Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

δεν ξερω αν υπήρχαν δρομολόγια γύρω από εκείνη την ώρα. αν δεν κανω ομως λάθος ο Αχαιος με τις μηχανες που έχει μανουβράρει καλύτερα κι από bluestarάκι επομένως ίσως θεώρησαν το οποιο ρίσκο, σχετικά χαμηλό.

Δεν νομιζω οτι υπήρχε ας πούμε περίπτωση να δούμε οποιοδήποτε άλλο πλοίο σε τέτοια θέση.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Εντυπωσιακή μανούβρα μας χάρισε απόψε!!

Πολύ πιθανόν αύριο να καταπλεύσει το SERENITY ACE στην ίδια θέση, μιας και δύσκολο όλα αυτά τα Lexus να προορίζονται για εγχώρια κατανάλωση :D

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Αποψινή κίνηση λιμένος Πειραιώς, του ανταποκριτού μας:

 

Blue Star 2: Πίτα για τα Δωδεκάνησα, μοναδικό δρομολόγιο σήμερα.

 

Νήσος Ρόδος: Σκηνές 15Αύγουστου με τους οδηγούς φορτηγών μόνο να μην πηγαίνουν γονατιστοί στον Ύπαρχο για μια θέση στο πλοίο, με το σταμάτημα του Διαγόρα έχουν μείνει 3 μονάκριβα δρομολόγια -πλήν ρορό- για Χίο και Μυτιλήνη. Σε κάποια δόση η προβλήτα είχε αποκλειστεί από καρότσες του Λιουδάκη και μόνο, άλλες έχοντας αναποδίσει για μέσα κι άλλες με τη μούρη πρός τη θάλασσα, έτοιμες να πάρουν τη θέση αυτών που αναπόδιζαν. Τελικά το compteur του Shipfriends έγραψε 155 κομμάτια μέσα και άλλα 11 έξω. Αυτά που έμειναν έξω περιέλαβαν και 2 άτυχους Άγγλους οδηγούς που βρίσκονταν για 3η μέρα στον Πειραιά, αναζητώντας τρόπο να ταξιδέψουν. Έγινε φιλότιμη προσπάθεια για έναν εξ΄αυτών αλλά δεν κατέστη εν τέλη δυνατόν να χωρέσει.

 

Το Κύδων το Παλάς δεν πρέπει να γέμισε εντελώς, είχε βέβαια καμιά 10αριά φορτηγά έξω κατά τις 2050.

 

Μπλέ Ορίζοντας με συνολικά 110 φορτηγά και βέβαια κάμποσο χώρο κενό.

 

Πελαγίτης για Χίο και Μυτιλήνη όχι πολλά πράγματα, αντίθετα ο Σήφης για Χανιά με καμιά 50αριά κομμάτια. Σημειωτέον ο τελευταίος την περασμένη Παρασκευή για Χανιά(κατόπιν απαγορευτικού) γέμισε και άφησε και φορτηγά απέξω. 

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στις 20:20 επικρατούσε ησυχία, 2 καρότσες, η μία ανέμενε απ έξω για να γυρίσει και να μπει και η άλλη ξεκοτσάριζε στο γκαράζ.

Δεν είχε πολύ κίνηση μέσα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ρεσιτάλ Σήφακα νωρίτερα σήμερα στη φόρτωση για Χανιά. Απίστευτο φορτηγομάνι κι ένα ποτ-πουρί από βυτία, κανονικές νταλίκες, συρόμενο με κότες, επικαθήμενο με αγελάδες, ο μισός κάμπος της Θήβας σε συρόμενα χορταράδικα, ψυγεία, μέχρι και πιο χαμηλή νταλίκα με μηχανήματα. Πολλή η κίνηση λοιπόν και αργή η φόρτωση στα τελευταία στάδιά της με το πλοίο να έχει δυσκολίες με την κλίση του καταπέλτη και να κάνει διάφορα τεχνάσματα για να στρώσει καλύτερα και να μη βρίσκουν τα φορτηγά. Ειδικά όταν γεμίζει το πάνω γκαράζ και η φόρτωση συνεχίζεται στο κάτω, παίρνει λίγο κλίση πρός τα αριστερά το πλοίο και ψηλώνει το σκαλοπάτι του καταπέλτη. Απέπλευσε πλήρες φορτίου στις 2200, συνολικά πρέπει να είχε 80 κομμάτια. Σημειωτέον πως την περασμένη Παρασκευή για Χανιά, άφησε και απέξω. Νωρίτερα είχε αναχωρήσει και ο Τάλως για Μύκονο - Πάρο - Νάξο - Σαντορίνη με άλλα 30+ κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτο δρομολόγιο του Διαγόρα στις 1400 για Πάρο και Νάξο, αποτέλεσμα του γοργού ανοίγματος της χώρας μας μετά από τόσους μήνες καραντίνας, υποθέτω. Προφανώς πολλή κίνηση από φορτηγά με συνέπεια το πλοίο να φύγει σχεδόν γεμάτο, θα χώραγε ίσως 2 ακόμη νταλίκες. Ελάχιστοι επιβάτες και ΙΧ. Μάλιστα σήκωσε καταπέλτη στις 1435, με αρκετή καθυστέρηση δηλαδή λόγω της φόρτωσης.

 

Παραδίπλα είχαμε το Blue Star Patmos με αναχώρηση 1500 για Λειψούς - Λέρο - Κάλυμνο - Κώ - Νίσυρο - Τήλο - Ρόδο - Καστελλόριζο. Και εδώ αυξημένη κίνηση με το γκαράζ να γεμίζει μέχρι τη άκρη του και ένα φορτηγό με ζωοτροφές να μένει τελικά εκτός. Το ότι στις 1450 έσκασε και ΙΧ για τη Ρόδο που τελικά μπήκε στο κυρίως γκαράζ, σίγουρα δε βοήθησε το λοστρόμο. Χαρακτηριστική η σκηνή στις 1445 όπου όλη η φόρτωση έχει σταματήσει και μπαίνουν σερί τα ψυγεία του Λιουδάκη το ένα πίσω από το άλλο. Το κρατάει νά, το λιμάνι.

 

Τελικά το πλοίο έφυγε με καθυστέρηση 15 λεπτών. Με το Πειραιάς Τράφικ να δίνει απόπλου στο Πάτμος ενώ ένα εφοδιαστικο της Aegean έμπαινε από τα φανάρια για μέσα και με το Πάτμος να κάνει καλά δεξιά για να περάσουν καθαρά. Πόση ώρα θα έπαιρνε για να πάει το εφοδιαστικό από τα φανάρια στο ύψος της νηοδόχης και μετά να δωθεί απόπλους στο Πάτμος? Δύο, τρία λεπτά? Δε βάζουν μυαλό ορισμένοι και θα έχουμε ντράβαλα, που λέμε και στο Κόλλετζ.

Link to comment
Share on other sites

Βραδυνή ανανέωση με την αναχώρηση του Νήσος Ρόδος στις 2000 για Χίο και Μυτιλήνη. Ελάχιστοι επιβάτες, περίπου 75 φορτηγά φόρτωση τα οποία μέσα στη γκαραζάρα του πλοίου φαίνονταν σα να ήταν άδειο το πλοίο. Χαρακτηριστικό πως μόνο 1-2 στο τέλος χρειάστηκε να μπούν με ανάποδα, όλα τα υπόλοιπα μπήκαν με τη μούρη.

 

Στις 2100 είχαμε και το Blue Horizon για το Ηράκλειο, και εδώ ελάχιστοι επιβάτες πλήν όμως πάρα πολλά φορτηγά τα οποία γέμισαν πάνω και κάτω γκαράζ, στο τέλος πρέπει να χώραγαν 2-3 ακόμη ώστε να γεμίσει. Αναχώρηση με 15 λεπτά καθυστέρηση με τον Ορίζοντα να ακολουθείται από το Κνωσός Παλάς που και αυτό είχε καθυστερήσει.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που ξέχασα να αναφέρω χτές ήταν το ότι σε κάποιο πλοίο που φόρτωνε στον Πειραιά χτές, υπήρχε πολύ αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας σχετικά με το δικαίωμα ταξιδίου στα νησιά με συνοδεία Ε1 ή Ε9. Χτές βέβαια ήταν -αν έχω καταλάβει καλά- και η τελευταία μέρα εφαρμογής του συγκεκριμένου μέτρου, αφού ανοίγει και ο τουρισμός από σήμερα. Παρ' όλ΄ αυτά τα όργανα του ΛΣ επέμεναν στην τήρηση του γράμματος του Νόμου, κάτι που μετ' επιτάσσεως ανέφεραν στους -κάμποσους- επιβάτες τους οποίους απέτρεψαν από το να ταξιδέψουν χτές. 

 

Για μένα κομματάκι αυστηρό και αχρείαστο από τη στιγμή που σήμερα ταξιδεύεις χωρίς τέτοιον περιορισμό. Αλλά ΟΚ, τους καλύπτει ο νόμος. Δε γίνεται να επικαλείσαι όμως σαν ΛΣ το νόμο, την ίδια στιγμή που όλες αυτές οι συζητήσεις γίνονται με τα όργανά σου να μην φορούν μάσκα. Όταν προσπαθείς να επιβάλλεις ένα νόμο ενώ την ίδια στιγμή γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια έναν άλλον, ε, είναι λιγάκι άκομψο...

 

Παρεμπιπτόντως, σε κάποια δόση επιβιβάστηκε για Ηράκλειο ένας παππούς, βιβλική μορφή. Βράκα Κρητική, στιβάνια, μουστακάρα, κεφαλοδέσι. Σε αυτόν δεν ρώτησε κανείς το Ε9 του..:D

Link to comment
Share on other sites

Πολλες φορες παντως που ημουν παρον σε φορτωσεις δεν υπηρχε ελεχγος απο κανενα κ εμπαινες!τουλαχιστον εαν  εισαι σωστος σαν ανθρωπος να ειχες κανει το τεστ σου πριν πας στο νησι σου

Link to comment
Share on other sites

Σε όλη την περίοδο του κλεισίματος, οι μόνες ημέρες που έκαναν ελέγχους ήταν την περίοδο της Μεγαλης Εβδομάδας.

Όλες τις υπόλοιπες ημέρες κανένας έλεγχος στα ε9. Γνωστοί μου από Νάξο και Αμοργό που ταξίδευαν για - αληθινο- ιατρικό λογο δεν τους έκαναν πότε ελεγχο.. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω σε ποια πλοια αναφερεστε ακριβως-και καλο θα ηταν να διευκρινιστει ισως-αλλα εμενα 2 φορες που ταξιδεψα το τελευταιο 6μηνο μετ' επιστροφης απο/προς Κρητη ελεγχαν τους παντες και μια μαλιστα εδιωξαν και κοσμο που δεν ειχε δικαιολογητικα.

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα τρείς φορές με πλοίο στην περίοδο Νεμβρίου-Απριλίου προς/από Κρήτη. Ελέγχθηκα όλες τις φορές και μάλιστα την μία φορά λεπτομερέστατα, από αξιωματικούς του πλοίου στην είσοδο των πλοίων. Όσον αφορά στα μέτρα εντός πλοίου, η αυστηρότητα της τήρησης εξηρτάτο από την Εταιρεία (believe it or not, η ΑΝΕΚ ήταν η συνεπέστερη).

Αντιθέτως όσες φορές ταξίδεψα αεροπορικώς (εντός Ελλάδος), αδίκως είχα βεβαιώσεις και χαρτιά σε πρώτη ζήτηση. Με μία εξαίρεση στην Καβάλα, ουδείς ασχολήθηκε μαζί μου.

Link to comment
Share on other sites

On 7/25/2020 at 3:42 PM, Nick the Greek said:

Σας αφήνω το καλύτερο για το τέλος, όσοι έχετε πάει Στρατό, θα θυμηθείτε πάμπολλες τέτοιες σκηνές από τη θητεία σας, ή από Της Ελλάδος Τα Παιδιά:D. Εξήγησα παραπάνω την πολυπρόσωπη παρουσία-απουσία του λιμενικού σήμερα στον Ηετίωνα. Αφού λοιπόν μπλόκαραν τα πάντα, αποσύρθηκαν σε παρακείμενη τέντα για κουβεντούλα και δροσά, αφήνοντας το πλήρωμα να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά των αλλαλαζόντων οδηγών. Σε κάποια φάση, σκάει ένα Fiat Panda με δημοσιογράφο, οπερατέρ και ηχολήπτη να πάρει πλάνα από το λιμάνι σε ζωντανή σύνδεση με κάποιο βοθροκάναλο(που λέει κι ο Ακαδημαικός Κασιδιάρης:D). Στήνονται για να πάρουν πλάνα κλπ και τους βλέπω να μιλάνε με ένα μοναδικό λιμενικό που έτρωγε τη λέζα από το λιοπύρι. Το αποτέλεσμα της κουβέντας ήταν το ότι λίγα λεπτά πρίν τη ζωντανή σύνδεση, κάνει σήμα ο λιμενικός στους υπολοίπους που ήταν κάτω από την τέντα, να βγούν έξω και να ακροβολιστούν για να φανεί στην κάμερα πως το ΛΣ δουλεύει και έχουν πάρει μέτρα :D:D:D:D. Μόνο ο Κάκκαλος έλειπε να εκφωνήσει λόγο στους δημοσιογράφους:D:D.

 

Αν σας άρεσε το παραπάνω, διαβάστε κι αυτό: Ακόμη κλειστά λέει τα περισσότερα μπάρ και οι καφετέριες. Ε και? Υπάρχει το λιμάνι και το Λιμενικό Σώμα, δωρεάν ψυχαγωγία. Που να δίνεις τώρα 12 ευρώ το κοκτέηλ? :D. Σκάει λοιπόν ο υπογράφων κατά τις 1845 έξω από το Νήσος Σάμος. Πολύς κόσμος, φορτηγά, ΙΧ, πραγματικά καλοκαιρινή εικόνα. Από μακριά διέκρινε κανείς έντονη την παρουσία του ΛΣ. Λέω τι έγινε, έκτακτα μέτρα? Δεν ήταν όμως έκτακτα μέτρα, ήταν οι έκτακτες ζωντανές συνδέσεις της τηλεόρασης για τα δελτία ειδήσεων της Παρασκευής:D. Και όπου τηλεόραση, οι σύγχρονοι Σμήναρχοι Κάκκαλοι του ΛΣ τρέχουν από πίσω. Να μην τα πολυλογώ, ήταν περίπου 20 άτομα στη φόρτωση του πλοίου μια και γύρω υπήρχαν 3 διαφορετικά κανάλια με κάμερες και ζωντανές συνδέσεις. Βαθμοφόροι με τ' άσπρα τους, απλοί λιμενικοί, ειδικές δυνάμεις με τζήπ, ομάδα Δέλτα με μηχανές, περιπολικά, ομάδα Ε, νεφελίμ, βατραχαθρώποι και λαχειοπώλες:D.

 

Όλοι εκεί, όλα για τη μόστρα, όλα για να φανούμε και να κοροιδέψουμε τους εαυτούς μας και το κοινό πως κάτι κάνουμε. Γιατί φυσικά 2 βαποριές παρακάτω στο Κρήτη Ι για παράδειγμα, με πολλαπλάσια φόρτωση, πυκνή και επικίνδυνη διέλευση φορτηγών, ΙΧ και πολύ κόσμου, ήταν μόνο 3 απλοί λιμενικοί οι οποίο μάλιστα στη 1.5 ώρα που έκατσα εκεί, απλά είχαν κάνει πηγαδάκι μεταξύ τους και συζητούσαν που θα πάνε για μπάνιο αύριο. Με λίγα λόγια, όπου υπήρχαν τα κανάλια, υπήρχε και παρουσία για το θεαθήναι. Και μόλις φύγανε τα κανάλια, έκλασε η νύφη και σχόλασε ο γάμος:D. Μια που είπα για κανάλια, ήταν έξω από το Σάμος ο Γιώργος Σαραντάκος. Αυτός ο άνθρωπος, κοντεύει τα 60 κι ακόμα τρέχει στο εξωτερικό ρεπορτάζ σαν 25χρονος, εξέλιξη μηδέν. Κι ακόμα λέει τις ίδιες ανοησίες και κάνει τους ίδιους θεατρινισμούς που έκανε πάντοτε. Και τον βλέπεις και λες, σεβάσου τον εαυτό σου ρε φίλε, φέρσου ανάλογα με την ηλικία σου και την 30ετή εμπειρία σου..

 

Τέλος πάντων, πέραν των κωμικών συμβάντων που περιέγραψα σήμερα ήταν όντως καλοκαιρινή εικόνα. Από τους σκάρτους 100 επιβάτες που είδα την Πέμπτη στο Νήσος Ρόδος, σήμερα το Νήσος Σάμος είχε πολλές εκατοντάδες, η εικόνα στα καταστρώματα ήταν χαρακτηριστική. Τα ΙΧ είναι σίγουρα πολύ πάνω από 100 ενώ κάμποσες δεκάδες ήταν τα φορτηγά, ασχέτως αν η γκαραζάρα του πλοίου είναι τέτοια που έδειχνε μισογεμάτο. Αναχώρηση στην ώρα του(2000) για Οινούσσες - Χίο - Μυτιλήνη. Νωρίτερα είχαμε στις 1800 το Πρέβελης στην ώρα του για το γνωστό σιδηρόδρομο με σχεδόν γεμάτο γκαράζ, χώραγε 2 ακόμη νταλίκες στην αναχώρηση. Ο Όλυμπος που έκανε πρεμιέρα στο 2021 δίπλα του, άντε να είχε καμιά 10αριά φορτηγά όσο μπόρεσα να διακρίνω, το πλοίο ήταν στον αφρό καταφανέστατα. Έφυγε με 1 ώρα και 20 λεπτά καθυστέρηση, άγνωστος ο λόγος.

 

Πολλή κίνηση είχαμε και στην αναχώρηση των 1830 του Αχαιού για Αίγινα - Αγκίστρι, το πλοίο άφησε έξω ένα φορτηγό που για λίγα λεπτά πάτησε καταπέλτη και εμπόδιζε το πλοίο να φύγει, όπως επίσης και 2 ΙΧ. Αυτό λύθηκε άμεσα όμως και όλοι αυτοί πάνε για αύριο μια και αυτό ήταν το τελευταίο δρομολόγιο του Σαρωνικού για την Παρασκευή. Από τις 2000 και μέχρι τις 2120 που αναχώρησε, παρακολουθήσαμε σεμιναριακή φόρτωση στο Κρήτη Ι με το πλοίο τελικά να αναχωρεί γεμάτο ως εκεί που δεν έπαιρνε, εκμεταλλευόμενο μέχρι και το τελευταίο γραμμικό μέτρο του γκαράζ. Ιδού και τα πειστήρια:

large.2075776533_KritiI_14-05-21_Piraeus

 

Όπως είπα, το πλοίο αναχώρησε στις 2120, με είκοσι λεπτά καθυστέρηση ακολουθούμενο από τον Έλυρο που επίσης έφυγε καθηστερημένος λόγω φόρτωσης. Τέλος στις 2130 είχαμε και την αναχώρηση του Φαιστός Παλάς για Ηράκλειο. Γεμάτο το πάνω γκαράζ, γεμάτη και η αριστερή πτέρυγα του κάτω γκαράζ. Η δεξιά πτέρυγα του κάτω γκαράζ όχι, χωρούσε ακόμη τουλάχιστον 10-12 νταλίκες.

Link to comment
Share on other sites

''σήμερα το Νήσος Σάμος είχε πολλές εκατοντάδες, η εικόνα στα καταστρώματα ήταν χαρακτηριστική. Τα ΙΧ είναι σίγουρα πολύ πάνω από 100 ενώ κάμποσες δεκάδες ήταν τα φορτηγά, ασχέτως αν η γκαραζάρα του πλοίου είναι τέτοια που έδειχνε μισογεμάτο''......σκάσανε μύτη επισκέπτες.. γνωστοί οπαδοί της ιταλικής ομάδας ΡΟΜΑ!!!😜

Link to comment
Share on other sites

Αρκετη καλη κινηση σημερα για τα κρητικα με τα 3/4 γεματα των γκαραζ τους!Κ το Κυδων ειχε πανω απο 30 κομματια μεσα.Ο Διαγορακος εφερε καμια 300 ατομα κ καμια 15 φορτηγα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ολιγόωρη παραμονή του υπογράφοντος στα χώματα που έχουν πατήσει ένας Δημήτρης Παπαμιχαήλ, ένας Γιώργος Δεληκάρης και ο Αρίστος ο Αυτιάς, που ακόμα περπατάει στο Χατζηκυριάκειο και τρίζει η γής. Γρουσουζά:D λοιπόν να μην κατέβουμε λιμάνι. Ξεκινάμε με το Blue Star 2 που κατά τις 1800 φόρτωνε εντατικά. Γενικά όσο έχω δεί φέτος στο λιμάνι, εμένα προσωπικά η κίνηση μου φαίνεται αρκετά καλή. Αν ανατρέξετε στα περσινά μου δελτία, θα δείτε πως φτάσαμε στον Ιούλιο για να γεμίσει βαπόρι της Κρήτης ενώ εδώ είμαστε ήδη με φούλ γκαράζ σε πολλά πλοία και γραμμές.

 

Έτσι και στο Blue Star 2 που φόρτωσε μέχρι και ΙΧ επάνω στη ράμπα με την όπισθεν, σημάδι του πόσα ΙΧ περίμεναν για φόρτωση, σε μια ουρά ΙΧ που έφτανε μέχρι τα πλωτά του ΛΣ μπροστά στο ΥΕΝ. Και αρκετός κόσμος να επιβιβάζεται, όπως και στα καταστρώματα. Στυλιστικά, ξεχώρισε σαφέστατα ένας νεαρός που επιβιβάστηκε φορώντας ένα μαύρο t-shirt που έγραφε στο στήθος με χρυσά γράμματα, Sirina Entertainment. Σου λέει ο άλλος, Sirina, πορνοστάρ, έχω προσόντα, προτιμήστε με. Και κάθομαι και σκέφτομαι, πόσο εφευρετικός γίνεται ο Έλληνας για να ρίξει μια γυναίκα στο κρεβάτι:D:D.

 

Υπάρχουν βέβαια και άλλοι συμπολίτες μας που δεν ασχολούνται -πιά- με τέτοια γήινα πράγματα. Περνούν το χρόνο τους μαζεύοντας απόκρυφες γνώσεις και προσπαθώντας να βλέπουν πίσω από τη μόστρα και το προφανές. Έτσι και ένας κύριος μιας παρέας από γονείς που αποχαιρετούσαν τα παιδιά τους που πήγαιναν διακοπές. Σε κάποια φάση μια κοπελίτσα έδειξε στην παρέα το Costa Luminosa που βρισκόταν στο βάθος και τους είπε πως ανήκει σε μια εταιρεία που λέγεται Costa κάτι. Εκεί επενέβη κι ο ψαγμένος συμπολίτης μας που είπε με στόμφο "αυτό το βαπόρι, είναι το Βατικανό":D:D. Προσέξτε, όχι "το Βατικανό έχει επενδύσει στην Costa" ή "η Costa ανήκει στο Βατικανό", το πλοίο ΕΙΝΑΙ το Βατικανό:D. Ακολούθησαν 2 δευτερόλεπτα περισυλλογής και παύσης για να χωνέψουν την πληροφορία, σκέφτηκαν "σοφή η λαλακία σου" και συνέχισαν την κουβέντα με άλλο θέμα:D.

 

Το πλοίο ανεχώρησε με 15 λεπτά καθυστέρηση στις 1915 για Σύρο - Πάτμο - Λέρο - Κάλυμνο - Κώ - Ρόδο αφήνοντας έξω μια νταλίκα και φορτώνοντας πραγματικά μέχρι και το τελευταίο χιλιοστό του γκαράζ, όπως μπορείτε να δείτε και εδώ.

large.1553900197_BlueStar2_26-05-21_Pira

 

Στη φωτογραφία αξίζει να προσέξει κανείς ένα ΙΧ που μπαίνει τελευταίο. Εδώ έκαναν το λάθος να βάλουν πρώτα την καρότσα που βλέπετε στο δεξί μερος του καταπέλτη, μετά το ακριανό ΙΧ και στο τέλος το μεσαίο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χωράει μεν το αυτοκίνητο αλλά να μην υπάρχει χώρος να βγεί ο οδηγός! Η λύση? Για να μην καθυστερήσουν βγάζοντας το ακριανό ΙΧ και βάζοντας πρώτα το μεσαίο, έβγαλαν τον οδηγό έξω και το τσούλησαν με τα χέρια στη θέση του χωρίς οδηγό, βάζοντας ένα ναύτη να το σταματήσει πρίν βρεί στην καρότσα που είχε πίσω του. Και στο τέλος ένας ναύτης σύρθηκε κάτω από την καρότσα για να πάρει τα κλειδιά από τη μίζα του ΙΧ και να κλείσει το παράθυρο. Πόσο πιο GA Ferries δηλαδή:D?

 

Κατά τα άλλα πολλή κίνηση και στο ντόκ Δραπετσώνας. Γεμάτο έφυγε το Τάλως κατά τις 1945 για Μυτιλήνη και Μεστά(με αυτήν τη σειρά) με δεκάδες ΙΧ στο πάνω γκαράζ και γεμάτο το κάτω με καμιά 30αριά κομμάτια. Στις 2045 απέπλευσε και ο Σήφης για τα Χανιά με πλήρες γκαράζ πάνω και κάτω, υποθέτω καμιά 80αριά φορτηγά συνολικά, κάθε είδους και σχήματος και με κάθε πιθανό φορτίο. Ξεχώρισαν και πάλι τα συρόμενα χορταράδικα βέβαια. Στο κεντρικό λιμάνι το Κρήτη Ι έφυγε στις 2115 για Ηράκλειο μάλλον γεμάτο ενώ το ακολούθησε ο Έλυρος που χωρούσε ακόμη 8 νταλίκες. Δύο πλοία με γεμάτα γκαράζ για Χανιά απόψε δηλαδή. Δεν το λές κι άσχημο..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...