Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Η ναύλωση του Αριάδνη στην Minoan πιστεύω ότι είναι επιχειρηματικό λάθος καθότι η HSW το είχε πολυδιαφημίσει από το καλοκαίρι και για να μπορέσει να σταθεί με ασφάλεια στην γραμμή πρέπει ο κόσμος και οι εταιρείες να την εμπιστευθούν και να πιστεύουν ότι και σε δύο, τρεις, δώδεκα μήνες θα υπάρχει ακόμα το ίδιο πλοίο, να υπάρχει μια αίσθηση σταθερότητας. Δεν πρέπει να υπάρχει η υπόνοια ότι μπορεί σε ένα μήνα να υπάρχει άλλο πλοίο και σε τρεις μήνες τίποτα!!!

Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι μιλάμε για τα Χανιά, όπου υπάρχει ακόμα έντονος ο τοπικισμός.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

σημερα η κουκλιτσα πηρε 30 φορτηγα κ καμια 80 ι.χ.!μερικοι πρεπει να αναθεωρησουν τα περι ναυλωσεις.στο τελος θα δουμε οτι ολα ειναι φημες που θελει η εταιρια κυκλοφορουν...

Link to comment
Share on other sites

μερικοι πρεπει να αναθεωρησουν τα περι ναυλωσεις...

Πάντως στα garage προχωρούν οι ετοιμασίες...ήδη έχουν παραγγελθεί οι μετασχηματιτές για τις πρίζες των ψυγείων, οπότε...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πραγματι ετσι το δειχνη το fakta.....Το ζητουμενο ειναι ποιος το ειπε στο Σουηδο να κανει αυτη την αλλαγη και το βαπορι να (υποτηθετε) ανηκει στην MINOAN ............

Ειλικρινα μου κανει εντυπωση το γεγονος

Link to comment
Share on other sites

Έχω ξαναπεί στο παρελθόν ότι ο Σουηδός είναι ένας καραβολατρούλης που παίρνει πληροφορίες από άλλους καραβολατρούληδες ανα τον κόσμο. Κάνω λοιπόν έναν απλό συλλογισμό τον οποίο σας καλώ να ακολουθήσετε και ο οποίος είναι: Οι άνθρωποι κάνουν λάθη! Ο Σουδός είναι άνθρωπος! Άρα: Ο Σουηδός κάνει λάθη. Αν πχ κάποιος του στείλει ότι το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ αγοράστηκε από τη ΣΑΟΣ και μετονομάστηκε σε ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΟΡΓΟΫΠΗΚΟΟΣ, πολύ πιθανό να το γράψει. Δεν σημαίνει όμως ότι στέκει κι όλας.

Παιδιά πέρα από την πλάκα όμως, μην έχετε σαν ευαγγέλιο το fakta όπως και το ais. Πριν κάποια χρόνια στην αρχική του σελίδα ο Σουηδός είχε ένα λεξικό που μετέφραζε τις βασικές έννοιες στα αγγλικά και στα ελληνικά. Το ότι έτυχε να το κρατήσω, πραγματικά με βοήθησε πάρα πολύ γιατί τώρα βλέποντας τη φράση: Utchartrad till Minoan Lines, που λέει στο ΑΡΙΑΔΝΗ ξέρω ότι εννοεί Ναυλώθηκε στην Minoan Lines και όχι πουλήθηκε. Το πουλήθηκε αναφέρεται ως Sald. Kαι αν δείτε στην σελίδα του πλοίου παραπάνω λέει: Sald till Hellenic Seaways.

Επίσης, ακόμα κι αν ένα πλοίο απλά ναυλωθεί σε μία εταιρία, αυτόματα το προσθέτει και στον στόλο της εταιρίας που το ναύλωσε. Πχ θα δείτε ότι στη σελίδα της Strintzis Ferries έχει και το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ με τον όρο Chartrad δίπλα στην ημερομηνία, που σημαίνει ναυλωμένο. Ή επίσης στη σελίδα της GRΙMALDI LINES έχει το OCEAN TRAILER πάλι με τον ίδιο όρο.

Ελπίζω να βοήθησα αν και off topic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο Αριαδνη εχουν ναυτολογηθει 2 επιπλεον ατομα απο τις Μινωικες. Ενας υπαρχος και ενας αρχιλογιστης ωστε να βοηθησουνε με την εμπειρια τους στην Αδριατικη. Κατα τα αλλα το πλοιο παει πολυ καλα. Τα δρομολογια του εχουνε υπολογιστει και εκτελουνται με 21,5 κομβους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εδω οι εφοριες εχουν αρνηθει να δοσουν επιστροφες φορου σε ζωντανους, λεγοντας τους οτι ειναι... νεκροι, σε αυτο κολλησαμε.

θα ειπε ο ΑΞΥΠ του θαλαμου επιχειρησεων στο λιμενοφυλακα βαρδυας (ή στον πολιτικο υπαλληλο), πες μου το νηολογιο του αριαδνη. ποιανου αριαδνη θα ρωτησε, των μινωικων.;)

ε τωρα ειτε εχουν dbase των νηολογιων και το πρωτο που βρηκε το εδωσε, ειτε εψαξε μονο το ηρακλειο, αλλη λογικη εξηγηση δεν υπαρχει. το τωρινο αριαδνηστις 13/1 ειχε νηολογιο πειραια. να αλλαξε ενδιαμεσα δεν ακουσαμε κατι, αλλα και να ειχε αλλαξει το κοβω να επαιρνε στο ηρακλειο γυρω στο νουμερο 30.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν λοιπον αυτο το ζευγαρακι παει στα Χανια και αυτο το ζευγαρακι παει στο Ηρακλειο, τοτε που παει η Αριαδνη? Συμφωνα με αυτα που ισχυουν τη σημερον λοιπον και με υποθεση εργασιας το οτι ο Ελυρος θα παραδωθει στην ωρα του, επιτρεψτε μου να εκφρασω τη γνωμη οτι θα ειναι το τριτο πλοιο στη γραμμη της Βενετιας κατα πασαν πιθανοτητα, μια γραμμη που τα περασμενα καλοκαιρια υποστηριζοταν ειτε απο καποιο Κρητη Ι η ΙΙ, ειτε προσπερσι απο φορτηγο-οχηματαγωγο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι γεγονός ότι σε άλλη γραμμή πέραν των Χανίων και Ηρακλείου δεν μπορεί να πάει λόγω μεγέθους.

Εκεί που το σηκώνει τα λιμάνια τους είναι η Κως και η Ρόδος όμως υπάρχουν τα εξείς προβλήματα:

1)Με τις σοροκάδες θα δεινοπαθήσει και στην παραμονή στην ρόδο θα χρειαστεί πρυμοπλαγιοδετησει και για να ειναι πιο ασφαλές και να λειτουργήσει τον πλαινό καταπέλτη μιας και εξυπηρετει καλυτερα απο το κανονικό

2)Η γραμμή έχει φθίνουσα πορεία όσο αφορά την κίνηση.Μπήκε το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ όπου ο σημαντικός στόλος των φορτηγών του πλοιοκτήτη του μπαίνουν εκεί μέσα μαζί και με κάποια άλλα.Έβλεπα για παράδειγμα την κίνηση του ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ τον Νοέμβρη-Δεκέμβρη-Γενάρη η οποία ήταν σε γενικές γραμμές η χειρότερη όλων των ετών

Οπότε μια καλή λύση είναι η ναύλωση αλλά και εκεί θα πρέπει να προσεχτει το ξενοδοχειακό του πλοίου.Είναι γεγονός ότι η εταιρία χάλασε πολλά λεφτά ώστε να το μετατρέψει σε ένα κόσμημα.Επειδή από όσα ξέρω τόσο στο ΦΑΙΔΡΑ όσο και στο ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ πολλοί επιβάτες δεν φέρθηκαν με τον δέοντα πολιτισμό θα πρέπει να προσέξει στο συμβόλαιο της ναύλωσης(αν τελικά οι φήμες πάρουν σάαρκα και οστά) αυτον τον τομέα.

Link to comment
Share on other sites

Βαρδα μην πλησιαζει το Ραμαζανι αγαπητε Earl γιατι μετα το βαπορι ειναι σαν να εχει περασει τσουναμι με huriccane μαζι;)

Οι φημες που θελουν και τον μεγαλο οriginal ΚΕΝΤΕΡΗ να ανηφοριζει οσονουπω για τα λιμερια μας, λενε επισης οτι εχει "μεταλαχθει" ολιγον απο τις επιδρομες των συμπαθητικων κελεμπιοφορων:rolleyes: το κομοδεσιο του.

Αν η ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ τραβηξει κατά La Goulete μερια, παίζει καλά να την δούμε λιγο "βομβαρδισμένη" μετά.

Αν και για να είμαστε ακριβοδικαιοι απο δώ τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα σε σχέση με την Ερυθρά.

Απο θάλασσα πάντως μάλον θε είναι το καλύτερο βαπόρι που ταξίδεψε την γραμμή της Τυνησίας ever.

Ας δίνει το meto france οσα gale θελει, ο βάπορας χαρές θα κάνει:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...