Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Αυτό που γίνεται κάθε μέρα τις απογευματινές ώρες όταν καταφτάνουν ταυτοχρονα τα ταχύπλοα της seajet, από Παροναξια και Δυτικές Κυκλάδες, είναι τ κάτι άλλο.

Λέμε για τα καράβια που καταφτάνουν στα νησια ίδιες ώρες και ότι δεν υπάρχει προγραμματισμός.

Το ίδιο πράγμα δεν θα έπρεπε να γίνει και στον Πειραιά; τουλάχιστον να μην πέφτουν στις ίδιες προβλήτες;

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στη χθεσινη βολτα μου στο λιμανι επεσα πανω στον ελυρα που ερχοταν απο τα μαγευτικα χανια στο ημερησιο δρομολογιο.λεω κατσε να δω τι θα βγαλει.η κινηση ηταν για κλαματα πρεπει να κλαινε τα πετρελαια που καινε εκει στην ανεκ :Dεβγαλε 15 αυτοκινητα καμια 40 επιβατες κανενα φορτηγο  και το μηχανακι του λοστρομου :lol:

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την εποχή η κίνηση είναι πρός την Κρήτη και όχι από την Κρήτη. Αν δείς τα αντίστοιχα ημερήσια του τέλους του Αυγούστου, θα δείς την αντίστροφη εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα 11 Ιουλίου σήμερα και ο υποφαινόμενος ήταν επάνω στο Απόλλων Ελλάς. Πολύς κόσμος επάνω στο βαπόρι, κυρίως για Αίγινα όπως είναι λογικό αλλά και τα πέθανα και ο Πόρος είχαν αρκετά ικανοποιητική κίνηση. 

Το αξιοσημείωτο όμως ήταν το πόσες αναχωρήσεις είχε το μενού ταυτοχρόνως. 

09 και δύο λεπτά περίπου και σχεδόν θα λέγαμε "it's lights out and away we go" που λένε και στο sky sports f1 καθώς έδωσαν ταυτόχρονο μόλα όλα, το Απόλλων Ελλάς, το high speed 4 και το Tera Jet, 

To Tera είναι σε σχετικά πιο πλεονεκτική θέση αλλά πέρασε τα φανάρια δεύτερο καθώς είχε φουνταρισμένη άγκυρα και έτσι πρώτο βγήκε το 4. 

Από πίσω εμείς και τελευταίο και καταϊδρωμένο το Santorini Palace το οποίο είχε και αυτό αναχώρηση στις 09.00 αλλά πέρασε τα φανάρια κατά τις 09.20 αφού στη θέση που είναι δεμένο θέλει χώρο για να γυρίσει ο οποίος δεν υπήρχε καθώς γινόταν παρέλαση.
Αδικείται ελαφρώς πάντως. θα ήταν καλύτερα να το έβαζαν 08.55 ώστε να γλιτώνει την άσκοπη καθυστέρηση. 

 

Και ολίγες φωτογραφίες από τα παραπάνω :)

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πρεβελης έδεσε δίπλα στο Όλυμπος στη θέση που τα ξημερώματα πεφτει το bs Naxos. Ετοιμάζεται για δρομολόγιο στις 18'30. Το Όλυμπος εκεί θα ξεκαλοκαιριασει άραγε? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Το πατμος καθυστερει να φορτωσει. Για την ακριβεια σταματησε να φορτωνει.

Υπαρχει καποιο θεμα με την ΠΝΟ και την καταβολη των express.

Οι φωτο απο εκτακτο ανταποκριτη, που περιμενει τον Μαρσέλο:P

1662821868408.thumb.jpg.4a0b1f3e7f8c2d680b1720ecb53a4944.jpg1662821868423.thumb.jpg.a73cf387ec8dfc99328e4c478f592de9.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Έχει βγεί και ανακοίνωση της ΠΝΟ που αφορά 3 πλοία, δε γνωρίζω τι έγινε, αν έγινε, με το Κύδων Παλάς. Ούτε και μπορώ να πάρω θέση για το ποιός έχει δίκιο, δεν γνωρίζω τα εργασιακά των ναυτικών. Γνωρίζω όμως πως το αμέσως προηγούμενο χρονικό διάστημα έγιναν εκτενείς επιθεωρήσεις από κλιμάκια του ΛΣ με τη συνδρομή συνδικαλιστών για το συγκεκριμένο θέμα σε όλα τα πλοία. Το μόνο σίγουρο είναι πως είναι λιγάκι ασυνήθιστο να βλέπει κανείς πλοίο της Άττικα να πρωταγωνιστεί σε τέτοιες εξελίξεις, οι άλλοι είναι συνήθεις ύποπτοι. Σημεία των καιρών.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Nick the Greek said:

Το μόνο σίγουρο είναι πως είναι λιγάκι ασυνήθιστο να βλέπει κανείς πλοίο της Άττικα να πρωταγωνιστεί σε τέτοιες εξελίξεις, οι άλλοι είναι συνήθεις ύποπτοι. Σημεία των καιρών.

Μπορει να εχει να κανει και με την αλλαγη διοικησης στην ΠΝΟ. Να εληξε η "κατανοηση" που εδειχνε η ομοσπονδια στους μεγαλους και κυριως στην Attica

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Blue Star Delos said:

Τι είναι τα express;

Όταν ο κατάπλους του πλοίου στο λιμένα αφετηρίας και μέχρι τον επόμενο απόπλου απέχει λιγότερο απο 6 ώρες .

 

αντιγράφω απο ΣΣΕ :

ΑΡΘΡΟ 33 – Δρομολόγια Εξπρές

 

1. Σε κάθε περίπτωση κατά τον καθορισμό, την έγκριση και την εκτέλεση των δρομολογίων πρέπει να προνοείται από την αρμόδια υπηρεσία του Υ.Ε.Ν. και από τους πλοιοκτήτες η παραμονή των πλοίων στο λιμάνι αφετηρίας τουλάχιστον έξι (6) ώρες πριν από τον απόπλου για το επόμενο δρομολόγιο, προκειμένου να παρασχθεί στον Πλοίαρχο και το πλήρωμα ο αναγκαίος χρόνος ανάπαυσης καθώς και προετοιμασίας του πλοίου για το επόμενο δρομολόγιο.

2. Αν κατ’ εξαίρεση αυτό δεν καθίσταται δυνατόν ή αποφασίζεται και εκτελείται έκτακτο δρομολόγιο κατά τη διαδικασία του Ν. 2932/2001 ή του Κ.Δ.Ν.Δ. η περί εγκρίσεως του οποίου απόφαση κοινοποιείται στην Π.Ν.Ο., καταβάλλεται στον Πλοίαρχο και το πλήρωμα πρόσθετη αμοιβή όπως καθορίζεται στις επόμενες παραγράφους αυτού του άρθρου.

3. Δρομολόγια για τα οποία καταβάλλεται στον Πλοίαρχο και το πλήρωμα του πλοίου η κατά την επομένη παράγραφο 7 πρόσθετη αμοιβή, θεωρούνται εκείνα για την εκτέλεση των οποίων το πλοίον αποπλέει από το λιμάνι αφετηρίας ή προορισμού κατά περίπτωσιν πριν περάσουν τουλάχιστον έξι (6) ώρες από τον κατάπλου του πλοίου στο αντίστοιχο λιμάνι αφετηρίας ή προορισμού.

4. Για τον υπολογισμό της πρόσθετης αμοιβής αθροίζονται οι ώρες πρόωρης αναχώρησης του πλοίου εβδομαδιαίως, δηλαδή προ της συμπληρώσεως 6 ωρών από της αφίξεως στο λιμάνι και το άθροισμα διαιρείται δια του αριθμού 8, το δε πηλίκο αποτελεί τον αριθμό των δρομολογίων για τα οποία καταβάλλεται πρόσθετη αμοιβή.

5. Ειδικά, προκειμένου περί πλοίων τα οποία έχουν τακτικές καθημερινές αναχωρήσεις από το λιμάνι αφετηρίας καταβάλλεται πρόσθετη αμοιβή για τα πέραν των (5) δρομολογίων κάθε εβδομάδα ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του κατά την προηγούμενη παράγραφο 2 προσδιορισμού.

6. Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου δεν ισχύουν και δεν εφαρμόζονται σε ημερόπλοια καθώς και σε πλοία τοπικών γραμμών, εκτός εάν τα πλοία αυτά εκτελούν δρομολόγια ή επεκτείνουν τα δρομολόγια τους τις νυκτερινές ώρες, δηλ. 23.00 μέχρι 07.00 ώρας.

7. Για την πρόσθετη αυτή απασχόληση καταβάλλεται στον Πλοίαρχο και το πλήρωμα πρόσθετη αμοιβή υπολογιζόμενη ως εξής:

α. Εφ’ όσον η διάρκεια του κυκλικού ταξιδιού (δηλαδή μετάβαση στον λιμένα ή τους λιμένας προορισμού και επιστροφή στο λιμένα αφετηρίας) είναι μεγαλύτερη των 12 ωρών, η αμοιβή είναι ίση προς το 1/30 των συνολικών μηνιαίων αποδοχών.

β. Εάν είναι μικρότερη των 12 ωρών είναι ίση προς το ήμισυ της προβλεπόμενης αμέσως παραπάνω αμοιβής.

γ. Εάν είναι μικρότερη των 6 ωρών η αμοιβή είναι ίση προς το ήμισυ της προβλεπόμενης από το παραπάνω εδάφιο β.

8. Εδικά για τα πλοία δρομολογιακών γραμμών στις οποίες έχει ήδη με οποιοδήποτε τρόπο αναγνωρισθεί και καταβάλλεται πρόσθετη αμοιβή για την αιτία αυτή με όρους και προϋποθέσεις ευνοϊκότερες από αυτές που ορίζονται στην παρούσα σύμβαση εξακολουθούν να ισχύουν οι ευνοϊκότεροι αυτοί όροι και προϋποθέσεις οι οποίοι και θεωρούνται όροι αυτής της σύμβασης.

 

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

On 9/13/2022 at 11:33 PM, gpap2006 said:

Ναι γιατί στη γωνιτσα του γίνονται εργασίες, είδα απόψε σκαφτικα, κορδέλες, κώνους κλπ. Λογικά θα συνεχίσει για μέρες εκεί. 

Τώρα που τελειώνουν με το μετρό λογικά θα μετακινηθεί  η περίφραξη του λιμανιού Ο δρόμος Ακτή Καλλιμασιώτη/Κονδύλη επανέρχεται στην παλιά χάραξη.

13 hours ago, superfastship said:

6 κρουαζιερόπλοια βρίσκονταν δεμένα στον Πειραιά την περασμένη Πέμπτη, με τα πιο μικρά να κλέβουν τις εντυπώσεις

 

Σε μας τους λάτρεις των παλιών δεν κλέβουν καμία παράσταση Τεσπά το λευκό ονόματι ΒLUE  (τι φαντασία!) εμιρατιανών συμφερόντων μοιάζει με mega yacht κ μπορεί να είναι αλλά το δουλεύουν σαν κρουαζιερόπλοιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...