Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως γκένεν αυτό...
Από τη μία, όπως λέει ο Proud η HSW είναι σε φάση συρρίκνωσης, από την άλλη δεν υπάρχει κάποιο σημείο αναφοράς για τις ενέργειές της που μπορεί να δικαιολογήσουν την επιλογή.

Οι αμέτρητες βλάβες στα δελφίνια; η αποχώρηση του Νήσος Χίος και του Εξπρές Σαντορίνη; η αδυναμία να ανακοινώνει έγκαιρα δρομολόγια; το γεγονός ότι μένει με ένα δελφίνι σε λίγες μέρες από δεν ξέρω εγώ πόσα λίγο παλαιότερα;

 

Πραγματικά μια τέτοια απόφαση νομίζω πως αποδυναμώνει το όποιο νόημα έχει ο θεσμός

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω το πήρε η Hellenic λόγω των αλλαγών που έχει κάνει τα τελευταία δύο χρόνια στα δρομολόγιά της και την "αύξηση" της ανταγωνιστικότητάς της. Τα δελφίνια πάντα έβγαζαν πολλές βλάβες, γι' αυτό άλλωστε πάντα παραπονιούνται οι κάτοικοι των νησιών του Σαρωνικού, δεν είναι κάτι καινούριο. Πέρα όμως από αυτό, κανένα άλλο πλοίο (αν θυμάμαι καλά) δεν έβγαλε βλάβη και ειδικά μέσα στο καλοκαίρι ήταν συνεπής στα δρομολόγιά της. Η εκμετάλλευση του Highspeed 5 στο Ηράκλειο, το νέο δρομολόγιο του Highspeed 4 από Πειραιά για Κουφονήσι και Αμοργό και η δρομολόγηση του Flyingcat 4 στις Μικρές Κυκλάδες ήταν όλες, πιστεύω, πολύ πετυχημένες κινήσεις και αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι οι υπόλοιπες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στις Κυκλάδες ακολουθούν τις κινήσεις της: η SeaJets με το SuperJet από Ραφήνα φέτος έκανε το (σχεδόν) ίδιο δρομολόγιο που έκανε το Flyingcat 4 το καλοκαίρι του 2013, η Blue Star του χρόνου θα έχει πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά για Μικρές Κυκλάδες και Αμοργό και η SeaJets έφερε το TeraJet στο Ηράκλειο το οποίο από του χρόνο απ' ότι έχουν ανακοινώσει θα ανταγωνίζεται το Highspeed 5 και θα πηγαίνει μέχρι Μύκονο. 

 

 

Οι αμέτρητες βλάβες στα δελφίνια; η αποχώρηση του Νήσος Χίος και του Εξπρές Σαντορίνη; η αδυναμία να ανακοινώνει έγκαιρα δρομολόγια; το γεγονός ότι μένει με ένα δελφίνι σε λίγες μέρες από δεν ξέρω εγώ πόσα λίγο παλαιότερα;

 

Πραγματικά μια τέτοια απόφαση νομίζω πως αποδυναμώνει το όποιο νόημα έχει ο θεσμός

 

Στο πρώτο απάντησα. Σχετικά με το δεύτερο που λες, η αποχώρηση του Εξπρές Σαντορίνη πόσο επηρέασε εσένα και γενικότερα τα δρομολόγιά της στο Αιγαίο; Καθόλου. Το Εξπρές Σαντορίνη τα τελευταία χρόνια ναυλωνότανε και απλά φέτος πουλήθηκε σε μια αρκετά καλή τιμή (αν δεν κάνω λάθος), οπότε πού είναι το κακό σ' αυτό; Όσο για το Νήσος Χίος, ναυλώθηκε στην Ισπανία και έμεινε εδώ η Αριάδνη που ναυλωνότανε μέχρι πέρσι στην Αλγερία. Η ναύλωσή του όχι μόνο άφησε κενό στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης, αλλά αναβαθμίστηκε κιόλας μ' αυτή την κίνηση και ίσως γι' αυτό και η Blue Star από το 2015 να δρομολογεί εκεί το Blue Star 1. Οπότε και σ' αυτό πού το βρίσκεις εσύ το αρνητικό; Η αδυναμία στο να ανακοινώνει έγκαιρα δρομολόγια υπάρχει τις τελευταίες βδομάδες στις γραμμές του Σαρωνικού λόγω του προβλήματος με τα δελφίνια και δεν νομίζω καν να ελήφθη υπ' όψη, αφού είναι κάτι πολύ πρόσφατο. Για την υπόλοιπη χρονιά για την οποία κιόλας κρίνεται, και ειδικά για το καλοκαίρι, είχε ανακοινώσει τα δρομολόγιά της από πέρσι το χειμώνα και τα πλάνα άνοιξαν πολύ νωρίτερα συγκριτικά με άλλες χρονιές. Μη γενικεύετε πάντα τα προβλήματά σας με την εταιρεία τόσο πολύ - δείτε τη συνολική εικόνα. Το γεγονός ότι αδυνατεί τις τελευταίες εβδομάδες να ανακοινώσει έγκαιρα τα δρομολόγιά της συγκεκριμένα για τη γραμμή του Σαρωνικού δε σημαίνει ότι αδυνατεί γενικότερα να ανακοινώσει τα δρομολόγια έγκαιρα όλη τη χρονιά και για όλες τις γραμμές της. Επίσης, ούτε το γεγονός ότι μένει με ένα δελφίνι σε λίγες μέρες νομίζω ότι ελήφθη υπ' όψη για το βραβείο. Είναι κάτι που ΘΑ γίνει και θα κριθεί γι' αυτό του χρόνου.

 

Εκτός όλων αυτών, δείτε το και λίγο συγκριτικά με τις υπόλοιπες εταιρείες. Όπως είπε και ο mytilene, ποια πιστεύατε δηλαδή ότι το άξιζε; Η SeaJets που ειπώθηκε είναι μεν μια εταιρεία που κάνει μια αξιόλογη προσπάθεια και έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, όμως είναι παντελώς ασυνεπής στα δρομολόγιά της και οι βλάβες στα πλοία της είναι πολύ συχνές. Μην ξεχνάτε κιόλας πως κάποιοι εδώ το καλοκαίρι λέγατε για τις βλάβες και για την ασυνέπεια και πόσες αλλαγές αναγκαζόταν να κάνει για να καλύψει τα κενά και τις βλάβες. Και αν δεν είχε ένα πλοίο να κάθεται το μισό καλοκαίρι (MegaJet) η κατάσταση θα ήταν ακόμα χειρότερη. Όσο για την Kefalonian, είναι κι αυτή μια πολύ αξιόλογη εταιρεία που δε νομίζω ότι θα άξιζε ένα τέτοιο βραβείο. Απλά συνέχισε το έργο της προηγούμενης εταιρείας. Ακόμα και η Aegean Speed Lines που κέρδισε το βραβείο πριν από λίγα χρόνια, ήταν επειδή είχε αγοράσει 2 καινούρια ταχύπλοα και είχε επεκταθεί σημαντικά μέσα σε μία χρονιά, παίρνοντας σημαντικό μερίδιο της κίνησης και βγάζοντας όλο το καλοκαίρι χωρίς βλάβες και με απόλυτη συνέπεια. 

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν , οι νικητές σε όλες τις κατηγορίες για το 2014

Dry Cargo Company of the Year - Empros Lines
Tanker Company of the Year - Dorian LPG Management LLC
Passenger Line of the Year - Hellenic Seaways
Shipbroker of the Year - Allied Shipbroking Inc.
Shipping Financier of the Year - The Export-Import Bank of China
Technical Achievement Award - Poseidon Med
Piraeus International Centre Award - Martecma
Award for Achievement in Safety or Environmental Protection - Hellenic Coast Guard
International Personality of the Year - Lambros Varnavides
Seafarer of the Year - Capt. Nikolaos Douskos
Award for Achievement in Education or Training - Hellenic Shipbrokers Association
Ship of the Year - “Ocean Rig Athena"
Special Award - Woman of the Sea - Capt. Iakinthi Tzanakaki
Lloyd’s List/Propeller Club Lifetime Achievement Award - Nicky A. Pappadakis
Greek Shipping Newsmaker of the Year - Evangelos M. Marinakis
Greek Shipping Personality of the Year - Petros Pappas
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα πρόσθετα στα υπερ της Hellenic το οτι είναι η μοναδική στην ουσία εταιρεία που συνεχίζει ανάλογα βέβαια με το μέγεθος του πλοίου την προσφορά των 19€/συμβατικά 22€/ταχύπλοα για τον επιβάτη και 50 για το ΙΧ εστω και με τον πολυ περιορισμένο αριθμό θέσεων.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα πρόσθετα στα υπερ της Hellenic το οτι είναι η μοναδική στην ουσία εταιρεία που συνεχίζει ανάλογα βέβαια με το μέγεθος του πλοίου την προσφορά των 19€/συμβατικά 22€/ταχύπλοα για τον επιβάτη και 50 για το ΙΧ εστω και με τον πολυ περιορισμένο αριθμό θέσεων.

Κι εγω θα πρόσθετα στα υπερ της Hellenic τη συνεργασια με την cosmote που δινει σε ολες τις γραμμες της καθημερινα δωρεαν εισιτήρια επιστροφης!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αλήθειες και Μύθοι για την HSW

Αλήθεια: Τα δελφίνια έβγαζαν πάντα βλάβες

Αλήθεια: Τα δρομολόγια ήταν πάντα περισσότερα και μια εταιρεία που είχε 14 δελφίνια είχε spare να καλύψει βλάβες κλπ

Αλήθεια: Η ανικανότητα της HSW να καλύψει αξιόπιστα τα δρομολόγια που ανακοινώνει. Ήδη μετράμε πολλές μέρες που το τελευταίο δρομολόγιο από Ύδρα π.χ. είναι στις 12.15.

Αλήθεια: Εδώ και χρόνια δεν υπάρχει συμβατικό άρα οι βλάβες «χτυπάνε» περισσότερο

Αλήθεια: Η HSW έχει κάνει ότι μπορεί για να μην έχει ανταγωνισμό στον Αργοσαρωνικό

 

Μύθος: Τα παραπάνω είναι λόγοι ώστε η HSW να είναι η καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία

Μύθος: H HSW έχει κάνει αλλαγές για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας στον Αργοσαρωνικό

Μύθος: Μια εταιρεία με «δελφίνια που έβγαζαν πάντα βλάβες» είναι η κατάλληλη για εταιρεία της χρονιάς.

 

Αλήθεια: Οι αποχωρήσεις κάποιων πλοίων της HSW δεν με επηρέασαν

Μύθος: Οι πωλήσεις πλοίων χωρίς αντικατάσταση είτε στις γραμμές που αυτά δραστηριοποιούνταν είτε σε άλλες γραμμές που η εταιρεία έχει δεσπόζουσα θέση, μπορούν να αποτελούν λόγο βράβευσης

 

Αλήθεια: Η HSW είχε ανακοινώσει έγκαιρα τα δρομολόγια της πέρυσι.

Μύθος: H HSW τήρησε τα αρχικά ανακοινωμένα δρομολόγια επί της ουσίας

 

Αλήθεια: Η HSW δεν μπορεί να ανακοινώσει ακόμα και τώρα δρομολόγια για το άμεσα προσεχές διάστημα στο Σαρωνικό

Αλήθεια: H HSW δε μπορεί να τηρήσει τα δρομολόγια που έχει ήδη ανακοινώσει στο Σαρωνικό από 01/11 έως και σήμερα που ακόμα έχει και τα δύο επιπλέον δελφίνια

 

Αλήθεια: Ήδη έχει αλλάξει μέσα στο διάστημα αυτό τα δρομολόγια της γιατί δεν είχε την δυνατότητα να τα τηρήσει

Μύθος: Πέρυσι ήταν καλύτερα τα πράγματα και τήρησε τα δρομολόγια της. (Μέχρι και το FC4 επιστρατεύτηκε)

Μύθος: Το ότι θα μείνει με ένα δελφίνι δεν παίζει ρόλο για τη βράβευση. Παίζει γιατί είναι σημάδι της συρρίκνωσης της εταιρείας

 

 

Αλήθεια: Η ανακοίνωση του Smartticket

Μύθος: Η λειτουργία του Smartticket (ακόμα και αν αυτό δεν είναι ευθύνη της εταιρείας)

 

Αλήθεια: Οι μειωμένες τιμές σε δρομολόγια της HSW

Μύθος: Στα δρομολόγια του Σαρωνικού ισχύουν μειωμένες τιμές

 

 

Κλείνοντας: Αν η HSW κάλυψε καλύτερα άλλες διαδρομές πέρα από το Σαρωνικό και για αυτό είναι η καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία, τότε αυτό αποτελεί πρώτον δείγμα ότι δεν κρίθηκε συνολικά, ειδικά όταν ο Σαρωνικός έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ μερίδιο στον αριθμό των επιβατών που μεταφέρει αλλά και στη συνολική κατάσταση της Ελληνικής Ακτοπλοΐας. Στην τελική το "Μη γενικεύετε πάντα τα προβλήματά σας με την εταιρεία τόσο πολύ - δείτε τη συνολική εικόνα." είναι απάντηση στο γιατί ΔΕΝ έπρεπε να βραβευθεί  ως εταιρεία της χρονιάς. Γιατί στη συνολική εικόνα πρέπει να μπουν με το ανάλογο ποσοστό μεταφορικού έργου οι γραμμές που μονοπωλιακά "εξυπηρετεί" η HSW

Link to comment
Share on other sites

Πριν κρίνουμε την επιτροπή, ας δούμε πρώτα τα σκεπτικό της κάθε βράβευσης:

 

 

 Πέτρος Παππάς βραβεύθηκε ως «Ελληνική Ναυτιλιακή Προσωπικότητα της Χρονιάς» για το 2014, αντανακλώντας κυρίως την πρόσφατη διεύρυνση της εισηγμένης στο χρηματιστήριο εταιρίας του Star Bulk Carriers. Μετά την συγχώνευση με τις κοινοπραξίες της Oceanbulk του Πέτρου Παππά με την Oaktree Capital Management και την απόκτηση των 34 φορτηγών χύδην στόλου της Excel Maritime Carriers, η Star Bulk ελέγχει 103 πλοία συμπεριλαμβανομένων νεότευκτων.

Το βραβείο της Lloyd’s List Ελληνικός Ναυτιλιακός Newsmaker της Χρονιάς πήγε στον Ευάγγελο Μαρινάκη. Ο εφοπλιστής βρέθηκε αρκετές φορές στα οικονομικά πρωτοσέλιδα το 2014, με ειδήσεις που αφορούν τις δραστηριότητές του, μεταξύ αυτών: η ενδυνάμωση της εισηγμένης στον Nasdaq Capital Product Partners με την απόκτηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και δεξαμενόπλοιων προϊόντων, το ξεκίνημα  ενός συνδυασμένου έργου να διερευνήσει την χρήση του LNG ως καυσίμου για τα μεγάλα πλοία εμπορευματοκιβωτίων και η εκλογή του ως δημοτικού συμβούλου του δήμου του Πειραιά.

Ο Νίκυ Παππαδάκης τιμήθηκε με το Βραβείο της Lloyd’s List / Propeller Club «Επίτευγμα Ζωής» για την εξαιρετική σταδιοδρομία στην οποία φαίνεται σε κάθε βήμα η αγάπη του για την ναυτιλία και το ενδιαφέρον του για την θάλασσα και τους ναυτικούς. Ο κύριος Παππαδάκης ήταν ανάμεσα στους πρώτους εφοπλιστές που κατάλαβε την σπουδαιότητα της Κίνας ως μεγάλου επιχειρηματικού εταίρου και σηματικού κατασκευαστή πλοίων. Μεταξύ άλλων ρόλων έχει υπηρετήσει ακατάπαυστα την βιομηχανία, σε διάφορες θέσεις: έχει διατελέσει πρόεδρος του Intercargo, πρόεδρος της Helmepa και πρόεδρος του Propeller Club, του Διεθνούς Λιμένος Πειραιώς.

Ο Λάμπρος Βαρναβίδης βραβεύθηκε ως «Διεθνής Προσωπικότητα της Χρονιάς», το μόνο βραβείο ανοικτό σε μη Έλληνες. Ο κύριος Βαρναβίδης πρόσφατα αποσύρθηκε από επικεφαλής του παγκόσμιου ναυτιλιακού τομέα της Royal Bank of Scotland, τελειώνοντας μία σταδιοδρομία με την RBS η οποία για μία περίοδο πάνω από 40 χρόνια τον είδε άμεσα ή έμμεσα υπεύθυνο για τον δανεισμό περίπου 100 δισ. δολαρίων στην ναυτιλία. Η RBS έχει επί πολλά χρόνια υπάρξει ο μεγαλύτερος δανειστής της Ελληνικής ναυτιλίας.

Ο παραλήπτης του Βραβείου «Εταιρία Ξηρού Φορτίου της Χρονιάς» για το 2014 ήταν η Empros Lines. Το Βραβείο συνέπεσε με την εκατονταετηρίδα από την απόκτηση  του πρώτου ιδρυτικού ατμόπλοιου της οικογένειας, το οποίο επίσης είδε την πρώτη χρήση του ονόματος Empros για ένα από τα πλοία της. Η επιτροπή θεώρησε την Empros ως μοναδική περίπτωση Ελληνικής εταιρίας η οποία διατηρεί μία τακτική γραμμή υπηρεσιών μεταφοράς χύδην καθώς επίσης και μία μεγάλη επιχείρηση ναυλώσεων. Στο μεταξύ η εταιρία έχει ξεκινήσει την ανανέωση του χύδην στόλου της με την παραγγελία πλοίων ultramaxes στην Ιαπωνία.

Η πλοιοκτήτρια VLGC Dorian LPG κέρδισε το Βραβείο Εταιρίας Δεξαμενόπλοιων της Χρονιάς. Η εταιρία πρόσφατα ξεκίνησε την παραλαβή της σειράς των 17 νεότευκτων VLGC, το μεγαλύτερο κατασκευαστικό πρόγραμμα eco στον τομέα της, και σφυρηλάτησε πολλές εμπορικές συμφωνίες στην Ασία.

Επιβατηγός της Χρονιάς ήταν η Hellenic Seaways. Η εταιρία, η οποία αναπτύσσει τον μεγαλύτερο στόλο στην Ελληνική αγορά των επιβατηγών, έχει ξεκινήσει να μεταβάλλει τα αποτελέσματά της εντυπωσιακά στο 2014.

Η Allied Shipbroking κέρδισε το Βραβείο του Μεσίτη της Χρονιάς για δεύτερη φορά, ενώ η πρώτη ήταν η χρονιά του ξεκινήματος των Βραβείων το 2004.

Η  Import-Export Bank of China επελέγη ως ο νικητής του Βραβείου Χρηματοδότη της Χρονιάς και για πρώτη φορά το Βραβείο πήγε σε ένα Ασιατικό πιστωτικό ίδρυμα.

Το Poseidon Med, ένα φιλόδοξο έργο για την προωθήση, το LNG σαν ναυτιλιακό καύσιμο για την ανατολοκή Μεσόγειο, κέρδισε το Βραβείο Τεχνολογικού Επιτεύγματος για το σύστημα διαχείρισης δεξαμενών έρματος. Το χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργο οδηγείται από την QEnergy και περιλαμβάνει πολλούς συμμετέχοντες.

Η  Hellenic Marine Technical Managers’ Association, Martecma παρέλαβε το Βραβείου γοήτρου «Πειραιάς Διεθνές Κέντρο».

Η επιτροπή επέλεξε την Ελληνική Ακτοφυλακή ως τον αποδέκτη του Βραβείου για την Ασφάλεια ή την Περιβαλλοντική Προστασία για την δράση της στην έρευνα και διάσωση, την πρόληψη της ρύπανσης, την μετανάστευση και άλλων καθηκόντων.

To Σωματείο Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων ανακοινώθηκε ως ο νικητής του Βραβείου Επιτεύγματος στην Εκπαίδευση ή την Επιμόρφωση για τα διευρυνόμενα εκαπαιδευτικά του προγράμματα.

Το Βραβείο «Ναυτικός της Χρονιάς» απονεμήθηκε στον Καπετάνιο Νικόλαο Ντούσκο που ενώ κυβερνούσε το VLCC της Χανδρής «Πατρίς», ανταποκρίθηκε σε σήμα κινδύνου τον Ιανουάριο του 2014 και διάσωσε εννέα ναυτικούς από πλοίο που βούλιαζε ανοιχτά των ακτών της Μαδαγασκάρης.

Η Καπετάνισσα Υακίνθη Τζανακάκη κέρδισε το ειδικό Βραβείο «Γυναίκα της Θάλασσας» για την δράση της στην προστασία του δεξαμενόπλοιου της, «Αμφιτρίτη»,  και του πληρώματός του, στην διάρκεια ενός περιστατικού όταν δυνατοί άνεμοι το απείλησαν με απόρριψη φορτίου, στο Γενικό σταθμό επιβίβασης της Βηρυτού.

Το  Ocean Rig Athena,  της έβδομης γενιάς πλοίων γεώτρησης μεγάλου βάθους (ultra-deepwater drillship) της Ocean Rig, κέρδισε το Βραβείο «Πλοίο της Χρονιάς» για την εξελιγμένη στο σύνολό της και αιχμής τεχνολογία του.

 

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Link to comment
Share on other sites

το οποιο σκεπτικο επιβεβαιωνει τις επιφυλαξεις που διατυπωθηκαν για τη HSW.

 

το λακωνικο "εχει ξεκινησει να μεταβαλλει τα αποτελεσματα της εντυπωσιακα" μονο θυμηδια μπορει να προκαλεσει, οταν σε παλαιοτερες βραβευσεις επιβατηγων εταιρειων  διαβαζαμε για το customer service, την ποιοτητα των πλοιων (ξενοδοχειακο και μηχανολογικα), την πυκνοτητα των δρομολογιων, το επιπεδο των πληρωματων, πελατοκεντρικη αντιληψη κλπ.

 

συγκρινετε πως αιτιολογειται φετος η βραβευση της Dorian & της Empros, με αυτη της HSW ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Μερικοί από τους χθεσινούς νικητές:

 

Passenger Line of the Year: Dodekanisos Seaways

Shipping Financier of the Year: Eurobank

Ship of the Year: Hellas Lyberty

Dry Cargo Company of the Year: Neptune

Greek Shipping Newsmaker of the Year:  Νίκος Τσάκος

Greek Shipping Personality of the Year: Γιώργος Λογοθέτης (Libra)

Next Generation Shipping Award: Μαριά Αγγελικούση

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Αναλυτικά οι προχθεσινές βραβεύσεις στα Lloyd’s List Awards έχουν ως εξής:

1 Dry cargo company award: Samos steamship  (όμιλος Ν. Ιγγλέση)

2 Tanker company of the year Thenamaris (Μαρτίνος)

3 Passenger line of the year Minoan lines

4 Shipbroker of the year Carriers

5 Shipping financier of the year:  Εθνική Τράπεζα Λ. Φραγκιαδάκης

6 Technical achievement award Βασίλης Παπαγεωργίου (επιθεωρητής Lloyd’ s list, αντιπρόεδρος ομίλου Τσάκου)

7 Achievement on Safety and environmental award Helmepa junior

8 Piraeus international center award Hemexpo

9 International personality of the year Peter Hinchliffe (στέλεχος ICS)

10 Seafarer of the year captain Διαμαντής Παπαγεωργίου (HSW)

11 Achievement in education and training Ίδρυμα Ευγενίδου

12 Ship of the year Maria energy (αποτελεί το δεύτερο πλοίο LNG του ομίλου Tsakos που παρελήφθη τον περασμένο Οκτώβριο και είναι ήδη ναυλωμένο)

13 Next generation award Σταυρουλα Μπετσάκου (επικεφαλής tanker research Howe Robinson)

14 Intellligence big Data award: εταιρεία Moore Stevens (εργαλείο αξιολόγησης optcost)

15 Lifetime achievement award Νίκος Ευθυμίου

16 News maker of the year Πόλυς Χατζηιωάννου

17 Greek Shipping Personality of the Year Πάνος Λασκαρίδης  

www.capital.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Lloyd’s Awards: Βραβεύθηκαν οι κορυφαίοι της ελληνικής ναυτιλίας για το 2017. Τα βραβεία που δόθηκαν ήταν 17 συνολικά.

Quote

" Προσωπικότητα της Χρονιάς στην Ελληνική Ναυτιλία " ανακηρύχθηκε ο Βαγγέλης Μαρινάκης ο οποίος μέσα στο 2017 έκανε στη ναυτιλία επενδύσεις που ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια τόσο σε ναυπηγήσεις πλοίων κυρίως υπερδεξαμενόπλοιων VLCC αλλά και σε αγορές πλοίων όπως τα πέντε μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την νοτιοκορεάτικη Hanjin Shipping.

Ως Εταιρεία Δεξαμενόπλοιων της Χρονιάς, (Tanker Company of the Year) ανακηρύχθηκε η Maran Tanker του Ομίλου Αγγελικούση. Το βραβείο παρέλαβε η κόρη του Μαρία Αγγελικούση η οποία είναι ενεργό στέλεχος του ομίλου.

Ο παραλήπτης του βραβείου Εταιρεία Φορτηγών Πλοίων –(Dry Cargo Company of the Year) για το 2017είναι η Carras Hellas μία παο τα παραδοσιακότερες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες την οποία ίδρυσε ο θρυλικός για τη ναυτιλιακή βιομηχανία John M.Carras.

Ως Επιβατηγό Εταιρεία της Χρονιάς (Passenger Line of the Year) βραβεύτηκε η GOLDEN STAR FERRIES του Γιώργου και Δημήτρη Στεφάνου για τα επενδύσεις της στην ελληνική ακτοπλοία.

Ο κάπτεν Fu Chengqiu, διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ και υψηλόβαθμο στέλεχος της Cosco εξελέγη Διεθνής Προσωπικότητα της Χρονιάς, το μόνο βραβείο ανοιχτό αποκλειστικά σε μη Έλληνες.

H TCM Academy Maria Tsakos ήταν ο νικητής για το 2017 του Βραβείου για την Εκπαίδευση ή την Επιμόρφωση (Education or Training Award

Το Βραβείο Πλοίο της Χρονιάς (The Ship of the Year Award) πήγε στο θρυλικό Θωρηκτό Αβέρωφ τη ζωντανή ιστορία του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού αλλά και της Ελλάδας. Μόλις έγινε η ανακοίνωση η αίθουσα σείστηκε από τα χειροκροτήματα.

Το Βραβείο Ναυτικός της Χρονιάς (Seafarer of the Year Award) κέρδισε ο πλοίαρχος Ιάκωβος Δανιήλ της Danaos Container Shipping συμφερόντων του δρ.Ιωάννη Κούστα.

Το Βραβείο Ναυτιλιακός Χρηματοδότης της Χρονιάς (Shipping Financier of the Year) πήγε στην Eurobank η οποία ενίσχυσε την παρουσία της στη ναυτιλία με χαρτοφυλάκιο ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Ιωάννης Μαρτίνος κέρδισε το βραβείο Νέας Γενιάς (New Generation Shipping Award), το οποίο είναι ανοιχτό σε προσωπικότητες της ναυτιλίας, ηλικίας έως 40 ετών. Από το 2014 έχει ιδρύσει τη δική του εταιρεία την Signal Maritime έχοντας θητεύσει προηγουμένως μαζί με τον αδελφό τα ου Νικόλα στη Thenamaris. Είναι μηχανολόγος απόφοιτος του ΜΙΤ και του Tafts.

Η Masters Shipping κέρδισε το Βραβείο Ναυτιλιακός Μεσίτης της Χρονιάς (Shipbroker of the Year).

Tο Βραβείο Τεχνολογικού Επιτεύγματος (Technical Achievement) κέρδισε η NanoPfos, η οποία κάλλιστα μπορεί να αποτελέσει ένα από τα σύγχρονα παραδείγματα της ικανότητας των Ελλήνων όχι μόνο να επιβιώνουν στα δύσκολα αλλά και να διακρίνονται. Εταιρεία που επένδυσε στη νανοτεχνολογία και έφθασε να βραβευθεί από τον Μπίλ Γκέιτς του οποίου προσέλκυσε το ενδιαφέρον. Το βραβείο παρέλαβε ο ιδρυτής της Ιωάννης Αμπατζής.

Τα «Ναυτικά Χρονικά» ήταν ο παραλήπτης αυτής της χρονιάς του βραβείου κύρους το Βραβείο Πειραιάς Διεθνές Κέντρο (Piraeus International Centre Award).
Η ναυτιλιακή εταιρεία Atlantic Bulk κέρδισε το Βραβείο για την Ασφάλεια ή την Περιβαλλοντική Προστασία (Award for Safety or Environmental Protection).

Το Βραβείο Lloyd's List Intelligence Big Data Award δόθηκε στην εταιρεία ASPIDA του Πάνου Μωραϊτη για σύγχρονα συστήματα που διαθέτει για την ενίσχυση της ναυτιλιακής ασφάλειας

Ο Παύλος Ιωαννίδης, διευθύνων σύμβουλος του Ιδρύματος Ωνάση, πιλότος, διαχειριστής πλοίων και συγγραφέας πήρε το βραβείο Βραβείο Επιτεύγματος Ζωής ( Lloyd's List / Propeller Club Lifetime Achievement Award) για μία εξαιρετική σταδιοδρομία

Το βραβείο «Ναυτιλιακός Newsmaker της Χρονιάς» δόθηκε John Michael Radziwill εγγονό του John Carras ο οποίος δραστηριοποιείται στη ναυτιλία με την νεοσύστατη εταιρεία Good Bulk.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Όπως έχω πεί και αλλού, σε κάτι τέτοια οι εταιρείες αυτοπροτείνονται, οπότε ας μην τρελαινόμαστε. Δεν είναι πως οι δημοσιογράφοι της Lloyd's List ξύπνησαν ένα πρωί και αναγνώρισαν την ποιότητα της Seajets. Κι ούτε και τους ενδιαφέρει να ψάξουν πιο βαθιά.

Link to comment
Share on other sites

Οπως τα λεει ο Νικος ακριβώς

οπως και ν εχει οι φετινοί νικητές των  Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 

Dry cargo company of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 
Contships management.

Tanker company of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 
Euronav Hellas.

Passenger Line of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 
Seajets.

Shipbroker of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards2018 Clarkson Platou Hellas.

Shipping Financier of the year at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 BNP Paribas.

Technical Achiement Award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 Farad S.A

Achievement in Safety and Environmental Protection award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 George Gratsos.

International Personality of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping 2018 awards Christopher J. Wiernicki. 

Piraeus International Centre Award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 Propeller Club of Piraeus


Seafarer of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018  to Capt. Efstratios Kavros.

Achievement in Education and Training award at the Lloyd's List Greek Shipping 2018 awards Tsakos Enchanced Education Nautical School.

Ship of the year Award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 M/V "Afros".

Next Generation Shipping Award at the Lloyd's List Greek Shipping 2018 Awards Paris Kassidokostas Latsis.

Lloyd's List Intelligence Big Data Award at the Lloyd's List Greek Shipping 2018 Awards Signal Ocean Platform.

Lloyd's List/Propeller Club Lifetime achievement award at the Lloyd's List Greek Shipping 2018 Awards Simos P. Palios.

Greek Shipping Newsmaker of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 Angeliki Frangou.

Greek Shipping Personality of the year award at the Lloyd's List Greek Shipping Awards 2018 John Platsidakis.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...