Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με την άφιξη του Αριάδνη, θα μείνει για λίγες ήμερες δεμένο εκτός από το να αλλάξει τα σινιάλα, αλλά και να ανανεώσει τα πιστοποιητικά του. Το πλήρωμα του Κρήτη Ι είναι stand by για να ναυτολογηθεί για να ξεκινήσει στη γραμμή του Ηρακλείου. Στις 11 Οκτώβριου αναμενόταν να ξεκινήσει για τη Χίο Μυτιλήνη αλλά η βλάβη του Κρήτη Ι άλλαξε τα πλάνα της εταιρείας, όποτε την Κυριακή θα ξεκινήσει για τη γραμμή του Ηρακλείου

Link to comment
Share on other sites

Και για να ευλογησω τα γενια μου και το εφοπλιστικο μου πνευμα:D,το ειχα προβλεψει με επιτυχια,απολυτα φυσιολογικο αλλωστε.Δεν μου λες Π100,μηπως στη αλλαγη σινιαλων θα πεσει και παραπανω ασπρη μπογια?Υπαρχει πια λογος να φοραει τα σινιαλα της θυγατρικης...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Στο dock 3 το βαπορι πλεον. Απο δεξια λεει μονο K LINES ενω απο αριστερα με τη βοηθεια γερανου βαφουν το ΑΝΕΚ και την Κρητη στο φουγαρο.

Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη τη Πέμπτη που είχε έρθει στο Πειραιά είχε δέσει με τη πρύμη στη παγόδα, έπειτα γύρισε πλευρά και κατά τις 17:30 μεθόρμισε στο ντοκ 3, για να συνεχίσει μακιγιάζ του. Τη Παρασκευή το πρωί ο γερανός ήταν δίπλα από το βαπόρι όπως μας είπε o Neptune για να ξαναφορέσουν τα σινιάλα της ΑΝΕΚ από την αριστερή μπάντα. Μέχρι το απόγευμα είχαν βάψει τη μεγαλόνησο στη τσιμινιέρα και στην αριστερή μπάντα είχαν γράψει το ΕΚ LINES ενώ στη δεξιά παρέμενε το Κ LINES. Σήμερα η αριστερή πλευρά είχε ολοκληρωθεί.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Θυμαμαι πριν απο λιγο καιρο οτι μου ειχε κανει εντυπωση οτι ο ιδιος πινακας στην δεξια πλευρα ηταν σε ασχημη κατασταση. Ισως εβαλαν τον αριστερο στα δεξια και αναμενεται αντικατασταση η επισκευη του δευτερου ωστε να μπει αριστερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα,

μάθαμε τίποτα? - Το ΚΡΗΤΗ Ι τελείωσε τα δοκιμαστικά? - ξεκινά αύριο τελικά το ΑΡΙΑΔΝΗ στη γραμμή Π-Χ-Μ-Λ-Θ?

Είμαι περίεργος – δε μπορώ να το φανταστώ αυτό το πλοίο να γυρίζει μέσα στα σχετικά μικρότερα / στενά λιμάνια του Αιγαίου.

Link to comment
Share on other sites

Ε δεν είναι και τόσο δύσκολο να το φανταστείς φίλε μου. Είναι σχεδόν στα ίδια μέτρα με το Κρήτη ΙΙ που έχει ήδη μπει στα ίδια λιμάνια, και έχει βέβαια καλύτερες ελικτικές ικανότητες. ;)

Καλώς εχόντων των πραγμάτων λοιπόν, αύριο το πλοίο ξεκινάει δρομολόγια σε αντικατάσταση του Λισσός (ας ευχηθούμε να μείνει μόνιμα στην γραμμή, έστω και μετά τις ακινησίες της ΑΝΕΚ στην Αδριατική), ώστε να βρεί το πλοίο στολίδι - πασπαρτού :( έναν μόνιμο ρόλο στην ακτοπλοία μας.

Τέλος, γνωρίζουμε οριστικά αν θα πάει Χ-Μ, με το πλήρωμα γέφυρας που έχει τώρα ή αν θα το πάει το πλήρωμα γέφυρας του Λισσός ??? ;)

Link to comment
Share on other sites

Τέλος, γνωρίζουμε οριστικά αν θα πάει Χ-Μ, με το πλήρωμα γέφυρας που έχει τώρα ή αν θα το πάει το πλήρωμα γέφυρας του Λισσός ??? ;)

Στις 22 Νοεμβρίου στην εκδήλωση στο πλοίο γνωρίσαμε κ τον Πλοίαρχο του ΑΡΙΑΔΝΗ [δεν τον έχω ξαναδεί] – ήτανε και σε όλη τη ναύλωση].

Θα έρθει / θα το συνοδεύσει ένα κυκλικό ταξίδι κ θα παραδώσει στο πλοίαρχο του ΛΙΣΣΟΣ – για να επιστρέψει στις ακινησίες της Αδριατικής.

Edited by polmyt
κατα λαθος
Link to comment
Share on other sites

Τα εχουμε ξαναπει. Αν το βαπορι ειχε το μισο γκαραζ θα ηταν καλο. Αλλα οι διαστασεις του δεν αφηνουν περιθωριο για κατι μονιμοτερο. Εγω απλα να θυμισω οτι ναι μεν το Αριαδνη εχει picth αλλα οι κινησεις γινονται με προγραμμα για να φορτωνει τη μηχανη σταδιακα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα οι κινησεις να γινονται πολυ αργα. Εχει 2 τιμονια βεβαια και πολυ πολυ ισχυρα προπελακια μπροστα. Οπως και να χει αξιζει ενα ταξιδι προς τα πανω για την εμπειρια και μονο.

Link to comment
Share on other sites

Μολις εδεσε στη γνωστη θεση με την πλωρη προς τα εξω για τη νεα της γραμμη. Αντε να το δουμε κι αυτο. Καλοταξιδι. Ειμαι περιεργος να δω ποσο κομμενο θα πηγαινει για να ειναι μεσα στα ωραρια του Λισσος :o

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι περιεργος να δω ποσο κομμενο θα πηγαινει για να ειναι μεσα στα ωραρια του Λισσος :o
Λογικά θα πηγαίνει με 19-20 μίλια όπως και το Κρήτη ΙΙ το περασμενο Μάιο....

Χωρίς καμμία πρόθεση να κάνω τον έξυπνο, και γράφοντας εκ του ασφαλούς βλέποντας την πορεία του πλοίου στο AIS, να πω ότι μέχρι στιγμής (21.15) το πλοίο πηγαίνει σταθερά με 21+ knots.

Mία εμφανέστατη αλλαγή σε σχέση με το ΛΙΣΣΟΣ, είναι το ότι δεν πήγε από το Δύσβατο, αλλά προτίμησε το στενό του Καφηρέα ;).

Να προσθέσουμε ότι το πλοίο στο πρώτο δρομολόγιο του, αναχώρησε από τον Πειραιά με 20άλεπτη περίπου καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

Πραγμα που σημαινει οτι πρωτα ο Θεος 12.30-1.00 λογικα θα φτασει στη Χιο.Οχι τιποτα αλλο αλλα να μην ξενυχτησουμε κι ολας για να δουμε απο καμια web cam κι εμεις οι ξενιτεμενοι την αφιξη:D

Εξακολουθω να πιστευω παντως οτι οσο δυσκολο και ρισκο ηταν να μπει το ΚΡΗΤΗ ΙΙ στη Χιο εξισου δυσκολο ειναι να μπει και το ΑΡΙΑΔΝΗ.Μπορει να ειναι πιο ευελικτο αλλα μιλαμε παντα για ενα βαπορι 190 μετρα και βαλε.

Οπως και να χει ειναι μια αναβαθμηση για τη γραμμη και μακαρι να κυλησουν οι μερες χωρις προβληματα και γιατι οχι να παραμεινει στην γραμμη τουλαχιστον τα καλοκαιρια.Οχι τιποτα αλλο αλλα ειναι κριμα τετοια βαπορια στολιδια να τα στελνουμε για ναυλωση στο εξωτερικο:mad:

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΡΙΑΔΝΗ αν και διαθέτει πιτς είναι πολύ αργό σε σημείο οι κινήσεις να θυμίζουν ελαφρώς τουμπαριστή. Το βοηθούν βέβαια τα δύο τιμόνια που κάνουν V ,τα πλωριά προπελάκια και το πρυμνιο.

Σαφώς κι είναι δύσκολο το εγχείρημα της Χίου με αυτό το πλοίο αλλά εφόσον μπήκε το ΚΡΗΤΗ ΙΙ που έχουν τα ίδια μετρα κι ειναι μουλάρι, η αποστολή με το ΑΡΙΑΔΝΗ φαντάζει λίγο πιο εύκολη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη τη στιγμη μπαινει στη χιο.εχω μια απορια....θα φυγει στις 4 για να φτασει πρωι στη μυτιληνη η' θα φυγει αμεσως??????

2.30 είναι η προγραμματισμένη αναχώριση. Ισχύουν τα ωράρια του ΛΙΣΣΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα – ρε σεις γιατί δε κοιμάστε?

Λοιπόν τη πλοιαρχία κ τα ‘χειριστήρια’ έχει ο Cpt. Δ. ΠΑΠΑΤΣΑΤΣΗΣ – θα παραδώσει στο Πειραιά [θα πάει για short άδεια κ πάλι πίσω στη ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ] στον Cpt. Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.

Όσο για τις ελκτικές ικανότητες του ΑΡΙΑΔΝΗ μη παρασέρνεστε γατί ο Japan έχει μεν pitch αλλά έχει κ πολύ αδύναμη πρύμνη! – Ουσιαστικά λειτουργεί σαν μονοπροπελο [άντε να το δείτε σηκωμένο στη δεξαμενή κ θα αλλάξετε γνώμη]!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...