Jump to content
Shipfriends

Utopia IV (IMO 9045895)


Recommended Posts

Σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα η ΣΑΟΣ αγόρασε και 11ο πλοίο, το Ιαπωνέζικο NEW AKATSUKI.

http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=1803

Παραθέτω και το δημοσίευμα:

Α

γόρασε το 11ο πλοίο της η Saos Ferries

21/11/2006

Στα 11 πλοία ανέβασε την δυναμικότητας του στόλου της η Saos Ferries. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα την αγορά ενός επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου. Πρόκειται για το NEW AKATSUKI , κατασκευής 1992 στην Hayashikane της Ιαπωνίας. Έχει μήκος 145,61 μέτρα, πλάτος 22, μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων και μεταφέρει 800 επιβάτες, 70 φορτηγά και 100 ΙΧ.

Το πλοίο θα μετασκευαστεί μετά τον κατάπλου του στην Ελλάδα σε πολυτελές ΕΓ/ΟΓ με αύξηση του αριθμού επιβατών και προσθήκη κλινών. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση το εν λόγω πλοίο, θα αποτελέσει μαζί με το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (με μέγιστη ταχύτητα 26,6 κόμβους) που επίσης θα μετασκευαστεί σε ΕΓ/ΟΓ 1.600 επιβατών, ένα ζεύγος πλοίων ικανό να δώσει στην εταιρεία ικανοποιητικά μερίδια αγοράς, σε συνδυασμό με την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στην ακτοπλοία μας.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Αντι να κάνει την κίνηση η ΝΕΛ την κάνει ο Μανούσης... Αστους λοιπόν να παίζουν με το Θεόφιλο, εμείς μου φαίνετε θα αρχήσουμε να αγαπάμε την ΣΑΟΣ για τα Γιαπωνέζικα της!!!

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το designs 93 το πλοίο παραδόθηκε απο τα ναυπηγεία Hayashikane με yard no 995 στις 8/7/92 στην εταιρεία Oshima Unyu KK η οποία το ναυλωσε στην Α' Line για ένα εβομαδιαίο ανά κατευθυνση δρομολόγιο μεταξύ της νήσου Οkinawa και των λιμένων Kobe και Οsaka.Το έργο που εκυελούσε ήταν κυρίως μεταφορά αγαθών αλλά και επιβατών με περιορισμένες όμως δυνατότητες εξυπηρέτησης σε κοινοχρηστους και καμπίνες. Διαθέτει δύο Pielstick που του δίνουν max 24,18 και υπηρεσιακή 21,5 knots. Επίσης έχει 2 thruster, bow και stern , κάτι το οποίο σημαίνει μεγάλη δυνατότητα ελιγμών στα λιμάνια. Η εμφάνιση του είναι, σε σχέση με άλλα Ιαπωνικά που έχουμε εδώ, αρκετά καλή και πιστέυω ότι μετά την μετασκευή θα γίνει καλύτερη. Οσο για το νέο του όνομα, αφου φύγαμε απο τα θρησκευτικά και πήγαμε στη γεωγραφία, προτείνω μετα την ονομασία του Mami σε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, το νέο απόκτημα να ονομασθεί ΘΡΑΚΗ,όνομα σχεδόν ανύπαρκτο στην ελληνική ακτοπλοοία.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό όπως το βλέπω κύριοι μου κάνει κάτι σε αδελφό του ΜΑΜΙ...

Όσο για το όνομά του συμφωνώ με τον antonis...Μένει και ένα ΗΠΕΙΡΟΣ για να επαναφέρουμε τα ονόματα των τριών-αμερικάνικου τύπου-φρεγατών του Π.Ν. (F-456,F-457,F-458) που εδώ και αρκετό καιρό πέρασαν σε παροπλισμό...

Και SKODA XANTHI να το πούνε δεν είναι άσχημο...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά η γέφυρα και ο πρωραίος (ο μεσαίος καλύτερα!!!) ιστός είναι "κλεμμένα" από το Superferry II και την Αθηνούλα? Καμία σχέση με γιαπωνέζικη. Όπως και οι γραμμές του (από το γκαράζ και κάτω, όσο φαίνονται) πρέπει να είναι πολύ καλές. Όσο για την ταχύτητα ας μη λέμε και πολλά. Και η ΑΛΚΥΟΝΗ υποτίθεται οτι στα trials είχε βγάλει 35...

Link to comment
Share on other sites

το νέο απόκτημα να ονομασθεί ΘΡΑΚΗ,όνομα σχεδόν ανύπαρκτο στην ελληνική ακτοπλοοία.

Εκτος απο δυο ιπταμενα δελφινια, το τωρινο Skiathos Flying Dolphin(τωρα πια πανω σε βαζα στο εμπορικο λιμανι του Βολου) και το Samos Flying Dolphin IV που καποτε ονομαζονταν Θρακη Ι και Θρακη ΙV.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Το πλοίο θα παραδοθεί αρχές του 2008, θα υποστεί τις πιό πάνω μετασκευές που αναφέρθηκαν και θα δρομολογηθεί απο Λαύριο-Ικαρία-Σάμο-Χίο-Θεσσαλονίκη και επιστροφή.Πρέπει να δηλώθηκε στο ΥΕΝ για τις γραμμές με αποκλειστική εκμετάλλευση 3 χρόνια ή να περιμένουμε τον Ιούνιο να το δούμε στην προκήρυξη για επιδότηση; Υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στα εγκαίνια ο νομάρχης πρότεινε νέο πλοίο της εταιρείας να βαφτιστεί με το όνομα του Στρατηλάτη της Μακεδονίας, δηλαδή «Μέγας Αλέξανδρος»;).

Καλά μην το πάρετε σκοινί κορδόνι ότι θα το βγάλει έτσι ο Μανούσης.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το πλοίο ανήκεισ την ΣΑΟΣ από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω και όντως αν και είναι όμορφο θα πουληθεί μέσα στο γενικότερο κλίμα συμμαζέματος της εταιρείας, όπως και 3 ακόμα πλοία της...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για το New Akatsuki είχαν δείξει ενδιαφέρον κάποιοι Κινέζοι, για αυτό πήγαν άνθρωποι της SAOS στην Ιαπωνία, υποτίθεται για το σφράγισμα της συμφωνίας;). Αλλά δεν έχουν γυρίσει ακόμα, μήπως να αρχίσω να ανησυχώ??:P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Σήμερα το πρωί έμαθα από πολύ πολύ έγκυρη πηγή ότι το βαπόρι έρχεται στον Πειραιά από τη SAOS. Μα για όνομα του Θεού, τι θα το κάνουν;;;;;;;

...Εκτός αν το φέρνουν για να το πουλήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Να και μια άλλη φωτο

http://www.wakanatsu.com/photo/newakatsuki.html

Παντως αν δειτε το παραπανω link υπαρχει φωτο του,στις 24/7 και φαινεται να βρισκεται σε εξαιρετικη εξωτερικη κατασταση(γενικα πολυ προσεγμενο).Επισης σαν ονομα πρυμα εχει το NEW AKATUKI(μεταφραζεται το Τ σε TS:confused:)

Link to comment
Share on other sites

Σαν NEW AKATUKI ειναι και η τελευταια εκπομπη στο παγκοσμιου ληψεως AIS μου :D:D Μηπως απο την αρχη το λεμε λαθος η εγινε τωρα τελευταια καμια αλλαγη;

(η ημερομηνια τελευταιας εκπομπης ειναι και εδω 24/7;))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...