Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Προσεχώς στα Δωδεκάνησα το «Αριάδνη»

Στα Δωδεκάνησα προτίθεται να δρομολογήσει από τη νέα δρομολογιακή περίοδο 2009-2010 το πλοίο «Αριάδνη» η Hellenic Seaways όπως προκύπτει από τις δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης που κατέθεσαν οι εταιρείες στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

Το «Αριάδνη» θα κάνει το δρομολόγιο Πειραιά-Πάτμο-Κάλυμνο Κω-Ρόδο. Στις γραμμές των Δωδεκανήσων κυρίαρχη είναι η Blue Star η οποία έχει στη γραμμή αυτή δυο πλοία τα Blue Star I και Blue Star II.

Αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς και οι δηλώσεις αυτές μπορεί να τροποποιηθούν ωστόσο η πρόθεση της Hellenic Seaways να ανακοινώσει τη δρομολόγηση του «Αριάδνη» στα Δωδεκάνησα ενισχύσει το κλίμα «έντασης» που επικρατεί μεταξύ του ομίλου της Sea Star Capital που ελέγχει ΑΝΕΚ και Hellenic Seaways και της Attica group που ελέγχει την Blue Star.

H δρομολόγηση του «Αριάδνη» στα Δωδεκάνησα έρχεται μετά την απόφαση της Blue Star να δρομολογήσει από τον προσεχή Μάρτιο πλοίο στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο, στην οποία δραστηριοποιούνται ήδη η Minoan Lines και η ΑΝΕΚ.

πηγή:Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλυμνο απο+κλειεται να μπαινει. Προφανως εννοεις Λερο. Παντως οπως συνεβη στις Κυκλαδες ετσι κ στα Δωδεκανησα ο ενας ομιλος φαινεται να ειναι μπροστα και να εχει κερδισει τον κοσμο επι σειρα ετων με αξιοπιστα πλοια, δρομολογια κ ο αλλος απλως ακολουθει προσπαθωντας να παρει κομματι της επιτυχιας του αντιπαλου. Παντως η ελευση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ ειναι αναβαθμιση των Δωδεκανησων οποτε ειναι καλοδεχουμενη ετσι κι αλλιως.

Link to comment
Share on other sites

Πατμο-Λερο μου φαινεται χλωμο να πιανει....το πιο λογικο θα ταν το Κω-Ροδο ωστε να χτυπισει στους χρονους ειδικα θερινους μηνες...παρολα αυτα το marinews εχει διαφορετικη αποψη απο μενα...:(

http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=7285

Edited by vagiliou
Link to comment
Share on other sites

Για Κάλυμνο δεν υπάρχει περίπτωση να μπει στα δρομολόγιά του.΄Δεν θα παει μια φορά , αλλά θα μπαινοβγάινει κάθε ημέρα σε αυτο το λιμάνι οπότε είναι σχεδόν αδύνατον να μπορέσει να κάνει δουλειά.Για Πάτμο για να πιάσει κι εκεί θα είναι πολύ οριακά τα πράγματα αν όχι αδύνατα, οι άγκυρες δεν πιάνουν στην λασπη, με νοτιάδες είναι δράμα οπότε κι εκεί δύσκολα θα κάνει δουλειά.

Στην Λέρο με το Λακκί για τους βοριάδες και την Αγία Μαρίνα για του νοτιάδες κάτι γίνεται αλλά θεωρώ απίθανο να ανεβαίνει τόσο ψηλά στα δωδεκάνησα για την Λέρο μονάχα χώρια που δεν την έχει δηλώσει κιόλας στα δρομολόγια.

Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα του φίλου vagiliou ότι το πιο πιθανό και λογικό ΑΝ τελικά δρομολογηθεί εκεί είναι να πιάνει μονάχα Κω-Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα ειναι στην Ηγουμενιτσα. Θα παει Πατρα κ απο εκει θα φυγει για Πειραια οπου θα φτασει μεσημερι Τεταρτης για να ξεκινησει αμεσως στο Ηρακλειο. Αδριατικη τελος για φετος λοιπον..;)

Link to comment
Share on other sites

Οτι τον κοσμεί, τον κοσμεί, δεν τίθεται θέμα. Απλά για να είμαστε ακριβείς, από το μεσημέρι και μετά και όχι από το πρωί. :)

Άντε να τελειώσει κι αυτή η αντικατάσταση του Κρήτη ΙΙ, μήπως και δούμε τελικά το πλοίο σε κάποια μόνιμη γραμμή, ή εν πάσει περιπτώση το όποιο μέλλον του. Είναι κρίμα (και θαρρώ Ελληνική πρωτοτυπία ???) το να χρησιμοποιείται αυτό το πανέμορφο καράβι ως ρεζέρβα των Κρήτη :eek:, Λατώ :eek:, για να μην πω ακόμα και των Βενετοβάπορων της ΑΝΕΚ. :(

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά αυτό το βαπόρι είναι κρίμα να χαντακώνεται και να περιπλανάται από εδώ κι από εκεί. Μακάρι να βρει σταθερό ρόλο είτε στην ακτοπλοία είτε στην Αδριατική ώστε να μπορέσει να αναδειχθεί κι όχι να βρίσκεται στην σκιά γηραιότερων.

Προσωπικά πιστεύω σαν βαπόρι και μετασκευή ήταν ότι καλύτερο προστέθηκε στον στόλο τα τελευταία χρόνια, και επίσης προσωπική μου άποψη είναι πολύ καλύτερο από τον πολυδιαφημισμένο ΕΛΥΡΟ στους περισσότερους τομείς.

Σε ένα μήνα λήγει περίπου χρονικά όταν τελειώσουν και οι επισκευες της ΑΝΕΚ λήγει η ετήσια ναυλωσή του οπότε αναμένουμε εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

Με βαση την υπαρχουσα κατασταση(ΑΝΕΚ&HSW=Βαρδινογιαννης),ο μονος τροπος για να δουλεψει σταθερα σε καποια γραμμη η ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ,ειναι να αγοραστει απο την ΑΝΕΚ,να φορεσει τα σινιαλα της(πιθανον να αντικαταστησουν κ καποιες αεροπορικες με καμπινες)και να δρομολογηθει Κρητη.

Το σεναριο των Δωδεκανησων με τα χρωματα της HSW το βλεπω δυσκολο και περισσοτερο σαν ενα αποτυχημενο πειραμα,που σημαινει,πως παλι θα ψαχνουν γραμμη για την κουκλα...

Ειναι απιστευτο πλοιο και αξιζει να μεινει στο Αιγαιο(ειτε στην Αδριατικη)εστω κ αν φορεσει διαφορετικα σινιαλα:(

Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη αφού τελείωσε τη δεύτερη περιοδεία του στην Αδριατική (πρώτη με τη ΜΙΝΟΑΝ), αυτή τη φορά με τα χρώματα της ΑΝΕΚ επέστρεψε στο Πειραιά για να αντικαταστήσει το Κρήτη ΙΙ στο Ηράκλειο.

Έτσι το πρωην καμάρι της HSW θα πρέπει να αναζητήσει το μέλλον, αφού τελειώνει η ναύλωση του πλοίου.

Σε ένα μήνα λήγει περίπου χρονικά όταν τελειώσουν και οι επισκευες της ΑΝΕΚ λήγει η ετήσια ναυλωσή του οπότε αναμένουμε εξελίξεις.

Το ερώτημα είναι κάτω από ποια σινιάλα?? Της HSW ή της ΑΝΕΚ??

Δηλαδή θα παραταθεί η ναύλωση?? Θα αγοραστεί από την ΑΝΕΚ?? Θα επιστρέψει στο στόλο της HSW και θα δρομολογηθεί από φέτος στα Δωδεκάνησα?? Ή κάτι άλλο??

Παντως πολλά μαύρα σύννεφα (με τα ερωτήματα) έχουν σκεπάσει το πλοίο:D;)

Link to comment
Share on other sites

Εαν τα αφεντικα της Grimaldi δεν το θελουν, τοτε πρεπει να το αγορασει η ΑΝΕΚ για να διπλωσει το ΕΛΥΡΟΣ στα Χανια. Η Βασιλεια των ΛΑΤΩ-ΛΙΣΣΟΣ εχει ληξει για την Κρητη νομιζω. Θα ειναι οδυνηρο να φυγει απο την Ελλαδα ενα τετοιο βαπορι.. Υπαρχει κ ο ομιλος ΑΤΤΙΚΑ που θεωρητικα θα μπορουσε να το κρατησει στα νερα μας..

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει τεθει ποτε ΣΕΙΡΙΕ;) και αν κρινω απο το οτι λειτουργουν με την λογικη των γιγαντιαιων cruise ferries ουτε προκειται καν να ασχοληθουν.

το μελλον του στην ελλαδα αναμεσα σε ΑΝΕΚ και HSW θα παιχτει. οι αλλοι μεγαλοι παιχτες εχουν πλεοναζον τοναζ και οι μικροτεροι δεν θα εχουν τι να το κανουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Είναι κάτι που περίμενα ότι θα συμβεί. Όλοι μου έλεγαν ότι το Αριάδνη ότι θα επιστρέψει στην HSW και θα μπει στα Δωδεκάνησα από φέτος. Εγώ τους έλεγα ότι το έβλεπα να συνεχίζει τη ναύλωση στην ΑΝΕΚ (χωρίς να είχα ακούσει κάτι, απλά είχα το feeling)

Link to comment
Share on other sites

Που θα το δρομολογήσει λοιπόν η ΑΝΕΚ;

Στην Αδριατική είναι πλήρης, Ηράκλειο/Χανιά καλύπτονται από 4 πλοία, ενώ τους μένει και ο Βενιζέλος ξέμπαρκος για Τυνήσιους, Κρουαζιέρες και σκάντζες.

Πολύ θα ήθελα πάντως να έπαιρνε τη θέση του Λατώ.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΕΒΕΛΗΣ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΣΟΚΑΡΠΑΘΙΑ,ΠΟΙΟ ΘΑ ΣΚΑΝΤΖΑΡΕΙ ΤΟ ΛΙΣΣΟΣ ΣΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΟΥ?ΤΑ ''ΑΡΡΩΣΤΑΚΙΑ'' ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΕ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ''ΜΠΑΜ''.

Αλήθεια βρε παιδιά..... μπαίνει η Αριάδνη στη Χίο ??? :rolleyes:

Έτσι... μιά ερωτησούλα κάνω, για να περνάει χαρούμενα η ώρα... :)

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο προγραμματισμό έχουνε στη Sea Star! Πριν 1,5 μήνα ανακοίνωσαν ότι θα το βάλει η HSW στα Δωδεκάνησα...και τώρα ανακοινώνουν ότι το ναύλωσε η ΑΝΕΚ. Οπότε 2 τινά μπορεί να συμβαίνουν: ή θέλει να το βάλει στα Δωδεκάνησα η ΑΝΕΚ με τα δικά της σινιάλα ή άρχισαν τα ζόρια σε Ηράκλειο και Χανιά και τους αναγκάζει σε αναθεώρηση σχεδίων.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Η Αριαδνη ηταν σταματημενη εξω απο τον πειραια και πριν απο λιγο ξεκινησε και φαινεται να γυρνα πισω στον πειραια.

Γνωριζουμε τιποτα;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...