Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Δηλαδη να υποθεσω πως κυριοι μου θελετε φωτογραφιες αυριο απο την αφιξη στη Σουδα;Αντε θα δουμε τι θα γινει.Παντως επειδη το Champion θα κατσει ενα μηνα (οπως λεγεται) λεω να κανω ταξιδι πρωτα με αυτο και μετα με την Αριαδνη,οποτε το κανω δηλαδη γιατι δεν προβλεπεται συντομα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aντε θελουμε κ συγκριση , κατα την δικη σου γνωμη παντα!

Ε οσο να ναι δυσκολα να συγκριθουν.Απο τη μια ενας σχεδον νεοτευκτος πολυτελης πυραυλος και απο την αλλη μια γρηγορη 12χρονη κυρια.Σιγουρα καλη μια Mercedes SL, αλλα αλλο μια Ferrari.Παντως η Αριαδναρα θα εχει να αντιμετωπισει περα απο το κρατος ΑΝΕΚ και ενα σχεδον τελειο πλοιο αυτη τη φορα και οχι το Λισσος και το Πρεβελης.Χανει βασικα πλεονεκτηματα οπως η ταχυτητα, η ηλικια του πλοιου.Αναρωτιεμαι τι θα γινεται τα πρωινα στα φαναρια του Πηραια και αν ο Πρωταθλητης θα προσπερνα και θα μπαινει πρωτος.

Link to comment
Share on other sites

Σκαλίζοντας λίγο προς τα πίσω ανακάλυψα αυτό. Που να ήξερε ο christos ότι μετά από 29 μήνες και 8 ημέρες το πρώην (και προς στιγμήν πολύκλαυστο) Rainbow Bell, θα έκανε το πρώτο του εμπορικό δρομολόγιο από Πειραιά για Χανιά :o.

Link to comment
Share on other sites

Από σήμερα και επισήμως … η Αριάδνη στον στόλο της HSW

… αλλά το «μεγαλύτερο Επιβατηγό - Οχηματαγωγό πλοίο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας» από πού προκύπτει?

Aπο το site της HSW:

Πρόκειται για το μεγαλύτερο Επιβατηγό - Οχηματαγωγό πλοίο σε χωρητικότητα γκαράζ της Ελληνικής Ακτοπλοΐας...

Νομίζω πως τελικά μας έλυσαν την απορία...

Link to comment
Share on other sites

Ολες παντως οι εταιριες εχουν το μεγαλυτερο,σε καποιον τομεα.Η μια σε γκαραζ η αλλη σε Grt η αλλη σε επιβατες κ.ο.τ.κ!

Οπως και το ταχυτερο πλοιο...στην κατηγορια του..δεν σας λεει κατι ;; :o

Link to comment
Share on other sites

To βαπόρι από όσο μαθαίνω έχει κερδίσει σημαντικά μερίδια στους επιβάτες(την κυριακή πρέπει να πήρε 800 και επιβάτες, κοντά στα 90-100 ΙΧκαι 10 φορτηγά) και στα ΙΧ.Στα φορτηγά δεν τα πάει και τόσο καλά για την ώρα αλλά αν τυχόν καταφέρει και διατηρήσει τα μερίδια και τα αυξήσει λίγο στους επιβάτες και ΙΧ πιστεύω ότι μετα τα φορτηγά δεν θα είναι το απαραίτητο ζητούμενο για να βγει το βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Θα είναι πάλι σύμφωνα με την άσχημη συνήθεια τις πλοιοκτήτριας εταιρείας με προσκλήσεις και .... reservations? :confused:

Μακάρι να αποδειχτεί καράβι που αξίζει να πληρώσεις για να το δεις. οποτε θα ταξιδέψεις και μαζί του! (για όσους δεν πάνε στα εγκαίνια εννοώ)

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχουν λόγια...!

Πραγματικά ότι και να λέμε στο φόρουμ, ότι και να λέμε εκτός φόρουμ, ότι και να λέμε για την εξωτερική του ομορφιά αν δεν το ταξιδέψεις δεν καταλαβαίνεις για τι πράμμα μιλάμε.

Δεν θα μπω στη διαδικασία να κάνω voyage report γιατί θα πρέπει να γράφω ώρες! Απλά ίσως είναι το καλύτερα μετασκευασμένο ferry που έχω δει. Απίστευτα πολλά σαλόνια τα οποία είναι κυριολεκτικά ζήπεδα...Ένα ντεκ ολόκληρο με σαλόνια και μπαρ. Για όλα τα γούστα και όλες τις παιτήσεις. Απίστευτα πολλά και άνετα αεροπορικά καθίσματα (χωρισμένα σε πολλές αίθουσες με ονόματα νησιών) που όμως η ύπαρξή τους δεν σε κουράζει σαν το ΜΥΚΟΝΟΣ, απίστευτη διακόσμιση και απίστευτη ποικιλία και ποιότητα φαγητού;) Χαώδη γκαράζ που σου έρχεται να στήσεις goal post και να παίξεις μπάλα!! Το πλήρωμα ευγενέστατο και φιλόξενο σαν σε ξενοδοχείο 5 αστέρων. Οι καμπίνες πολυτελέστατες χωρίς υπερβολές σε μέγεθος ή άλλα πράγματα αλλά όλες με TFT/LCD τηλεοράσεις. Και η ταχύτητα μέχρι 25,5 κόμβους. Άξιζε η αναμονή και μπράβο σε όσους εργάστηκαν για να βγει αυτό το αποτέλεσμα.

Δεν μπαίνω στην σύγκριση με τον πρωταθλητή γιατί δεν ταξίδεψα μαζί του αλλά ακόμα και αν το έκανα πιστεύω ότι είναι δύο διαφορετικής φιλοσοφίας βαπόρια, οπότε και η σύγκριση λίγο άκυρη.

Μακάρι να μείνει και να κοσμεί για χρόνια τις θάλασσές μας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχουν λόγια...[...]

Μακάρι να μείνει και να κοσμεί για χρόνια τις θάλασσές μας.

Φίλε George ακριβώς το ίδιο εύχομαι και εγώ γιατί η δις...Αριάδνη ήρθε να αποδείξει ότι μπορούμε ακόμα να κάνουμε θαύματα στην Ελλάδα (μετατρέποντας μια κούκλα σε "τοπ μόντελ" π.χ.) και επίσης ότι μπορούμε να έχουμε αξιόλογα πλοία ακόμα και αν αυτά είναι second hand και όχι νεότευκτα.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέφτηκα κι εγώ το βαπόρι και έμεινα άφωνος.Εκπληκτική διαρύθμιση χώρων,πολλά και υπερπολυτελή σαλόνια,πολλά σαλόνια με αεροπορικές στο ντεκ 8 ενώ τα αεροπορικά της διακεκριμένης γίνονται πραγματικά κρεβάτια.

Το βαπόρι έχει αναρίθμητες τηλεοράσεις πλάσμα διακορπισμένες σε κάθε γωνιά του ξενοδοχειακού,μεγάλες άπλες στα σαλόνια,πολυτελείς δερμάτινοι καναπέδες και δερμάτινες πολυθρόνες που έχουν ως και ροδάκια και χειρολαβή για να τις μετακινεί ο επιβάτης εύκολα.

Οι καμπίνες είναι κι αυτές εξαιρετικές κινούμενες στο ίδιο μοτιβο με αυτές του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.Εχουν κι αυτές τηλεοράσεις πλάσμα.

Υπάρχει μεγάλη μελέτη στο βαπόρι.Ως και τα σπιτάκια σκύλων βρίσκονται στο χώρο του πρυμνιου ρεμέτζου ώστε να μην χρειαστεί να περάσουν μέσα από τα σαλόνια.Επίσης Υπάρχει τραπέζι απομωνομένο κάπως με τσοχα για τους λάτρεις της τράπουλας.

Στο σελφ σέρβις εξαιρετική ποικιλία φαγητών με 15 και παραπάνω εείδη φαγητών ενώ καρμπονάρα που ζήτησε κάποιος την ετοίμασαν επί τόπου και μπροστά στα μάτια του πελάτη.

Το βαπόρι για μένα είναι σαφώς καλύτερο εσωτερικά από το Olympic champion και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα παραπάνω από αυτό πλην της ταχύτητάς του που και πάλι ο συνολικός χρόνος ταξιδιού διαφέρει κατά 40 λεπτά αλλά με αυτές τις συνθηκες διαβίωσης στο βαπόρι ελάχιστοι βλέπω να κόπτονται να βγουν άρον άρον από το βαπόρι.

Και κάτι τελευταίο.Μέχρι τώρα στο σέρβις του επιβάτη στο πλοίο θεωρούσα την superfast μακράν την καλύτερη εταιρία.Στο ΑΡΙΑΔΝΗ η Ελλένικ μπορώ να πω ότι εφτασε αυτά τα στανταρτς.

Link to comment
Share on other sites

Σαν πλοίο όπως ακούω είναι άριστο! Πρέπει να είναι πολύ ευχάριστη εμπειρία το ταξίδι του, και θα το επιδιώξω άσχετα από το αν θέλω να πάω στην Κρήτη. Καλό είναι να στηριχθεί από τους Χανιώτες και να "κερδιθεί το στοιχημα" γιατί την επιτυχία του Αριάδνη εγώ την βλέπω σαν κριτήριο για νέες επενδύσεις..

Καί όχι καταστροφικές κινήσεις τύπου προσωρινής δρομολόγησης του Τσάμπιον (εκτός αν μείνει οριστικά που μου φαίνεται δύσκολο) ή της ΝΕΛ με "ολοκληρωτικό πόλεμο" χωρίς νέα πλοία αλλά με δικαστήρια..

Το ΑΡΙΑΔΝΗ ήταν μέγιστη κίνηση από την HSW και μακάρι να κάνει αντίστοιχες στό μέλλον. Επίσης αυτή η (στην ουσία) εκ νέου κατασκευή των εσωτερικών χώρων το κάνει να στέκεται με αξιώσεις δίπλα σε νεότευκτα πλοία και πιστεύω ότι το Έλυρος δύσκολα θα το πλησιάσει.

Μακάρι να βλέπαμε μια μέρα και το Ocean Traler με ανάλογη μετασκευή αλλά δεν το βλέπω..

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω αγαπητέ stratos γιατί τόση προκατάλυψη με την ΑΝΕΚ και το Ελυρος. Το πλοίο είναι σχεδόν ίδιο απο άποψη διαστάσεων και επιπλέον νεότερο. (1998 αντί 1996). Οπως έχομε δεί το Ελυρος έχει πολύ λίγα καταστρώματα και έτσι αναγκαστικά η μετασκευή του θα είναι ολοκληρωτική. Πώς συμπεραίνεις οτι δύσκολα θα πλησιάσει το Αριάδνη αφου λόγω ανταγωνισμού πρέπει να γίνει τέλειο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ramnh πιθανότατα το λέει αυτό ο Stratos, κοιτώντας τις τελευταίες δυο μετασκευές των πλοίων της ΑΝΕΚ, δηλαδή Σοφοκλή Β και Λευκά Όρη. Που ήταν κάπως δύσκολη περίοδο για την εταιρεία.

Αλλά τώρα που υπάρχει αρκετό μετρητό μετά την αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου, πιστεύω ότι θα δαπανήσει αρκετά χρήματα για να αποτέλεσμα αντάξιο εάν όχι καλύτερο από την ανταγωνίστρια εταιρεία στη γραμμή των Χανίων.

Link to comment
Share on other sites

Κάμια προκατάληψη φίλε μου με την ΑΝΕΚ..

Εγώ είμουνα που κάποτε "'οργωνα" τα Κύδων-Κάντια-Ρέθυμνο χωρίς καμιά "άνεση" και τεχνολογία σε αυτά τα πλοία και όταν η έννοια καραβολάτρης"κλπ. ήταν στην σφαίρα της φαντασίας..

Όμως αξίζαν τα Χανιά το καλοκαίρι τα Λισσός/Πρέβελη?

Αυτό που "καυτηριάζω" είναι η πολιτική της οπισθοδρόμησης των τελευταίων ετών στην εταιρία και όσον αφορά το Έλυρος την συντηρητική φιλοσοφία των μετασκευών, κυρίως εξωτερικά..

Έχω παραδείγματα, νομίζω όμως ότι εδω μιλάμε για το Αριάδνη..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...