Jump to content
Shipfriends
polmyt

Κύδων (IMO 8916607)

Recommended Posts

1_IMG_3780.jpg
Sophocles V. Main Particulars / Σοφοκλής Β. Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: SOPHOCLES V.
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Hermes(1990-1998),Sof.Venizelos(1998-1999)
IMO Number: 8916607
LOA / Μέγιστο Μήκος: 192,00 m
Breadth / Πλάτος: 27,00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 29378 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1990
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Mitsubishi ,JAPAN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 26183 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 22 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1999
Operator/Διαχειριστής: ANEK Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Higashi Nihon Ferry

________________________

(1990, ex-Hermes, Sof.Venizelos, Sophocles V, Elizabeth L)

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eλλείψει thread για το Σοφοκλή Β. το βάζω εδώ. Λοιπόν, τρέχει σαν να το κυνηγάνε. Από μόλα-όλα στο Ηράκλειο σε νέτα στον Πειραιά 8 ώρες και 20 λεπτά. Τι στην ευχή, δεν λυπούνται τα πετρέλαια, δεν λυπούνται και τους επιβάτες να ξυπνάνε 5 παρά δέκα το πρωϊ;

Κατά τα λοιπά: Στιβαρή κατασκευή, καμπίνες (οι δίκλινες εξωτερικές τουλάχιστον) ιαπωνικής τεχνοτροπίας και γούστου αλλά γήπεδα μπάσκετ σε έκταση, παντελής έλλειψη αεροπορικών καθισμάτων (που χωράνε οι επιβάτες χωρίς καμπίνα αν έχει κίνηση?), ωραία lounges στο deck 6, καλό service και βέβαια, άπειρες νταλίκες (κι' ακόμα άδειο φαινότανε).

Άντε και καλορίζικο το καινούργιο :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ GEO X-PRESS μην ξεχνάς ότι η τιμή του πετρελαίου έχει φθίνουσα-προς το παρόν-πορεία. Άλλωστε μια εταιρεία λαϊκής βάσης δεν την απασχολεί και πολύ το κόστος των καυσίμων...οι πληρωμές γίνονται από πολλές τσέπες και όχι από μία.

Σου αναφέρω δύο παραδείγματα : Στην γραμμή της Ιταλίας κάποιες εταιρείες διεύρυναν τις πλεύσιμες ώρες για να έχουν λιγότερη κατανάλωση και άλλες διατήρησαν τα ωράριά τους διατηρώντας ταχύτητες λίγο πιο κάτω από τα πρώτα ''...άντα''.

Επίσης,έχει συμβεί σε πλοίο που δεν πρόσδεσε σε ''γάμμα'' αλλά έμεινε στις ''πρυμάτσες'' να μείνει για ώρες αρκετές με τις μηχανές αναμένες για να έχει τα προπελάκια σε ετοιμότητα γαι παν ενδεχόμενο...και ο καιρός ήταν άπνοια!

Όσον αφορά τα αεροπορικά καθίσματα του ΣΟΦΟΚΛΗ Β.,το πλοίο έχει χώρο με pullman seats μπρόστά από τα καταστήματα στη δεξιά πλευρά...εκτιμώ ότι παραμένει και δεν το άλλαξαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως,οντας onboard Σοφοκλης και καθοδον προς Ηρακλειο,νομιζω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα πλοια της Ανεκ...Μακαρι να εμενε στην γραμμη και να μην ερχοταν μονο για τις ετησιες...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όσον αφορά τα αεροπορικά καθίσματα του ΣΟΦΟΚΛΗ Β.,το πλοίο έχει χώρο με pullman seats μπρόστά από τα καταστήματα στη δεξιά πλευρά...εκτιμώ ότι παραμένει και δεν το άλλαξαν.

Νομίζω ότι δεν κάνω λάθος ότι δεν έχει αεροπορικά καθίσματα, εκτός αν το ίδιο λάθος κάνουμε πολλοί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξερεις κανεις πως ακριβως ειναι η διαμορφωση των υφαλων του πλοιου στην πρυμνη?Νομιζω οτι ενα φεγγαρι το ειχα δει σε δεξαμενη και εχει ενα περιεργο skeg τυπου Δ.Σολωμος και πισω απο αυτο ενα stern thruster?Μονοτιμονο η διτιμονο?Δυστυχως δεν ειχα βγαλει φωτο και το μνημονικο μου με προδιδει.Αμα υπαρχει και καμια ενδεικτη φωτο ακομα καλυτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

για skeg δεν ξερω. διπλα τιμονια εχει σιγουρα. ξενεριζουν οταν ειναι ξεφορτωτα (σοφοκλης & ψηλεορειτης). ειναι πολυ κοντα ομως τιμονια και προπελλες και γι'αυτο υπαρχει και το sternthruster (bowthruster της πρυμης που ακουσα προσφατα:D ) για να βοηθα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μιας και το αναφέρατε αυτές τις μέρες δεξαμενίζεται στην Ελευσίνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sternthruster (bowthruster της πρυμης που ακουσα προσφατα:o )

Αφού δεν άκουσες "sternthruster της πλώρης" πάλι καλά.

Αυτό που έχω ακούσει είναι "πρυμιό bow" !!!

Ασχετο με το θέμα, αλλά αφού τ'ανέφερες ασ μην το αφήσουμε ασχολίαστο...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πω και εγω πως ο Σ.Β. στο Ηράκλειο χρησιμοποιεί κανονικά τον πλαινό πρύμνιο καταπέλτη του..

Share this post


Link to post
Share on other sites

αληθεια ποτε κονομησε το βαθουλωμα καταπλωρα, γυρω στο ενα μετρο πανω απο την ισαλο;

σημερα περπατησα διπλα του στο 4 μετα απο πολυ καιρο και το προσεξα. πρεπει να το εχει 2-3 μηνες παντως, αν κρινω απο εναν επαναλεγχο μακρυνων ληψεων του 2007;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μιας που συζητιεται εντονα για τα Χανια (οπως και το Champion) να και μια φωτογραφια του,στις 17/8/2007 στην Πατρα.Απλα ΒΑΠΟΡΑΡΟΣ,μονο αυτος ο καταπελτης να μην υπηρχε...

post-707-128326968036_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εθεάθη ( στο ais live) σήμερα πρωί 06:45 να πλησιάζει την είσοδο του Piraeus VTS με 20 και μιλάκια .... υποθέτω έρχεται για την " άδεια του " !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι απο μενα εθεαθη εκτος AIS να ειναι πλαγιοδετημενο στου Κανελλου, στον προλιμενα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξιδεψα για Κερκυρα το προηγουμενο Σαββατοκυριακο με τον ΣΟΦΟΚΛΗ και μπορω να πω οτι μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις.

Αυτο που πραγματικα μου εκανε εντυπωση ειναι οι μεγαλες καμπινες του.Πραγματικα δεν εχω ξαναμπει σε πιο μεγαλες καμπινες σε πλοιο.Υπηρχε μαλιστα και ενα πανερακι με μερικα φρουτα και ενα μινι μπαρ με νερο και αναψυκτικα.Εντυπωση μου εκανε οτι υπηρχε μπανιερα και οτι για τα πορτατιφ υπηρχε ροοστατης που ρυθμιζες την ενταση της λαμπας.

Οι εσωτερικοι του χωροι σιγουρα δεν ειναι εφαμιλοι των παλατιων αλλα ηταν ανετοι και καθαροι.Αεροπορικα καθισματα δεν ειδα αλλα στην γραμμη που ειναι τωρα δεν νομιζω να τα χρειαζεται.

Αρκετα εξωτερικα καταστρωματα που μπορεις να φτασεις σχεδον μεχρι πισω απο την γεφυρα.Και αυτα καθαρα.

Την Κερκυρα την καναμε απο Πατρα σε 6 ωρες ακριβως.GPS δεν ειχα αλλα με δεδομενο οτι η αποσταση ειναι 132 μιλια βγαινει οτι η ταχυτητα του πρεπει να ηταν κοντα στα 21-22 μιλια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλεει ανοιχτα της Κυπαρισιας Μεσσηνιας αυτη την ωρα. Αυριο πρωι θα ειναι Πειραια για τη δικη του ετησια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα το μεσημέρι το Σοφοκλής Β ξεκίνησε από τη Πάτρα για τα μέρη μας για να κάνει την ετήσια επισκευή του. Το διάστημα που η ΑΝΕΚ έχει προγραμματίσει την ετήσια ακινησία του Σοφοκλή Β είναι από τις 21/11/08 έως 20/12/08.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...