 

Το Μύκονος παρεμπιπτόντως με ώρα αναχώρησης 1900 πέρασε τα φανάρια στις 1640, έχοντας μαζέψει κάμποση καθυστέρηση κατά το δρομολόγιό του της Δευτέρας. Και βλέποντας το συνεργείο επισκευών που βρισκόταν εκεί μαζί με κάτι υδραυλικές μπουκάλες, νομίζω υποψιαζόμαστε το λόγο. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, η κανονική ώρα αναχώρησης τις Τετάρτες είναι στις 1600, οπότε το γεγονός ότι ήδη είχε πάει 3 ώρες πίσω, δείχνει και το τι γίνεται με τα δρομολόγιά του. Το πλοίο ανεχώρησε τελικά στις 1945, με 45 λεπτά καθυστέρηση από την καθυστερημένη ώρα αναχώρησης, από ΙΧ πρέπει να είχε καμιά 200άρα, στην αρχή είχε φορτώσει 5-6 Σαμιώτικες νταλίκες και στο τέλος φόρτωσε τουλάχιστον άλλες 12 για Ικαρία και Μύκονο. Η αναχώρηση της Παρασκευής έχει ήδη πάει στις 2200 αλλά κατά πως πάει το πράμα και γνωρίζοντας τον εβδομαδιαίο Γολγοθά του πλοίου, αυτή η ώρα έχει ήδη αρχίσει να φαίνεται χλωμή. Θα δούμε μέχρι τότε βέβαια. Πάντως το πλοίο εξωτερικά δείχνει ήδη ταλαιπωρημένο, καιρός δεν υπάρχει ούτε για ύπνο, όχι για καλλωπισμούς. 

 

Την παράσταση στη φόρτωση του Μύκονος βέβαια, την έκλεψε ένας οδηγός με μία κλούβα και προορισμό τον Εύδηλο. Όταν πήγε να περάσει μέσα και ο Αρχιλογιστής ήλεγξε τα εισιτήριά του, άρχισε μια έντονη συνομιλία μεταξύ τους με τον Αρχιλογιστή να του δείχνει να πάει πρός τα πίσω και να μην επιβιβαστεί. Σε κάποια φάση, ξαφνικά ο οδηγός βάζει πρώτη και ορμάει πρός τον καταπέλτη, παρκάροντας το όχημα στη μέση του καταπέλτη και τραβώντας χειρόφρενο. Τρέχει ο Αρχιλογιστής, φωνάζει το λιμενικό υπηρεσίας και πάνε όλοι μαζί στον καταπέλτη. Ακολουθούν βρισίδια(από την πλευρά του οδηγού/επιβάτη), χειρονομίες, φωνές, κακό. Ο τύπος βγαίνει από το όχημα, έρχεται και λιμενικός της ομάδας Λάμδα, νέος γύρος εντόνων συζητήσεων και πανικού. Σε κάποια φάση ο τύπος μπαίνει πάλι στην κλούβα και ενώ όλοι νομίζουν πως θα κάνει ανάποδα για να ελευθερώσει τον καταπέλτη και να βρεθεί λύση, ο τύπος βάζει πρώτη, περνά πάνω από τον κώνο και τους τάκους που είχε βάλει εν τω μεταξύ το πλήρωμα και μπαίνει ο μισός μέσα, ο άλλος μισός επάνω στον καταπέλτη. Νέος γύρος αναταραχής που τελικά εληξε με τον τύπο να συλλαμβάνεται επ' αυτοφόρω και να οδηγείται σιδηροδέσμιος στο Α' Λιμενικό Τμήμα, και την κλούβα να οδηγεί εκεί ένας λιμενικός. Αιτία για όλο αυτό? Ο τύπος είχε κόψει εισιτήριο για κανονικό ΙΧ ενώ προσήλθε στο πλοίο με μεγάλη κλούβα, και μάλιστα είχε τόσα πράγματα φορτωμένα στην καρότσα, που είχε ανοίξει και το "καταπελτάκι" της κλούβας, αυξάνοντας το συνολικό μήκος ακόμη περισσότερο. Ο Αρχιλογιστής τον παρέπεμψε στα εκδοτήρια για να κόψει τη διαφορά, πράγμα που δε δέχτηκε ο οδηγός. Και κατέληξε αυτόφωρο με κατηγορίες -φαντάζομαι- για παρακώλληση συγκοινωνιώνε και εξύβριση, για μια διαφορά που το πλοίο έλεγε πως είναι της τάξης των 20 ευρώ!

 

Μετά από όλο αυτό το έργο, ίσα-ίσα προλάβαμε τα τελευταία 5-10 λεπτά του Ολύμπου ο οποίος ήταν στο κάτω γκαράζ γεμάτος μέχρι τον καταπέλτη, χώραγε ακόμη μόνο 2 νταλίκες. Εμφανώς αρκετός κόσμος στα καταστρώματα και το βαπόρι πατημένο, υποπτεύομαι πως στο πάνω γκαράζ βέβαια είχε μονο ΙΧ. Ο Όλυμπος έφυγε στην ώρα του(2000) για Μήλο - Σαντορίνη - Ρέθυμνο και μάλιστα πήρε προτεραιότητα στην αναχώρηση τόσο από το Νήσος Σάμος αλλά κυρίως από το εισερχόμενο Blue Star Paros. Το είδαμε κι αυτό! Θα είναι κανένας καινούριος στο Πειραιάς Traffic φαίνεται:rolleyes:

 

Στη συνέχεια το μενού είχε Μπλέ Ορίζοντα ο οποίος κατά τις 2010 που έφτασα στον καταπέλτη του, ήταν εμφανώς άδειος στο κάτω γκαράζ, έβλεπες σχεδόν ως την πλώρη. Δε χρειάζεται να είναι κανείς λοστρόμος για να καταλάβει πως δεν θα έφευγε στην ώρα του σε καμία περίπτωση, όπως και έγινε αφού το πλοίο αναχώρησε στις 2130 για το Χάνδακα. Και το Παλάτι βέβαια είχε 15 λεπτά καθυστέρηση. Από τις 2020 και μετά, άρχισε φόρτωση σε πολύ έντονους ρυθμούς και με αρκετό εκνευρισμό από την πλευρά του πλοίου που έβλεπε την καθυστέρηση να έρχεται και να μην μπορεί να κάνει τίποτε για να την σταματήσει. Όσο μειωνόταν ο διαθέσιμος χώρος, τόσο αυξανόταν και η ένταση. Γενικά σε τέτοιες καταστάσεις σε πλοία της Κοινοπραξίας, ακολουθείται η εξής πρακτική: Μπαίνουν όλες οι καρότσες του Λιουδάκη και του Μιχάκου, μπαίνει ένα ψυγείο ολόκληρο του Νερατζούλη, μπαίνει η νταλίκα με τις βαλίτσες, μπαίνουν τα καθυστερημένα ΙΧ που έφτασαν όταν ανέβηκε ράμπα, κι αν έχει μείνει χώρος μπαίνουν καρότσες από Καστελλιανάκη - Καβαλαράκη - Λοιπούς, κατά σειρά προτιμήσεως. Ε αυτό έγινε και απόψε, τελικά το πλοίο φόρτωσε μέχρι το Θεό και άφησε έξω και 7 νταλίκες της αναμονής.

 

Όλες αυτές οι νταλίκες κατευθύνθηκαν με τη μία στο Μπλέ Ορίζοντα ο οποίος τελικά κατάφερε να τις χωρέσει, φορτώνοντας μέχρι έξω και έχοντας εκατοντάδες ΙΧ για να φορτώσει. Ανεχώρησε ακριβώς στις 2200 για τα Χανιά. Δεν είδα πουθενά χορταράδικο σήμερα, κάτι μου λέει πως ο Τάλως θα είναι γεμάτος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blue Galaxy θες να πεις . Και το Κνωσός άφησε έξω κάτι καροτσες ενώ πήρε και 2 χορταραδικα 

Edited by AEGEAN SEA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το δια ταύτα του ζωηρού οδηγού της κλούβας:

"Για παρακώλυση συγκοινωνιών και εξύβριση συνελήφθη ένας 56χρονος στο λιμένα Πειραιά, απογευματινές ώρες χθες, από στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής.

Συγκεκριμένα ο 56χρονος, απώθησε με την πόρτα του οχήματός του ναυτικό του πλοίου ειδικότητας λογιστή και στη συνέχεια με γρήγορη ταχύτητα ανέβηκε στον καταπέλτη και ακινητοποίησε το όχημά του για είκοσι λεπτά, ενώ αρνούμενος να απομακρύνει το όχημα του, εξύβρισε Λιμενικό Όργανο.
Διενεργείται προανάκριση από την οικεία Λιμενική Αρχή. "

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα αρπάξει τώρα κανα χρόνο με αναστολή, τα δικαστικά έξοδα και κανα διχίλιαρο πρόστιμο, συν την ταλαιπωρία του τραβήγματος δεμένος στο δικαστήριο, για να μάθει να κάνει τον άγριο ο βλαμμένος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...