Jump to content
Shipfriends

Cannon Class Destroyers & the USS Eldridge (DE-173)


Recommended Posts

Και παμε αν οχι στο πιο διασημο, σιγουρα στο πιο πολυσυζητημενο πλοιο του ΠΝ(το Ν με Αγρινιωτικη προφορα:P) το Αμερικανικο USS Eldridge, ελληνικο Α/Τ ΛΕΩΝ. Προκειται για αντιτορπιλλικο συνοδειας της κλασσης Cannon(οι Βρεταννοι την αναφερουν σαν Bostwick class αλλα απο την στιγμη που το πλοιο ηταν Αμερικανικο, νομιζω οτι ο προσδιορισμος Cannon ειναι και ο πιο εγκυρος), 4 εκ των οποιων κατεληξαν στην Ελλαδα οπου και εγιναν γνωστα σαν "Θηρια". Για να τα δουμε:

ΑΕΤΟΣ

ΙΕΡΑΞ

ΛΕΩΝ(εδω με μια φωτο απο την παραδοση του στο ΠΝ)

ΠΑΝΘΗΡ

Ολα τα παραπανω πλοια προσεφεραν 40ετη και πλεον υπηρεσια στο ΠΝ και παροπλισθηκαν προκειμενου να διατεθουν προς διαλυση(οπως και εγινε) γυρω στο 1992. Μοναδικος επιζων της κλασσης διεθνως, το USS Slater/ΑΕΤΟΣ το οποιο και εχει γινει μουσειο στην περιοχη της Νεας Υορκης. Οσον αφορα τα τεχνικα χαρακτηριστικα και δυνατοτητες, δεν εχω να κανω καποιο σχολιο μια και εγω ειμαι του Στρατου Ξηρας και δεν καταλαβαινω και παρα πολλα απο πολεμικα. Χωρια δε που για να ειμαι και εντελως ειλικρινης, τα πολεμικα πλοια μου ειναι πλην ελαχιστων αδιαφορα μεταξυ αλλων διοτι ειναι ολα γκριζα και αραχνα αλλα επισης σιχαινομαι και το σκοπο τον οποιο υπηρετουν.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση του USS Eldridge ομως κανω μια εξαιρεση, διοτι εχει πολυ ψωμι τοσο ιστορικα αλλα και κυριως επιστημονικα. Η ιστορια του USS Eldridge αρχιζει να γινεται ευρυτερα γνωστη κυριως χαρις στο βιβλιο του πολυσχιδους συγγραφεα Charles Berlitz, που αποτελει και πρωτογενες υλικο ερευνας δεδομενου του οτι ο συγγραφεας ισχυριζεται οτι εχει μιλησει ο ιδιος με πρωταγωνιστες της ιστοριας. Ο τιτλος του βιβλιου ειναι "Το Πειραμα της Φιλαδελφειας" το οποιο στα ελληνικα εχει μεταφραστει και εκδοθει στις αρχες της δεκαετιας του 80, χωρις δυστυχως να θυμαμαι εκδοτικο οικο μια και το εχω σε αλλο σπιτι. Για οσους προτιμουν την αυθεντικη γλωσσα του βιβλιου, υπαρχει στο Internet εν αφθονια.

Το Project Rainbow(Επιχειρησις Ουρανιο Τοξο ελληνιστι) οπως και ονομαζοταν η επιχειρηση εκεινη του Αμερικανικου Ναυτικου, περιελεμβανε συμφωνα με τα θρυλουμενα το να καταστει ενα ολοκληρο πλοιο αορατο(το λιγοτερο) η ακομα και να τηλεμεταφερθει το συγκεκριμενο πλοιο σε καποιο αλλο σημειο του Χωρου η του Χρονου. Υπαρχουν τελος παντων διαφορες εκδοχες, να και μια που βασιζεται στο διασημο βιβλιο. Συμφωνα με τον Berlitz λοιπον, το πειραμα το οποιο ελαβε χωρα τον Αυγουστο του 1943, στεφθηκε απο σχετικη επιτυχια μια και το πλοιο για μια περιοδο εξαφανιστηκε απο την περιοχη του Delaware Bay(Philadelphia, Pennsylvania εξ' ου και πειραμα της Φιλαδελφειας) οπου και βρισκοταν και εμφανιστηκε στην μεγαλυτερη βαση του Αμερικανικου Ναυτικου στον Ατλαντικο, στο Norfolk της Virginia.

Η επιτυχια χαρακτηριζεται σχετικη μια και ακομα κι αν το πλοιο εγινε αορατο/μεταφερθηκε, το πληρωμα που το επανδρωνε εμφανιζεται ειτε να χαθηκε εντελως σε ορισμενες περιπτωσεις, ειτε να εμφανισε διαφορες ψυχο-πνευματο-σωματικες διαταραχες στις περισσοτερες περιπτωσεις ενω αναφερονται γενικοτερα διαφορα παραξενα φαινομενα που συμφωνα με το θρυλο εχουν να κανουν με τα ηλεκτρομαγνητικα πεδια/δυναμεις που αναπτυχθηκαν προκειμενου να διεξαχθει το πειραμα(περισσοτερες λεπτομερειες στα διαφορα links).

Το τι επακολουθησε ειδικα μετα την εκδοση του βιβλιου του Berlitz ειναι οντως εντυπωσιακο μια και ακομα και ο μεσος Ελληνας λαχειοπωλης εχει ακουσει σιγουρα μερικες φορες στη ζωη του την εκφραση " Πειραμα της Φιλαδελφειας". Αναμενομενο αλλωστε μια και το ανθρωπινο μυαλο γοητευεται απο τετοιες ιστοριες μυστηριου κατι τι οποιο γινεται και με αναλογες μυθικες εννοιες οπως οι Πυραμιδες, η χαμενη Ατλαντιδα, ο θησαυρος των Εβραιων του 2ου Παγκοσμιου Πολεμου και αλλα, κατι το οποιο δεν θεωρω καθολου κακο. Αν μη τι αλλο για να ασχοληθει κανεις με τετοια θεματα προυποθεται την υπαρξη εστω στοιχειωδους μυαλου και ευφυιας, κατι το οποιο δεν ειναι απαραιτητο(το αντιθετο μαλιστα) για να παρακολουθησει κανεις reality η τις ειδησεις του Star Channel για παραδειγμα. Εννοειται οτι και το Hollywood εσπευσε να σωσει λυση στο μυστηριο με την ανιδιοτελεια βαφτιστηριου του Κωνσταντινου Μητσοτακη, και δημιουργησε ενα ακομη αραβουργημα της εβδομης τεχνης.

Απο την αλλη πλευρα οι αμεσα θιγομενοι, το Αμερικανικο Ναυτικο δηλαδη, ακολουθει τη γνωστη τακτικη που μια οποιαδηποτε κυβερνηση/κρατικος φορεας θα ακολουθουσε, "δεν ειδα, δεν ακουσα, δεν ξερω τιποτα" δηλαδη. Να και η επισημη ανακοινωση του Ναυτικου που αρνειται τα παντα, πλην ομως επιβεβαιωνει δια της πλαγιας οδου το οτι πιθανοτατα το πλοιο ειχε υποστει τη διαδικασια του degaussing, την αποπειρα δηλαδη απομαγνητισμου του κυττους του προκειμενου να καταστει το πλοιο μη εντοπισιμο απο μαγνητικες ναρκες, κατι το οποιο αφηνει το δικαιωμα σε διαφορους να προβαινουν σε σχετικους συνειρμους.

Προσωπικα δεν ξερω αν ολα αυτα ειναι αλήθεια η ψεμματα, δεν ειμαι αλλωστε η Μυριαμ η ο Τζοσουα για να ριξω τα ταρω και να μου πουνε. Ο καθενας απο μας βεβαια οφειλει να βλεπει το γεγονος μεσα στο γενικοτερο πλαισιο της εποχης ωστε να μορφωσει γνωμη. Μην ξεχναμε οτι το καλοκαιρι του 1943 ειναι μια εποχη που ο 2ος Παγκοσμιος Πολεμος βρισκεται ακομα σε πολυ κρισιμη φαση και υπαρχει ανταγωνισμος εξοπλισμων απο μερους των εμπλεκομενων, ειδικοτερα σε νεες και πρωτοποριακες τεχνολογιες που μπορουν να γειρουν δραστικα την πλαστιγγα προς οφελος του ενος η του αλλου(πυρηνικη βομβα, πυραυλοι V-2 και αλλα). Κατα συνεπεια δεν μπορει να αποκλειστει το οποιοδηποτε πειραμα, ειδικα απο τη στιγμη που τα μεγαλυτερα μυαλα του κοσμου τοτε ηταν εμπλεκομενα στο σκοπο αυτον.

Κατι αλλο παραπλευρο που με βαζει προσωπικα σε υποψιες, ειναι και το γεγονος οτι συνηθως οι Αμερικανοι εκμεταλλευονται εμπορικα σε βαθμο αηδιας διαφορα τετοια γεγονοτα η μη, κατι που παραδοξως δε συμβαινει με το γεγονος αυτο. Θα μπορουσε καλλιστα δηλαδη καπου στο Delaware Bay να εχει γινει ενα theme park η μουσειο με σχετικο θεμα, πλην ομως κατι τετοιο δεν υπαρχει, τουλαχιστον εις γνωσιν μου και μου φαινεται πολυ περιεργο. Αυτο βεβαιως δεν αποτελει αποδειξη παρα μονο μια δικη μου υποψια. Θα μου ηταν παρα πολυ ευχαριστο και ενδιαφερον να διαβασω και τις δικες σας γνωμες η αλλες πηγες.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι τα ΘΗΡΙΑ ΙΙ (γιατί υπήρχαν και τα πρώτα ΘΗΡΙΑ, με τα ίδια ονόματα, του 1912-1946) είναι ίσως τα πιο δημοφιλή πλοία της προηγούμενης γενιάς, λόγω των πολλών χρόνων που υπηρέτησαν το ΠΝ και γιατί αλώνιζαν συνεχώς το Αιγαίο ως ξιφιόπλοια…από Αλεξανδρούπολη ως το Καστελλόριζο. Και βεβαίως για πολλά άλλα ιδιαίτερα γεγονότα.

Απ’ ό,τι υποπτεύομαι τα ΙΕΡΑΞ, ΠΑΝΘΗΡ έχουν πάει για σκραπ όπως και o ΛΕΩΝ (όπως έχει πει και ο Aris).

Από αυτά τα ΙΕΡΑΞ και ΠΑΝΘΗΡ ήταν τα λιγότερο γνωστά…ζώντας στην σκιά των ΑΕΤΟΣ και ΛΕΩΝ. Βαριά ονόματα του ΠΝ για διαφορετικούς λόγους το καθένα. Και ας πάμε τώρα στις λεπτομέρειες.

ΛΕΩΝ

Κατ’ αρχήν μια καλή παρουσίαση (στα Ελληνικά…και, κυρίως, με κριτική στάση) της όλης ιστορίας/μύθου με το λεγόμενο/φημολογούμενο «Πείραμα της Φιλαδέλφειας»…μπορείτε να διαβάσετε εδώ (5 σελίδες).

Προσωπικά, δεν έχω καμιά ροπή προς τέτοιες θεωρίες και τα θεωρώ παραμυθάκια για μεγάλα παιδιά. Το όνομα του USS Eldridge ακούστηκε για πρώτη φορά από το βιβλίο που αναφέρεις και από εκεί και πέρα υφάνθηκε ο μύθος του πειράματος. Πράγμα πολύ εύκολο, εάν λάβεις υπόψη την ροπή του ανθρώπου (με ένα Άρλεκιν…ξεχνιέμαι!) προς τα μυστηριώδη και τα ανεξήγητα φαινόμενα (πχ εξωγήινοι κα). Συνεπώς δεν πιστεύω ότι υπήρξε κανένα πείραμα (τουλάχιστον στην μορφή που πλασάρεται). Το δε US Navy πολύ σωστά πράττει και κρατάει σιβυλλική στάση…ούτε επιβεβαιώνει (γιατί δεν υπήρξε κανένα πείραμα της Φιλαδέλφειας)…ούτε διαψεύδει κατηγορηματικά (γιατί καλό είναι να πιστεύουν όλοι ότι έγινε και ότι οι Αμερικανοί έχουν αυτοί την τεχνολογία :D ).

Επίσης, εάν είχε γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, οι Αμερικάνοι δεν θα το έδιναν ποτέ στην ψωροκώσταινα…θα το κράταγαν για να το παρακολουθούν επιστημονικά. Και εάν ήθελαν να το ξεφορτωθούν…θα το φουντάριζαν στον Ατλαντικό σε βάθος 5 χιλιομέτρων. Τώρα τα υπόλοιπα για τα σφραγισμένα δωμάτια και για τις τυφλές καλωδιώσεις που δεν πάνε πουθενά…για το φάντασμα του του Μάικ του νέγρου δίοπου…αυτά είναι παραμυθάκια για στραβόγιαννους. Και όσοι έχουν υπήρετήσει στο πλοίο ουδέποτε είχαν πρόβλημα με τον ανύπαρκτο Μάικ τον νέγρο δίοπο , αλλά με τα υπαρκτά «πιλάφια» :D . Και φυσικά όλα τα μυστικά δωμάτια και τα λοιπά μυστήρια του πλοίου…παραδόθηκαν στους Τούρκους διαλυτήριους στην Aliaga! Αν είναι ποτέ δυνατόν! Εκτός και εάν υπήρξε συνομωσία ώστε να αποκτήσουν οι Τούρκοι την τεχνολογία της μεταφοράς της ύλης και μας διαλύσουν στο πιτς-φυτίλι… πχ. εκεί που θα είναι ο Τούρκικος στόλος στο Μαρμαρά…με το πάτημα ενός κουμπιού…τσούπ νάτος στη Σαλαμίνα και στη Σούδα :D .

Όσον αφορά την ταινία, την έχω δεί στην τηλεόραση και μπορώ να πω ότι, εάν το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας» είναι παραμύθι για μεγάλα παιδιά…η ταινία δεν βλέπεται ούτε από μικρά παιδιά. Σκέτη ανοησία!

Τέλος, να πούμε ότι ανάμεσα στα πολλά που λέγονται…είναι ότι οι Αμερικάνοι για να χαθούν τα ίχνη του USS Eldridge…άλλαξαν τα ονόματα των πλοίων πριν τα δώσουν στην Ελλάδα…και ότι το πραγματικό USS Eldridge είναι ο ΑΕΤΟΣ και όχι ο ΛΕΩΝ! Έτσι εξηγούν και το γιατί ο ΑΕΤΟΣ είναι το μόνο που επέζησε ως μουσείο. Έχουν απόλυτο δίκαιο όσοι το υποστηρίζουν αυτό….μόνο που ο Μάικ ο νέγρος δίοπος έβγαινε στο ΛΕΩΝ και όχι στον ΑΕΤΟ….μύλος…τρικυμία εν κρανίω. Και μετά από αυτή την γέφυρα μπορούμε να περάσουμε στο πιο αγαπημένο μου πλοίο…στον ΑΕΤΟ (ex USS Eldridge):D

ΑΕΤΟΣ

Όπως είπε και ο Nick ο ΑΕΤΟΣ (ex USS Slater) είναι πλέον σε μουσείο στην Νέα Υόρκη . Το ωραίο είναι ότι από τη Σούδα πήγε στην Αμερική ρυμουλκούμενο…από Ρώσικο ρυμουλκό. Τα δε τελευταία του νέα είναι ότι κατά την διάρκεια εργασιών, φέτος τον Ιανουάριο, έπιασε φωτιά , αλλά ευτυχώς χωρίς να πάθει μεγάλη ζημιά.

Ο ΑΕΤΟΣ, λοιπόν, θα μείνει για πάντα στη μνήμη μας…σαν το πλοίο της «Αλίκης στο Ναυτικό»…την ταινία που μεγάλωσε την προηγούμενη γενιά και απ’ ότι φαίνεται θα μεγαλώσει και αυτήν την γενιά. Ο ΑΕΤΟΣ είναι ο μόνος επιζών από τους πρωταγωνιστές της ταινίας…Σακελλάριος, Βουγιουκλάκη, Παπαμιχαήλ, Κωνσταντάρας…είναι όλοι τους αείμνηστοι. Επίσης, ο ΑΕΤΟΣ, εκτός από την «Αλίκη στο Ναυτικό», έπαιξε και στα «Κανόνια του Ναβαρόνε» πλάι στον Γκρέγκορι Πεκ και όλους τους μεγάλους σταρ της εποχής. Της εποχής που δίναμε γη (στον Άντονυ Κουήν στη Ρόδο) και ύδωρ…για να αναπτύξουμε τον τουρισμό μας.

Ζήτω, λοιπόν, ο ΑΕΤΟΣ…το πλοίο της Αλίκης και του μπαμπά της. :P

Link to comment
Share on other sites

¨To πείραμα της Σαλαμίνας¨….. Νομίζω σε αυτό πρεπει να σταθούμε και να εξηγήσουμε πως από ενα βιβλίο και την αναφορά του ονόματος ενός πλοίου φτάσαμε σήμερα με την κατάσταση να έχει ξεφύγει και ο καθένας να λέει το μακρύ του και το κοντό του.

Δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει υπηρετήσει στο Π.Ν. και να μην έχει ακούσει τριψήφιο αριθμό ιστοριών για το περίφημο ΛΕΩΝ. Από το ότι δεν φαίνονταν στα ρανταρ κι έτσι στις ασκήσεις το έβαζαν στη μέση για το βλέπουν, το ότι δεν έπιανε η μπογιά και οι καημένοι κατά καιρούς ναυκληροι έφταναν στα πρόθυρα της τρέλας μέχρι στις κλασικές πλέον ιστορίες με τα κλειστά διαμερίσματα και τα καλώδια που δεν ερχόντουσαν και δεν πήγαιναν πουθενα…. και άλλες πολλές (και πιο κουλές). Προσωπικά για μένα αυτές ήταν και οι καλύτερες αναμνήσεις από την θητεία μου μιας το καραβάκι που υπηρέτησα είχε για βάση του την Αμφιάλη και μάλιστα δίπλα ακριβώς από τα ΟΠΠ (Ομάς Παροπλισμένων Πλοίων) που ήταν το ΛΕΩΝ μέχρι και το 1999 (τσεκαρισμένο). Το ενδιαφέρον μου κάθε βράδυ μετά την δευτερη ιστορία (και μπίρα) που ακόυγονταν για το ΛΕΩΝ στο επίστεγο ήταν πλέον για το ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Ονάσση το οποίο και είχε κάνει τα χρονάκια του κι αυτό στα ΟΠΠ.

Για μένα το μόνο μυστήριο είναι τελικά που κατέληξε: Τουρκία που αναφέρουν και οι περισσότερες πηγές ή Ρουμανία που υποστήριζαν τότε στο Ναυτικό.

Και μια μικρή παρατηρησούλα από το πρωτο post του θέματος σχετικά με την διαδικασία του degaussing. Στο Π.Ν. η διαδικασία αυτή ονομάζεται ¨Διαδικασία Μέτρησης Μαγνητικής Υπογραφής¨. Όποιο πλοίο κάνει επισκευή περνάει αυτή την διαδικασία. Το κάθε πλοίο ως μεταλλικό αντικείμενο ή ως φορέας μεταλλικών αντικειμένων, δημιουργεί κι ένα μαγνητικό πεδίο γύρω του. Το πεδίο αυτό όμως είναι ακριβώς ο στόχος των Θαλασσίων Ναρκών Μαγνητικού Τύπου οι οποίες και με το που θα το εντοπίσουν σε κάποιο βαθμό κι επάνω εκρύγνηνται με αποτέλεσμα την βύθιση του πλοίου. Ο βαθμός λοιπόν εκπομπής του μαγνητικού αυτού πεδίου ονομάζεται "Μαγνητική Υπογραφή" του πλοίου και είναι μέγεθος μετρήσιμο με τα σχετικά όργανα.

Στην Ελλάδα στην μπουκα της Σούδας (για τους παρατηρητικούς υπάρχει μια τσαμαδούρα στα 2 μίλια περίπου από το Μαραθι – αν θυμάμαι καλά το χωριο) όπου και λόγω του ουδέτερου μαγνητικού πεδίου είναι ιδανική περιοχή για να λάβει χωρα μια τέτοια διαδικασία. Από κει παίρνει το πιστοποιητικό του κάθε πλοίο στο Π.Ν. (αλλά και πολλά Νατοϊκά).

Το ΛΕΩΝ άρα τουλάχιστον στην ελληνική του θητεία θα είχε περάσει από αυτή την διαδικασία πολλές φορές χωρίς βέβαια να υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για δυσλειτουργίες ή περίεργα φαινόμενα. Βεβαια σε διάφορα sites (κυρίως ελληνικά) αναφέρονται προβλήματα και σε αυτή τη διαδικασία αλλά στο πλαίσο που αντιμετωπίζουμε εδώ μέσα αυτή την ιστορία νομίζω ότι δεν είναι άξια αναφοράς.

Τέλος να υποστηρίξω κι εγώ την άποψη ότι για την κουλτούρα μας και την ιστορία μας ο ΑΕΤΟΣ είναι σίγουρα πιο σημαντικό πλοίο για την Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι ο Λέων έμεινε παροπλισμένος στην Αμφιάλη ως τον Ιανουάριο του 2000. Α 377 σίγουρα ΟΠΠ σημαίνει Ομάς Παροπλισμένων Πλοίων; είχα την εντύπωση πως ήταν Όρμος ΠΠ.

Είχα τη τύχη να δω το καράβι από κοντά το 1998 και ήταν δυστηχώς σε τραγική κατάσταση. Δυστηχώς ο κληρούχας που είχε βάρδια στο φυλάκιο δεν με άφησε να ανέβω αλλιώς τώρα θα είχα κάποιο ενθύμιο που έχει ταξιδέψει στο χρόνο..:P

Το 1996 το καράβι "κανιβαλίστηκε", δηλαδή απογυμνώθηκε από κάθετι. Οι συνομοσιολόγοι είπαν πως οι ΗΠΑ ζήτησαν πίσω όλα τα αντικείμενα για να εξαφανίσουν τα πιεστήρια του Πειράματος. Μάλλον το πιο πιθανό ήταν να χρησιμοποιήθηκαν στην ανακαίνηση του Αετός/Slater.

Η κατάσταση του πλοίου ήταν τόσο κακή που σε μια κακοκαιρία στις 21/2/99 πήρε κλίση 40° (σύμφωνα με αυτόπτης μάρτυρες) και σώθηκε με μεγάλη δυσκολία μετά από απάντλησεις που κράτησαν μια νύχτα.

Τελικά πωλήθηκε τον Ιανουάριο του 2000 - μετά από 7 χρόνια εγκατάλειψης - σε Κυπριακή εταιρεία και οδηγήθηκε ρυμουλκούμενος στο Αλίαγά της Τουρκίας όπου και διαλύθηκε. Κατά την προσωπική μου άποψη ένα φριχτό έγκλημα σε βάρος της ναυτικής ιστορίας. Ακόμη και αν δεν υπήρχαν χρήματα για να διατηρηθή ως μουσείο ας το βυθίζαν σε ρηχά νερά για να λειτουργήσει ως πόλος έλξης.

Και όσο για τα δύο άλλα Θηρία: ο Πάνθηρ παροπλίστηκε το 1992 και βυθίστηκε ως στόχος στο Κρητικό στις 8/9/00.

Ο Ιέραξ παροπλίστηκε το 1991 και επίσης βυθίστηκε ως στόχος τον 7/00.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πασιφανές ότι όλη η ιστορία με το πείραμα της Φιλαδέλφειας έδωσε τροφή σε διάφορους με καλπάζουσα φαντασία που υπηρέτησαν στο ΛΕΩΝ να διαδόσουν φήμες βγαλμένες από τα άδυτα του μυαλού τους.Πολλοί δε ψαρωμένοι από τέτοιου είδους φήμες μόλις κατέφθαναν στο βαπόρι και το παραμικρό τρίξιμο μιας τυχαίας πόρτας το παρεξηγούσαν και το μετέθεταν στις πύλες του Ανεξήγητου.

Εγώ γνωρίζω δύο άτομα που υπηρετησαν δύο χρόνια έκαστος στο πλοίο αυτό και ουδέποτε αντιμετώπισαν κάτι το ανεξήγητο απλά μου έχουν αναφέρει τα παραπάνω.

Πάντως εκείνο που ξέρω είναι ότι τα 4 θηρία στην τελευταία επταετία περίπου της καριέρας τους λειτουργούσαν με πολλά προβλήματα και εξαιτίας αυτών υπήρχε ένα καθεστώς γαλέρας.

Είχαν γίνει τα πλοία των "ανεπιθύμητων" είτε αυτοί ήταν μόνιμοι είτε στρατευμένης θητείας κι όποιος καλός τύχανε να πάει εκεί το μόνο σίγουρο ήταν ότι δεν περνούσε ευχάριστα.

Είχαν διανύσει άπειρα σε περιπολίες στα ανατολικά σύνορα συμμετέχοντας στις εκάστοτε επιχειρήσεις Ξιφίας που είπε κι ο ΝΗΡΕΑΣ.

Τώρα βέβαια την επιτήρηση των ελληνικών ανατολικών συνόρων έχουν οι καινούριες κανονιοφόροι(ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ-ΚΑΣΟΣ-ΝΑΥΜΑΧΟΣ...) και τα ΠΠ (Παράκτια Περιπολίκά ΚΥΚΝΟΣ-ΠΗΓΑΣΟΣ-ΑΝΤΩΝΙΟΥ...)τα οποία και συμμετέχουν στην επιχείρηση Ξιφίας καθένα από τα οποία έχει βάση ακριτικό νησί (ο ΠΗΓΑΣΟΣ τη Μυτιλήνη ο ΚΥΚΝΟΣ τη Σάμο ο Στάμου την Λέρο...).

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι σε κάποια εκπομπή γύρω από το πείραμα ένας γραφικός είχε πει με νόημα οτι όσο ταξίδευε το πλοίο το παρακολουθούσαν από την η αμερικάνικη βάση στη Νέα Μάκρη και όταν παροπλίστηκε έκλεισε και η βάση..:P

Link to comment
Share on other sites

Στις πυλες του ανεξηγητου το ειχαν πει οπως και το οτι για καποιο χρονικο διαστημα αμερικανοι εμπαιναν στο πλοιο καθε νυχτα και εβγαιναν το πρωι οσο αυτο ηταν παροπλισμενο πριν παει να γινει ξυραφακια που ελεγε και ο Χαρδαβελας.Καποιοι μιλανε για ψυχολογικα προβληματα και αυτοκτονιες σε αυτους που υπηρετησαν οπως και για το οτι ενα απο τα σφραγισμενα δωματια ειχε μεσα κατι γιγαντιαιους μηχανισμους δημιουργιας μαγνητικου πεδιου.Παντως κακα τα ψεματα ορισμενοι ψοφανε για τετοιες ιστοριες μυστηριου και αυτοι ειναι που τα δημιουργουν ολα.Εδω τηλεμεταφορα δεν μπορει να επιτευχθει για μικρα σωματιδια της υλης θα γινει σε ενα πλοιο

Link to comment
Share on other sites

...Οι συνομοσιολόγοι είπαν πως οι ΗΠΑ ζήτησαν πίσω όλα τα αντικείμενα για να εξαφανίσουν τα πιεστήρια του Πειράματος. Μάλλον το πιο πιθανό ήταν να χρησιμοποιήθηκαν στην ανακαίνηση του Αετός/Slater.
Στις πυλες του ανεξηγητου το ειχαν πει οπως και το οτι για καποιο χρονικο διαστημα αμερικανοι εμπαιναν στο πλοιο καθε νυχτα και εβγαιναν το πρωι οσο αυτο ηταν παροπλισμενο πριν παει να γινει ξυραφακια που ελεγε και ο Χαρδαβελας.

το ενα ποστ εξηγει εκ των προτερων την απορια του αλλου. προσωπικα τη (δευτερη) σειρα των θηριων την ηξερα μικρος απο (που αλλου ) την αλικη στο Ναυτικο και απο μεγαλυτερα ξαδερφια που ειχαν κανει θητεια σε αυτα.

το μονο που εχω να προσθεσω στα παραπανω ειναι οτι στο ολο κοκταιλ παραφιλολογιας για το πειραμα (?) της φιλαδελφειας καταλυτης ειναι ο θειος αλβερτος και η θεωρια των ενιαιων πεδιων που προσπαθαγε να αποδειξει. ο θρυλος (οχι ο ακατονομαστος) λεει οτι ο αλβερτος ειχε παρει ενεργο μερος στο πειραμα και οτι λιγο πριν εγκαταλειψει τα εγκοσμια, κατεστρεψε τις σημειωσεις του που το αφορουσαν.

Link to comment
Share on other sites

Ξαναδιαβάζοντας για το υποτιθέμενο «Πείραμα της Φιλαδέλφειας» είδα ότι υπάρχουν αρκετές αναφορές σε διάφορα Ελληνικά φόρουμ. Όμως, αυτοί που το πιστεύουν είναι απειροελάχιστοι…θα έλεγα ούτε ένας στους 10…για να μη πω ένας στους 100 ή στους 1000. Υπάρχει και κάτι που πρόσεξα και μου έδωσε μια άλλη πιθανή εξήγηση, την οποία δεν την έχω δεί πουθενά…αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποιος/οι θα το έχει ξαναπεί…ανάμεσα στις αμέτρητες αναφορές στο θέμα.

[…]Για ποιο λόγο επελέγη για τη διεξαγωγή ενός τόσο σπουδαίου πειράματος ένα μέρος όπως η Philadelphia και όχι κάποιο μέρος καλύτερα προφυλαγμένο από αδιάκριτα μάτια ;

Και όταν αναφέρεται κανείς για αδιάκριτα μάτια ίσως δεν αναφέρεται τόσο στα μάτια του Allen, όσο σε εκείνα Γερμανών πρακτόρων. Ήταν γνωστό ότι λιμάνια και βάσεις όπως αυτά της N. York, της Philadelphia και του Norfolk, ήταν από τα αγαπημένα σημεία παρατήρησης των πρακτόρων της Abwher (Γερμανική Υπηρεσία Πληροφοριών) οι οποίοι με αυτό τον τρόπο ενημέρωναν τη Γερμανική διοίκηση για το ποια πλοία και νηοπομπές αναχωρούσαν για τον Ατλαντικό…

http://www.e-telescope.gr/gr/cat06/art06_010901/art06_010901_04.htm

Και αυτό που σκέφτηκα αμέσως ήταν ότι: έγινε μεν το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας», αλλά δεν είχε καμία σχέση με την μεταφορά της ύλης και άλλα επιστημονικά…αλλά ήταν μια Χολλυγουντιανή Υπερπαραγωγή προς κατανάλωση των Γερμανών κατασκόπων και δημιουργία σύγχυσης στον εχθρό. Με λίγα λόγια έστησαν μια παράσταση με 2-3-4-5 Α/Τ που είχαν όλα τα διακριτικά του USS Eldridge και τα εξαφάνιζαν και τα εμφάνιζαν με Χολλυγουντιανό τρόπο ( special effects) σε διάφορα μέρη…μόνο και μόνο για να το δουν αυτοί που έπρεπε και να νομίσουν ότι οι Αμερικάνοι κατέχουν αυτοί την τεχνολογία. Μην ξεχνάμε ότι σε ένα πόλεμο οι επιχειρήσεις παραπλάνησης του εχθρού έχουν την ίδια αξία με τις επιχειρήσεις στο πεδίο της μάχης.

Την τεχνολογία που πράγματι κατείχαν και δούλευαν…την είχαν καλά κρυμμένη στην έρημο. :D

Εν τέλει, πιστεύω ότι: ο (υπαρκτός) ΛΕΩΝ είχε τόση σχέση με το (ανύπαρκτο) «Πείραμα της Φιλαδέλφειας»,

όση σχέση έχει ο ΘΡΥ-ΛΕΩΝ με το (επίσης ανύπαρκτο) «Γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας». ;)

Αυτή λοιπόν ήταν και η δική μου συνεισφορά στην επιστημονική γνώση :confused: και στη διερεύνηση του ζητήματος που απασχόλησε ακόμα και την παγκοσμίου φήμης επιστημονική εκπομπή «οι πύλες του ανεξήγητου». Την οποία εκπομπή δεν την παρακολουθώ, γιατί την μια και μοναδική φορά που έτυχε να την παρακολουθήσω (σε ένα θέμα που είχα προσωπική γνώση και άποψη)…ακόμα γελάω :D με αυτά που είπαν ορισμένοι από τους συμμετέχοντες στην εκπομπή.

ΥΓ

Δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει υπηρετήσει στο Π.Ν. και να μην έχει ακούσει τριψήφιο αριθμό ιστοριών για το περίφημο ΛΕΩΝ
Αγαπητέ μου, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να μας πείς μερικές από αυτές τις ιστορίες, σίγουρα θα έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τις «επιστημονικές αναλύσεις» του ζητήματος. :D
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Ο ΑΕΤΟΣ, λοιπόν, θα μείνει για πάντα στη μνήμη μας…σαν το πλοίο της «Αλίκης στο Ναυτικό»…την ταινία που μεγάλωσε την προηγούμενη γενιά και απ’ ότι φαίνεται θα μεγαλώσει και αυτήν την γενιά. Ο ΑΕΤΟΣ είναι ο μόνος επιζών από τους πρωταγωνιστές της ταινίας…Σακελλάριος, Βουγιουκλάκη, Παπαμιχαήλ, Κωνσταντάρας…είναι όλοι τους αείμνηστοι.
Και εάν, παρ' ελπίδα, υπάρχει κανένας συνέλλην, ο οποίος δεν έχει δεί την ταινία...υπάρχουν και οι πειρατές του διαδικτύου!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

mias kai gnostis tou provlita tis amfialis kai gnostis kapoion pragmaton pou exoun "synvei" sto leon exo na po ta parakato....

eimai melos tou pliromatos enos apo ta pgy pou vriskonte sto sygekrimeno provlita...de tha ithela na po se poio....vriskomai exei arketa xronia alla sigoura den prolava to leon.

synfona me anthypoploiarxo py pou ypiretouse sto leon eixe ginei ena thema sto ploio opou prospathisan oi asproi tou ploiou na to koukoulosoun oso poio kala mporousan..mporei na min egine toso gnosto omos synevei...meta apo epistrofi askisis sto kare axiomatikon o yparxos tou ploiou apofasise na vgalei mia anamnistiki photo ton axiomatikon...afou oloi parataxthikan i photo travixthike...meta omos apo kairo ligoi katalavan oti pano apo t akefalia tous ekei pou vriskotan o thireos tou ploioy de fainotan pouthena sti photo...(kai gia osous de gnorizoun oi thireoi einai vidomenoi ston mpoulme kai oxi san kadraki na mpainei kai na vgainei)

2on....yparxei kati stin amfiali pou kata 90% einai tou a/t leon...2 sxetika kala krimena terastia moter zevgon vareos antikeimenoy...k tha me rotisei kapoios..pou xereis pos einai apo to leon?exo na apantiso pos to megalytero ploio pou paroplistike sti provlita paroplismenon itan to leon..ekei vriskonte simera mia narkothetida NO4 apo to 92 ,2 narkalia ,i koufi agon,kai 2 taxea...ola einai germanika k olandika.kanena amerikaniko.ta serial ton moter einai amerikanika k to megethos tous den antistixei se kanena apo ta alla ploia..oute kan sta megala axios kai aliakmon tou provlita mas...epeisis filakas tou filakiou paroplismenon m anefere oti ta moter vriskonte ekei toulaxiston 8 xronia afou prospathisan

na ta apomakrinoun kata kairous klimakia tou nafstathmou alla telika pote kanenas de ta kounise gia agnostous logous..kai den ennoo tpt allo apo apagorefseis vevaia...

isos loipon kati zei apo ton mytho tou eon opos epeisis kai thyreos sti sxoli

fregaton antitorpilikon..pou paradoxos exei xathei :eek:

Link to comment
Share on other sites

2 sxetika kala krimena terastia moter zevgon vareos antikeimenoy...

Ωραίες οι πληροφορίες σου Νίκο, αλλά τι ακριβώς είναι τα "μοτέρ ζευγών βαρέως αντικειμένου" ?

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας με προσοχή όλα τα posts που έχουν στείλει μέλη του forum σε αυτό το thread, και μαθαίνοντας όλα τα ...απίθανα :eek: που έχουν συμβεί σε αυτό το πλοίο, ομολογώ ότι βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον παραμύθι που θα μπορω να λέω στα ...εγγόνια μου :), όταν με το καλό αποκτήσω.

Δεν αμφισβητώ ότι μπορεί κάποτε και μάλιστα εν τω μέσο ενός παγκοσμίου πολέμου, να έγινε κάποιο πείραμα στο εν λόγω πλοίο, για την τυχόν ανάπτυξη μιάς νέας τεχνολογίας. Ποιός όμως μπορεί να αμφισβητήσει ότι αν είχε πράγματι επιτύχει το πείραμα (έστω και οριακά), εν έτι 1943, μετά από 64 χρόνια και μάλιστα ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας, παραμένει ως η μοναδική απόπειρα εφαρμογής αυτής της ιδέας;

H μήπως, αν η USA ήταν κάτοχος ενός τέτοιου τεχνολογικού επιτεύγματος, θα έχανε την ευκαιρία να το εκμεταλευθεί στο επάκρο, π.χ. στο πόλεμο του Κόλπου, όταν καθυστέρησε δύο μήνες περίπου την έναρξη του μέχρι να μεταβεί ο στόλος της στον Περσικό; Και μιλάμε βέβαια για την δεκαετία του '90, έχοντας μεσολαβήσει μία 50ετία από το θρυλούμενο πείραμα, στην οποία μάλιστα 50ετία, ο άνθρωπος από τα Stukas του Β' Παγκοσμίου πολέμου πέρασε στα ταξίδια ...αναψυχής στη Σελήνη.

Επίσης όπως λέει και ο φίλος Νηρέας :

...εάν είχε γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, οι Αμερικάνοι δεν θα το έδιναν ποτέ στην ψωροκώσταινα…θα το κράταγαν για να το παρακολουθούν επιστημονικά. Και εάν ήθελαν να το ξεφορτωθούν…θα το φουντάριζαν στον Ατλαντικό σε βάθος 5 χιλιομέτρων.

Εντάξει δεν λέω, καλό θέμα για εκπομπές μεταμεσονύχτιες του κ. Χαρδαβέλλα, για ταινίες ...Αμερικανίστικες, για κανένα κόμικς, αλλά μην χάσουμε και την σοβαρότητα μας...

Link to comment
Share on other sites

ta zevgi moter vareos antikeimenou einai moter pou vriskonte mesa sto ploio se eidiko xoro ta opoia kinoun ta varoulka vareos antikeimenoun dld metaforas megalon antikeimenon kai apothikefsis afton sto ploio...fantastite kati san gerano alla xoris mpratso...me terastia anypsotiki ikanotita

Link to comment
Share on other sites

Τα αμερικάνικα μοτέρ θα μπορούσαν να είναι και απο τα Υ/Β Παπανικολής ή Κατσώνης που σάπιζαν για μια 10-ετία περίπου στην Αμφιάλη. Αρκετά χρόνια ήταν μάλιστα δεμένα δίπλα στο ΛΕΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

ta moter den itan ypovrixiou gt :

1on gia na vgei moter apo ypovrixeio prepei na sxistei plevra(opos px otan theloume na alalaxoume ilektromixani sto ploio) k afto ginete mono otan to ypovrixio einai exo apo ti thalassa dld se dexameni.

2on t amoter ypovrixion den exoun kamia sxesi me ta moter zevgon...ta ypovrixiaka einai poly megalytera..mi xexname pos kinoun olokliro ypovrixeio;)

Link to comment
Share on other sites

2on....yparxei kati stin amfiali pou kata 90% einai tou a/t leon...2 sxetika kala krimena terastia moter zevgon vareos antikeimenoy...k tha me rotisei kapoios..pou xereis pos einai apo to leon?exo na apantiso pos to megalytero ploio pou paroplistike sti provlita paroplismenon itan to leon..ekei vriskonte simera mia narkothetida NO4 apo to 92 ,2 narkalia ,i koufi agon,kai 2 taxea...ola einai germanika k olandika.kanena amerikaniko.ta serial ton moter einai amerikanika k to megethos tous den antistixei se kanena apo ta alla ploia..oute kan sta megala axios kai aliakmon tou provlita mas...epeisis filakas tou filakiou paroplismenon m anefere oti ta moter vriskonte ekei toulaxiston 8 xronia afou prospathisan

na ta apomakrinoun kata kairous klimakia tou nafstathmou alla telika pote kanenas de ta kounise gia agnostous logous..kai den ennoo tpt allo apo apagorefseis vevaia...

isos loipon kati zei apo ton mytho tou eon opos epeisis kai thyreos sti sxoli

fregaton antitorpilikon..pou paradoxos exei xathei :eek:

Θα μπορούσε τα μοτέρ που αναφέρεις να ανήκουν σε κάποιο άλλο μεγάλο (αμερικάνικο πλοίο) αφού ο συγκεκριμένος όρμος έχει φιλοξενίσει παλαιότερα πολλά από αυτά. Επίσης καθημερινά από ότι θυμάμαι υπήρχε κινητικότητα, εκτός από καννιβαλισμούς που γίνονταν στα παροπλισμένα, αφού κόσμος πήγαινε και έρχονταν με κάθε είδους και μεγέθους αντικείμενα.

Τέλος φίλε Νίκο να σε πληροφορήσω ότι το Λεων δεν ήταν το μεγαλύτερο πλοίο που παροπλίστηκε στον εν λόγω όρμο αφού εκεί θυμάμαι καλα το Α/Τ ΑΙΓΑΙΟΝ (03) το οποίο πρέπει να ήταν καμια 10αρία μέτρα μεγαλύτερο από το Λέων. Βέβαια αυτό ήταν Γερμανικής κατασκευής και ενισύχει τον ισχυρισμό σου για το "ενθύμιο" του Λέων, αλλά με το όπως ανέφερα και πρίν με την κινητικότητα που επικρατούσε και με την γραφειοκρατία ανάμεσα σε υπηρεσίες και διευθύσεις του Π.Ν. θα μπορούσε το ζεύγος που αναφέρεις να ήταν οποιουδήποτε πλοίου.

Μιας και είσαι στον χώρο και μπορείς να έχεις την δυνατότητα για έρευνα, μπορείς να εξετάσεις το ενδεχόμενο να προκειται για εξαρτήματα του Ναυκρατούσα, που ήταν παροπλισμένο κοντα, ήταν Αμερικανικής κατασκευής και χρησιμοποιούσε εξειδικευμένο εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

ΖΕΥΓΗ - ΜΟΤΕΡ ΖΕΥΓΩΝ =

Η Ελληνική είναι δύσκολη στον προσδιορισμό ναυτικών όρων και εννοιών.

1. Ζεύγος εννοούμε 2 αντικείμενα ( η άλλο ) ομοια η ανόμοια με σύνδεσμο που αποτελούν μια μονάδα.

2. Τι εννοείτε μοτερ ζευγών?? Μοτερ είναι ο κινητήρας,

3. Ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος , αποτελείται απο την μηχανή και την γεννήτρια ηλ/κου ρεύματος

4. Kινητήρας και συσσωρευτες δεν νοούνται ζεύγη.

5. Kινητήρας μεγάλου μεγέθους μπορεί να είναι και απο πλοίο με ηλεκτροπρόωση.( εκτος υποβρυχίου)

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε απόψε να πιάσω κουβέντα με κάποιον που είχε υπηρετήσει κελευστής στον Αετό σχετικά με τα radar και με την ευκαιρία τον ρώτησα για τα μοτέρ. Μου είπε ότι τα μόνα μεγάλα μοτέρ που είχαν τα θηρία ήταν οι κύριοι ηλεκτροκινητήρες πρόωσης. Αν ήταν αυτά, θα τα γνωρίσεις εύκολα γιατί εξωτερικά δεν είναι κυλινδρικά αλλά κάπως τετργωνα.

Link to comment
Share on other sites

Έτυχε απόψε να πιάσω κουβέντα με κάποιον που είχε υπηρετήσει κελευστής στον Αετό σχετικά με τα radar και με την ευκαιρία τον ρώτησα για τα μοτέρ. Μου είπε ότι τα μόνα μεγάλα μοτέρ που είχαν τα θηρία ήταν οι κύριοι ηλεκτροκινητήρες πρόωσης. Αν ήταν αυτά, θα τα γνωρίσεις εύκολα γιατί εξωτερικά δεν είναι κυλινδρικά αλλά κάπως τετργωνα.

Aν ήμουν συνομοσιολόγος :rolleyes: θα σου έλεγα οτι ένας απλός κελευστής δεν θα μπορούσε να ξέρει για τα "κρυφά μοτέρ" που τα φύλαγαν κρυφά από όλους μέσα σε σφραγισμένα διαμερίσματα :)

Εμένα πάντως ένας σημαιοφόρος που είχε υπηρετήσει στο πλοίο μου είχε πει πως όποτε ανεβαίναν σε δεξαμενή στη Σούδα για να κάνουν απομαγνητισμό, δεν καταφέρναν να το απομαγνητίσουν πλήρως. Δεν ξέρω πολλά για αυτή τη διαδικασία αλλά δεν ανατρίχιασα από τη "μαρτυρία" του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

17 Ιουλίου 1975 και ο ΛΕΩΝ έχει την τιμητική του. Ο ΠτΔ κ.Τσάτσος επιθεωρεί τον στόλο επιβαίνων του Θηρίου της Φιλαδέλφειας:D μαζί με τον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, τον ΥΕΘΑ Ευ. Αβέρωφ, τον ΑΕΔ στρατηγό Αρμπούζη και τον Α/ΓΕΝ Ναύαρχο Κ. Εγκολφόπουλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Και βεβαίως σε όλους όσους συμμετείχαμε στο Πείραμα της Φιλαδέλφειας :rolleyes: και επιβιώσαμε έστω και με κάποια κουσούρια :D …μας δόθηκε τιμής ένεκεν από ένα αναμνηστικό για τα 40 χρόνια υπηρεσίας του Λέοντα στο ΠΝ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στις πυλες του ανεξηγητου το ειχαν πει οπως και το οτι για καποιο χρονικο διαστημα αμερικανοι εμπαιναν στο πλοιο καθε νυχτα και εβγαιναν το πρωι οσο αυτο ηταν παροπλισμενο πριν παει να γινει ξυραφακια που ελεγε και ο Χαρδαβελας.Καποιοι μιλανε για ψυχολογικα προβληματα και αυτοκτονιες σε αυτους που υπηρετησαν οπως και για το οτι ενα απο τα σφραγισμενα δωματια ειχε μεσα κατι γιγαντιαιους μηχανισμους δημιουργιας μαγνητικου πεδιου.Παντως κακα τα ψεματα ορισμενοι ψοφανε για τετοιες ιστοριες μυστηριου και αυτοι ειναι που τα δημιουργουν ολα.Εδω τηλεμεταφορα δεν μπορει να επιτευχθει για μικρα σωματιδια της υλης θα γινει σε ενα πλοιο

 

Αυτή λοιπόν ήταν και η δική μου συνεισφορά στην επιστημονική γνώση και στη διερεύνηση του ζητήματος που απασχόλησε ακόμα και την παγκοσμίου φήμης επιστημονική εκπομπή «οι πύλες του ανεξήγητου». Την οποία εκπομπή δεν την παρακολουθώ, γιατί την μια και μοναδική φορά που έτυχε να την παρακολουθήσω (σε ένα θέμα που είχα προσωπική γνώση και άποψη)…ακόμα γελάω με αυτά που είπαν ορισμένοι από τους συμμετέχοντες στην εκπομπή.

 

'Ολη η αλήθεια ωμή και γυμνή είναι εδώ. :D  Η βάση της Νέας Μάκρης επικοινωνούσε με ένα μαγνητικό δίαυλο με την Βιρτζίνια, που εκεί κοντά είναι και το αρχηγείο της CIA...το πλοίο του πειράματος της Φιλαδέλφειας δεν ήταν ο Λέων, αλλά ο Αετός...που γι' αυτόν τον λόγο τον ξαναπήραν οι Αμερικάνοι και τον έκαναν μουσείο...αλλά εξαιτίας της παρουσίας του εκεί...πέφτουν τα αεροπλάνα στον ποταμό Χάντσον!!! Και φυσικά στην εκπομπή εξηγείται επιστημονικά και η νίκη των Ελλήνων κατά των Περσών στον Μαραθώνα, λόγω ενεργειακού δυναμικού της περιοχής ήλθαν ενισχύσεις όντων από άλλη διάσταση...ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Ωραία πράματα... :rolleyes:

 

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Σ΄ένα φιλμάκι του 1974 από το αρχείο του AP , διακρίνεται και το ΛΕΩΝ στην Κορρησία της Τζιάς, κατά την περίοδο της εκεί εκτόπισης των ηγετών της χούντας.

 

ΥΓ Φήμες υποστηρίζουν ότι μόλις λίγα δευτερόλεπτα πριν, είχε θεαθεί στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας :D

 

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Cannon Class Destroyers & the USS Eldridge (DE-173)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...