Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί δεύτερος καταπέλτης δεν χωράει νομίζω πρύμα με τον ήδη υπάρχον καταπέλτη και το καταπέλτη των επιβατών. Και ολοκληρωτική αναδιάταξη της πρύμης να γίνει, δεν νομίζω ότι θα χωράνε δυο καταπέλτες οχημάτων και των επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, George...f said:

Το χάζευα σήμερα στη θέση των Κρητικών πανέμορφο. Η συγκεκριμένη θέση το αναδεικνύει πλήρως και από την αριστερή μπαντα που φαίνεται ολοκληρο στο λιμάνι αλλά και από την δεξιά που πλάγιοδετεί. Θύμισε ομορφες εποχές 2007. Ωστόσο στη συγκεκριμένη θέση ο πρυμνιός πλάγιος καταπέλτης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Και ερωτώ γιατί τόσα χρόνια δεν κάνουν μια μικρή μετασκευή για τη δημιουργία 2 πρυμνιων καταπέλτων; Στα περισσότερα ελληνικά λιμάνια ο πλαϊνός μένει ανεκμετάλλευτος και νταλίκες και αυτοκίνητα πρέπει υπομονετικά να φορτοεκφόρτωθουν από έναν.

O πρυμιός πλάγιος χρησιμοποιείται όταν είναι στα ροδίτικα κ παλιότερα στην Ηετειώνια
Θα μπορούσε κ στον Αγ Διονύση,όπως γίνεται με το BLUE GALAXY,αν άφηναν χώρο τα αναμένοντα φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί δεύτερος καταπέλτης δεν χωράει νομίζω πρύμα με τον ήδη υπάρχον καταπέλτη και το καταπέλτη των επιβατών. Και ολοκληρωτική αναδιάταξη της πρύμης να γίνει, δεν νομίζω ότι θα χωράνε δυο καταπέλτες οχημάτων και των επιβατών.

Έχει ίδιο φάρδος με το Ελυρος, με μια αναδιαμόρφωση χωράνε άνετα 2 καταπέλτες οχημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Αναδιαμόρφωση σημαίνει πολύ μεγάλο κόστος γιατί θα πρέπει να τροποποιηθεί η πρύμη από το ύψος του πλαγίου καταπέλτη, να μεταφερθεί ο υπάρχον και οι μηχανισμοί του, να κατασκευαστεί νέος δεύτερος καταπέλτης ίσος πιο στενός, να γίνει κλίση στο γκαράζ σε όλο το πλάτος της πρυμης, ενισχυτικά ανάμεσα στους δύο καταπέλτες και σίγουρα αλλά θα χρειάζονται.

Link to comment
Share on other sites

Για να μπει δεύτερος καταπέλτης πρέπει  να γίνει ότι και στο Έλυρος. Όποτε, είτε μένει ως είναι είτε αναδιαμορφωνεται πλήρως το πλοίο. Έχω όμως άλλη ένσταση.., γιατί δεν κάνουν τραμπα το Γκαλαξι με το Αριάδνη ούτως ώστε να είναι δίδυμο Αριάδνη/Έλυρος στα Χανιά? Να κάνουν και μια πρόβα τα καραβάκια στην γραμμή βρε αδερφέ... 

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δε γυρναει το Γκαλαξυ σαν το Αριαδνη για να μπαινει στις κυκλαδες κ στη Χιο..τα αλλα για το καταπελτη στα ειπε ο Π100

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο το βλέπω να ξανά πάει σε κάποια γραμμή της Κρήτης για τη φετινή σεζόν. Γιατί θα κάνει επισκευή και θα κάνει δρομολόγια στην Αδριατική μέχρι την επιστροφή του ξανά στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...