Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Ο Λασκαριδης είχε ως στόχο να νοικοκυρέψει και συνάμα να αυξήσει την αξία της HSW , δημιουργώντας ένα ισχυρό brand name αυξάνοντας τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας . Στο πλαίσιο αυτό ορισμένες κινήσεις ήταν άκρως επιτυχημένες όπως αυτές με τις κατασκευές των ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ και κάποιες λιγότερα επιτυχημένες πλην ομως βοήθησαν στο να μεταπουλήσει και να βγει κερδισμένος . Τέτοιες ήταν το ΑΡΙΑΔΝΗ και το Celtic Sun. 
 

Ομως επειδή γινεται πολύς λόγος για τα new building και τα second Hand . 
Αν κάποιος κάτσει και τα δει ψυχρά τα θέματα θα διαπιστώσει ότι κατασκευάζοντας ένα new building , τα λεφτά που θα δώσεις για πολλα χρόνια δυνητικά μπορεί να στα φέρει πίσω ενώ ένα πλοίο που θα κάνεις εκτεταμένη μετασκευή , όσο και καλό να το φτιάξεις τα λεφτά που θα δώσεις δεν τα έχεις . 
Θα αναφέρω δυο παραδείγματα . Το ΙΘΑΚΗ , το οποίο για 15 χρόνια το δούλεψαν ασταμάτητα και σίγουρα είχε γράψει λογιστικό κέρδος μέχρι τότε , πουλήθηκε σχεδόν στην τιμή που κατασκευάστηκε . Απο την άλλη το ΕΛΥΡΟΣ στο οποίο ομολογουμένως έγινε μια εξαιρετική μετασκευή , κόστισε περίπου 70 εκατ. Ευρω . Υπάρχει κανείς που πιστεύει οτι μετά απο 13 χρονια μπορεί να πουληθεί και να πιάσει έστω 60 εκατ. ;;; 
Αν όμως το έκανες new building τα 70 εκατ. Θα γίνονταν πιθανότατα 100 εκατ. αλλά θα είχες πολύ περισσότερα χρόνια για να κάνεις απόσβεση και τα λεφτά που θα είχες δώσει θα τα είχες πάνω στο βαπόρι για αρκετά χρόνια ακόμη . 

καμια φορά λοιπόν το φτηνό καταλήγει ακριβό.
 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Περα απο οσα σωστα ειπαν οι @proud_ionian κ  @Annivas εγω θα δωσω και ενα πρακτικο παραδειγμα συγκεκριμενα για το Αριαδνη και το ποσο δεν στεφθηκε με επιτυχια η πορεια του στην ακτοπλοια της χωρας μας και νομιζω οτι τα 15 ολοκληρα χρονια που εχουν περασει απο το ξεκινημα του και οι ισαριθμες γραμμες απο τις οποιες εχει περασει αποτελουν υπερεπαρκες χρονικο διαστημα για να βγαλει κανεις συμπερασμα.

Σκεφτειτε λοιπον τυχαια για ενα οποιοδηποτε πλοιο ποιος ειναι o πρωτος προορισμος που αστραπιαια σας ερχεται στο μυαλο(πχ Ελυρος>Χανια).Ε για το Αριαδνη κατι τετοιο δεν εχει καμια απαντηση.

Για το Αιγαιο ειναι μεγαλο,για την Κρητη θελει αλλα τοσα κρεβατια για να ειναι ανταγωνιστικο και για την Αδριατικη ταχυτητα.Φυσικα αυτο δεν καθιστα το βαπορι αχρηστο ή κακο,προς θεου ομως εδω μιλαμε για πρακτικα πραγματα.

Και σκεφτειτε οτι μεσα σε αυτα τα 15 χρονια η HSW εχει αλλαξει 4 διαφορετικες διοικησεις..Ε ενταξει,δεν μπορει να ηταν ολοι τοσο ασχετοι που κανεις να μην μπορεσε να βρει μια θεση για το πλοιο.Εχω την αισθηση οτι η μονη περιοδος που το βαπορι εφερε καποια καλα λεφτα ηταν οταν ηταν ναυλωμενο στην Tirrenia.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Ωραια τα λετε ολοι και με επιχειρηματα, μια μικρη διευκρινιση ομως..

Το πλοιο ΣΤΕΡΙΩΣΕ στη Χιο-Μυτιληνη!

ΜΗΝ λετε οτι δεν στεριωσε πουθενα, αν δεν εχετε επαφη με τις τοπικες κοινωνιες.. Απλα, οταν πηραν το Σαμος, επρεπε καπου να το "βολεψουν" λογω της μετριας ταχυτητας..

Και στη Κω Ροδο οπως εδειξε φετος, μπορουσε να στεριωσει, τωρα ειδικα, στα χερια του Σακελη.. 

Επισης στην Αδριατικη υπαρχουν πολλα υποδεεστερα, βλεπε Αστεριωνα, κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Και γω θεωρω οτι σε Χιο-Μυτιληνη ,στεριωσε( ή τελος παντων θα μπορουσε να στεριωσει) και θα μπορουσε να εχει βρει μονιμα το ρολο του εκει.Πραγματικα αγαπηθηκε απο τον κοσμο που ειδε σε μονιμη βαση να εχει ενα μεγαλο ,γρηγορο βαπορι και στο οποιο θα μπορούσε να βρει ανετα θεση και γκαραζ ,ακομα και σχεδον τελευταια στιγμη,χωρις ιδιαιτερο συνωστισμο μιας και οι απειρες αεροπορικες "ρουφουσαν" πολυ κοσμο

Δεν νομιζω ομως οτι το προβλημα ηταν τοσο το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ ,οσο το οτι βρεθηκε η ναυλωση στην Ιταλια,αφηνοντας σε μας το σχετικα αργο ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ και το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ας είμαστε ειλικρινείς το πλοίο στέριωσε στη Χίο-Μυτιλήνη και αγαπήθηκε πάρα πολύ από την τοπική κοινωνία, επίσης λόγο ταχύτητας μπορούσε και εξυπηρετούσε άνετα και την Καβάλα σε περίοδο αιχμής. Δυστυχώς πρώτον η ναύλωση και δεύτερον το μέτριο Νήσος Σάμος έδιωξαν το πλοίο από τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με polymyt k John...Μια χαρά είχε το βαπόρι βρει το ρόλο του στη γραμμή Χίο- Μυτιλήνη. Όμως τα ήδη από τότε μάλλον κακά οικονομικά της εταιρείας που είχε ανάγκη το ζεστό χρήμα της ναύλωσης ήταν που το ανάγκασε να φύγει από τη γραμμή. Και να συμπληρώσω πως εάν δεν έφευγε το bs1 στην Ιρλανδία μάλλον Χιο-Μυτιληνη θα το βλέπαμε πάλι. Είμαι περίεργος πάντως να δω που θα το δούμε από τον Απρίλιο του 2022 κ μετά..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JohnR730 said:

Ας είμαστε ειλικρινείς το πλοίο στέριωσε στη Χίο-Μυτιλήνη και αγαπήθηκε πάρα πολύ από την τοπική κοινωνία, επίσης λόγο ταχύτητας μπορούσε και εξυπηρετούσε άνετα και την Καβάλα σε περίοδο αιχμής. Δυστυχώς πρώτον η ναύλωση και δεύτερον το μέτριο Νήσος Σάμος έδιωξαν το πλοίο από τη γραμμή.

Ετσι ακριβώς με τη διαφορά οτι το Ν. Σάμος προτιμήθηκε επειδή είναι πολύ οικονομικό, για τον λόγο αυτό το βλέπουμε σε συνεχή λειτουργία όλο σχεδόν τον χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Αλλο το στεριωσε στην συνειδηση του κοσμου και αλλο το αν στεριωσε σε μια γραμμη μονιμα.Και στα Χανια το αγαπουσε ο κοσμος οσο και στη Μυτιληνη.

Σημασια εχει να θελουν να το στεριωσουν καπου τα αφεντικα του 

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν εχει να κανει μονο με τη αγαπη του κοσμου

Το βαπορι ηταν ηδη τεσσαρα χρονια στη γραμμη και ειχε βρει το ρολο του μετα απο καποια χρονια περιπλανησης.Ταιριαζε θεωρω και στα δεδομενα της και οτι το πηραν απο εκει ειχε να κανει κυριως με τη ναυλωση και τα περισσοτερα χρηματα που εφερνε αυτη στο ταμειο της εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Αν και έχει ξαναγίνει η κουβέντα αυτή πολλές φορές στο παρελθόν, να προσθέσω ότι το Αριάδνη σαφέστατα και ταίριαξε στη γραμμή Πειραιά - Χίο - Μυτιλήνη, έστω και αν βρέθηκε σε αυτήν από σύμπτωση, την φωτιά στην τσιμινιέρα του Νήσος Μύκονος.

Στα χρόνια που έμεινε τα πήγε μια χαρά, αφού κατάφερε να καλύψει το κενό που δημιούργησε η αποχώρηση της ΝΕΛ, αλλά και τις νέες συνθήκες που δημιούργησε το προσφυγικό - μεταναστευτικό, με την απίστευτη κίνηση εκείνων των χρόνων, καθώς και τη μόνιμη αύξηση των φορτηγών οχημάτων στη γραμμή.

Θεωρώ ότι έφυγε από τη γραμμή όταν έμεινε χωρίς ρόλο το Νήσος Σάμος, μετά την εξαγορά της HSW από την Attica. Πλέον τα Νήσος Σάμος και Νήσος Ρόδος δεν είχαν ρόλο αλλού και κούμπωσαν στη γραμμή. Το Αριάδνη ήταν σαφέστατα πιο ακριβό, αλλά και πιο "χρήσιμο", είτε ναυλωμένο, είτε να καλύπτει κενά, δουλειά που δύσκολα θα έπαιρναν τα δυο Νήσος, κυρίως λόγω ταχύτητας, αλλά και για τη διαρρύθμιση του ξενοδοχειακού τους. Το Αριάδνη έχει όλο το πακέτο και πάει παντού. Ευλογία και "κατάρα" μαζί. Το ίδιο "πρόβλημα" έχουν τα Blue Star Chios και Blue Star Patmos, εξίσου "ακριβά" πλοία στην λειτουργία τους. Πολυεργαλεία και όχι μονοσήμαντα βαπόρια. 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, proud_ionian said:

Θα είχε φέρει ο Μάκης αυτό το καράβι, κάνοντας τέτοια μετασκευή, για να μπει η... Strintzis Lines στα Χανιά η σε μια γραμμή όπου δεν είχε παρουσία και υπήρχε ήδη ισχυρός παίκτης;

Η HSW είχε ήδη παρουσία στα Χανιά κάποια χρόνια πρίν το Αριάδνη έστω εποχιακά.

Το πλοίο ήρθε για να αναβαθμίσει την εταιρεία με μόνιμη παρουσία στα Χανιά αλλά δυστυχώς λόγω των γνωστών σε όλους λόγων δεν πέτυχε.

Link to comment
Share on other sites

On 11/11/2021 at 7:36 PM, lostromos said:

Η HSW είχε ήδη παρουσία στα Χανιά κάποια χρόνια πρίν το Αριάδνη έστω εποχιακά.

Το πλοίο ήρθε για να αναβαθμίσει την εταιρεία με μόνιμη παρουσία στα Χανιά αλλά δυστυχώς λόγω των γνωστών σε όλους λόγων δεν πέτυχε.

Άλλες εποχές τότε. Σήμερα όμως ως asset ενός μεγαλύτερου ομίλου, μπορώ προσωπικά άνετα να το φανταστώ τόσο στα Χανιά, όσο και στο Ηράκλειο να αντικαθιστά με επιτυχία τα Blue galaxy, blue horizon, η Κρήτη 1

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ, 176 καμπίνες το galaxy, 164 ο Ορίζοντας, 145 η Αριάδνη. Έχεις ένα point! Σίγουρα και αυτές οι 20 με 30 καμπίνες διαφορά θα δημιουργουσαν ένα θεματακι την περίοδο της μεγάλης αιχμής (μέσα Ιουλίου με τέλη Αυγούστου). Ακόμα και εάν έκανε ένα από τα 2 σκέλη σε ημερήσιο δρομολόγιο

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Και επειδη ολες οι καμπινες δεν ειναι ιδιες,συγκεκριμενα το Blue Horizon διαθετει 588 κλινες και το Blue Galaxy 622.Καταλαβαινουμε λοιπον οτι οι διαφορες με το Αριαδνη ειναι υπολογισιμες.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, MILTIADIS said:

Mε μολις 459 κρεβατια ουτε να το φανταζεσαι...

Εκτος αν εννοεις να τα αντικαθιστα για τις ετησιες τους.

Καλα τις ιδιες σαχλαμαρες λεγαμε και μεις οταν απο 700 κρεβατια του ΘΕΟΦΙΛΟΥ πεσαμε στα 70 του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και τωρα λεμε οτι μια χαρα ειναι τα 250 του ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ

Λιγη γκρινια στην αρχη και μια χαρα το συνηθιζει ο κοσμος

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το κακό ειναι πως παρότι πιο νέα...καμια φορά πανε με ταχύτητες Θεόφιλου στα καλά  του.

3 hours ago, MILTIADIS said:

Mε μολις 459 κρεβατια ουτε να το φανταζεσαι...

Εκτος αν εννοεις να τα αντικαθιστα για τις ετησιες τους.

Το θέμα ειναι να υπάρχει χώρος να φτιάξεις καμπίνες. Κάποια στιγμή θα γινει και αυτό.Ειναι πλέον 25 χρονων.Αν φυγουν τα Ροδος ,Blue Horizon,ποτε δε ξερεις.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, polmyt said:

Καλα τις ιδιες σαχλαμαρες λεγαμε και μεις οταν απο 700 κρεβατια του ΘΕΟΦΙΛΟΥ πεσαμε στα 70 του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και τωρα λεμε οτι μια χαρα ειναι τα 250 του ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ

Λιγη γκρινια στην αρχη και μια χαρα το συνηθιζει ο κοσμος

Ποιος χε..κε απο ολους αυτους για τον κοσμο;;

Εσοδα χανει μειωνοντας τα κρεβατια και μαλιστα αν κανεις την πραξη ποσο κανει ενα κρεβατι για Χανια ή Ηρακλειο επι 622 και μετα επι 459 θα δεις οτι η διαφορα ανερχεται σε αρκετες χιλιαδες ευρω.

Δεν ειναι ολες οι γραμμες Χιος-Μυτιληνη πια,ουτε μονοπωλιακες οπως εκει πανω που σου χτυπανε στ αυτια και αν δεν βρεις πας την επομενη ή παιρνεις καταστρωμα.Καθε ευρω που δεν χωραει στο βαπορι σου παει στο βαπορι του απεναντι απευθειας.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γιατί τα Κρήτη που δουλεύουν τόσα χρόνια στο Ηράκλειο έχουν περισσότερα κρεββάτια από την Αριάδνη ή έχουν περισσότερες αεροπορικές από την Αριάδνη ή είναι ταχύτερα από την Αριάδνη ή πιο ευέλικτα κτλ. Μία ιδέα είναι όλα όπως λέει και ο polmyt παραπάνω. Απλά έχουν βρει την κότα με τα χρυσά αυγά στις ναυλώσεις στα ξένα κάθε χρόνο και την πληρώνει το καραβάκι ως γυρολόγος. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι εχουν αλλα δεν το συνεχιζω γιατι δεν εχει νοημα να χαλαω τα ονειρα του καθενος. :D

Σε ολες τις γραμμες ταυτοχρονα το θελετε το Αριαδνη;;Ε σε ολες ταυτοχρονα να το εχετε,με την ευχη μου πραγματικα,αλλωστε οσο πιο μεγαλη ζητηση εχουν μετα σε καμπινες οι Μινωικες τοσο πιο κοντα θα ερχεται και ενα μεγαλυτερο πλοιο του Μανωλη στο Ηρακλειο ή ενα δευτερο του στα Χανια για να μπαινω λοιπον κ εγω στο κλιμα σας🤣

 

Κανονιστε μονο!Μην ακουσω οτι μολις με το καλο επιστρεψει το ΧΙ θα δεσει η Αριαδνη στο Περαμα και θα ξαναβγει για σκαντζα ή σε αβαρια αλλου πλοιου του ομιλου γιατι θα σας ταραξω στα quotes.^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στις 11 Νοεμβρίου στην Ανκόνα ανέβηκε το PSC της Ιταλίας στο πλοίο, 3 παρατηρήσεις συνολικά. 

 

Fire safety
07105 - Fire doors/openings in fire-resisting divisions
Malfunctioning
 
 
 
 
Fire safety
07109 - Fixed fire extinguishing installation
Not as required
 
 
 
 
Certificate & Documentation - Documents
01302 - SAR Co-operation plan for pass.ships trad on fixe
Missing
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...