Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Το ότι δε στεριώνει πουθενά δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι ένα πολύ αξιόλογο βαπόρι που τα έχει όλα. Οποια σινιάλα και να είχε φορέσει όλοι το είχαν για πλοίο μπαλαντέρ,για περιστασιακές δρομολογήσεις και για ναυλώσεις.Μη ξεχνάς πως στη Χίο Μυτιλήνη που έμεινε μερικά χρόνια στέριωσε.Και άποψη μου είναι πως σε όποια μάχιμη γραμμή μπει και επιμείνει πάλι θα στεριώσει.Επίσης οι πολλές ναυλώσεις στο εξωτερικό,δείχνουν πως αυτός ο βάπορας είναι περιζήτητος.

Η ιδιορρυθμία που έχει με τις φορτοεκφορτώσεις και τους καταπέλτες το καθιστούν ακατάλληλο για μικρά λιμάνια και νησιά,όμως με τους δύο πλαϊνούς και το πρυμνιό,ιδανικό για μεγάλα λιμάνια..Μετασκευάστηκε με πολλά αεροπορικά για να μπει Χανιά με μεσημεριανή αναχώρηση.Άνετα όμως αυτά τα αεροπορικά με μια μετασκευή μπορεί να γίνουν καμπίνες και να πηγαίνει παντού.

Το αδελφάκι του αμετασκεύαστο με 22-23 κόμβοι υπηρεσιακή με τέτοιο μεγάλο γκαράζ,με 250-300 κλίνες είναι ιδανκό για Αδριατική και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να εξετάσει η Άττικα την αγορά του.Η έστω ενός τέτοιων δυνατοτήτων πλοίου.

Η Άττικα με όλες τις ελληνικές ιδιαιτερότητες θεωρώ δύσκολο για την ώρα να φέρει οικολογικό πλοίο.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Αριάδνη, το Έλυρος και όλα αυτά είναι πλοία τεχνολογικα πίσω από την εποχή τους, όχι μόνο σημερα, αλλά και όταν κατασκευάστηκαν.

Μπορεί δεν μπορεί η attica, οι τράπεζες σε λίγο για να χρηματοδοτήσουν, το πρώτο που θα κοιτούν είναι το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Σιγά μη φέρουμε και το αδελφό του Μακεδών

Link to comment
Share on other sites

Δε θέλω να έρθουμε σε αντιπαράθεση την άποψη μου γράφω.Από κάτι άλλες παλιατζούρες που κυκλοφορούν στην Αδριατική αλλά και στο Ελλάδα Ιταλία η Αριαδνη είναι κλάσης ανώτερη.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

Το Αριάδνη, το Έλυρος και όλα αυτά είναι πλοία τεχνολογικα πίσω από την εποχή τους, όχι μόνο σημερα, αλλά και όταν κατασκευάστηκαν.

Μάλλον τεχνολογικά είναι πιο μπροστά από κάποια νεοτευκτα λίγων έτων μικρότερων τους που κατασκευάστηκαν στην Ευρώπη και ταξιδεύουν στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Η αποψη μου τεινει περισσοτερο προς του @nomikos

To βαπορι ειναι εξαιρετικο κατα την αποψη μου και απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν .To oτι δεν εχει στεριωσει πουθενα,οφειλεται για μενα κυριως στην εταιρεία του,παρα στο ιδιο

Για μενα ειναι οτι καλυτερο εχει περασει τα τελευταια χρονια απο Χιο και Μυτιληνη.Μεγαλο γκαραζ,αρκετες αεροπορικες ωστε να βρισκουν ολοι θεσεις και τεραστιο γκαραζ.ΟΚ ,για το χειμωνα ειναι υπερβολη,αλλα το χειμωνα λιγο πολυ ολα κανουν σκατζες.Αν το αφηνανε να δουλεψει στο Β.Αιγαιο και δεν το στελνανε για ναυλωση μια χαρα θα ειχε στεριωσει

Επισης ειναι 26 ετων,ηλικια σχετικα καλη για εκμεταλευση για αρκετα χρονια.Οταν φερνουμε πισω 40χρονια γιατι θεωρειται παλιο ΑΡΙΑΔΝΗ;

Και να σκεφτουμε και το αλλο.Υπαρχει καποιος που μπορει να φερει κατι καλυτερο του.Εγω λεω πως ουτε το αδερφο του δεν μπορει καποιος να φερει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Think out of the box.

Επειδή κακώς φέρνουμε πλοία 40 ετών, δεν σημαίνει πως πρέπει να εκθειάζουμε όλοι ομόφωνα, λες και ανήκουμε σε κάποια αίρεση:P, πλοία που το μόνο τους προσον εναντι  των σημομηλικων και του ανταγωνισμού, είναι ότι γράφουν καλά στο φακο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Στην γραμμη μας, Χιο Μυτιληνη ακομα απουσιαζει.. Πολυ γνωστος ιδιοκτητης μεταφορικης στην Ροδο-Κω, μου ειπε οτι το ειδε "πιο ανετο" απο τα Μπλου Σταρ.  Μονο ο Βαρδινογιαννης δεν το χωνευε..😉

Ετσι κι αλλιως τωρα πια με την κριση, δεν εχουμε πολλα τετοια αξιολογα καραβια..

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, proud_ionian said:

Και αυτά τεχνολογικά πίσω είναι σε πολλά πράγματα

Φίλε μου γίνεσαι ιερόσυλος... Suzuran-Suizen, Akashia-Hamanasu κτλ είναι έτη φωτός μπροστά από οποιοδήποτε Ευρωπαϊκό έκτρωμα..!

Φιλικά στο λέω

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

Think out of the box.

Επειδή κακώς φέρνουμε πλοία 40 ετών, δεν σημαίνει πως πρέπει να εκθειάζουμε όλοι ομόφωνα, λες και ανήκουμε σε κάποια αίρεση:P, πλοία που το μόνο τους προσον εναντι  των σημομηλικων και του ανταγωνισμού, είναι ότι γράφουν καλά στο φακο

Αν το δουμε γενικα δεν εχεις αδικο αλλα φερνεις ατυχες παραδειγμα και αδικεις το πλοιο,οπως και ολη τη σειρα του

Το πλοιο ειναι εξαιρετικο και 26 ετων.Προφανως δεν ειναι ολοκαινουριο τεχνολογικα αλλα δεν ειναι ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ πχ ή ΘΕΟΦΙΛΟΣ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ ,ΜΑΡΙΝΑ και ποσα αλλα, ειδικα γιαπωνεζικα, μας ηρθαν πανω κατω στην ηλικια του ΑΡΙΑΔΝΗ,για να μην πω μεγαλυτερα.Οταν ηρθαν και μετασκευαστηκαν τα ειδαμε σαν εξελιξη της ακτοπλοϊας.Και τοτε υπηρχαν τεχνολογικα καλυτερα πλοια αλλα κανεις δεν ειπε γιατι φεραμε αυτα και οχι αλλα νεοτερα και οτι αυτα ειναι πισω σε τεχνολογια

 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση . 

Το ΑΡΙΑΔΝΗ προσωπικά το θεωρώ ένα πολύ καλαίσθητο πλοίο, περισσότερο από κάθε άλλο γιαπωνέζικο του ίδιου μεγέθους που παίζουν μπάλα στην Ελλάδα. Επίσης είναι ένα καλοτάξιδο πλοίο και με αξιοπρεπή ταχύτητα, με σημαντικές μεταφορικές ικανότητες.

Το ότι δεν έχει στεριώσει σε καμιά γραμμή , δεν είναι απαραίτητα και κακό. Απλά οι εταιρείες που τον διαχειρίζονταν του επιφύλαξαν ένα ρόλο μπαλαντέρ , ίσως λόγω των χαρακτηριστικών που διαθέτει. Προσωπικά το θεωρώ πολύ καλύτερο πλοίο για π.χ από το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ που έχει στεριώσει στη Χίο - Μυτιλήνη.

Από εκεί και πέρα όμως τεχνολογικά αν συγκριθεί με τα Superfast πρώτης γενιάς που είναι κατά ένα έτος γηραιότερα ή ακόμη περισσότερο με τo SUPRFAST III που είναι κατά 24 μήνες νεότερο τότε θα αντιληφθεί κανείς ότι η διαφορά είναι μεγάλη.

Link to comment
Share on other sites

Στην παρούσα φάση εγώ αυτό που ξέρω να πω είναι πως το Αριάδνη είναι ένα πλοίο που όχι μόνο δεν περισσεύει, αλλά απεναντίας μας είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο (έστω και ως μπαλαντέρ).  Μπορεί να μην είναι και ό,τι καλύτερο για τα κυκλαδονήσια και τα δρομολόγια "σκούπα" που έκανε τον Αύγουστο εν τέλει να δημιούργησαν και θεματάκια στα λιμάνια της Πάρου και της Νάξου, όμως είναι ένα πλοίο το οποιο σε όποια γραμμή με λίγα standby πήγε άφησε μάλλον θετικό αποτύπωμα.  Αναφέρθηκε πολύ σωστά το πόσο αγαπήθηκε σε Χίο-Μυτιλήνη, ενώ και πέρσι το καλοκαίρι στα Δωδεκάνησα δεν ακούστηκε από καμία μεταφορική κακή κουβέντα για το πλοίο.  Τουναντίον....

Το γεγονός ότι ειδικά το χειμώνα μπορεί να καλύψει και να ικανοποιήσει ανετότατα τα όποια κενά στην Αδριατική (όπως καλή ώρα τώρα μετά το συμβάν με το Superfast XI) είναι στα υπέρ του.  Επιπλέον ακόμα και σήμερα θα μπορούσε να αποτελέσει μια καλύτερη εναλλακτική για την Κρήτη σε σχέση με τα Blue Horizon/Galaxy, ή το Κρητη Ι.  Γενικότερα παραμένει ένα σημαντικότατο asset για τον όμιλο....

Link to comment
Share on other sites

Εξαντλήθηκε το θέμα του ποιο βαπόρι είναι καλύτερο και ποιο όχι. 

Το θέλαμε και αυτό το 2000, και τα νεότευκτα. Εκείνα τα νεότευκτα του 2000 ταξιδεύουν και σήμερα και καλύπτουν κενά που δύσκολα σήμερα θα μπορούσαν να καλυφθούν με νέα πλοία. 

Μπράβο λοιπόν στο Αριάδνη που διατηρεί σε καλή κατάσταση τον μηχανολογικο του τομέα και μεχρι εκεί. 

Ολα τα βαπορια χρειάζονται, νέα ή μετασκευασμενα, γιαπωνεζοι ή ιταλοι ή φινλανδοι. 

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ άλλο 60 και άλλο 100 εκ που στοίχισε το κάθε νεότευκτο.

Κατά την άποψή μου ήταν πιο ορθολογικό να αγοραστούν μεταχειρισμένα πλοία τέτοιου είδους.(βλ Κρήτη και Λευκά Όρη-Σόφο).Αντιθέτως ήρθαν 20 νεότευκτα πανάκριβα θηρία που ήταν πολύ δύσκολο να κάνουν απόσβεση και που δεν έκαναν ποτέ απόσβεση.Απλά έβαλαν τις εταιρείες τους μέσα,η μία χαροπαλεύει,η άλλη τα πούλησε όλα, και η άλλη πουλήθηκε ολόκληρη..

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Είναι μεγάλη κουβέντα και την έχουμε κάνει πολλές φορές και σε πολλά τοπικ. Το ότι ήρθαν πολλά νεότευκτα χωρίς μελέτη και χωρίς προγραμματισμό δεν σημαίνει ότι δεν έπρεπε να έρθουν καθόλου.

Όσο για το Αριαδνη, ήρθε στη hsw για να πιεστεί η ANEK και για να κάνει ο Μάκης το καπρίτσιο του με τα Χανιά. Στο ένα πέτυχαν και η ΑΝΕΚ χρυσοπληρωσε τον Λασκαριδη για να πάρει τη HSW. Στο άλλο απέτυχαν.

Αν η hsw ήταν εταιρία με αφεντικό και όχι αποπαίδι που το διοικούσαν τρίτοι, δεν θα είχε φέρει τοτε το Αριαδνη, δεν το χρειαζόταν.

Θα είχε φέρει ο Μάκης αυτό το καράβι, κάνοντας τέτοια μετασκευή, για να μπει η... Strintzis Lines στα Χανιά η σε μια γραμμή όπου δεν είχε παρουσία και υπήρχε ήδη ισχυρός παίκτης;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...