Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Καλημέρα σας - Το στολίδι του Πειραιά 'ΑΡΙΑΔΝΗ' με ποιον πλοίαρχο έχει πάει στη ναύλωση ΑΛΓΕΡΙΑ - ΓΑΛΛΙΑ - ΙΣΠΑΝΙΑ, πότε γυρίζει πίσω?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

POLMYT σε ευχαριστώ πολύ.

Να συστηθώ είμαι φανατικός λάτρης του Πειραιά κ θαυμάζω τους πλοίαρχους μας. –

Ρώτησα για το ΑΡΙΑΔΝΗ κ τον πλοίαρχο του – δε τον ξέρω σαν όνομα, πρέπει να είναι νέος στη πιάτσα. Αλλά την ημέρα που φύγανε για Πέραμα [10-05-09] έδωσε recital με δυο μεθορμίσεις μέσα στα λεμονάδικα [γυρίσματα ακριβείας επί τόπου, στο μέτρο, από τους ντόκους των HIGHSPEED κ το ΚΡΗΤΗ].

Link to comment
Share on other sites

Η ναύλωση στην Algerie Ferries θα είναι μόνο για τη καλοκαιρινή περίοδο και θα πάει και του χρόνου.

Επιπλέον αποφασίστηκε η υποναύλωση του «Αριάδνη» το οποίο ανήκει στη Hellenic Seaways για τη θερινή περίοδο του 2009 και του 2010 σε εταιρεία του εξωτερικού

Από τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Καλα μεχρι του χρονου....εχει ο θεος...Ηθελα να ξερα,εκεινοι οι Χανιωτες,βολευονται ακομα με το ΛΑΤΩ:confused:Κανονικα επρεπε να ειχαν κατεβει ολοι στο λιμανι και να κραζουν την ΑΝΕΚ που δεν διπλωνει τον ΕΛΥΡΟ με την ΑΡΙΑΔΝΗ...Κι αμα πει κανεις παλι οτι εχει λιγες καμπινες,και γιαυτο υπαρχει το ΛΑΤΩ,ηθελεστα και παθεστα;)

Link to comment
Share on other sites

Εμπόριο είναι κ ότι θέλει κάνει – ποιος λέει ότι τα πλοία ανήκουν σε συγκεκριμένους?

Τα χρήματα του ναύλου για το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ κ ΑΡΙΑΔΝΗ είναι πάρα πολλά – δε τα βγάζει στη γραμμή της Ιταλίας κ Πειραιά ούτε σε δυο συνεχόμενα χρόνια με πληρότητα 100%!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ο πρωραίος καταπέλτης του ΑΡΙΑΔΝΗ – ΣΟΦΟΚΛΗ Β – ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ είναι σωτήρας για τα λιμάνια....... φορτώνουν στη Πάτρα, Κέρκυρα κ Ηγουμενίτσα από τη Πρύμνη κ ξεφορτώνουν στην Ιταλία από τη πλώρη σε χρόνους DT.

Και όχι μόνο για την Ιταλία. Έχει τύχει να είμαι στο λιμάνι του Πειραιά πέρυσι το καλοκαίρι, σε άφιξη του ΑΡΙΑΔΝΗ από ημερήσιο δρομολόγιο με μεγάλη καθυστέρηση.

Πολύ απλά λοιπόν, είχε ανοίξει τον πλωριό καταπέλτη, έκανε ταυτόχρονη εκφόρτωση οχημάτων πρύμα-πλώρα, και σε κάποια στιγμή ενώ από την πλώρη συνέχιζε να κατεβάζει οχήματα, από την πρύμη είχε αρχίσει κανονικά η φόρτωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπορεί η Αριάδνη να μην έσωσε την Ελληνική ακτοπλοία, αλλά σώζει την Δυτική Μεσόγειο. Στο Alicante είχε ένα ατύχημα το El Djazair και έμεινε 3-4 μέρες εκτός δρομολογίων....μαζεύτηκε κόσμος και ΙΧ...πήγε η Αριάδνη...πήρε όσους μπορούσε...έπεσαν και κάποιες ψιλές ανάμεσα στις αρχές και σε όσους έμειναν με το εισιτήριο στο χέρι. Ευτυχώς, που εδώ δεν έχουμε τέτοια φαινόμενα:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Όταν με το καλό γυρίσει το Αριάδνη από τη ναύλωση στην Algerie Ferries προς το τέλος Σεπτεμβρίου, θα δέσει να κάνει την ετήσια ακινησία του (περιπου 1 μηνα)

Από ‘τι μαθαίνω κ μάλλον έτσι είναι, έχει τελευταίο προγραμματισμένο δρομολόγιο , στις 3 η 6 Οκτωβρίου από τη ΜΑΡΣΑΛΛΙΑ προς ΟΡΑΝ.

Το μέγα ερώτημα είναι τι θα κάνει μετά την ακινησία?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...Μεχρι οτι SeaStar-Attica θα κονταροχτυπηθουν στη Χιο-Μυτιληνη με ΑΡΙΑΔΝΗ (για λογαριασμο της ΑΝΕΚ) και BLUE HORIZON...

Όσο και να θέλω διακαώς να δω την πανέμορφη ΑΡΙΑΔΝΗ σε ρόλο μόνιμο και όχι κομπάρσου -ρόλο που της επιφύλαξε η ναύλωση της στην ΑΝΕΚ :(:mad:-, δύσκολα νομίζω ότι θα την δούμε στην γραμμή Χίου - Μυτιλήνης. Άλλο να βάζεις το ΚΡΗΤΗ ΙΙ γιά λίγα μόλις δρομολόγια οριακότατα στην Χίο, και άλλο την κατά τι μεγαλύτερη ΑΡΙΑΔΝΗ σε μόνιμη βάση και σε κανονικά τακτικά δρομολόγια.

Μακάρι βέβαια να διαψευστώ, αλλά -επαναλαμβάνω- το βλέπω δύσκολο έως αρκετά ...επικίνδυνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αναμένοντας τον βάπορα που ακούει στο όνομα ΑΡΙΑΔΝΗ ;) , να αναφέρουμε ότι βρίσκεται εσωτερικά σε πολύ άθλια κατάσταση και απ'ότι ακούγεται θα πάει κατευθείαν στο Πέραμα όπου το αναμένουν τα συνεργεία για τα απαραίτητα!!

Κρίμα για τέτοιων δυνατοτήτων βαπόρι να συμβαίνουν αυτά,αλλά είναι πολλά τα λεφτά στη μέση.....!!!

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις 'αθλια κατασταση'?Απο πλευρας καθαριοτητας η πχ εχουν 'ξηλωθει' καθισματα και γενικοτερα καποια επιπλα?Εξωτερικα παντως,χτες,ηταν ακομα αψογη.

Edited by NHSOS XIOS
pic-link
Link to comment
Share on other sites

προ καιρου (οταν εγινε η περιβοητη "εξεγερση" των επιβατων του λισσος), ειχε λεχθει οτι αναλογα επεισοδια ειχαν γινει και στο αριαδνη και μαλλιστα με αρκετες φθορες στο βαπορι.

ταπεινη μου αποψη ειναι οτι περα απο την αρπαχτη του καλοκαιρου, πρεπει να προσεχουμε και σε ποιος δινουμε την περιουσια μας (θα μου πειτε χ@@@καν, δεν ειναι της ΑΝΕΚB)). αλλο πραγμα να δινεις τον ελ.βενιζελο που τον εχεις 20 χρονια και εχεις κανει αποσβεση (και τον εχεις και του πεταματου) και αλλο ενα βαπορι που τα εχεις σκασει χοντρα.

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

πρεπει να προσεχουμε και σε ποιος δινουμε την περιουσια μας
Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το καράβι το έχουν για "πέταμα"...μόνο για αντικαταστάσεις και ναυλώσεις τους κάνει? Είναι δυνατόν να έχει την ίδια μεταχείριση με το Σαντορίνη? Εντάξει, μπορεί να είναι πολλά τα λεφτά των ναυλώσεων, αλλά όταν παραμένουν στην ακτοπλοϊα πλοία υποδεέστερα της Αριάδνης...είναι ενοχλητικό.
Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια και με το ΦΑΙΔΡΑ όταν επέστρεφε απο τον ναύλο το ξενοδοχειακό είχε πολλές μικροζημιές.Γενικότερα όπως είπε κι ο George σε αυτές τις γραμμές δεν φημίζονται για την διακριτικότητα του ταξιδιού τους οι επιβάτες.Από μαρτυρία φίλου μελους πληρώματος που ειχε κάνει σε βαπόρι ναυλωμένο σε ζεστά μέρη μια γυναίκα έκανε την ανάγκη της στην μοκέτα του σαλονιού.

Οπότε τα υπόλοιπα περιτεύουν...

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟFORUM ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΔΥΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. H ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ. ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΓΕΡΙΝΟΙ ΣΥΝΕΤΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΑΣ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ. ΗΔΗ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΡΓΓΕΙΟ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ....

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και καλα ταξιδια με την ΑΡΙΑΔΝΗ!Απο οτι καταλαβαινω το ολο προβλημα της 'κακης καταστασης του εσωτερικου' ηταν η καθαριοτητα,σωστα?Δηλαδη υπηρχε πληρωμα της Algerie Ferries ολο αυτον τον καιρο στο πλοιο,το οποιο δεν φροντιζε σωστα το εσωτερικο η οι φθορες ηταν τετοιες που χρειαζονταν ειδικα συνεργεια?

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το καράβι το έχουν για "πέταμα"...μόνο για αντικαταστάσεις και ναυλώσεις τους κάνει? Είναι δυνατόν να έχει την ίδια μεταχείριση με το Σαντορίνη? Εντάξει, μπορεί να είναι πολλά τα λεφτά των ναυλώσεων, αλλά όταν παραμένουν στην ακτοπλοϊα πλοία υποδεέστερα της Αριάδνης...είναι ενοχλητικό.
Όπως βλέπουμε μπορεί οι ναυλώσεις να είναι ευεργετικές για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας....αλλά όταν με την βλάβη του ΚΡΗΤΗ Ι μένει ακάλυπτη η γραμμή του Ηρακλείου ή μπαλώνεται με τον Κορνάρο....μακροπρόθεσμα πιστεύω ότι κάνει κακό στη σχέση εταιρείας-πελάτη.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...