Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

Να δω που θα δινει μουστακια κ λεντιες..παντως θα πρεπει να παει διπλα στο χανιωτικο γιατι δεν θα χωραει το δηλος να περασει για μεσα οταν θα εχει καθυστερησει...

Παντως το δηλος κ τωρα με αναποδα ερχεται μεσα μιας κ γυρναει στην λεκανη για να μην κανει απονερα στο Παναγια Τηνου

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά το Δηλος γυρνάει αρκετές φορές στη κεντρική λεκάνη του λιμανιού και πριν το Παναγία Τήνου, σε αντίθεση με το Πάρος και το Νάξος που γυρνάνε μέσα στα Λεμοναδικα. Ακριβώς δίπλα στο Χανιωτικο με το Χανιωτικο πλοίο μέσα δεν πιστεύω ότι θα πηγαίνει γιατί θα δυσκολεύει πολύ τον αποπλου του Χανιωτικου πλοίου!! Εάν το καλοκαίρι θα λείπει μπορεί να πέφτει και στη γωνία!! Εάν είναι στη θέση του Παναγία Τήνου θα μπορεί να δώσει άνετα λεντια στη μπιντα της αριστερης πλευράς του Χανιωτικου και αντίστοιχα από την άλλη πλευρά!!

Link to comment
Share on other sites

Aρα για να ανακεφαλαιωσουμε . Εστω ενα πρωινο του επομενου καλοκαιριου εχουμε απο αριστερα προς τα δεξια στα λεμοναδικα 1)Νησος Μυκονος  2) Blue star Delos 3) Blue star Naxos  .Στην  Ακτη κονδυλη --> 4) Πρεβελης   5) Βιτσεντζος ( 4&5Τα εχω πετυχει καποιες φορες και τα δυο μαζι) ,  6 )Νησος Σαμος(απογευμα)  7) Χανιωτικο και παει λεγοντας.....  Απορω πως δεν ειχε γινει κινηση νωριτερα  απο την Hellenic μιας και το Blue star Naxos εδω και καποια χρονια εδενε στο πλαι στα λεμοναδικα κλεινοντας μια θεση ενος αλλου πλοιου. Ποτε μου δεν το καταλαβα αυτο .

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, svo said:

μιας και το Blue star Naxos εδω και καποια χρονια εδενε στο πλαι στα λεμοναδικα κλεινοντας μια θεση ενος αλλου πλοιου. Ποτε μου δεν το καταλαβα αυτο .

Εχω την εντυπωση οτι αυτο γινεται για να εχουν χωρο τα φορτηγα να γυρισουν. 

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό είναι. Όταν τελειώσουν τα έργα ,και η περίφραξη του λιμανιού φτάσει μέχρι και την αερογέφυρα (που τώρα είναι εκτός λιμανιού) τα πλοία θα ξαναδενουν κάθετα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

5λεπτο για το Σαμος 9παρα10 εξω απο το λιμανι κ κει που λες οτι θα αρχισουν οι μουρμουρες ξεκιναει η συνεργασια των πλοιαρχων!περναει το Σαμος μεσα κ την ωρα που φτανει στο στενεμα φευγει το  blue star1 παραλληλα κ μπαινει το Σαμος στην λεκανη κ παει παραλληλα με την μπαντα στην πλωρη του Κοραη κ φευγει το Παλλας58ea857c07396_2017-04-0921_57_26.thumb.jpg.987102f8b38803b1255b6a3a42bd09be.jpg

Μετα περναει κ το Κρητη 58ea86059c771_2017-04-0921_58_16.thumb.jpg.7a3422d76e737ea8d82536d595b75cb9.jpg

Κ στο τελος περναει το Galaxy ενω το Σαμος γυριζει σιγα σιγα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Την Δευτέρα 15/5 και ώρα 10:30 θα καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά (πύλη Ε8) πολεμικό πλοίο όπου θα μεταφέρει την ιερή εικόνα της Παναγίας Σουμελά, η οποία θα μεταφερθεί με λιτανευτική πομπή και θα παραμείνει για προσκύνηση έως τις 22/5 στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου & Ελένης Πειραιά.

Edited by proud_ionian
ς
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο έφτασε η εικόνα της Παναγίας Σουμελας στο λιμάνι του Πειραιά με σκάφος του Λιμενικου και τη συνοδεία των ρυμουλκων Χρήστος XXXIII, Χρήστος XXXIV, Μεγαλοχαρη XIV και Παντοκρατωρ να δημιουργούν αψιδες με νερό και τα πλοία που βρίσκονται στο λιμάνι να σφυρίζουν.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Από το μεσημέρι έχουν αρχίσει και καταφθάνουν πολλά φορτηγά οχήματα στο λιμάνι του Πειραιά έτσι ώστε να φορτώθουν σήμερα το βράδυ στα πλοία που θα αναχωρήσουν μετά την 4ημέρη απεργία!!! Θα έλεγα οι σημερινες φορτώσεις θα είναι η χαρά του κ. Μπάμπη Σαλβαρακη και του Nick the Greek!!! Τελειώνετε!!! Άδειο μου αφησατε το βαπορι!!!:P

Link to comment
Share on other sites

Στη φωτογραφία του Shipspotting, εικονίζεται ένα άσημο ρυμουλκό, το Κωνσταντίνος Κ. Για τους μερακλήδες της φόρτωσης όμως, πίσω διακρίνει κανείς την ουρά με τα φορτηγά(χωρίς ασυνόδευτες καρότσες τότε) που μάλλον περιμένει να φορτωθεί στο πλοίο των Χανίων που βρίσκεται δεμένο στις δέστρες 193-200(εξ' ού και η ονομασία 200άρια). Πολύ πιθανόν να μιλάμε για το Κρήτη, τω καιρώ εκείνω, ξυπνά πολλές μνήμες.

Link to comment
Share on other sites

Το αδιαχώρητο επικρατούσε σήμερα το απόγευμα που ήμουνα στο λιμάνι στην προβλήτα του Αργοσαρωνικού λίγο πριν την αναχώρηση του Απόλλων Ελλάς στις 19.00 για την Αίγινα. Τα αυτοκίνητα είχαν κατακλύσει ολόκληρο σχεδον το χώρο, ενω αν άκουσα καλά το πλοίο ειδικά στο γκαραζ ήταν συμπληρωμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χτεσινή(Δευτέρα) βόλτα στο λιμάνι με ολίγη από Δραπετσώνα. Άφιξη του Πελαγίτη στις 1315 από Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο με το πλοίο να βρίσκεται στον αφρό πραγματικά. Βαριά-βαριά 10 κομμάτια να είχε στο ανοιχτό ντέκ, φαίνεται πως όσοι υποστηρίζουν πως έχει χάσει μεγάλο ποσοστό της κίνησής του, έχουν δίκιο. Πρίν την άφιξη του Πελαζζζζίτη είχε μεθορμίσει στη ράδα το Med Star όπου και παρέμεινε ακόμα και μετά την αναχώρηση του Τάλως αν είδα καλά. Αναρωτιέμαι μήπως γίνονται τίποτα εργασίες ενόσω το πλοίο είναι στη ράδα. Όσον αφορά το Τάλως, στις 1330 το πάνω γκαράζ ήταν 3/4 γεμάτο με φορτηγά που κουβαλούσαν φιάλες υγραερίου. Εδώ φαίνεται οι δουλειές να πηγαίνουν καλά, το πλοίο οι πληροφορίες λένε πως κάνει χαλαρά 40 κομμάτια σε μόνιμη βάση.

 

Μετά την siesta στη hacienda του Nick the Greek, αφογευφματινή φροφίτσα(που λένε και τα Ημισκούμπρια) στο κεντρικό λιμάνι. Ξεκινάμε με Πρέβελης στην αναχώρηση των 1800, η κίνηση του οποίου μπορεί να χαρακτηριστεί ως "εγώ, εσύ κι λάμπα":D. Ελάχιστα κομμάτια φαίνονταιν στο γκαράζ, υποτονική ατμόσφαιρα στην οποία έδινε χρώμα η μουσική που έπαιζε από τα μεγάφωνα του πλοίου. Κομματάρα η instrumental εκτέλεση του Felicita του Al Bano με σαξόφωνο στύλ Γιώργου Κατσαρού, φτιάχνει τους επιβάτες ώστε να έχουν την αίσθηση πως πάνε κρουαζιέρα με το Πλοίο της Αγάπης, κι όχι άγονη με το Πρέβελης. Respect στον DJ του πλοίου λοιπόν. Στο μεσοδιάστημα, αναχώρησε και το BS Πάρος στις 1730 με γεμάτο γκαράζ και μια ανεξήγητη κωλλυσιεργία κατά το τελευταίο 10λεπτο της φόρτωσης, πρόλαβαν όμως την ώρα. Όσον αφορά την προβλήτα του Αργοσαρωνικού κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ 1730 και 1800, νέκρα κυριέ μου, πεθαμένα πράγματα. 

 

Ακολούθως, τρίω ντόκ για το Ροδάν.... έεεεεε Superfast XII και την αναχώρηση των 1900 για Σύρο - Πάτμο - Λέρο - Κώ - Ρόδο(η μόνη διαφορά με το δρομολόγιο του Ροδάνθη, είναι πως ο Άρχοντας θα είχε βάλει και τίποτα Λειψούς ή Καστελλόριζο:D). Κατά τις 1820 που φτάσαμε εκεί το κάτω γκαράζ ήταν ούτε καν στη μέση, ενώ έβαζαν αβέρτα φορτηγά στο πάνω, πράγμα που μας παραξένεψε. Με τη μια καταλάβαινε κανείς πως το πλοίο δεν θα έφευγε στην ώρα του για κανένα λόγο, σκεφτείτε πως 1850 ξεκίνησαν να μπαίνουν τα -κάμποσα- φορτηγά για Λέρο ενώ τα ΙΧ για τη Λέρο μπήκαν όλα με τη μούρη. Δε φαινόταν καλά αν γύριζαν μέσα αλλά δε νομίζω πως υπήρχε χώρος. Γενικά η φόρτωση γινόταν σχετικά άτακτα με πολλούς κοκκόρους να λαλούν, με πρώτους τους πράκτορες του πλοίου αλλά και τα κουμάντα των μεταφορικών εταιρειών και ιδίως του Λιουδάκη που σε πολλές στιγμές έκανε εκείνος κουμάντο στα φορτηγά. Νομίζω η πίεση του Υπάρχου φανερά είχε ανέβει κάποιες στιγμές, έχω την αίσθηση πως πολλά πράγματα δεν ήταν στο χέρι του.

 

Για παράδειγμα η ράμπα ανέβηκε χωρίς ΙΧ επάνω της ενώ θα μπορούσαν να μπούν ΙΧ της Σύρου και να εξοικονομηθεί χώρος στο κυρίως γκαράζ μια και έτσι κι αλλιώς είχαν ήδη ανέβει στο πατάρι κάμποσα μονά φορτηγά για Σύρο ενώ και η γραμμή φόρτωσης 4 κάτω από τη ράμπα είχε και πάλι φορτηγά για Σύρο. Μπήκαν καρότσες που το πλοίο νόμιζε πως θα ήταν ολόκληρες ενώ τελικά ήταν ξεκοτσάριστες, όπως το τελευταίο σιλοφόρο για τη Σύρο, πολλή αναμπουμπούλα και ένταση. Γενικά όταν τον πρώτο λόγο στη φόρτωση του πλοίου δεν έχει το ίδιο το πλοίο αλλά οι παρεπιδημούντες την Ιερουσαλήμ, συνήθως δεν πάει καλά το πράγμα. Μοιραία το πλοίο έφυγε στις 1925 με χαρακτηριστική καθυστέρηση και αδικαιολόγητο άγχος και τρεχάλα. Τραγική φιγούρα ο παρευρισκόμενος λιμενικός, με χειμωνιάτικη μακρυμάνικη στολή, εξάρτηση, kevlar γιλέκο, κλόμπ, χειροπέδες, αποχυμωτή Moulinex στη ζώνη, πολυμηχάνημα Hewlett Packard στην πλάτη και 2 κιλά μελιτζάνες για να του φτιάξει η γυναίκα του ιμάμ. Ο άνθρωπος είχε λιώσει μέσα στη ζέστη και είμαι σίγουρος πως ήταν αυτός που από μέσα του έριχνε τα περισσότερα καντήλια για την καθυστέρηση.

 

Blue Horizon η επόμενη στάση όπου εδώ είχαμε αντίθετα υποδειγματική φόρτωση με ακόμα και 5 τράκτορες να δουλεύουν μέσα στο γκαράζ την ίδια στιγμή, βέβαια εδώ είχαμε ένα μόνο λιμάνι(Ηράκλειο). Αλλά και πάλι κι αυτό το ένα, θέλει μαγκιά για να φορτωθεί σωστά και να εκμεταλλευτεί το πλοίο κάθε μέτρο του γκαράζ. Γενικά το συγκεκριμένο πλοίο είναι στα 120 φορτηγά μέσο όρο τις καθημερινές και 60-80 τα Σαββατοκύριακα. Highlight της φόρτωσης μια συνελληνίδα μας η οποία ήταν επιβάτης του πίσω καθίσματος σε ΙΧ Nissan Primera που ο κάτοχος είχε αγοράσει με το εφ' άπαξ από τη σύνταξη, όταν φυσικά οι συνταξιούχοι έπαιρναν συντάξεις κι όχι χαρτζιλίκια. Ξεφύγαμε όμως. Η συγκεκριμένη κυρία προφανώς τσίμπαγε πασατεμπάκι στο πίσω κάθισμα. Ήταν όμως και νοικοκυρά, παινεμένη και δακτυλομετρούμενη. Και οι καλές νοικοκυρές δεν βρωμίζουν το αυτοκίνητο του συζύγου τους. Τα τσόφλια από τον πασατέμπο λοιπόν, πετάγονταν με χαρακτηριστική χάρη από το ανοιχτό παράθυρο του πίσω καθίσματος, έξω. Με τσαμπουκά, ανεμελιά και προσήλωση στο δημοκρατικό χαρακτήρα του Έλληνα που δεν υπομένει το ζυγό των ξένων και τις μικροαστικές έννοιες του σεβασμού στο περιβάλλον και στο συμπολίτη, τα τσόφλια επιδεικτικά επάνω στον καταπέλτη όταν το αυτοκίνητο έκανε την είσοδό του. Αυτή ήταν.. λεβέντισσα!!:D

 

Για το τέλος, Ελευθέριος Βενιζέλος που ανεχώρησε γύρω στις 2125 για Χανιά μια και υπήρξε χαρακτηριστική δυσκοιλιότητα στα τελευταία στάδια της φόρτωσης με την στοιβασία και το ξεκοτσάρισμα των φορτηγών. Τελευταίο στο γεμάτο γκαράζ(99 φορτηγά συνολικά) μπήκε ένα φορτηγό με ζωοτροφές το οποίο είχε τόσο υψηλό κέντρο βάρους και τόσο φορτίο/βάρος εκτός των ορίων της καρότσας του, που όταν αγκομάχησε να ανέβει στον καταπέλτη νόμιζα πρός στιγμήν πως θα μπατάρει. Ο τρόπος που αυτά τα φορτηγά με τα χορτάρια είναι φορτωμένα και ο τρόπος με τον οποίο φορτώνονται/δένονται στο γκαράζ, είναι για μένα ατύχημα που περιμένει να συμβεί.

 

Αυτά τα ολίγα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πριν από λίγα λεπτά έπεσαν πυροβολισμοι στο λιμάνι του Πειραιά δίπλα από τα εκδότηρια των δελφίνιων. Αστυνομικοί με μηχανές κυνηγούσαν ένα ΙΧ και έπεσαν πιστόλιδια (5-6 σίγουρα) από τους αστυνομικούς και ίσως από το ύποπτο αμάξι, που κατάφερε να ξεφύγει. Με το Flying Cat 5 να έκανε πετρέλευση και να φόρτωνε επιβάτες εκείνη τη στιγμή. 

Link to comment
Share on other sites

Εντός του λιμανιού έγινε το σκηνικό! Το αυτοκίνητο είχε έρθει από την πύλη Ε9 (ήταν ανοικτή η πόρτα που περναει στο χώρο των δελφινιών) και τον ακολουθούσαν μηχανές της ΔΙΑΣ και ένα συμβατικό αμάξι της αστυνομίας. Όταν έφτασε στην άλλη άκρη της προβλήτας των δελφινιών (στο ύψος που δένουν τα Σαλαμινιώτικα) έχει μπάρα που ήταν κλειστή. Όποτε το αμάξι έκανε απότομη αναστροφή και εκεί έπεσαν 3-4 πυροβολισμοί!! Το αμάξι ανέπτυξε ταχύτητα και κατευθύνθηκε προς την Ε9 πύλη ξανά. Στο ύψος της πλώρης του Flying Cat 5 (που είναι περίπου τα εκδοτήρια) είχε σταματήσει μια μοτοσικλέτα της ΔΙΑΣ και το αμάξι της Αστυνομίας και έριξαν προς το αμάξι 2-3 πυροβολισμούς (τα όπλα κοιτούσαν προς το Flying Cat 5)!! Να αναφέρω ότι το Flying Cat 5 ήθελε 5-10 λεπτά πριν αναχωρήσει για το απογευματινό του δρομολόγιο. Όπως καταλαβαίνετε ήμασταν τυχεροί που δεν θρηνήσαμε κάποιο θύμα, είτε από τους πυροβολισμούς, είτε από τους ελιγμούς του ΙΧ μέσα σε ένα χώρο που κινούνται πολλοί πεζοί επιβάτες!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...