polmyt Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 (edited) Ariadne Main Particulars / Αριαδνη Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Ariadne Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Rainbow Bell(1996-2005) Ferry Himuka(2005-2006) IMO Number: 9135262 LOA / Μέγιστο Μήκος: 195,95 m Breadth / Πλάτος: 27,00 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 13957 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1996 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Mitsubishi Heavy Industries, JAPAN Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 X N.K.K-Pielstick 33980 KW ____________________________________________________________ (1996, ex-Rainbow Bell, Ferry Himuka) Edited February 17, 2018 by Nick the Greek tag
Orestis Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 (edited) Την ώρα που θα γίνεται με παραδοσιακό τρόπο η καθέλκυση του νεότευκτου πλοίου της Helenic Seaways, στα ναυπηγεία Ελευσίνας, ο πρόεδρος της εταιρείας Κωνσταντίνος Κληρονόμος θα ανακοινώσει και την αγορά του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου "Χιμούκα", το οποίο ναυπηγήθηκε πριν δέκα χρόνια στην Ιαπωνία και σύμφωνα με τους πρώτους σχεδιασμούς το πλοίο ίσως ναυλωθεί στο εξωτερικό.Προηγουμένως όμως, θα έρθει στο Πέραμα για να υποστεί εκτεταμένες επισκευές, ώστε να συμμορφωθεί στις ευρωπαικές προδιαγραφές. Το πλοίο μεταφέρει 1.500 επιβάτες και αναπτύσσει ταχύτητα 26 κόμβων.Βέβαια δεν αποκλείεται το νέο πλοίο, να δρομολογηθεί και στις εσωτερικές γραμμές, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα αφού δεν χωράει στα περισσότερα ελληνικά λιμάνια, παρά μόνο στα μεγάλα, όπως του Ηρακλείου, της Ρόδου και των Χανίων. Έτσι, μάλλον αποκλείεται για τις γραμμές της Χίου – Μυτιλήνης και της Σάμου – Ικαρίας. Το πιθανότερο είναι για τις γραμμές της Κρήτης και των Δωδεκανήσων ( Κως – Ρόδος).Πάντως υπάρχει πρόταση από ναυλομεισιτικούς οίκους το νέο πλοίο να ναυλωθεί σε μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού, για να εκτελεί δρομολόγια σε γραμμές του εξωτερικού, αποκλειομένης της γραμμής της Αδριατικής.Εξάλλου σήμερα το πρωί (11.45 π.μ.) στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας, θα γίνει η τελετή καθέλκυσης του νεότευκτου πλοίου της εταιρείας "Νήσος Χίος", το οποίο θα είναι έτοιμο τον προσεχή Ιούνιο και θα δρομολογηθεί, όπως δηλώθηκε στο ΥΕΝ, στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά. Το "Νήσος Χίος" είναι αδελφό του σκάφους "Νήσος Μύκονος" το οποίο είναι δρομολογημένο στη γραμμή Πειραιάς- Χίος – Μυτιλήνη.Η νέα ώθηση της εταιρείας μετά την ενίσχυση της θέσης του Πάνου Λασκαρίδη είναι αυτονόητη και εικάζεται ότι τις επόμενες εβδομάδες θα αναληφθούν και άλλες πρωτοβουλίες, ώστε να καταστεί η HSW σε καταλυτικό παράγοντα ανάπτυξης των θαλασσίων συγκοινωνιών στην Ελλάδα.Η εταιρεία, η οποία θα δώσει μέρισμα στους μετόχους για την εφετινή χρήση, ετοιμάζεται ολοταχώς για την είσοδο της στη Σοφοκλέους, η οποία προσδιορίζεται μετά την ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων της στο Εφετείο για την υπόθεση του "Εξπρέας Σαμίνα".www.capital.gr Edited May 29, 2013 by proud_ionian tag
Neptune Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Και φυσικα το πλοιο δεν ειναι αλλο απο το Rainbow Bell Μια δεν του κατσε δευτερη δεν του κατσε η τριτη ητανε η τυχερη του. Επιτελους ερχεται ο βαποραρος. Αντε και με το αδερφακι του
Nick the Greek Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Βαρυς αχος ακουγεται, πολλα ντουφεκια πεφτουν! Ο Στριντζης κανει πολεμο με Γιαννη κι Αποστολη! Ουστ απο δω Βεντουρηδες κι εσυ βρε Κρητικατσι, εγω θα παω στα Χανια, πηγα και στη Μυτλην(παχυ το ν). Πολλα επεκτατικα σχεδια ακουω, Δωδεκανησα, Χανια και αλλα τετοια. Νομιζω πως το οραμα του Δημιουργου παραμενει ζωντανο αν και βεβαια εν οψει εισοδου στο Χρηματιστηριο, πολλα θα ακουσουμε. Ενα φαινεται να ειναι σιγουρο, οτι το συγκεκριμενο πλοιο ειναι δυναμη και θα εχει παρα πολυ πλακα να το δουμε να μπαινει στα Χανια και να κοντραρει την εταιρεια που απ' οσο μπορω να ξερω ηταν η πρωτη που σκεφθηκε να το φερει στην Ελλαδα...
NAYTONAS Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 το βαπόρι θα ακολουθήσει την τύχη των νεοαποκτηθέντων ρορο
HIGHSPEED 4 Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Κριμας θα'ναι να μην ταξιδεψει ουτε αυτο στα νερα μας. Μετα το Ocean Trailer αλλος ενα καταπληκτικος Ιαπωνας ερχεται και μακαρι να μπει στο Αιγαιο.Δε φαινεται παραλογο παντως να το δουμε στα Χανια αντι του Μυκονος.Αντε τωρα φερτε με το καλο και τα Suisen και Hamanasu
Stefanos Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Μια μικρη μετασκευουλα θελει και ειναι ετοιμο για Χανια η και για οπουδηποτε αλλου.Πραγματικα ωραιο βαπορι και μακαρι να μην μεινει για ro/ro
cpt_hcp Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Η Ηsw ανακοινωσε επισημα την αγορα του Ferry Himuka πρωην Rainbow Bell.
Orestis Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Μια μικρη μετασκευουλα θελει και ειναι ετοιμο για Χανια ε όχι και μικρή μετασκευούλα! Στην ανακοίνωση για την αγορά του πλοίου από τον Κ. Κληρονόμο, αναφέρθηκε πως θα γίνει εκτεταμένη μετασκευή συνολικού κόστους 15-20 εκατομμυρίων ευρώ. Ειπώθηκε δε πως η μετασκευή θα γίνει στην Ελλάδα
Angelos Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 tote fenete oti afora xwrous endiaithshs....kai apoti akous se tetoies anakoinwseis panta metra ta misa....
HIGHSPEED 4 Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Eδω για να παρετε μια γευση και απο το εσωτερικο http://images.google.gr/images?hl=el&q=ferry+himuka Η αρχη εγινε με τα Σ.Βενιζελος/Λευκα Οροι και ευτυχως συνεχιζεται με τα πανεμορφα ιαπωνεζικα θηριακια.Το θεμα ειναι τωρα η μετασκευη να το κανει ακομα πιο ομορφο και να μην κλεισουν απλα τους πρυμνιους χωρους με ασχημες υπερκατασκευες.Ξερουμε αν η ταχυτητα των 26 κομβων ειναι πραγματικοτητα?
Apostolos Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Αν το κάνουν και αυτό Ro/Ro τότε καιρός είναι να αρχίσουμε τις απεργίες πίνας και τα συλλαλητηρια στο κέντρο τις Αθήνας! Πανέμορφο το πλοίο όταν το δώ στην Ελλάδα θα κάνω σαν τα κοριτσάκια που βλέπουν το Ρουβά!Πάρτε και μία καλή φώτο έτσι για να ξεκ@&$%σετε. Για όποιον θέλει και άλλες φώτο just mail me!!!!
mlulurgas Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Αν το κάνουν και αυτό Ro/Ro τότε καιρός είναι να αρχίσουμε τις απεργίες πίνας και τα συλλαλητηρια στο κέντρο τις Αθήνας! Πανέμορφο το πλοίο όταν το δώ στην Ελλάδα θα κάνω σαν τα κοριτσάκια που βλέπουν το Ρουβά!Πάρτε και μία καλή φώτο έτσι για να ξεκ@&$%σετε. Για όποιον θέλει και άλλες φώτο just mail me!!!! Den nomizw Apostole oth ton kanoyn roro giath einai Solas Compliant. Th na soy pw....8a doyme. Auto pou einai sigoyro einai oth ton perimename 6 xronia prin kai twra elpizoyme na doyme kalw douleia!!!!
94867 Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Μερικές φωτό όπως είναι το πλοίο σήμερα στο Nagasaki... Στη μία φωτό σύγκριση μεγεθών με το SAPPHIRE PRINCESS
94867 Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Μερικά στοιχεία για το RAINBOW BELL από κάποιον ψαγμένο... Στις 31/10/02 η HAYASHI MARINE ζητούσε $ 25,000,000 για το πλοίο. Από το www.intbrokers.com.au υπήρχαν αρκετές πληροφορίες... Τα δύο αδελφά εκτελούσαν τη γραμμή Muroran (Hokkaido)-Naoetsu (Honshu)-Hakata(Kyushu). Το 2001 παροπλίστηκαν και τότε η ΑΝΕΚ εκδήλωσε αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά δυστηχώς... Χαρακτηριστικά του πλοίου Καθελκύστηκε Δεκέμβριο 1995 στα MITSUBISHI H.I. SHIMONOSEKI Μήκος ολικό : 195,95 Μήκος καθέτων : 184,35 Πλάτος : 27,00 Βύθισμα : 6,70 DWT : 6174 Ταχύτητα : 27,51 μέγιστη 24,90 υπηρεσιακή Μηχανές : 2 Χ NKK SEMT-PIELSTICK 14PC4-2V Ιπποδύναμη : 23100 έκαστη/400 RPM Ηλεκτρομηχανές : 3 X DAIHATSU 6DL-28 Ιπποδύναμη : 1800 έκαστη/720 RPM A/A max : 100% Για οτιδήποτε άλλο στη διάθεσή σας!
Γιώργος Δ Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Σε συνδυασμό με μία δημοσίευση που αναφέρει την πιθανή καθυστέρηση του ΧΙΟΣ μπορούμε να υποθέσουμε πως το βαπόρι (ΝΗΣΟΣ ΚΡΗΤΗ???, υποθετικό όνομα λέω, χωρίς να έχω ακούσει κάτι) να κάνει Πειραιας-Χανιά και το ΜΥΚΟΝΟΣ να παραμείνει στη Χίο. Και με τη δρομολόγηση του ΧΙΟΣ για Χιο - Μυτιλήνη το ΜΥΚΟΝΟΣ να κάνει Κυκλάδες-Σαμο-Ικαρία.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Το πλοίο θα το παραλάβουν στις αρχές του νέου έτους, για να είναι μέχρι τέλος Ιανουαρίου στην Ελλάδα. Εάν μείνει (το πιθανότερο σύμφωνα με τις πληροφορίες μου) το πλοίο στην Ελλάδα (δηλαδή δε ναυλωθεί), η πιθανότερη γραμμή είναι Πειραιά Χανιά!!
Earl Granville Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 Απο τις γραμμές που ενδιαφέρουν την εταιρία μόνο στα Χανιά μπορεί να σταθεί πουθενά αλλού.Ακόμη και η Ρόδος και η Κώς που έχουν άπλα για να γυρίσει δεν έχουν τους κατάλληλους ντόκους για να πρυμοπλαγιοδετήσει και τέτοια πλοία στις άγκυρες στέκονται μόνο με μπουνάτσα. Το απέδειξε και ο πρόγονός του στην πάτρα που ήταν στις άγκυρες και έβαλε αέρα και πήγε πάνω στο Σουπερφαστ 6 αν θυμάμαι καλά.
Apostolos Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 Για τους λάτρεις του ωραίου φύλου (βλέπε Ιαπωνικα ποστάλια) να ακόμα μία μικρή φώτο για να μήν φωνάζουν και οι moderators
HIGHSPEED 4 Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 Μακαρι να τους βγαλουν και -δεν γνωριζω αν γινεται- να κλειναν αυτα τα σημεια.Ουτως η αλλως αχρηστοι ειναι και δεν χρησιμοποιουνται κυριως αν δρομολογηθει στο Αιγαιο.
94867 Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 Αν μου επιτρέπετε συνάδελφοι...εκτιμώ ότι θα ήταν πολύ σωστή κίνηση να αφαιρεθούν οι πλαϊνοί καταπέλτες και να τοποθετηθούν στην πρύμνη αντί του ενός! Θα βελτιωθεί κατά πολύ η εικόνα αλλά και η πρακτικότητα του πλοίου...
Γιώργος Δ Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Μακαρι να τους βγαλουν και -δεν γνωριζω αν γινεται- να κλειναν αυτα τα σημεια.Ουτως η αλλως αχρηστοι ειναι και δεν χρησιμοποιουνται κυριως αν δρομολογηθει στο Αιγαιο. Όλα γίνονται αρκεί να βάλει κάποιος το χέρι στην τσέπη. Όσο πιο βαθιά, τόσο και πιο πολλά γίνονται... Πάντως σύμφωνα με αυτά που γράφτηκαν παραπάνω το χέρι θα μπει βαθιά στην τσέπη.
Orestis Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 Η HELLENIC SEAWAYS με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την αγορά ενός ακόμη Επιβατηγού – Οχηματαγωγού πλοίου, του «FERRY HIMUKA», το οποίο πρόκειται να παραληφθεί εντός του Δεκεμβρίου 2006. Το πλοίο κατασκευάστηκε το έτος 1996, στα Ιαπωνικά Ναυπηγεία «MITSUBISHI», έχει μήκος 196 μέτρα, πλάτος 27 μέτρα, υπηρεσιακή ταχύτητα 26 κόμβων και μεταφορική δυναμικότητα 1.800 επιβατών και 700 Ι.Χ. οχημάτων (ή 120 Φ/Γ οχημάτων). Η μετασκευή του πλοίου πρόκειται να γίνει στην Ελλάδα και θα αφορά στην προσαρμογή του στους Διεθνείς Κανονισμούς Ασφαλείας, καθώς και στην πλήρη ανανέωση των ξενοδοχειακών χώρων, ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν στο ταξίδι τους, άνεση και πολυτέλεια εφάμιλλη ενός σύγχρονου κρουαζιερόπλοιου. Με την παραλαβή του πλοίου «FERRY HIMUKA», η HELLENIC SEAWAYS ολοκληρώνει ένα ακόμη σημαντικό τμήμα του Επενδυτικού Προγράμματος της, τηρώντας έτσι την δέσμευσή της απέναντι στους κατοίκους των νησιών και στους μετόχους της για συνεχή και διαρκή ανανέωση του στόλου της. www.hsw.gr
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 [...]ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν στο ταξίδι τους, άνεση και πολυτέλεια εφάμιλλη ενός σύγχρονου κρουαζιερόπλοιου. [...]τηρώντας έτσι την δέσμευσή της απέναντι στους κατοίκους των νησιών... Να υποψιασθώ ότι δεν θα ναυλωθεί στο εξωτερικό? Οπότε...Δωδεκάνησα ή Χανιά? Για Δυτικές Κυκλάδες δεν το βλέπω
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now