Jump to content
Shipfriends

Δελτίο κεντρικού λιμανιού


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δηλαδή αν, επειδή ήταν το ΚΡΗΤΗ ΙΙ μέσα, έδενε στον προλιμένα, σημαίνει ότι θα αναχωρούσαν από εκεί; :rolleyes:

Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα από το ais.

Είναι τόσο έγκυρο αυτό που έγραψες, που το CHAMPION έχει ήδη μεθορμίσει στη θέση του ΚΡΗΤΗ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μην είσαι τόσο σίγουρος. Εάν άκουσα καλά από αύριο θα αναχωρούν από τον Άγιο Διονύσιο

Οι καταπέλτες πρέπει να χωράνε άνετα των Superfast XII (πλάτος 25,2μ) και Olympic Champion (πλάτος 26,12μ) στον Άγιο Διονύσιο, αφού έπαιρνε στο πλάτος τον Ελ. Βενιζέλο που είχε πλάτος 28,5μ!!.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χαλαρώστε! Το CHAMPION έχει ξαναδέσει σε αυτή τη θέση πολλάκις στο παρελθόν. Τα πρώτα του μάλιστα δρομολόγια ήταν για Κρήτη και έδενε ακριβώς εκεί. Τι κάθεστε και παίζετε με τα μέτρα; Προεξέχει λίγο η πλώρη του αλλά από τη στιγμή που δεν έχουν πρόβλημα οι καπετανέοι και οι εταιρίες δεν νομίζω ότι έχει μεγάλη σημασία τι λέμε και τι πιστεύουμε εμείς! Στην τελική αν προκύψει κάποιο πρόβλημα, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν κάνει τράμπα τις θέσεις τα πλοία των Χανίων με αυτά του Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

εξεχει η πλωρη των πλοιων κ φτανει στην αριστερη μπαντα των χανιωτικων περιπου 10μετρα μεσα!οποτε πρεπει να φουνταρουν την πλωρη λιγο αριστερα για να μην ερθουν παραλληλα με τον ντοκο κ ακουμπησουν με τα χανιωτικα...βεβαια επεσε η προταση τα καινουργια μπαλονια που ειχαν βαλει στο ηρακλειο για τα κρητη να τα φερουν στον πειραια κ να ακουμπαει η πλωρη κ να μην φουνταρουν ;)

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Περίεργα πράγματα πάντως... Σήμερα το Superfast έδεσε κανονικά στην θέση του.

EDIT. Μεθορμισε στην Ε3

Edited by polmyt
μεταφορα και ενωση
Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε που έδενε πριν τέσσερα χρόνια το CHAMPION, σε μία φωτό από τον Νοέμβρη του 2007. Bέβαια τότε πήγαινε Χανιά, αλλά όπως πολύ σωστά μας είπε και ο George :

Στην τελική αν προκύψει κάποιο πρόβλημα, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν κάνει τράμπα τις θέσεις τα πλοία των Χανίων με αυτά του Ηρακλείου.

post-2102-0-26726100-1307635609_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Εννέα κρουαζιερόπλοια σήμερα στο λιμάνι με το Aida Diva δέκατο, να περιμένει θέση (λογικά αυτή του Louis Majesty) έξω από το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα αναχώρησε το Blue star Paros χωρίς καθυστέρηση στις 17.30(για Σύρο Πάρο Νάξο Δονούσα Αιγιαλη Αστυπάλαια) με γεματο γκαραζ όσο δεν έπερνε και άφησε ένα φορτηγο έξω.Στις 17.50 περίπου επικρατούσε ησυχία έξω από τους καταπέλτες του Ελύρος ενω στο Οlympic Champion η φόρτωση φορτηγών είχε ήδη ξεκινήσει.Το πάνω γκαραζ ήταν γεμάτο πρύμα(όσο μπορούσα να διακρίνω)Στις 18.10 αναχώρησε το θηριώδες κρουαζιερόπλοιο Star Princess με συνοδεία ρυμουλκού όπως είναι λογικο και στις 19.00 χωρις καθυστέρηση ο Ευρωπαίος νελιτης :P .Το Blue star 1 αναχώρησε στις 19.20(με 20αλεπτη καθυστέρηση) για Θήρα Κω Ρόδο με πάρα πολύ κόσμο και με σχεδον γεμάτο γκαραζ.Η καθυστέρηση οφείλονταν στα πολλά φορτηγα που έπρεπε να επιβιβαστουν στο μπλε αστέρι λόγω μάλλον της απεργίας της προηγούμενης μέρας.Τέλος δίπλα από το Blue star 1 στεκόταν αγέρωχος ο Διαγόρας περιμένοντας το επόμενο δρομολόγιο αφου προχθες δεν αναχώρησε λόγω της απεργίας.Παρακάτω μερικες φωτο από χθες.

post-2391-0-01042000-1308306660_thumb.jp

post-2391-0-77757200-1308306670_thumb.jp

post-2391-0-16225100-1308306681_thumb.jp

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Εννέα κρουαζιερόπλοια σήμερα στο λιμάνι με το Aida Diva δέκατο, να περιμένει θέση (λογικά αυτή του Louis Majesty) έξω από το λιμάνι.

Όντως σήμερα το μεγάλο λιμάνι εμοιαζε με Fort Lauderdale. Στη φωτο διακρίνονται τα Splendour of the Seas, Noordam, Aida Diva, Aida Aura, Seven Seas Mariner, και πολυ αχνά στο βάθος το Navigator of the Seas. Επισης υπήρχε και το Tompson Celebration το οποίο δε φαίνεται. Τα Navigator of the Seas και Aida Diva είχαν προσέγγιση στις 15/6 σύμφωνα με το προγραμμα του ΟΛΠ. Ίσως αλλάξανε ημερομηνίες για να αποφύγουν την απεργία;

post-1839-0-44009700-1308332524_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι χθες το λιμάνι του Πειραιά γνώριζε μεγάλες δόξες, με τα 10 συνολικά κρουαζιερόπλοια που το επισκέφθηκαν! Έτσι, εκτός από τα Louis Majesty, Louis Cristal και Calypso που έφυγαν το μεσημέρι, και το Aida Diva που αναχώρησε το βράδυ, ας δούμε τις αναχωρήσεις των υπόλοιπων έξι!

Την αρχή έκανε το Navigator of the Seas το οποίο άρχισε να ξεκολλάει απ την προβλήτα στις 5 ακριβώς, αντί για τις 6 που έλεγε το πρόγραμμα του ΟΛΠ! Ταυτόχρονα έλυνε και το δεύτερο πλοίο της εταιρίας, το Splendour of the Seas. Τα 2 πλοία βγήκαν σχεδόν ταυτόχρονα απ το λιμάνι, ανταλλάσοντας συνεχώς συριγμούς! "Χαμένος" της υπόθεσης ο Φοίβος, ο οποίος είχε φτάσει σχεδόν στην Ψυττάλεια, και περίμενε εκεί αρκετή ώρα μέχρι να μπει στο λιμάνι! Ακολούθησε το Thomson Celebration το οποίο αναχώρησε στις 17:30. Με πολύ μικρή καθυστέρηση αναχώρησαν τα Νήσος Χίος και Blue Star Paros, ενώ στις 17:50 μπήκε το Κνωσσός Παλάς. Σειρά για να αναχωρήσει είχε το Aida Aura το οποίο πέρασε τα φανάρια στις 18:10. Αμέσως μετά βγήκε και ο Κορνάρος, ενώ κατά τις 18:30 έλυσαν σχεδόν ταυτόχρονα τα Seven Seas Mariner (σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΟΛΠ θα αναχωρούσε στις 20:00) και Noordam.

Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες το απόγευμα το Blue Star Paros άλλαξε θέση πρόσδεσης. Ήταν πρυμνοπλαγιοδετημενο στη γωνία στα Λεμονάδικα και τώρα είναι δεμένο δίπλα από τα ομοσταυλα!!! Έτσι ώστε να αφήσει τη θέση για το Highspeed 4, που θα επιστρέψει σήμερα από το δεξαμενισμό του.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτοί που έλεγαν πως τα αγουδημο-sao πλοια εμποδίζουν στο λιμάνι το έλεγαν για τα ματια του κόσμου. Όλος ο στόλος είναι δεμένος στο λιμάνι, με μια κενή θέση για το hs4 που γράφει και ο Π100 και μια στο κεφάλι του Ηετίωνα. Το μόνο που δεν χώρεσε είναι το Φαιστός που είναι δεμένο στον προλιμένα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον πιο σωστά υπάρχουν τρεις θέσεις κενές!!! Υπάρχει μια κενή θέση ανάμεσα στο HS 4 και Blue Star Paros, μια στο κεφάλι της Ηετίωνα (γιατί το Μυτιλήνη έχει δέσει ανάμεσα στα Blue Star στο ντοκ 3) και μιας θέση ανάμεσα στο HS 5 και SR 4 στην Ακτή Τζελεπη

Link to comment
Share on other sites

Ούτε το Μυτιλήνη ανάμεσα στα 2 Blue Star μπορείς ούτε το Πρέβελη ανάμεσα σε Βιτσέντζο και Λατώ

(αποστάσεις μηδαμινές).Ασφάλεια 0.Ας είναι καλά τα πληρώματα και ο καιρός, αλλιώς τώρα θα μιλούσαμε για συγκρουόμενα.

Δεν μιλάμε για αυτοκίνητα αλλά για πλοία και πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν πολλοί άλλοι παράγοντες.

Edited by Captain Argy
Link to comment
Share on other sites

Σε αντίθεση με χθες, όπου τα κρουαζιερόπλοια που επρόκειτο να επισκευθούν το λιμάνι του Πειραιά άλλαξαν προορισμό τελευταία στιγμή, σήμερα ήταν στο λιμάνι το MSC Musica, το Star Rrincess, το Celebrity Equinox και το Brilliance of the Seas, τα οποία ήρθαν και έφυγαν στην ώρα τους!

Πάντως κατά την αναχώρησή τους δεν είχαν συνοδεία ρυμουλκού, όπως προβλέπεται συνήθως...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτοί που έλεγαν πως τα αγουδημο-sao πλοια εμποδίζουν στο λιμάνι το έλεγαν για τα ματια του κόσμου. Όλος ο στόλος είναι δεμένος στο λιμάνι, [...]Το μόνο που δεν χώρεσε είναι το Φαιστός που είναι δεμένο στον προλιμένα.

Ας σημειώσουμε επίσης ότι λείπει ενα καράβι του Ηρακλείου, λείπει το Blue Horizon και λείπει το Νήσος Ρόδος.

Όπως και να 'χει, η απομάκρυνση των παρατημένων πλοίων μόνο καλό θα κάνει.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παναγιωτέλλλλλλλλλλ ( Δευτέρα 18 Ιουλίου)

Α... καλοκαίρι! Μας περιμένουν οι χαρές της φόρτωσης. Της ενδιαφέρουσας φόρτωσης. Γι αυτό όχι Highspeed, όχι Speedrunner σε λιμάνια και προβλήτες.

Βόλτα πεζή υπό το φόβο των ταξιτζήδων οι οποίοι νωρίτερα εκείνο το πρωί προξένησαν χάος στο λιμάνι του Πειραιά, σε μια μέρα που το λιμάνι υποδέχτηκε δέκα(αριθμός 10) κρουαζιερόπλοια. Προσεκτικά στοχευμένη λοιπόν η επίθεση τους, αναρωτιέμαι αν κέρδισαν τελικά έστω και έναν υποστηρικτή στον αγώνα τους. Μήπως όμως τους νοιάζει τελικά? Ή απλά και μόνο θέλουν νταηλίκι να περάσουν αυτό που επιθυμούν? Αν συμβαίνει το δεύτερο πέστε μου κι εμένα ένα λόγο για τον οποίο θα πρέπει να δω με συμπαθητικό μάτι τα αιτήματά τους. Περνώντας το πρωί μέσα από το λιμάνι αντίκρυσα σκηνές τραγικές, όχι για γέλια παρά μόνο για κλάματα, με τους επιβιβαζόμενους στα κρουαζιερόπλοια επιβάτες που ξεκινούν να ζούν τον μύθο τους στην Ελλάδα –που λέει κι ο ΕΟΤ- να αποβιβάζονται από τα λεωφορεία πίσω από τον Άγιο Νικόλαο και μετά με τις αποσκευές τους επ’ ώμου άρμ να σέρνονται πρός τον επιβατικό σταθμό κάτω από 40 βαθμούς θερμοκρασία. Και το ακόμα χειρότερο φυσικά ήταν πως δεν υπήρχε ούτε ένας τροχονόμος ή αστυνομικός να προσπαθήσει έστω να βοηθήσει την κατάσταση. Πως θα μπορούσαν όμως? Όποιος οδήγησε από Καβούρι πρός Πειραιά εκείνο το πρωί θα διεπίστωσε πως ολόκληρη η αστυνομική δύναμη της Αττικής(φανερή και κρυφή) ήταν διατεταγμένη ανά 10 μέτρα στην παραλιακή λεωφόρο, προφανώς για την προστασία κάποιου επιφανούς ξένου αξιωματούχου. Για τους Έλληνες και τους ξένους τουρίστες? Ας κόψουν το λαιμό τους. Μπουρλότοοοοοο...

Συγχωρέστε μου τον πλατιασμό, ας πάμε στα δικά μας. Τι καλύτερο λοιπόν να ξεκινήσουμε τη βόλτα μας από το Μυτιλήνη με αναχώρηση στις 1900 για Χίο και Μυτιλήνη. Συγκινητικές οι στιγμές για τον Nick the Greek που μετά από πάααρα πολύ καιρό είχε την ευκαιρία επιτέλους να μυρίσει καυσαέριο, πετρελαιίλα, γκαραζίλα καi λαστιχίλα όπως τον παλιό καλό καιρό. Γκαραζίλα, γιατί έτσι μας αρέσει!! Και η εμπειρία έγινε ακόμα καλύτερη ακούγωντας τη βαριά Μυτιληνιά προφορά του λοστρόμου που θύμισε την παλιά καλή ΝΕΛ, άλλωστε νομίζω μεγάλο μέρος του πληρώματος εξακολουθεί να προέρχεται από το νησί. Αποκορύφωμα μια σκηνή όπου ένα ψυγείο έχει κολώσει στα 20 μέτρα από τον καταπέλτη περιμένωντας να μπεί μέσα: όταν ο λοστρόμος δίνει το σύνθημα, φωνάζει στον οδηγό ¨Παναγιώωωωτττ¨ χωρίς απόκριση. Δεύτερη φορά πιο δυνατά, καμιά απόκριση επίσης. Την Τρίτη φορά δοκιμάζει ένα μακρόσυρτο Μυτιληνιό ¨Παναγιωτέεεεελλλλλλλ¨ στο οποίο ο οδηγός ανταποκρίθηκε μέσα σε χρόνο dt, αυτά γουστάρουμε κι εμείς. Από κίνηση αρκετή, το πλοίο σχεδόν γέμισε ενώ θα μπορούσε ακόμα να χωρέσει τουλάχιστον δύο 15μετρες νταλίκες. Γενικά όμως λόγω των όσων είχαν προηγηθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας με τους ταξιτζήδες και λόγω της αφόρητης ζέστης, η ατμόσφαιρα ήταν υποτονική.

Σε αυτό το σημείο επιτρέψτε μου να κάνω μια κοινωνιολογική παρατήρηση για τους Έλληνες οδηγούς ΙΧ οι οποίοι στη μεγάλη τους πλειοψηφία είναι απάλευτοι. Φυσικά όσοι οδηγείτε καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους δεν περιμένετε εμένα να σας το πεί αυτό, έχει όμως ενδιαφέρον το γεγονός ότι δεν γνωρίζουν ούτε τα βασικά. Τους έβλεπα να μπαίνουν στο Μυτιλήνη εκστασιασμένος. Οι περισσότεροι από αυτούς πρέπει να βλέπουν τον καταπέλτη σαν το Τέρας του Λοχνές γιατί πλησιάζοντας κόβουν ταχύτητα αμέσως πρίν από τα νύχια του καταπέλτη, σχεδόν ακινητοποιώντας το όχημα. Μόλις τους κόψει ο λογιστής το εισιτήριο, βάζουν πρώτη και πατάνε γκάζι με όλη τους τη δύναμη λες και θα συντρίψουν το τέρας, καβαλάνε τα νύχια, full ahead μέχρι που περνάνε και τη βάση του καταπέλτη οπότε και ξαφνικά σταματάνε, ικανοποιημένοι για το κατόρθωμά τους. Έχουν βέβαια αφήσει πίσω τους εξάτμιση, σασί, φανάρια, προφυλακτήρες και ό,τι άλλο εξάρτημα μπορεί να ξηλωθεί κάτω από το αυτοκίνητό τους! Μπράβο παλλικάρια μου!

Link to comment
Share on other sites

Λιουδάκηδες και Καβαλαράκηδες ( Τρίτη 19 Ιουλίου)

Κι επειδή ένα ξερό Μυτιλήνη δεν είναι ποτέ αρκετό, πάλι στις επάλξεις την επόμενη μέρα ξεκινώντας με Highspeed 6 που ανεχώρησε από του Τζελέπη για Σύρο – Μύκονο – Τήνο στις 1745. Εντυπωσιακό πλοίο το ταχύπλοο αλλά καθόλου εντυπωσιακή η κίνηση του στο δρομολόγιο αυτό. Δε νομίζω πως είχε πάνω από 40 ΙΧ και από επιβάτες καμιά 300άρα, πολύ λίγα πράγματα δηλαδή με την υποσημείωση πως αποχώρησα λόγω βαρεμάρας κανένα τέταρτο πρίν αναχωρήσει το πλοίο.

Επόμενη στάση το European Express με αναχώρηση στις 1900 για Χίο και Μυτιλήνη. Και πάλι εδώ η αγαπημένη μας Μυτιληνιά προφορά που φοριέται πολύ φέτος το καλοκαίρι, φόρτωση στο χαλαρό μέχρι 25 λεπτά πρίν την αναχώρηση όπου και ξαφνικά μας πιάνει ο πανικός και αρχίζουμε να τα βάζουμε όλα με τη μούρη. Ανεξήγητο αυτό γιατί τελικά το πλοίο 15 λεπτά πρίν την αναχώρηση ήταν έτοιμο και μάλιστα έφυγε έχοντας χώρο για τουλάχιστον 5 ακόμα μεγάλες νταλίκες, σημειωτέον το ότι την ίδια μέρα είχε και ο Αρχάγγελος αναχώρηση. Ενεργά παρών στη φόρτωση και ο κάπτα-Λευτέρης ο Βεκρής που θυμήθηκε τις μέρες του στο Σαρωνικό με το Ευτυχία. Εκεί που έριξα γέλιο ήταν με τους οδηγούς των ΙΧ για Χίο που περίμεναν να φορτώσουν τα οχήματά τους στο πλοίο. Ως γνωστόν –τουλάχιστον σε μας- το European Express δεν έχει ευκολίες με πατάρια(εκτός από αυτό της πλώρης) κι έτσι η φόρτωση γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο όπου αυτός που βγαίνει πρώτος μπαίνει τελευταίος. Σε κάποια φάση όμως οι Χιώτες βαρέθηκαν να περιμένουν και άρχισαν να φωνάζουν στο λοστρόμο ¨Εμάς γιατί δε μας βάζετε μέσα έεε??¨ το οποίο είχε πολύ γέλιο γιατί ακούγονταν σα μικρά παιδάκια που απαιτούν από τη μαμά να τους πάρει εδώ και τώρα παγωτό:D. Κατανόηση και κοινή λογική μηδέν.

Στην ώρα του ο Hayrettin Barbarossa λοιπόν, όταν όμως φορτώνει το Λατώ στον Άγιο Διονύση δεν μπορεί ο Nick the Greek να βρίσκεται κάπου αλλού. Γνώριμες κι εδώ οι φάτσες, ο ύπαρχος, ο πρώην λοστρόμος του Μυρτιδιώτισσα και οι λοιποί συγγενείς Λιουδάκης, Κασσουδάκης, Δαρατσιανός, Μακρυμανωλάκης, Κοζάκης για Ρέθυμνο και άλλοι πολλοί. Πολύ κόσμο, πολλά ΙΧ και φυσικά η συνήθης ουρά από φορτηγά να ερίζει για μια θέση στον Παράδεισο του γκαράζ του Λατώ. Αξιοσημείωτο το γεγονός οτι όσα χρόνια παρακολουθώ Λατώ, συνήθως πρώτα γεμίζει η πρύμη αριστερά και δεξιά με ασυνόδευτα του Λιουδάκη για να κάτσει και να μειωθεί η κλίση του καταπέλτη, κάτι το οποίο δε φαίνεται να γίνεται τώρα.

Η φόρτωση γινόταν και συνεχιζόταν με εντατικούς ρυθμούς αλλά χωρίς ιδιαίτερο άγχος ώσπου γύρω στις 2020 με ώρα αναχώρησης 2100, έφτασε η στιγμή που όλοι περιμέναμε, η πολυαναμενόμενη εμφάνιση του πρώην εμπορικού διευθυντή της ΑΝΕΚ και νυν συμβούλου, του Παγκρήτιου και αξιοσέβαστου Μπάμπη Σαλβαράκη. Κι Αρχηγού παρόντος, πάσα αρχή παυσάτω κύριοι. Κι αν νομίζετε οτι υπερβάλλω, ρωτήστε οποιονδήποτε θέλετε που ήταν εκεί εκείνη τη μέρα, από τον πλοιαρχεύοντα του Λατώ, Θεό:P – Βασίλη Πασχάλη εώς τον τελευταίο καβοδέτη. Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναδείξω και την σημειολογική εμφάνιση του Μπάμπη Σαλβαράκη με ανοιχτόχρωμο πουκάμισο και κατακόκκινη γραβάτα σε χρώμα Superfast. O tempora, o mores, αλλά ανάγκα και Κρητικοί πείθονται για την αναγκαιότητα της συμμαχίας τη δεδομένη χρονική στιγμή. Με του που φτάνει ο Μπάμπης ο Σαλβαράκης λοιπόν, ρίχνει μια ματιά στο γκαράζ του Λατώ και γυρνάει στον ύπαρχο λέγοντάς του ¨Πάλι 9 και 15 θα φύγουμε Ύπαρχε¨. Η απάντηση ¨Μην ανησυχείτε κύριε Μπάμπη¨, τον έκανε απλώς να κουνήσει το κεφάλι του, γνωρίζοντας τι θα επακολουθούσε, όπως άλλωστε και το διμελές κλιμάκιο ειδικών αποστολών των Shipfriends που βρισκόταν επί τω καταπέλτη.

Η φόρτωση πια συνεχίζεται σε ρυθμούς ¨τρεχάτε ποδαράκια μου να μην σας αφοδεύσει ο πισινός μου¨ και τα πράγματα σκουραίνουν όταν με έγκριση του Μπάμπη κόβει εισιτήριο και ένα 15-μετρο ψυγείο του Καβαλαράκη που ήταν στην αναμονή. Κι ο δε πράκτωρ ανέκραξε: ¨Καβαλαράκη, κόφτο. Κόφτο Καβαλαράκη!!¨ ως άλλος κύριος Σουλτάνογλου στο Όλα Είναι Δρόμος’ που διατάζει τον Ηλία το μπουλντοζιέρη να κατεδαφίσει το κέντρο διασκεδάσεως Βιετνάμ που μόλις έχει αγοράσει:D. Γύρω στις 9 κι ενώ η νευρικότητα όλων είναι έκδηλη, η φόρτωση ακόμα συνεχίζεται κι ο Ύπαρχος με το λοστρόμο προσπαθούν να βρούν ένα τρόπο να χωρέσουν τόσο τον Καβαλαράκη, όσο κι ένα συρόμενο με ζωοτροφή. Δυστυχώς όμως με λάθος τρόπο όπως εγκαίρως διέγνωσαν τόσο οι Shipfriends όσο κι άλλοι παρεπιδημούντες την Ιερουσαλήμ, όμως όταν έχεις το άγχος σου να καταπολεμήσεις το μυαλό σου δεν είναι καθαρό.

Τελικά γύρω στις 2115 ο Καβαλαράκης είναι ήδη μέσα και τρώει την κουκουβάγια του ενώ στο γκαράζ γίνεται η ύστατη προσπάθεια να χωρέσει σε ένα στενό διάδρομο το συρόμενο με τις ζωοτροφές. Δυστυχώς για τον Ύπαρχο, το λοστρόμο και τον ιδιοκτήτη του φορτηγού, το ότι δεν έμπαινε το φορτηγό μέσα έτσι όπως είχε γίνει το τελευταίο στάδιο της φόρτωσης ήταν ήδη fait accompli κι έτσι στην ύστατη προσπάθεια λόγω του μεγάλου πλάτους του φορτηγού στο στενό διάδρομο δεν μπήκε παρά μόνο η καμπίνα του οδηγού. Σε κείνο το σημείο και βλέποντας οτι καί το βαπόρι είχε αργήσει, καί χαμένος χώρος υπήρχε, είχαμε την δίκαια έκρηξη του Μπάμπη του Σαλβαράκη ο οποίος ωρυόμενος λέει στον οδηγό του φορτηγού να το πάρει έξω και απευθυνόμενος σε Ύπαρχο και λοστρόμο τους λέει: ¨Τα βλέπετε που σας τα λέω εδώ και μια ώρα κι εσείς κάνετε τα δικά σας?¨. Σε αυτό το σημείο ο Ύπαρχος κοίταζε τις σωληνώσεις του γκαράζ, κι ο λοστρόμος τις γραμμές φόρτωσης, ανήμποροι να αρθρώσουν λέξη. Ο Μπάμπης σε κείνο το σημέιο απέπλευσε, καταπέλτης πάνω στις 2120 και αναχώρηση για Χανιά ενώ λίγο παραπέρα το Olympic Champion έφευγε στην ώρα του στις 2130 με γεμάτο γκαράζ.

Ευχαριστώ θερμά όσους είχαν το κουράγιο να διαβάσουν ως εδώ του Νικολάου το ανάγνωσμα. Δυστυχώς οι καλοκαιρινές διακοπές τελειώνουν σιγά-σιγά και ο Nick πρέπει να επιστρέψει εν τόπω χλοερώ, εν τόπω αναπαύσεως, μακριά από το λιμάνι που βρίσκεται η καρδιά του. Ελπίζω όμως ο μεγάλος γκρουπιέρης που βρίσκεται εκεί ψηλά να τα φέρει έτσι ώστε σύντομα να ξανακάνουμε μια παρόμοια βόλτα με τον αγαπημένο μου φίλο Παναγία Εκατονταπυλιανή, κατά παραγγελία του πολυέλεου, παναμώμητου και πανοικτήρμωνα χρήστη Nhsos Xios.:D

Από τα μέτωπα των λιμανιών, για τους Shipfriends,

Nick the Greek

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...