Jump to content
Shipfriends

Aegean Marine Petroleum


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

H Aegean Marine ανακοινωσε τη παραλαβή νεότευκτου δεξαμενόπλοιου μεταφοράς καυσίμων "Ithaki", ( Dwt 6.272). Το πλοίο ναυπηγήθηκε στο ναυπηγειο Qingdao Hyundai της Κινας. Με το πλοίο αυτό ενισχύει τη θέση της και τις δραστηριότητές της στη Σιγκαπούρη.

Ένω εως το τέλος του 2010 η εταιρεία αναμένεται να παραλάβει άλλα 17 πλοία.B)

Link to comment
Share on other sites

H Aegean Marine ανακοινωσε τη παραλαβή νεότευκτου δεξαμενόπλοιου μεταφοράς καυσίμων "Kerkyra", ( Dwt 6.290). Το πλοίο ναυπηγήθηκε στο ναυπηγειο Qingdao Hyundai της Κινας .

Το νέο απόκτημα της Aegean Petroleum, δηλαδη το εφοδιαστικο "Kerkyra" είναι δεμένο εδώ και κάποιες ήμερες στο Πέραμα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Συμφωνία για την εξαγορά της Verbeke Bunkering σύναψε η Aegean Marine Petroleum Network. Σημειώνεται ότι η Verbeke Bunkering κατέχει ηγετική θέση στην παροχή καυσίμων πλοίων στην περιοχή Antwerp-Rotterdam-Amsterdam (ARA), που αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά εφοδιασμού καυσίμων στον κόσμο. Η εταιρεία διαθέτει συνολικά 18 οχήματα ανεφοδιασμού, εννέα ιδιόκτητα και εννέα ναυλωμένα.

Η ολοκλήρωση της μεταβίβασης έχει προγραμματιστεί έως τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2010. Στο πλαίσιο της συμφωνίας η Aegean θα αποκτήσει τα εννέα ιδιόκτητα πλοία αλλά και τον έλεγχο των συμβάσεων για τα υπόλοιπα εννέα.

Ο πρόεδρος της Aegean, Νίκος Ταβλάριος ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως η απόκτηση της Verbeke συνιστά το μεγαλύτερο deal εξαγοράς της εισηγμένης στο NYSE εταιρείας μέχρι σήμερα και θα δώσει ώθηση στις μελλοντικές πωλήσεις καυσίμων αλλά και την αναγνωρισιμότητα του brand της Aegean παγκοσμίως.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Aegean Marine Petroleum ανακοινώσε τη παραλαβή του νεότευκτου δεξαμενόπλοιο μεταφοράς καυσίμων, Zakynthos, από τα ναυπηγεία Qingdao Hyundai, στη Κίνα, που θα δραστηριοποιηθεί στη περιοχή του Γιβραλτάρ.

Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στο 2010 η εταιρεία έχει προγραμματίσει να παραλάβει άλλα 14 νεότευκτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κέρδη-ρεκόρ ανακοίνωσε για το 2009 η Aegean Marine Petroleum.

Τα κέρδη της ανήλθαν σε 48,5 εκατ. δολ. από 39,9 εκατ. το 2008. Τα έσοδά της ωστόσο υποχώρησαν κατά 10,2% στα 2,49 δισ. δολάρια από 2,77 δισ πέρυσι. Οι καθαρές πωλήσεις της, δηλαδή τα έσοδα μείον του κόστους αγοράς των καυσίμων, διαμορφώθηκε στα 198 εκ. δολ από 171 εκ. δολάρια το 2008. Η αύξηση των κερδών οφείλεται, σύμφωνα με την εταιρία, στην κατά 9,6% αύξηση του μικτού περιθωρίου κέρδους για προϊόντα πετρελαίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Δεν έχουμε μόνο σκάφη να γυρνάμε στο Αιγαίο τα καλοκαίρια, έχουμε και αεροπλάνα να μην καθυστερούμε με τυπικότητες, γιατί από μικροί, στην Κοκκινιά, τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν τα αντέχαμε :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Αγωγή κατά της διοίκησης της Aegean Marine υπέβαλε ομάδα μετόχων, υποστηρίζοντας πως από τις αρχές του 2010 έως και σήμερα, τα στοιχεία που αφορούν τις προοπτικές της εταιρείας είναι παραποιημένα.

Η εταιρεία απαντά πως οι ισχυρισμοί αυτοί δεν έχουν υπόσταση.

Link to comment
Share on other sites

προβλεπεται μεγαλο παρτυ παντως απο τους αμερικανους δικηγορους. ο capital λεει αρκετα σημερα. στην ουσια για "greek statistics" κατηγορουν οι μετοχοι την εταιρεια.

Από πλευράς της Aegean Marine θεωρούν πως οι αγωγές δεν έχουν νομικό έρισμα, θεωρώντας πως οι κινήσεις αυτές "προσβάλλουν αδικαιολόγητα την ακεραιότητα τόσο της εταιρείας όσο και των στελεχών της ". Όπως ανακοίνωσε δε, σκοπεύει να υπερασπιστεί εαυτόν όσο πιο δυναμικά γίνεται.

Το Capital.gr επικοινώνησε με την Aegean Marine Petroleum σχετικά με το θέμα και η απάντηση που έλαβε ήταν ότι "για την ώρα εμμένουμε στην ανακοίνωση και δεν μπορούμε να σχολιάσουμε περαιτέρω". Τα τελικά οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2010 θα ανακοινωθούν αύριο, οπότε και αναμένεται με ενδιαφέρον αφενός η αντίδραση της χρηματιστηριακής αγοράς, αλλά και των μικρομετόχων.

Τα αμερικανικά νομικά γραφεία πάντως, θα δέχονται κι άλλες συμμετοχές στο κοινό κείμενο της αγωγής έως τις 11 Απριλίου 2011 για επενδυτές που αγόρασαν μετοχές της εταιρείας την περίοδο από τις 4 Ιανουαρίου μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου 2011. Για αυτήν την περίοδο, οι μετοχές της εταιρείας έχασαν σχεδόν τα 2/3 της αξίας τους.

Καταγγελίες για εξαπάτηση

Οι καταγγελίες υποστηρίζουν ότι παραβιάστηκαν κανόνες της χρηματιστηριακής νομοθεσίας, κατηγορώντας την ναυτιλιακή ότι διαστρέβλωσε και απέκρυψε σημαντικά δυσμενή στοιχεία σχετικά με την οικονομική κατάσταση, και τις προοπτικές της. Ως αποτέλεσμα, οι επενδυτές αγόρασαν μετοχές μιας εταιρείας που έδειχνε να έχει δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης, αλλά τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2010 οδήγησαν την μετοχή σε σημαντική πτώση και πλέον την κατηγορούν για εξαπάτηση.

Ειδικότερα, μικρομέτοχοι κατηγορούν την διοίκηση της εταιρείας ότι παρέλειψε να γνωστοποιήσει τα ακόλουθα δυσμενή στοιχεία:

- η εταιρεία αντιμετώπιζε φθίνουσα ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ιδίως στα λιμάνια της Σιγκαπούρης και του Ρότερνταμ

- είχαν μειωθεί τα περιθώρια κέρδους της λόγω της μείωσης τιμών που έκανε στις μεγαλύτερες ανταγωνιστικές αγορές των ναυτιλιακών καυσίμων

- η εξαγορά της εταιρείας Verbeke Bunkering NV δεν προχωρούσε σύμφωνα με τα προβλεπόμενα. Ως εκ τούτου η εταιρεία δεν είχε μια λογική βάση για να κάνει θετικές δηλώσεις και να δίνει αναπτυξιακές προοπτικές για το μέλλον της.

Την... Θέμιδα θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τρία εκτελεστικά μέλη του ΔΣ της ναυτιλιακής, ο πρόεδρος του ΔΣ, Πήτερ Γεωργιόπουλος, ο κ. Πήτερ Ταβλάριος και ο γενικός οικονομικής διευθυντής Σπύρος Γιαννιώτης. Ο Δημήτρης Μελισσανίδης δεν αντιμετωπίζει στην προκειμένη περίπτωση την... οργή των μετόχων, αφού αν και συνιδιοκτήτης της Aegean Marine Petroleum με τον κ. Γεωργιόπουλο, δεν έχει εκτελεστική θέση στην εταιρεία.

www.capital.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Άδεια για τη λειτουργία δύο χερσαίων εγκαταστάσεων αποθήκευσης πετρελαιοειδών προϊόντων στα λιμάνια Cristobal και Balboa του Παναμά κατοχύρωσε σε αποκλειστική βάση η Aegean Petroleum, με συνολική δυνατότητα αποθήκευσης περίπου 3 εκατ. βαρελιών και με δυνατότητα επέκτασης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ επεκτείνει τις δραστηριότητές της η Aegean Marine Petroleum. Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα εφοδιασμού των πλοίων με καύσιμα και λιπαντικά αναμένεται να ξεκινήσει εργασίες και στο λιμάνι του Λος Αντζελες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2015.

Η εταιρεία του Δημήτρη Μελισσανίδη συμφώνησε να αγοράσει έναντι 11 εκατ. δολ. περίπου τις εγκαταστάσεις καυσίμων στο Vopak Terminal του Λος Αντζελες μετά από πλειστηριασμό περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας OW Bunker.

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τη νέα μονάδα της εταιρείας του ομίλου Aegean στη Δραπετσώνα παρουσίασε ο Δημήτρης Μελισαννίδης. Η Hellenic Environmental Center (H.E.C.) συζητά για ανάλογες επενδύσεις σε Παναμά, Αίγυπτο, Νότια Αφρική, και άλλους ναυτιλιακούς κόμβους.

Quote

 

Την πλέον σύγχρονη μονάδα επεξεργασίας πετρελαιοειδών ναυτιλιακών καταλοίπων στον κόσμο, που λειτουργεί η ελληνική εταιρεία Hellenic Environmental Center ΑΕ (H.E.C.) του ομίλου Αegean, στη Δραπετσώνα παρουσίασε την Πέμπτη ο κ. Δημήτρης Μελισσανίδης.

Όπως είπε, «πρόκειται για μια σημαντική επένδυση, που πραγματοποιήθηκε εν μέσω οικονομικής κρίσης, σε έκταση 35 στρεμμάτων, στη θέση που λειτουργούσε επί δεκαετίες η εγκατάσταση της BP και από την οποία τροφοδοτούσε με καύσιμα και λιπαντικά όλη την Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η H.E.C., χρησιμοποιώντας την επιστημονική γνώση και τεχνογνωσία που απέκτησε από την ενασχόλησή της επί 23 και πλέον χρόνια με την αναφερόμενη δραστηριότητα, εκσυγχρόνισε και μετέτρεψε τη μονάδα αυτή στην πλέον σύγχρονη περιβαλλοντική εγκατάσταση του είδους στον κόσμο».

Η H.E.C., είπε ο κ. Μελισσανίδης, δραστηριοποιείται σε διεθνές επίπεδο, με πολύ καλές προοπτικές. Πρόσφατα εξαγόρασε τον περιβαλλοντικό βραχίονα του γερμανικού ομίλου Eckelmann, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το έργο της διαχείρισης των καταλοίπων των πλοίων που καταπλέουν στο λιμάνι του Αμβούργου. Επίσης, η H.E.C. από τις αρχές του έτους παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης των πετρελαιοειδών καταλοίπων των πλοίων στο Γιβραλτάρ.

Αυτή την περίοδο η ελληνική εταιρία, "βρίσκεται ένα βήμα πριν την είσοδό της στα λιμάνια της Ισπανίας, ενώ είναι σε προχωρημένο στάδιο για ανάλογες επενδύσεις σε κομβικά σημεία και λιμάνια της παγκόσμιας ναυτιλίας, όπως στην Νότιο Αφρική, στην Αίγυπτο (Κανάλι Σουέζ), στον Παναμά, στην Τζαμάικα και αλλού". Εκτός από τα βασικά λιμάνια της χώρας και τη συνεχή διεθνή επέκταση, η H.E.C. έχει υπογράψει συμβάσεις και με ισχυρούς εγχώριους και πολυεθνικούς ομίλους από το χώρο της βιομηχανίας.

Η διαχείριση των καταλοίπων πλοίων ρυθμίζεται με διεθνείς κανονισμούς, όπως η Διεθνής Σύμβαση MARPOL 73/78 που θεσπίστηκε από τον IMO (International Maritime Organization), τον ειδικό Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, στους οποίους κανονισμούς, είναι υποχρεωμένα να προσαρμόζονται τα κράτη, με εθνική νομοθεσία.

Από τότε που επιβλήθηκαν οι ρυθμίσεις αυτές, όλα τα πλοία που προσεγγίζουν στα ευρωπαϊκά λιμάνια, είναι υποχρεωμένα να παραδίδουν τα υγρά κατάλοιπα τους, τα δε λιμάνια είναι υποχρεωμένα να διαθέτουν κατάλληλες υποδομές για τα κατάλοιπα που παράγονται από τα πλοία. Ακριβώς σ’ αυτόν τον τομέα "η H.E.C. είναι πρωτοπόρος, σε επίπεδο κατάρτισης, τεχνογνωσίας και κατάλληλου εξοπλισμού

 

Πηγή: Euroday

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν ξέρω κατά πόσον έχει παίξει στα ελληνικά ΜΜΕ αυτό το γεγονός. Κι αναρωτιέμαι τι να σημαίνει πρακτικά στο μετοχολόγιο της εταιρείας, πέρα από το χρηματικό του πράγματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 months later...

Και η οικογένεια Μελισσανίδη μπαίνει στο ξηρό φορτίο

Quote

Μετά τον Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση (Ivy Shipping) και τη Μελίνα Τραυλού (Neptune Lines), άλλη μία ελληνική εφοπλιστική οικογένεια που παραδοσιακά δραστηριοποιείται στα τάνκερ κάνει το “άλμα” προς το ξηρό φορτίο, θέλοντας να εκμεταλλευθεί τις πολύ χαμηλές τιμές στην αγορά, και ειδικά για νεότευκτα πλοία.

Πρόκειται για την οικογένεια Μελισσανίδη, της οποίας η εταιρεία Aegean Shipping Management, σύμφωνα με το TradeWinds παρήγγειλε πρόσφατα τέσσερα πλοία kamsarmax από τα κινεζικά ναυπηγεία Cosco, με οψιόν για ακόμα τέσσερα. Τα πλοία θα αρχίσουν να παραδίδονται στα τέλη του 2019, ενώ μέσα στους επόμενους τρεις μήνες η εταιρεία θα πρέπει να αποφασίσει αν θα ενεργοποιήσει τις οψιόν.

Το κόστος της κατασκευής των πλοίων δεν έχει γίνει γνωστό, ωστόσο πληροφορίες του TradeWinds αναφέρουν ότι αυτό είναι λίγο χαμηλότερο από τις τρέχουσες τιμές στην αγορά για πλοία τέτοιου τύπου, που σύμφωνα με στοιχεία της Clarksons κινούνται στα 24,5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα και παραμένουν κοντά σε χαμηλό 13 ετών.

“Αποφασίσαμε να μπούμε στον τομέα του ξηρού φορτίου τώρα ως επένδυση, εκμεταλλευόμενοι τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα τιμών, σε συνδυασμό με την άποψή μας ότι αυτός ο τομέας είναι καθ’οδόν προς μία διατηρήσιμη ανάκαμψη το 2018 και το 2019, ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος της Aegean Shipping Γιώργος Μελισσανίδης, ανακοινώνοντας την είσοδο της εταιρείας στο dry bulk.

Σημειώνεται ότι η Aegean Shipping δε σχεδιάζει να μπει στην αγορά του ξηρού φορτίου προτού παραλάβει τα νεότευκτα πλοία που έχει παραγγείλει, ώστε να το κάνει με πλοία που θα πληρούν τις δικές της ανάγκες και στάνταρ, και σε μία περίοδο όπου η αγορά θα έχει ήδη ανακάμψει, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει τις επαφές με πιθανούς ναυλωτές για τα πλοία αυτά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

25 χρόνια Αegean -Επετειακό λεύκωμα

Quote

Από το λιμάνι του Πειραιά με μια μικρή μπάριζα το 1992 ξεκινά η μακρά διαδρομή της ελληνικής εταιρείας Aegean, που μέσα σε 25 χρόνια κατάφερε να δραστηριοποιείται στα πιο σημαντικά λιμάνια και κομβικά σημεία της διεθνούς ναυτιλίας ανά τον κόσμο.

H δύσκολη και πετυχημένη διαδρομή της Αegean, που σήμερα κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των ναυτιλιακών καυσίμων και λιπαντικών, της ποντοπόρου ναυτιλίας, των δικτύων διανομής και ανεφοδιασμού και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος, παρουσιάζεται στο επετειακό λεύκωμα της εταιρείας.

«Ερχονται στιγμές που κάνω λογαριασμό με τον εαυτό μου κι αναλογίζομαι πώς έφτασα μέχρι εδώ. Ποια αόρατη δύναμη με ταξίδεψε από μια φτωχογειτονιά της Κοκκινιάς στον κόσμο των μεγάλων επιχειρήσεων, των ποντοπόρων δεξαμενόπλοιων της Wall Street» αναφέρει ο ιδρυτής της Aegean Δημήτρης Μελισσανίδης.

Προλογίζοντας την πολυτελή έκδοση, ο κ. Μελισσανίδης παρομοιάζει την 25χρονη πορεία της εταιρείας με μια ταινία περιπέτειας: «Μοιάζει με ταινία περιπέτειας αυτή η 25χρονη περιπλάνηση που έφερε το θαύμα της Aegean. Με επεισόδια, σασπένς και ανατροπές. Μόνο που το σενάριο βγήκε από την αληθινή ζωή».

Περιγράφει πώς ξεκίνησε από τον πρώτο σταθμό ανεφοδιασμού στον Πειραιά, στις αρχές της δεκαετίας του 1990, τα ρίσκα, πώς έφτασε στη μεγάλη συμφωνία με την Τexaco και λίγο αργότερα με το αμερικανικό υπουργείο Αμυνας για τον ανεφοδιασμό του αμερικανικού στόλου και από εκεί στο ισχυρότερο χρηματιστήριο του κόσμου. Στη Νέα Υόρκη.

Στο επετειακό λεύκωμα των 384 σελίδων, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, παρουσιάζονται οι  «σταθμοί» στην 25χρονη διαδρομή της εταιρείας, που σήμερα αποτελεί έναν από τους αξιόπιστους και δυναμικούς επιχειρηματικούς ομίλους ναυτιλιακών καυσίμων και λιπαντικών παγκοσμίως.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...