Jump to content
Shipfriends

Αρσινόη (ΙΜΟ 7640146)


Recommended Posts

Στο Αρσινόη κατά τη διάρκεια του δεξαμενισμού είχαν βγάλει και τα δυο τιμόνια, τις προπέλες από τους δυο τελικούς άξονες και είχαν τραβήξει έξω τους άξονες.

...τα οποια επιθεωρήθηκαν από το μεγάλο αφεντικό της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν δεν προκύψει τίποτα την τελευταία στιγμή , εντώς των επομένων ωρών αναμένετε να ξεκινήσει να κατηφορίζει προς την επαρχία Θήρας.Άντε γιατί παρακαθήσανε...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Είπα να κάνω ένα "ταξίδι στην άλλη Ελλάδα" που λέει και η ΣΑΟΣ και ταξίδεψα με το ΑΡΣΙΝΟΗ από Σαντορίνη για Ίο - Κατάπολα. Δεν υπάρχουν πολλά λόγια να πεις για το καράβι παρά μόνο ότι πρόκειται για ένα γνήσιο ελληνικό σκαρί της δεκαετίας 70-80. Ένα σαλόνι οικονομικής πρύμα όπου κυριαρχεί το πράσινο χρώμα με το που ανεβαίνεις από τις σκάλες, ένα μπαρ στη μέση και πλώρα ένα σαλόνι διακεκριμένης (το οποίο ήταν κλειστό) σε μπλε χρωματισμούς. Σε αυτό το σαλόνι υπάρχει και μία φωτογραφία του ιδρυτή της ΣΑΟΣ. Στο από κάτω ντεκ υπάρχει ένας μικρός χώρος με λιγοστά αεροπορικά καθίσματα ενώ στο πάνω ντεκ υπάρχει εκκλησία με την επιγραφή: " Το καράβι σας προσέχει, προσέχτε το κι εσείς!". Αρκετά ανοιχτά καταστρώματα να περπατήσεις συγκριτικά πάντα με το μέγεθός του και η γέφυρα μικρή αλλά πολύ συμπαθητική και φιλόξενη με το ξύλο να κυριαρχεί.

Τέλος θεωρώ σωστό να κάνω και μια αναφορά στο πλήρωμα που το ταξιδεύει και είναι οι:

Λυγνός Μιχάλης: Πλοίαρχος

Κλωνιάδης Αντώνης: Υποπλοίαρχος

Χατζάκης Νίκος: Ανθυποπλοίαρχος

Σταματόπουλος Αντώνης: Β' Λογιστής

Δαλάκος Λουκάς: Α' Μηχανικός

Αρβανίτης Γιώργος: Β' Μηχανικός

Κερνας Παναγιώτης: Γ' Μηχανικός

Τζούμας Νίκος: Μηχανοδηγός Α'

Τσούκαρης Νίκος: Μηχανοδηγός Β'

Μπρισμπέος Νίκος: Μηχανοδηγός Β'

Καμπάδαης Αλέξης: Ναύκληρος

Μεγαλογιάννης Νίκος: Ναύτης

Γαλανάκης Γιάννης: Ναύτης

Ρεμπελάκος Χρήστος: Ναύτης

Παρασκευάς Γιώργος: Ναύτης

Παυλόπουλος Κώστας: Ναύτης

Τροχίδης Γιώργος: Θαλαμιπόλος

Μαυρενάς Αργύρης: Επίκουρος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αιφνιδίως διακόπτει τα δρομολόγιά του σήμερα το πλοίο...

Αυτή την ώρα πραγματοποιεί το τελευταίο δρομολόγιο προς Ανάφη και επιστροφή.... και δένει...

Καλή ξεκούραση στο πλήρωμά του και ... καλή τύχη!!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολύ ακούω τώρα τελευταία για επισχέσεις , ακινησίες, απλήρωτα πληρώματα και εταιρείες που κάνουν μπάμ, λέω να αφήσω την εσωστρέφειά μου (sic) και να σας παραθέσω ένα έγγραφο μήπως και καταλάβετε που είναι τα "δύσκολα". Μία ιστορία από τις 30/9 χωρίς ορατό μέλλον.Καλά επίσχεση στο σπίτι σου στον Πειραιά και να βράζεις φασολάδα και να σε παίρνουν τα κανάλια αλλά ...Υπάρχουν και πιο ζόρικα...

Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΣΙΝΟΗ

ΝΠ5337

ΠΡΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΘΗΡΑΣ

ΥΕΝ/ΔΝΕΡ

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΝΕ

ΠΝΟ

ΠΕΠΕΝ

ΚΟΙΝ ΕΠΑΡΧΕΙΟ ΘΗΡΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΘΗΡΑΣ

Θήρα 06/10/2008

Κύριοι,

Δια της παρούσης θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το υπο την Πλοιαρχία μου Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΣΙΝΟΗ συνεχίζει να ευρίσκετε πρυμνοδετημένοστην Θήρα και συγκεκριμένα στο λιμάνι του Αθηνιού.

Από την 01/10/2008 το πλοίο έχει απαγόρευση απόπλου λόγω μη αποκατάστασης Παρατήρησης στο ΒΕΓ.

Έχω ζητήσει από τις Λιμενικές Αρχές την άδεια για μεμονωμένο πλού σε ασφαλή λιμένα και συγκεκριμένα στο λιμάνι της Ίου , όπου θεωρώ ότι είναι το μοναδικό λιμάνι στη περιοχή που παρέχει ασφάλεια με όλες τις καιρικές συνθήκες για το πλοίο και το πλήρωμα.

Θα ήθελα να λάβετε υπ' όψιν ότι στο πλοίο δεν υπάρχει επαρκής ποσότητα καυσίμων για να εξασφαλισθεί η τυχόν αναγκαία λόγω καιρικών συνθηκών μετακίνησή του.

Το πλοίο τελεί υπό επίσχεση εργασίας από μέλη του πληρώματος για δεδουλευμένα μηνός Σεπτεμβρίου 2008 και αναδρομικών.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αρνούνται την οποιαδήποτε μετακίνηση του πλοίου και ζητάνε την παραμονή του στο λιμάνι του Αθηνιού , θεωρώντας ότι είναι ο μοναδικός τρόπος πίεσης προς την Πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Παρακαλώ τους αρμόδιους φορείς να επιληφθούν ώστε να βρεθεί η πρέπουσα λύση γιατί για όλους τους παραπάνω λόγους δεν δύναμαι ως Πλοίαρχος να εγγυηθώ την ασφαλή παραμονή του πλοίου στο λιμάνι του Αθηνιού.

μετά τιμής

Λυγνός Μιχαήλ

Πλοίαρχος ΕΝ

Λοιπόν , με δεδομένο ότι το πλοίο έχει καύσιμα για 6 περίπου πλεύσιμες ώρες δεν μπορεί να φτάσει σε λιμάνι της Αττικής ή την Σύρο.Οι ηλεκτρομηχανές θέλουν περίπου 200 λίτρα ημερησίως για το απαραίτητο ρεύμα χωρίς να κάνει καμία κίνηση αυτό.Είναι θέμα χρόνου να μείνει από καύσιμα με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει στον Αθηνιό.Μόλις χθές είχαμε 8 γαρμπήδες.Το Λιμεναρχείο πιέζει το πλοίο να φύγει γιατί μυρίζετε μπελάδες μόλις σωθούν τα καύσιμα.Το πλήρωμα αρνείται ζητώντας (καλώς) τα δεδουλευμένα.Το Υπουργείο απειλεί με κυρώσεις τον πλοίαρχο για μη εκτέλεση εγκεκριμένων δρομολογίων , για παρακώλληση συγκοινωνιών και πιθανή πρόκληση ατυχήματος από μη έγκαιρη αποκατάσταση της παρατήρησης.Οι ναυτικοί δεν έχούν χρήματα να φάνε , η εταιρεία απούσα...Τα σχόλια δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Λευτερη στην ακτοπλοια πραγματι αυτα τα πραγματα ειναι σχετικα σπανια και φυσικα παρακολουθουμε το κλασσικο θεατρο του παραλογου οπου ολοι σφυριζουν αδιαφορα, με πρωτο απ' ολους το ξεφτιλισμενο ελληνικο κρατος και τους ταγμενους(για να μην πω τιποτα χειροτερο) στα συμφεροντα πασης φυσεως λειτουργους του, εντος και εκτος ναυτιλιας.

Παρ' ολ' αυτα, επετρεψε μου να σου πω πως υπαρχουν κι ακομα χειροτερα που δεν τα φανταζεσαι. Διοτι αυτην τη στιγμη στον κοσμο υπαρχουν εκαντονταδες συναδελφοι τους(ποσως με ενδιαφερει εμενα αν ειναι Κινεζοι, Αιγυπτιοι ή Τανζανοι) που εχουν ξεμεινει απο τροφιμα και νερο στη ραδα του Abidjan, σε μια γωνια του Valparaiso στη Χιλή ή ακομα και στο σχετικα κοντινο μας και πρωτοκλασσατο Las Palmas πανω σε ενα πλοιο οπου ακομα και τα ποντικια φοβουνται να ανεβουν, περιμενοντας ματαια τον πλοιοκτητη τους που λιαζεται σε ενα μπαλκονι στο Πασαλιμανι πινοντας καφε με τον κολλητο του πρωην Υπουργο(εντελως τυχαιο το παραδειγμα), να τους στειλει εστω τα ναυλα για να γυρισουν πισω στις πατριδες τους, καταχρεωμενοι οπως εφυγαν.

Στη δημοκρατια του ερυθρου φωτος, οπως πολυ καλα ξερεις και ξερει και ο πλοιαρχος του πλοιου, αν υπαρχουν νομοι δεν εφαρμοζονται και αυτοι που εφαρμοζονται ειναι φτιαγμενοι τεχνηεντως ωστε να ριχνουν το μπαλακι στον πλεον ανισχυρο και απροστατευτο σε αυτες τις περιπτωσεις, τον ιδιο το ναυτικο. Η στην καλυτερη περιπτωση στους εκαστοτε ιδιωτες που μπορει να λεγονται ψαραδες της Παρου, πρακτορες και καβοδετες της Σαντορινης ή κι εγω δεν ξερω τι αλλο που σε λιγο καιρο κατα πασα πιθανοτητα να περιθαλπτουν ποικιλοτροπως το πληρωμα απο ανθρωπια και μονο.

Και για να θετουμε το πραγμα στη σωστη του βαση, αυτα δεν ειναι ντροπη και καταντια μιας απροσδιοριστης και αφηρημενης εννοιας οπως το Κρατος ή η Πολιτεια. Ειναι καταντια ολων ημων που αποτελουμε μερος αυτου του πραγματος που λεγεται ελληνικη πραγματικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια και θα συμφωνήσω ότι δυστυχώς υπάρχουν πολύ χειρότερα παραδείγματα ναυτικών που πραγματικά είναι ξεχασμένοι από το κράτος και την πλοιοκτησία τους...Απλά ανέφερα ένα παράδειγμα που δυστυχώς είναι τόσο κοντά μας (σας) και είναι ακόμα άγνωστο στον κόσμο.Και μάλλον δεν θα το μαθαίνατε ποτέ αν δεν αποφάσιζα να σπάσω τον κώδικα σιωπής που η αξιοπρέπεια και η περηφάνια μας κρατά τα στόματά μας κλειστά.Το ιδιάζον της περιπτώσεως δεν είναι οι εξαθλίωση των ναυτικών , είναι το παράλογο κράτος που καθιστά υπευθυνο τον πλοίαρχο αν ω μη γένοιτω προκληθεί οποιαδήποτε ζημιά (ή και ναυάγιο) λόγω της έλειψης των καυσίμων.

Ένα πιάτο φαί δεν θα λείψει από τους ναυτικούς και να στε σίγουροι γι αυτό.Όμως τα καύσιμα θα λείψουν και φοβάμαι για τα χειρότερα....

Απλά να σας υπενθυμίσω ότι ακόμα μέχρι σήμερα ο πλοίαρχος του Sea Diamond τρώει κάθε ημέρα πρόστιμο 8884 ευρώ για την μη υποβολή σχεδίου απάντλησης των καυσίμων από το πλοίο...

Το ερυθρό φώς δυστυχώς ανάβει καθημερινά στα μάτια μου σε πλείστες από τις επαγγελματικές μου στιγμές...Και οι οίκοι ανοχής μου φαντάζουν τόσο οικοίοι πιά ακόμα κι αν έχω να διαβώ το κατώφλι τους πολλά χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Υποσχέθηκε η εταιρεία κάποια χρήματα αύριο αλλά ουτε είναι σίγουρα ούτε θα είναι αρκετα για να ικανοποιηθεί το πλήρωμα.Δε νομίζω ότι θα ξεκινήσει το πλοίο , εκτός κι αν ξαφνικά εισρεύσουν ... πολλά (πουληθεί κάποιο άλλο)

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το κράτος του ερυθρού φωτος όπως λέτε πολύ εύστοχα έχει κάτσει στην γωνία πίνοντας μπύρες απαλλαγμένο από κάθε προβληματισμό και δεν ασχολείται με σοβαρά ζητήματα τότε όλα αυτά θα συμβαίνουν.

Εφόσον επιτρέπει πλοιοκτήτριες εταιρίες να δανειοδοτούνται αυθαιρέτως και με το έτσι θέλω από τους μισθούς των ναυτικών τους οποίους δεν καταβάλει ασχέτως αν αυτοί έχουν οικογένειες και πρέπει να ζησουν κι από τις εισφορές στο ΝΑΤ που επίσης δεν καταβάλει κι αντίθετα τους πρυμοδοτεί με απλόχερες καταοκυρώσεις άγονων γραμμών τότε έχουμε να δούμε πολλά ακόμη φαινόμενα σαν του ΑΡΣΙΝΟΗ.

Στην προκειμένη περίπτωση του ΑΡΣΙΝΟΗ το να σφυρίζει κλεφτικα το κράτος το οποίο είναι σε πιο ισχυρή θέση είναι αν μη τι άλλο εγκληματικό.

Link to comment
Share on other sites

1.Κάπως καθυστερημένα οι εντυπώσεις μου από παλιότερο ταξίδι μου μέ το πλοίο (τον Αύγουστο τού 2003,όταν ακόμα ήταν στην γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης καί η εταιρεία του δέν λεγόταν ΣΑΟΣ):βασικά,μού είχε δώσει την εντύπωση οτι δέν το πρόσεχαν ιδιαιτέρως -τό σαλόνι του θύμιζε κυλικείο τών ΚΤΕΛ τών '70s,τό "από κάτω deck" μέ τους στενούς του διαδρόμους σκοτεινούς καί σέ κάποια σημεία μέ ξηλωμένες ταπετσαρίες,τζάμια που είχαν να πλυθούν από την ναυπήγηση τού πλοίου (εκτός άν περίμεναν νά έρθη κανένα κύμα πιό ψηλό από τ'άλλα και να κάνη τη δουλειά...),κατάστρωμα πρύμα μέ τρεξίματα στίς μπογιές στο δάπεδο και κάποιες καρέκλες σπασμένες,κλπ.Μοναδική εξαίρεση η όντως συμπαθητική γέφυρα καί τό σχετικά περιποιημένο officers quarters (όσο μπόρεσα να δώ περνώντας μέσα από τόν εγκάρσιο διάδρομο).Ταχύτητα (κατ'εκτίμηση) γύρω στούς 13-14 κόμβους,περίπου 1.30 ώρες από φανάρι σέ φανάρι και μανούβρα στην Αλεξανδρούπολη σχετικά αργή (άν καί το λιμάνι είναι αρκετά μεγάλο).

2.Απορίες τού γνωστού κεντροαριστεροδεξιού ψάλτη:

--Τί είναι το ΒΕΓ;

--Ποιός ευθύνεται γιά την μή αποκατάσταση τής παρατήρησης που αναφέρει

ο καπετάνιος;

--Αν,λόγω τής άρνησης τού πληρώματος να πάη το πλοίο σέ κάποιο λιμάνι

(γιατί άν ο Αθηνιός είναι λιμάνι τότε εγώ είμαι Μογγόλος μηχανικός σέ διαστημόπλοιο...) συμβή κανένα ατύχημα a la Sea Diamond,ποιός θα ευθύνεται;

--Πώς συμβαίνει η εταιρεία αυτή,που ουσιαστικά ζεί από τίς παχυλές ΚΡΑΤΙΚΕΣ επιδοτήσεις γιά τίς άγονες γραμμές που κάνει να μήν έχη λεφτά να πληρώση ούτε ένός μηνός μισθούς σέ 18 ανθρώπους (τόσοι είναι το πλήρωμα τού πλοίου);

Πάντως δέν εχω ακούσει μέχρι τώρα νά γίνεται επίσχεση εργασίας σέ οίκο ανοχής......

Link to comment
Share on other sites

α) ΒΕΓ είναι το βιβλίο επιθεωρήσεων -γυμνασίων

β) Βάσει του νόμου υπεύθυνος είναι ο πλοίαρχος.Στην πραγματικότητα ...

γ) Βάσει του νόμου ο πλοίαρχος...

δ) Η ερώτηση νομίζω πως δεν επιδέχετε απάντησης.Στην Ελλάδα όλα γίνονται...Παρεπιπτώντως λεφτά δεν είρθαν παρά τις υποσχέσεις της εταιρείας.Ούτε cent έστω για την τροφή του πληρώματος...

Πλήρης στασιμότης γενικώς ...

Link to comment
Share on other sites

Αρα λοιπόν στό περί ού ο λόγος πλοίο,το λιμεναρχείο απαγόρευσε τόν απόπλου επειδή μέ υπαιτιότητα τού πλοιάρχου δέν αποκαταστάθηκε η παρατήρηση στο ΒΕΓ (τώρα,άν ο μέν πλοίαρχος είχε διατάξει να γίνη η αποκατάσταση αλλά τό αρμόδιο γι'αυτό μέλος τού πληρώματος εκούφευσε λόγω τής επίσχεσης εργασίας,γιατί άραγε φταίει ο πλοίαρχος;Οπως επίσης γιατί φταίει ο πλοίαρχος άν τό μέν λιμεναρχείο κουφεύει και αυτό στην αίτησή του να επιτραπή μεμονωμένος πλούς,τά δέ μέλη τού πληρώματος ομοίως όπως αναφέρει αρνούνται να υπακούσουν στίς διαταγές του;Μήπως πρέπει ο πλοίαρχος νά δέση το πλοίο μέ έναν κάβο γύρω από τη μέση του και να το ρυμουλκήση ο ίδιος; )

Επίσης,υποθέτω οτι και ο πλοίαρχος παραμένει απλήρωτος,αφού δέν είναι δυνατόν η εταιρεία νά τού έστειλε κατ'ιδίαν το φακελλάκι ώστε να μήν το δούν οι υπόλοιποι.Συνεπώς δέν έχει και αυτός δικαίωμα να κάνη επίσχεση εργασίας;

Απ'ό,τι φαίνεται πάντως,ο μόνος που δέν ευθύνεται "βάσει τού νόμου" γιά όλο αυτό τό μπάχαλο που προέκυψε είναι ο εφοπλιστής ιδιοκτήτης τού πλοίου........

Link to comment
Share on other sites

Η αποκατάσταση θα έπρεπε να γίνει από συνεργείο που θα έστελνε η εταιρεία αφού χρειαζονται εκτεταμένες λαμαρινοδουλειές που ούτε το πλοίο από μονο του , ούτε κάποιος στο νησί μπορεί να κάνει.Εξυπακουετε ότι η εταιρεία είχε ειδοποιηθεί έγκαιρα για την αναγκαιότητα αυτή.

Είθιστε στις ακτοπλοικές εταιρείες ο πλοίαρχος να πληρώνετε τελευταίος αν τα χρήματα δεν φτάνουν...Το αυτό συμβαίνει και στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Άλλο νεώτερο ουδέν...

Link to comment
Share on other sites

Η υπόθεση του Αρσινόη έχει καταντήσει από δυσάρεστη ως τραγελαφική αναλόγως την οπτική γωνία...

Το πλοίο συνεχίζει ακινητοποιημένο στον Αθηνιό, ενώ πέρα από την επίσχεση έχουμε και ασφαλιστικά μέτρα από ένα αξιωματικό και 3 ναύτες του πλοίου.

Το τραγελαφικό είναι ότι ενώ οι ίδιοι οι συγκεκριμένοι έχουν κινήσει γη και ουρανό να εκθέτουν το πρόβλημά τους (τοπικά κανάλια τηλεόρασης και ραδιοφώνου) όπου με ύφος κλαμένο μιλάνε για την πείνα που τραβάνε χωρίς ψωμάκι ο Έπαρχος Θήρας τους επισκέφτηκε για να δώσει την βοήθειά του σε ότι χρειαστούν.Τους πρότεινε να τους διαθέσει τρόφιμα , ζυμαρικά , λάδι και τα συναφή αλλά απεπέμφθει από το πλήρωμα μετά βγδελυμίας διαμαρτυρόμενοι ότι δεν υπήρξαν ποτέ ζητιάνοι...Θα περάσουν το μαρτύριο της πείνας για τον αγώνα τους.Είναι χαρακτηριστικό ότι υπάρχουν 2 ομάδες στο πλοίο , οι μετριοπαθείς και οι ζηλωτές.Οι μετριοπαθείς υποστηρίζουν πως καλύτερα θα είναι να πάνε το πλοίο στην Ίο ούτως ώστε να το ασφαλίσουν , αφου νιώθουν υπεύθυνοι γι αυτό και οι ζηλωτές οι οποίοι απαιτούν το πλοίο να μείνει στην θέση που είναι ούτως ώστε να πιέσουν με την πιθανότητα του ατυχήματος όλους του υπεύθυνους(Υπουργείο , Λιμεναρχείο και εταιρεία). Εχθές κατέφθασε και ένας συνδικαλιστής της ΠΝΟ όπου οργανώνει τον αγώνα τους και τις ενέργειές τους.Χαρακτηριστικό παράδειγμα σήμερα.

Τσιμεντάδικο 80 μέτρων έφτασε τα ξημερώματα στον Αθηνιό .Στην καινούρια προβλήτα αδυνατούσε να πλαγιοδετήσει.Η μόνη λύση η θέση του Αρσινόη.Ο πλοίαρχος παρακίνησε το πλήρωμα να βγάλουν λίγο το πλοίο έξω όμως ο κομισάριος ... συγνώμη ο συνδικαλιστής της ΠΝΟ του ανακοίνωσε ότι το πλοίο δεν πάει πουθενά.Κατέβηκαν Λιμεναρχεία , οι έμποροι του τσιμέντου, οι μεταφορείς του και όλοι μαζί συζητούσαν για τυχόν επίλυση του προβλήματος.Αποτέλεσμα ουδένα. Το τσιμεντάδικο παραμένει αρόδου περιμένωντας κάτι να γίνει. Επίσης με παρέμβαση του πλοιάρχου και μετά από συνεχή τηλέφωνα στην εταιρεία εξοικονόμησε χρήματα για 5.000 λίτρα πετρελαίου που θα τους ανακουφίσουν αφού πρέπει να έχουν μείνει περί των 1000 λίτρων ακόμη στο πλοίο.

Είναι φανερή η νευρικότητα που προκαλεί το ζήτημα στο Λιμεναρχείο και οι συνεχείς προσπάθειές τους να βγάλουν το πρόβλημα από πάνω τους,Έτερο ουδέν....

Link to comment
Share on other sites

Λευτέρη πραγματικά πολύ ενδιαφέροντα αυτά που μας μεταφέρεις. Από ότι καταλαβαίνω ο πλοίαρχος ο καπτα Μιχάλης Λυγνός είναι σε πολύ δύσκολη θέση και πραγματικά μπράβο του που δεν τα έχει παρατήσει ακόμη να σηκωθεί να φύγει κι άντε μετά να βρουν καπετάνιο να τον βάλουν μέσα.

Προσωπικά πιστεύω ότι το βαπόρι πρέπει να πάει στην Ίο. Ένα πρόβλημα δεν λύνεται με την δημιουργία άλλων τα οποία μπορεί να τους γυρίσουν μπουμερανγκ κι από εκεί που είχαν την συμπάθεια και την συμπαράσταση ορισμένων τοπικών αρχόντων (όπως π.χ ο Έπαρχος της Πάρου) πιθανότατα να τους βρουν τελικά απέναντί τους.

Υπάρχουν τρόποι να διεκδικήσεις τα δεδουλεύμενα σου αλλά μια αρτηριοσκληριτική στάση νομίζω δεν βοηθάει πουθενά.

Επίσης όσο αφορά τον απεσταλμένο της ΠΝΟ ένα μόνο θα πω. Οι περισσότεροι εξ αυτών έχουν λυμένο το πρόβλημά τους και προσπαθούν να ασκήσουν επαναστατική πολιτική με τις τσέπες και τις καριέρες άλλων.Τα δικά τους είναι εξασφαλισμένα.

Τι έχουν κανει σαν σωματείο όλο αυτό το καιρό? Όλο συμπαράσταση και από επιτεύγματα τίποτα.

Δυστυχώς ελάχιστα ναυτικά σωματεία προσπαθούν για το κοινό καλό.

Οι ναυτικοί του ΑΡΣΙΝΟΗ δεν νομίζω ότι χρειάζονται εξωγενή καθοδηγητή.Μπορούν να κάνουν από μόνοι τους κοινό αγώνα αναλαγιζόμενοι πάντα το δικό τους καλό αλλά και το καλό αυτών που τους συμπαρίσταται.

Γιατί αν κούφια η ώρα γίνει κάτι τότε θα είναι εις βάρος του τόπου και εις βάρος του εαυτό τους διότι κι αυτοί μαζί με την εταιρία θα βρεθούν υπόλογοι στον εισαγγελέα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, όντως το πλοίο έδεσε χθες στην Ίο.Δυστυχώς δεν μπορούσα να είχα πρόσβαση σε pc να σας ενημερώσω αφού βρίσκομαι εκτός του νησιού.Καινούριες γυναίκες στη ζωή μου με αναγκάζουν να βρίσκομαι στα μαιευτήρια...Το κλίμα από ότι μαθαίνω δεν είναι ιδιαίτερα άσχημο...Θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γίνονται προσπάθειες (απεγνωσμένες) από την εταιρεία να απολυθεί το πλήρωμα και να μείνει το πλοίο "καθαρό" .Μάλιστα έχουν σταλεί και ορισμένα χρήματα σαφώς λιγότερα από το συνολικό ποσό και όποιος έχει φτάσει στα όρια της εξαθλίωσης υπογράφει και παίρνει κατι τις.Κάτι σαν δηλώσεις μετανοίας ένα πράμα...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοίο παραμένει στην Ίο.Οι περισότεροι από το πλήρωμα είτε έφυγαν , είτε πήραν κάποια από τα χρεωστούμενα και απολύθηκαν.Το ναυτολόγιο παραμένει ανοιχτό αφού είναι ακόμα ναυτολογημένοι , ο πλοίαρχος και ο λογιστής.Το πλοίο σβηστό χωρίς καν βατσιμάνη...

Καλή χρονιά...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
:DΣήμερα μετά από 3 και πλέον μήνες εξοφλήθηκαν οι τελευταίοι ναυτικοί του πλοίου.Οριστική απόλυσή τους την Δευτέρα.Η εταιρεία απ' ότι μαθαίνω προτίθετε να το δρομολογήση και πάλι , στην ίδια γραμμή αφού τα αποτελέσματά του κρίθηκαν ικανοποιητικά.Εν αναμονή λοιπόν και μέχρι να το δούμε κρατήστε μικρό καλάθι...
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...