Jump to content
Shipfriends

Kydon (IMO 8916607)


Recommended Posts

το κυδων για την ανεκ ηταν κατι σαν πας παρτου.σε εναμιση χρονο δουλεψε σε ολες τις γραμμες της εταιριας.κριμα οντως αν φυγει γιατι αποδειχτηκε πραγματικο πολυεργαλειο.στο ηρακλειο παντως τα κρητη ειναι τον περισσοτερο καιρο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 408
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
On 12/29/2016 at 2:28 AM, Sf_X said:

Ας φύγει πρωτα... Φιδεμπορες υπάρχουν πολλοί...

Ισχύει, μα άλλο το "φιδεμπόριο" κι άλλο το να χαλάσει μια συμφωνία και να βαφτίζουμε το γεγονός "φιδεμπόριο" για να κάνουμε πλάκα μεταξύ μας στο τέλος της χρονιάς. Εάν δεν έχει αλλάξει κάτι, το πλοίο πρέπει να παραδοθεί ως Απρίλη βάσει laycan για να δουλέψει στη θέση του Caribbean Fantasy. Τελικά γίνονται πράγματι οι εργασίες που δημοσίευμα παραπάνω ανέφερε πως θα ξεκινούσαν άμεσα; 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Κύδων όπως είπαμε άλλαξε θέση πρόσδεσης ενώ εξωτερικά πέφτει αρκετό μίνιο στις εξωτερικές επιφάνειες του πλοίου. Στο πλωριό άλμπουρο, στη τσιμινιέρα και στο πρυμνιό εφίστιο έχουν τοποθετηθεί σκαλωσιές.

Υ.Γ: Μάλλον παραμεγάλωσες γέροντα και δεν βλέπεις τόσο καλά:ph34r:!!! Γιατί η τσιμινιέρα του Κύδων δεν έχει αλλάξει χρωματισμό (κίτρινο στη βάση και μπλε στο καπέλο).

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο Κύδων βλέπουμε ότι γίνεται αρκετή λαμαρινοδουλειά στο γκαράζ του πλοίου. Οι φωτογραφίες είναι από το συνεργείο του κ. Πλατή στο facebook. Αυτές τις ημέρες το πλοίο περνάει επιθεωρήσεις από κάποιους επιθεωρητές από την άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Kydon.jpg

Kydon (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

Π100 , ναύλωση η αγορά είναι τελικα? Γιατι πολυ λαμαρινοδουλειά βλέπω για πλοίο που επισκευάστηκε κανενα 2 χρονο πριν.

Να υποθέσω πως θα βαφτεί και στα χρώματα της ACF?

Link to comment
Share on other sites

Και οχι μονο. Ακουω για καινουρια Radar, Ecdis, GMDSS.... Πολυ χρημα πεφτει στο βαπορι. Και δικαιως επανερχεται η αιωνια απορια. Εδω τοσο καιρο πως ταξιδευε :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς οι έλεγχοι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού είναι πολύ πιο αυστηροί, όποτε απαιτούνται οι παραπάνω αλλαγές έτσι ώστε να περάσει τις επιθεωρήσεις. Άλλα φέτος στο πλοία της ΑΝΕΚ ακούω ότι πέφτουν αρκετά χρήματα για τις επισκευές τους (Πρεβελης, Κρήτη Ι, Olympic Champion και Hellenic Spirit)

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε παιδια προς θεου. Απλα μου κανει εντυπωση που ακουω οτι αλλαζουν τη μιση Γεφυρα. Τοσο πολυ πια. Ενταξει να βαλεις ενα δυο μηχανηματα αντε τρια. Εδω εμαθα οτι μονο ενα ρανταρ αφησαν

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Petros P said:

 Γιατι πολυ λαμαρινοδουλειά βλέπω για πλοίο που επισκευάστηκε κανενα 2 χρονο πριν.

μηπως εχει να κανει με τις παρεμβασεις που ειχαν γινει στην κορεα ή ζητουν οι ναυλωτες να αντεχει υπερβαρεα οχηματα;

8 hours ago, Neptune said:

. Εδω τοσο καιρο πως ταξιδευε :ph34r:

 

7 hours ago, margaritis24 said:

Ε αφου δεν πηγε κανα φορτηγο στις  pielstick να κανει παρεα παλι καλα..

 

6 hours ago, margaritis24 said:

Παλι θα τα λεμε,εδω ακτοπλοοικο εκανε την εποχη των ολυμπιακων αγωνων δρομολογια χωρις να δουλευουν τα radar

ρε μαργαριτη δεν ειναι τετοιο κουρελι ο σοφοκλης. οσο και η ΑΝΕΚ να μην ειναι και ο επιμελεστερος πλοιοκτητης, το κυδων δεν ειναι ουτε ρομιλντα, ουτε εξπρες ολυμπια, ουτε εξπρες ποσειδων.

και δυτικη μεσογειο ηταν προπερσυ και αδριατικη φετος, δεν στελνουν το θεοφιλο

Link to comment
Share on other sites

Πάντως βλέπω να το ξεχνάμε το πλοίο απο την ...Ευρωπαική ακτοπλοια. Καλό για την ΑΝΕΚ γιατι και ναύλο θα δέχεται και πιθανολογώ πως θα υπάρχει και Option αγοράς. Σημαία θα κρατήσει την Ελληνικη?

Link to comment
Share on other sites

ειναι χρονοναυλωμενο και αν το ναυλο ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που πληρωνει η ΑΝΕΚ, θα της μενει η διαφορα. (οπως της εμενε και απο τις ναυλωσεις του Αριαδνη στην αραπιά).

δεν γραφτηκε πουθενα οτι διακοπηκε η ναυλωση στην ΑΝΕΚ

ενδιαφερον θα ειχε να μαθαιναμε, ποιος πληρωνει τις επισκευες

Link to comment
Share on other sites

Λογιστικές κινήσεις ήταν αυτές ,απλα για να ικανοποιηθεί ο δανεισμός . 

τι πιο σαφές απο αυτό ....

Quote

Η “ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.” ανακοινώνει την επιτυχή ολοκλήρωση της πώλησης των πλοίων “ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.” και “ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ” και ακολούθως την σύναψη συμβάσεων μακροχρόνιας ναυλώσεως των πλοίων.

Το συνολικό τίμημα της πώλησης των πλοίων “ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.” και “ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ” ανέρχεται σε 21.000.000 ευρώ, με το οποίο θα μειωθεί ισόποσα ο μακροπρόθεσμος δανεισμός της εταιρείας. Η πώληση δεν θα έχει καμία επίπτωση στα αποτελέσματα χρήσης 2014.

Τον έλεγχο συνεχίζει να τον έχει η ΑΝΕΚ. Η εταιρεία που το έχεις ειναι αχυροεταιρεία,που αν πάς στην Α.Μ.97 δεν υπάρχει ουτε... σκαμπό της 

Λογικά αν κάποια στιγμη περάσει το Vastervik στη HSW, θα δούμε το ίδιο στόρυ.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

λογιστικες ξελογιστικες, τα πλοια ΔΕΝ ανηκουν στην ΑΝΕΚ πλεον, αλλα στην Τραπεζα και στην πρωτη "δοση" που δεν πληρωνεται, το παιρνει πισω με συνοπτικες διαδικασιες.

τα ειπαμε παλιοτερα, το ξαναλεμε αλλη μια φορα. με την περιπετεια της Κορεας, η ΑΝΕΚ εχασε δυο πολυ καλα πλοια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...