Jump to content
Shipfriends

Γιατροί στα πλοία της ακτοπλοΐας


Recommended Posts

  • 2 months later...

Mε αφορμή δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, θέλω να ρωτήσω, αν ξέρει κανείς, σε ποιά πλοία τοποθετήθηκαν γιατροί τη σαιζόν που μας πέρασε...

Γιατί αναφέρει ότι θα καταβληθούν οι μισθοί σε αυτούς που έχουν τοποθετηθεί...

Link to comment
Share on other sites

Τρεις σχετικές αναφορές για το θέμα των ιατρών στα πλοία της ακτοπλοΐας :

Αρθρο από το "Εθνος" του Σαββάτου 10 Φεβρουαρίου ε.έ.

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=90462

(Ο συντάκτης του άρθρου σημειώνει ότι "Oι ιατροί δύο μήνες από τότε που «μπάρκαραν», παραμένουν απλήρωτοι". Ενας από τους διορισθέντες ιατρούς αναφέρει ότι "Aπό τους 20 γιατρούς που διορίστηκαν σε πλοία δύο δεν ανέλαβαν υπηρεσία ενώ ένας ακόμα παραιτήθηκε μόλις είδε από κοντά την κατάσταση". Μια από τις διορισθείσες αναφέρει ότι "Στο πλοίο, ως ιατρείο υπήρχε μια καμπίνα με δύο κλίνες. Δεν έχω τηλεϊατρική ούτε απινιδωτές ούτε καρδιογράφο. Mόνο ένα χαλασμένο πιεσόμετρο βρήκα, φάρμακα και οξυγόνο. Πώς να κάνω διακομιδές τη νύχτα σε ένα πολύωρο ταξίδι αν δεν έχω τα μέσα να αντιμετωπίσω το περιστατικό; Kι όμως το νομοθετικό διάταγμα πέρυσι τον Mάιο προέβλεπε ότι όλα θα ήταν έτοιμα".)

Καταχώρηση στο chiosnews.com της ίδιας ημερομηνίας :

http://www.chiosnews.com/cn10220071127520.asp

(Απαριθμούνται λεπτομερειακά τα εργασιακά και λειτουργικά προβλήματα των ιατρών στα πλοία και αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι "δεν έχει διευκρινιστεί στους γιατρούς των πλοίων το πώς θα έχουν επιστημονική κάλυψη από ειδικευμένους γιατρούς όταν θα κληθούν να αντιμετωπίσουν επείγοντα και σοβαρά περιστατικά εν πλω". Από τη δομή του κειμένου τεκμαίρεται ότι θα μπορούσε να είναι επιστολή στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και/ή στον Υπουργό Υγείας και/ή στο συνδικαλιστικό όργανο των ιατρών. Το κείμενο φέρει στο τέλος υπογραφές Προέδρου και Γενικού Γραμματέα. Δεν αναφέρεται τίνος φορέα, οργάνου, επιτροπής ή ό,τι άλλο. Πάντως, ο πρόεδρος της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Ρεθύμνου ονομάζεται Ανδρέας Ξανθός -όπως ο Πρόεδρος που υπογράφει το παραπάνω κείμενο-, ενώ μία νεφρολόγος στον Αγιο Νικόλαο Κρήτης ονομάζεται Ειρήνη Νταουντάκη -όπως η Γενική Γραμματέας που υπογράφει το παραπάνω κείμενο. Κανείς από τους δύο δεν περιλαμβάνεται στους ονομαστικά αναφερόμενους στο δελτίο τύπου του ΥΕΝ διορισθέντες 20 ιατρούς.)

Αρθρο στην εφημερίδα "Η Αλήθεια" της Χίου της Παρασκευής 15 Δεκεμβρίου 2006 :

http://www.alithia.gr/newspaper/2006/15122006/15122006,18084.html

(Αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι "η κατάσταση οδηγήθηκε σε αδιέξοδο, αφού οι εφοπλιστές δεν έχουν καμιά αντίρρηση για την τοποθέτηση γιατρών, αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν οι ίδιοι την κοινωνική πολιτική του YEN, ζητώντας απ’ το δημόσιο να τους πληρώνει εισιτήριο, ενδιαίτηση κλπ.")

Μακριά από μένα σχόλια του στυλ "Ελλάς το μεγαλείο σου βασίλεμα δεν έχει". Απλώς κοινοποιώ ξηρά και άχρωμα (ομολογουμένως με εκνευριστικά υπηρεσιακό ύφος) μερικά κείμενα που σχετίζονται με το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατροί και σε επιβατηγά πλοία διεθνών γραμμών

Απο την ΕΞΠΡΕΣ

Tη δυνατότητα επέκτασης του μέτρου των ιατρών στα πλοία της ακτοπλοΐας και σε επιβατηγά πλοία που πραγματοποιούν δρομολόγια μεταξύ ελληνικών λιμένων και λιμένων εξωτερικού, όπως τα δρομολογημένα μεταξύ Ελλάδας - Ιταλίας, εξετάζει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Το θέμα ήρθε στο προσκήνιο κατά τη συνάντηση που είχε προχθές ο γενικός γραμματέας του ΥΕΝ Ι. Τζωάννος με τον πρόεδρο και τον γενικό γραμματέα του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου Εμ. Καλοκαιρινό και Στ. Πίνη, με τους οποίους συζήτησε λειτουργικά θέματα αναφορικά με την υλοποίηση του μέτρου «Γιατροί στα πλοία της ακτοπλοΐας».

Κατά τη συνάντηση, εξετάσθηκαν ζητήματα σχετικά με την εφαρμογή του μέτρου αυτού που, με κοινή απόφαση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη και του υφυπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Αθ. Γιαννόπουλου, εφαρμόζεται για πρώτη φορά στα πλοία της ακτοπλοΐας.

Ωστόσο, και με αφορμή τα αλλεπάλληλα διαβήματα των διορισθέντων γιατρών στα πλοία της ακτοπλοΐας για την άρση των προβλημάτων, που σχετίζονται με την καταβολή των αμοιβών και των υπερωριών ο γ.γ. του ΥΕΝ ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, τους εκπροσώπους του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου ότι οι οικονομικές υπηρεσίες των νοσοκομείων θα προβούν άμεσα στην καταβολή των αποδοχών των αγροτικών γιατρών, που τοποθετήθηκαν σε πλοία, αναδρομικά από την ημέρα πρόσληψής τους, καθόσον πραγματοποιήθηκε ήδη η μεταφορά των πιστώσεων μισθοδοσίας τους, από τους κωδικούς αριθμούς του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στους αντίστοιχους κωδικούς του υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Υπενθυμίζεται ότι για τον σκοπό αυτό έχει συμπεριληφθεί στον προϋπολογισμό του ΥΕΝ, για το έτος 2007, ποσό 696.041 ευρώ.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η Eνωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας έχει ζητήσει να επέλθει ρύθμιση βελτιωτικού χαρακτήρα στην εν λόγω απόφαση των δύο υπουργείων για τους γιατρούς, ώστε το κόστος ενδιαίτησής τους να καλύπτεται από τον προαναφερθέντα προϋπολογισμό και να μην βαρύνει τις πλοιοκτήτριες εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Σύσκεψη για την υλοποίηση του μέτρου «Γιατροί στα Πλοία της Ακτοπλοΐας»

Πηγη ΥΕΝ

Με τον Υφυπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Αθανάσιο Γιαννόπουλο συναντήθηκε , ο Γενικός Γραμματέας του ΥΕΝ καθηγητής Ιωάννης Τζωάννος, με αντικείμενο τα λειτουργικά θέματα για την υλοποίηση του μέτρου «Γιατροί στα Πλοία της Ακτοπλοΐας».

Στη σύσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε παρουσία υπηρεσιακών παραγόντων, αποφασίστηκε:

• Η πρόσληψη πρόσθετου ιατρικού προσωπικού, που θα είναι τοποθετημένοι στα Κέντρα Υγείας Σαλαμίνας και Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας, με σκοπό να αναπληρώνουν τα κενά από τις άδειες και τις αργίες των αγροτικών ιατρών, που ήδη έχουν προσληφθεί και τοποθετηθεί στα πλοία.

• Η αντιμετώπιση του θέματος των εφημεριών στα πλοία.

• Η πραγματοποίηση ελέγχων για την τήρηση των προβλεπομένων αναφορικά με τον απαιτούμενο ιατροφαρμακευτικό εξοπλισμό στα επιβατηγά ακτοπλοϊκά πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ικανοποίηση αιτημάτων για τις εφημερίες των ιατρών στα πλοία

Πηγη ΥΕΝ

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη, και του Υφυπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Αθανάσιου Γιαννόπουλου ικανοποιούνται αιτήματα των ιατρών για τη ρύθμιση λειτουργικών θεμάτων προς υλοποίηση του μέτρου «Γιατροί στα Πλοία της Ακτοπλοΐας».

Σύμφωνα με τις διατάξεις της ανωτέρω Κ.Υ.Α. οι ιατροί δύνανται να εκτελούν εφημερίες στο πλοίο που έχουν διατεθεί ή στο Κέντρο Υγείας που έχουν τοποθετηθεί ή στο Κέντρο Υγείας που ανήκει το Περιφερειακό Ιατρείο που έχουν τοποθετηθεί. Η αποζημίωση για τις εφημερίες υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 του Ν.3205/2003.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Θὰ ἤθελα νὰ ρωτήσω τοὺς φίλους τοῦ φόρουμ ἂν ἡ παρουσία γιατρῶν στὰ πλοῖα τῆς ἀκτοπλοΐας εἶναι ὑποχρεωτικὴ βάσει νόμου καὶ τὶ ἰσχύει στὴν πράξη. Ἡ πιὸ πρόσφατη νομοθετικὴ ρύθμιση ποὺ ἔχω ὑπόψιν εἶναι ἡ τροποποίηση τῆς ὑπουργικῆς ἀπόφασης Υ10γ/64899-30/5/2006 μὲ τὴν Υ10γ/95770-17/11/2008. Σύμφωνα μὲ τὴν τελευταία ὑπουργικὴ ἀπόφαση ἡ παρουσία ιατροῦ εἶναι ὑποχρεωτικὴ σὲ πάρα πολλὰ -στὰ περισσότερα ἴσως- ἀκτοπλοϊκὰ πλοῖα τῆς χώρας, ἀλλὰ ἀπ' ὅ,τι κατάλαβα ἡ εὐθύνη τοποθέτησής των βαραίνει τὴν Πολιτεία καὶ ὄχι τοὺς ἐφοπλιστές. Αὐτὸ ποὺ συνάγεται εἶναι ὅτι ἂν γιὰ διάφορους λόγους ἠ Πολιτεία ἀδυνατεῖ νὰ παράσχῃ γιατροὺς σὲ πλοῖα (λ.χ. δίνοντας προτεραιότητα σὲ διάφορα κέντρα ὑγείας τῆς χώρας), τότε ὁ νόμος ἀχρηστεύεται ἐν τῇ γενέσει του.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...
10 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Δεν γνωρίζουμε τις πραγματικές συνθήκες του συμβάντος αλλά νομίζω το Documento κάνει πολιτική εκμετάλλευση.

Έτσι ακριβώς φίλε. Η αδιαθεσία του άτυχου αξιωματικού ξεκίνησε περίπου στα 25λεπτά μετά την αναχώρηση του πλοίου από τον Πειραιά , έγινε ανακοίνωση για γιατρό, όπου εμφανίστηκε ένας επιβάτης με αυτή την ιδιότητα, ο οποίος διαπίστωσε την κρισιμότητα της κατάστασης , το πλοίο έκανε αναστροφή να επιστρέψει στο λιμάνι αλλά δυστυχώς πριν τα φανάρια του λιμανιού όσες προσπάθειες κι αν έγιναν από τον γιατρό με χρήση συσκευής απινιδωτή που διέθετε το πλοίο , ο ασθενής δεν κατάφερε να επανέλθει.

Είναι θλιβερό  να καπηλεύεται ο απροσδόκητος θάνατος ενός νέου ναυτικού , για πολιτικές σκοπιμότητες και γκρίζα δημοσιογραφία. Κατά αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνεται  πλήρως το γεγονός ότι η ηθική έναντι της πολιτικής και της δημοσιογραφίας έχει πάει προ πολλού περίπατο.

ΥΓ: Θερμά συγχαρητήρια στην ΑΝΕΚ , η οποία παρότι  δεν αποτελεί - προβλέπεται σαν υποχρεωτικό εφόδιο για ένα πλοίο η συσκευή απινιδωτή , εντούτοις το ΠΡΕΒΕΛΗΣ διέθετε . Προσωπική μου γνώμη είναι ότι για τα πλοία που εκτελούν πλόες μεσαίων και μακρινών αποστάσεων (Α & Β δηλαδή) ένα τέτοιο εφόδιο θα πρέπει να υποχρεωτικό για ένα πλοίο.

 

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε όντως μπράβο στην ΑΝΕΚ που διαθέτει συσκευή απινιδωτή σε ένα πλοίο όπως ο Πρέβελης το οποίο είναι κυριολεκτικά στη θάλασσα συνέχεια με σχεδόν καθόλου ημερεύσεις ή διανυκτερεύσεις.  Ανεξαρτήτως των όποιων σκοπιμοτήτων του documento, νοιώθω την ανάγκη να κάνω ολίγον το συνήγορο του διαβόλου: εάν αυτό το συμβάν συνέβαινε σε έναν ναυτικό καταμεσής του Κρητικού ή του Καρπαθίου και εάν δεν τύχαινε να υπάρχει γιατρός μέσα στο πλοίο (ο οποίος ήξερε να χειριστεί απινιδωτή και γενικότερα την κατάσταση) θα είχαμε κάποια αεροδιακομιδή? Επιτρέψτε μου δυστυχώς να έχω κάποιες αμφιβολίες (και δεν μιλώ μόνο για το τώρα, αλλά διαχρονικά για την ελληνική πραγματικότητα).  Σε κάθε περίπτωση, κρίμα και πάλι κρίμα για το παλικάρι.  Τέτοιες ειδήσεις μόνο στενοχώρια δημιουργούν

Link to comment
Share on other sites

Τρεις γιατροί πάλεψαν, δύο Γάλλοι και ένας Έλληνας, δεν τα κατάφεραν. Έγιναν όλα πολύ γρήγορα. Συλλυπητήρια στους οικείους του υποπλοίαρχου.

Link to comment
Share on other sites

Και ο Κορνάρος είχε απινιδωτή μέσα (ίσως και 2 αν δεν κάνω λάθος )

Θεωρω ότι και αλλά πλοία έχουν . Είναι κατά κάποιο τρόπο απαραίτητο σε πλοία και ειδικότερα σε πλοία που πάνε σε νησιά που δεν πιάνουν συχνά πλοία 

Link to comment
Share on other sites

Αν και ξεφεύγει από τα πλαίσια του θέματος για το πλοίο θεωρώ απαραίτητο μην πω και υποχρεωτικό σε επιβατηγά πλοία να υπάρχει και άρτια εξοπλισμένο ιατρείο και γιατρός. 

Link to comment
Share on other sites

Ιατρείο θεωρητικά τουλάχιστον υπάρχει. Γιατροί -εν ενεργεία- δεν θα πάνε. Οι παλαιότεροι θυμόμαστε και το project του "Ιπποκράτης" επί πατρός Μητσοτάκη, τα χρήματα τα οποία "πετάχτηκαν" κυριολεκτικά (σε ένα άκρως "κακοσχεδιασμένο" project) για να ισχυριστούν στην συνέχεια ότι δεν μπόρεσαν να το στελεχώσουν. Γνωρίζω ότι σε κρουαζιερόπλοια απησχολούντο (παλαιότερα τουλάχιστον) εποχικά κάποιοι συνταξιούχοι γιατροί (που δεν είχαν ιατρεία κλπ.)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης προ 15ετίας περίπου ξεκίνησε ένα project το οποίο έδιδε την δυνατότητα να κάνουν το αγροτικό τους οι τελειόφοιτοι της Ιατρικής στα πλοία. Μάλιστα εκείνη την εποχή επειδή υπήρχε αναμονή για την εύρεση ελεύθερης θέσης σε κάποιο αγροτικό ιατρείο της επικράτειας , πολλοί ήταν εκείνοι οι οποίες επέλεξαν την λύση αυτή. 

Για άγνωστους σε εμένα λόγους το project μετά από λίγα χρόνια είτε εγκαταλείφθηκε είτε ατόνισε το ενδιαφέρον από τους τελειόφοιτους της Ιατρικής Σχολής.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Ένας νέος γιατρός που μόλις έχει πάρει το πτυχίο του θεωρεί το αγροτικό σαν μια ευκαιρία για να πάρει μερικές γνώσεις στην πρωτοβάθμια προτού προχωρήσει στην μετέπειτα εκπαίδευση του, επομένως θα προτιμήσει να το κάνει στη στεριά σε κάποιο μέρος με αρκετά περιστατικά ενώ παράλληλα θα έχει και την ασφάλεια των μεγαλύτερων γιατρών. Δεν θα προτιμήσει να είναι για τουλάχιστον ένα χρόνο μέσα σε ένα καράβι. Επίσης απ ότι γνωρίζω σε πολλά πλοία το ιατρείο δεν είναι καθόλου οργανωμένο με αποτέλεσμα ο αγροτικός γιατρός να αναγκάζεται να απευθυνθεί στον πλοίαρχο ή στον αρμόδιο του υπουργείου υγείας για τα αγροτικά στα πλοία για την προμήθεια των απαραίτητων. Επίσης γνωρίζω πως οι άδειες είναι αρκετά δύσκολες σε αυτού του είδους τα αγροτικά. Νομίζω πως είναι αρκετοί λόγοι για να αποτρέψουν ένα νέο πτυχιούχο της ιατρικής από το να κάνει αγροτικό σε πλοίο. Επίσης στις λίστες υπάρχει ακόμα θέση σε πλοίο αλλά απ' ότι ξέρω σε απορροφάει κάποιο κέντρο υγείας που ο φόρτος εργασίας είναι μεγαλύτερος. Προσωπικά θεωρώ πως οι εταιρείες θα έπρεπε να μεριμνούσαν για την ύπαρξη γιατρού στα καράβια τους με δικά τους έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Annivas said:

Επίσης προ 15ετίας περίπου ξεκίνησε ένα project το οποίο έδιδε την δυνατότητα να κάνουν το αγροτικό τους οι τελειόφοιτοι της Ιατρικής στα πλοία. Μάλιστα εκείνη την εποχή επειδή υπήρχε αναμονή για την εύρεση ελεύθερης θέσης σε κάποιο αγροτικό ιατρείο της επικράτειας , πολλοί ήταν εκείνοι οι οποίες επέλεξαν την λύση αυτή. 

Για άγνωστους σε εμένα λόγους το project μετά από λίγα χρόνια είτε εγκαταλείφθηκε είτε ατόνισε το ενδιαφέρον από τους τελειόφοιτους της Ιατρικής Σχολής.

Ως ειδικός στο πεδίο, θα ήθελα να αναφέρω ότι όντως, πριν από 15 χρόνια, οι τελειόφοιτοι  των Ιατρικών Σχολών μπορούσαν να κάνουν τη θητεία τους ως αγροτικοί ιατροί σε κάποιο πλοίο.

Για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, όπως έγραψε κάποιος άλλος, ακόμα και διαπρεπείς απόφοιτοι πήγαν στα πλοία, όπως ένας γιός ενός διάσημου καθηγητή Αιματολογίας, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής Κρήτης ο ίδιος, που αρχικά ξεκίνησε το αγροτικό του στο ΠΗΓΑΣΟΣ και όταν κόπηκε ένας κάβος στο Διακόφτι (με τα γνωστά επακόλουθα, για όποιον θυμάται), μετακινήθηκε στο ΛΑΤΩ για ένα σχεδόν χρόνο (με πλοίαρχο τότε τον καπετάν Απόστολο Αποστολάκη).

Ακόμα, ένας εξαιρετικός ιατρός της Σχολήε μας, παράλληλα καλλιτέχνης, τραγουδιστής, στιχουργός, ο Β. Ξ., έκανε τη θητεία του στο ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ. Μετά την απόκτηση της ειδικότητάς του, εργάστηκε ξανά στην εταιρεία για ένα χρόνο, αμειβόμενος από την (μη κρητική πλέον) εταιρεία του E. Grimaldi..

Δυστυχώς, λόγω της διαρκούς μετακίνησης (φυγής) των αποφοίτων μας στο εξωτερικό σήμερα (αφού ο Έλληνας φορολογούμενος πολίτης έχει πληρώσει αδρά για την εξαιρετική τους εκπαίδευση και κατάρτιση...), μου φαίνεται δύσκολο να αναβιώσει η κατάσταση που περιέγραψα, με νέους ιατρούς στα πλοία μας κάνοντας το αγροτικό τους.

Και κάτι τελευταίο, αναφέρθηκε η ύπαρξη συνταξιούχων ιατρών σε κάποια κρουαζιερόπλοια. Εγώ, προσωπικά, συνάντησα και γνώρισα στο Celestyal Crystal το 2018 μια ιατρό ,  η οποία ήταν Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Ιατρική Σχολή του Κιέβου (και το προηγούμενο καλοκαίρι ήταν η ίδια στο Celestyal Olympia).

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Molmed said:

Δυστυχώς, λόγω της διαρκούς μετακίνησης (φυγής) των αποφοίτων μας στο εξωτερικό σήμερα (αφού ο Έλληνας φορολογούμενος πολίτης έχει πληρώσει αδρά για την εξαιρετική τους εκπαίδευση και κατάρτιση...),

 

Πολυ μεγαλη αληθεια αυτο  @Molmed (για πολλα επιστημονικλα πεδια), η οποια περνα κατω απο τα "ρανταρ" 

Link to comment
Share on other sites

Όσο και να φεύγουν οι νέοι ιατροί στο εξωτερικό ένα πάρα πολύ μικρό τμήμα είναι εκείνο το οποίο δεν θα θελήσει να κάνει αγροτικό. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως το αγροτικό δίνει μια πάρα πολύ καλή οικονομική ώθηση σε κάθε νέο γιατρό για ότι σχέδια έχει στο μέλλον. Δεν θεωρώ λοιπόν πως ο λόγος που δεν γίνονται πλέον αγροτικά στα πλοία είναι το εξωτερικό, αλλά άλλοι λόγοι. Μην ξεχνάμε πως και οι εποχές πλέον έχουν αλλάξει και δεν είναι πολύ πρόθυμοι οι νέοι να περάσουν ένα χρόνο από τη ζωή τους μέσα σε κάποιο καράβι. 

Edited by JohnR730
Link to comment
Share on other sites

Με κίνδυνο να ξεφύγει η κουβέντα θα συμφωνήσω με τον Molmed. Μιλώντας με το διευθυντή της πνευμονολογικής κλινικής μεγάλου Αθηναικού ιδιωτικού νοσοκομείου την περασμένη εβδομάδα, μου έλεγε πως ψάχνουν εναγωνίως κόσμο και ότι το νοσοκομείο αναγκάστηκε να αυξήσει σημαντικότατα τις αμοιβές του για τις εφημερίες προκειμένου να προσελκύσει ιατρούς. Σαν αίτια για αυτήν την κατάσταση μου ανέφερε τόσο την μετανάστευση, όσο και το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας πολλοί ιατροί δελεάστηκαν από την προοπτική του Δημοσίου. Με λίγα λόγια, για να προσελκύσει κάποιος ιατρό επάνω σε ένα πλοίο, με τις δυσκολίες που αυτό συνεπάγεται, το πακέτο πρέπει να είναι ιδιαζόντως ελκυστικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Εδω και τουλαχιστον ενα χρονο τα πλοια της Minoan Lines(τουλαχιστον τα 3 μεγαλα που εχω δει)εχουν γιατρο ο οποιος βρισκεται κατα τη διαρκεια του ταξιδιου στο χωρο του νοσοκομειου στο καταστρωμα 8.

Link to comment
Share on other sites

Οι γιατροί αυτοί κάνουν το αγροτικό τους ή είναι της εταιρείας? Στις προκηρύξεις των αγροτικών υπάρχουν θέσεις σε πλοία αλλά δεν ξέρω εάν πλέον υπηρετούν. Πάντως δεν τα προτιμούν οι νέοι γιατροί.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...