Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λιμενολόγοι δεν το παίζουμε απλά εκθέτουμε τις απόψεις μας σχετικά με τις γνώσεις που έχουμε.Αυτό που γνωρίζω πολύ καλά είναι πως τα βάθη επηρεάζονται από τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες.Για παράδειγμα αν όλο το Χειμώνα είχε πολλούς Γαρμπήδες η θέση πρόσδεσης(για τη Δυτική της Ανάφης μιλάμε πάντα,η Ανατολική δεν έχει ούτως η άλλως βάθη) τότε δε θα είχε μεγάλα βάθη.Αντίθετα αν επικρατούσαν σε μεγαλύτερο ποσοστό Βόρειοι ή ΝΑ άνεμοι τότε είναι πολύ πιθανό τα βάθη να είναι μεγαλύτερα από αυτά που βλέπουμε στο ναυτικό χάρτη.Με λίγα λόγια οι διευθύνσεις του καιρού μπαζώνουν ή ξεμπαζώνουν ανάλογα από που και πόσο πνέουν.

Από ότι φάνηκε είχαν γίνει βυθομετρήσεις και ήξεραν το ακριβές βάθος,για να στείλουν το Αριάδνη.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πράγμα λεμε;) είχαν μετρήσει και δεν το έστειλαν στην τύχη.

Καλό είναι να κρατάμε και μια πισινή και να μην είμαστε απόλυτοι. (Και για τον εαυτό μου το λέω να το ακούσω) Όπως έλεγε και η Ρένα Βλαχοπούλου στον Ντίνο Ηλιόπουλο ζούμε στην εποχή των πισινών.:P

Link to comment
Share on other sites

Υπήρχε περίπτωση να ξεκινούσε βαπόρι για κει χωρίς να έχουν δει αν πιάνει; Ε είπαμε, δεν είναι τόσο καφενεία οι εταιρειες. 

Εκθέσαμε απλώς τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας, οχι για να το παίξουμε οι "έξυπνοι". 

Γιατι όμως η υδρογραφική υπηρεσία ΔΕΝ έχει διορθώσει τα βαθικά απο τη στιγμή που το πλοίο επιασε κανονικά (και άρα ο βυθός έχει άλλη μορφή) πρέπει να μας προβληματίσει. Αυτό δεν είναι απλά ένα τυπικό κομματι, φέρνει πολλά ζητήματα απο πίσω τα οποία δεν αφορούν το παρόν θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Το μονο που μου περναει απο το μυαλο ειναι οτι πηρε λιγα φορτηγα 75 που μας ειπε ο Nick  σαν πρωτη φορα για να δουν που βρισκονται γιατι συνηθως η γραμμη εχει πανω απο 100 τη μερα

Link to comment
Share on other sites

Τιμή και δόξα στο Αριάδνη που ανάβει τη γιρλάντα του και μας θυμίζει τι όμορφα που είναι τα πλοία τη νύχτα, κόντρα στη μιζέρια που αφήνει τα πλοία σαν τα φαντάσματα μές στη νύχτα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, polmyt said:

Και το ΑΡΙΑΔΝΗ νομιζω ,τουλαχιστον στη διακεκριμενη

 

9 minutes ago, BlueStarLeros said:

Σωστά νομίζεις , απλά οι περισσότερες είναι κατεστραμμένες...τουλάχιστον όσο έκανε την σκάντζα με το bs2 ήταν σε κακή κατάσταση

Με πολλες φθορες εχει γυρισει το πλοιο απο τη ναυλωση του οπως μου μετεφερε φιλικο μου προσωπο που ταξιδεψε μαζι του αρχες τις προηγουμενης βδομαδας.

Απο σκισμενες ταπετσαριες σε πολυθρονες και μπρατσα σε αεροπορικα που κρεμονται μεχρι τηλεορασεις σε καμπινες που εχουν κανει φτερα.

Link to comment
Share on other sites

Τα έχουν αυτά οι ναυλώσεις στο εξωτερικό, τα έχουμε δεί και αλλού. Το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι πως το πλοίο πέρασε 1 μήνα στο Πέραμα. Γιατί δεν μπήκαν στον κόπο να αποκαταστήσουν τις όποιες ζημιές και να βγεί το πλοίο όπως πρέπει? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το καράβι κάνει βόλτες έξω από την Νάξο...δεν προσπαθεί καν να δέσει από όσο βλέπω στην κάμερα...έχει καμία κατάληψη το λιμάνι??

υ.γ τελικά δένει τώρα με την 3η γύρα

Edited by bsdelos
Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι από Ρόδο για Πειραιά την προηγούμενη Δευτέρα με το βαποραρο για πρώτη φορά στη ζωή μου και θα ήθελα να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου. Αφιχθεντες λίγο νωρίτερα από Χάλκη με το Paros Jet, και αφού συμπληρωσαμε τις σχετικές φόρμες και δείξαμε πιστοποιητικά εμβολιασμού, ανεβήκαμε σχετικά νωρίς στο πλοίο (γύρω στις 14.30). Να αναφέρω εδώ οτι στο λιμάνι της Ακαντιας στη Ρόδο υπάρχει και εσωτερικός χώρος αναμονής επιβατων δίπλα στα εκδοτήρια των εισιτηρίων, όπου υπάρχει και σνακ- μπαρ. Ο χώρος μου θύμισε λίγο τους αντίστοιχους των ΚΤΕΛ Κηφισού, αλλά από το ολότελα πάλι καλά (χωρίς αυτό να αναιρεί τη μάλλον  τρίτοκοσμικη εικόνα της Ακαντιας). Μπαίνουμε λοιπον από τον κεντρικό καταπέλτη στο πλοίο και από την πλαϊνή πόρτα, γίνονται οι έλεγχοι εισιτηρίων και ανεβαίνουμε στο 7ο deck. Σε αντίθεση με τα περισσότερα πλοία στο Αριάδνη η reception είναι αρκετά πλώρα (όχι ίσως θετικο), οπότε χαζεύουμε όλο το deck μέχρι να φτάσουμε εκεί και να πάρουμε τις κάρτες για την καμπίνα μας. Είχαμε κλείσει με το φίλο μου, δικλινη εξωτερική καμπίνα (να'ναι καλά και το Vodafone cu😉). Γενικά ευγενέστατο το προσωπικό και ο θαλαμηπόλος μας οδήγησε στην καμπίνα μας στο 8ο deck. Γενικά - και από ένα βλέφαρο που έριξα σε άλλες ανοιχτές άδειες- οι καμπίνες του πλοίου είναι αρκετά ευρυχωρες. Το ένα από τα 2 κρεβάτια ήταν ημιδιπλο, ενώ είχε και τηλεόραση. Extra tip: στο συγκεκριμένο πλοίο αξίζει κάποιος να προτιμήσει τις καμπίνες στο 8ο deck, από αυτές του 9ου, γιατί οι δεύτερες βγαίνουν στην πλαϊνή περατζαδα του deck και έχουν ίσως λιγότερο privacy. Στον 8ο βλέπουν κατευθείαν θάλασσα. Λύσαμε κάβους από Ρόδο στις 16.05. Ευχάριστο γενικά και άκρως καραβολατρικο ταξίδι με στάσεις σε Σύμη, Κω, και Σαντορίνη (την τελευταία δεν την είδα γιατί κοιμόμουν🙂). Λίγος κόσμος και γενικά ιδανικές συνθήκες ταξιδιού σε εποχές covid. Αμφιβάλλω εαν από Ρόδο επιβιβάστηκαν  πάνω από 200 ή 300 άτομα (μαζί με τους επαγγελματίες οδηγους).  Γύρω στις 19.00 φαγητό στην τραπεζαρία self- service πολύ καλό (τιμησα την καρμπονάρα🙂). Να αναφέρω εδώ ότι δυστυχώς το ala- carte δεν λειτουργεί.  Άφιξη στην Κω on time στις 19.50, αλλά η αναχώρηση από Κω έγινε δυστυχώς στις 20.45. Υπάρχει εμφανώς θέμα με τον ουσιαστικά έναν καταπέλτη που χρησιμοποιείται και έτσι πολλές καροτσες χρειάστηκε να βγουν και να ξαναμπουν στην Κω. Υποψιάζομαι κάτι αντίστοιχο πρέπει να συνέβη και αργότερα στη Σαντορίνη, γιατί αν και κοιμόμουν είδα στο marinetraffic ότι έμεινε 1 ώρα το βαπόρι στο νησί!!!. Παντως αν και με καθυστερημένη αναχώρηση από Σαντορίνη, η Αριαδνάρα κάλυψε το δρόμο και έτσι 08.30 δέσαμε Πειραιά. Στον Πειραιά άνοιξαν και τον καταπέλτη επιβατών. Από τις 22.00 και μετά είμασταν στην καμπίνα βλέποντας σειρές στο Netflix στο κινητό ενώ γενικά κοιμήθηκα αρκετά καλά (Αν και νομίζω στον ύπνο μου ένιωσα κάποια στιγμή την άγκυρα να "πέφτει" και τις μηχανές να "μαρσαρουν" στη Σαντορίνη). Ένα άλλο υποδειγματικό στοιχείο του τεχνικού προσωπικού ήταν η άμεση του ανταπόκριση σε θέμα που δημιουργήθηκε με τα καζανάκια που δεν λειτουργούσαν σε κάποια φάση σε καμπίνες το πρωί της Τρίτης που ξύπνησα.  Μέσα σε 15 λεπτά το θέμα λύθηκε. Άκρως αναζωογονητικός πρωινός εσπρέσο στη συνέχεια στο κατάστρωμα με φόντο τις αναχωρήσεις από Πειραιά.

Συμπεράσματα θετικά: ωραίοι και μεγάλοι χώροι, καλές καμπίνες, εξυπηρετικο προσωπικό (όπως και στα "αυθεντικά" bluestarοπλοια). Γενικά θαυμάσια εμπειρία ταξιδιού που βοηθήθηκε και από τη μη ύπαρξη πολύ κόσμου.

Συμπεράσματα αρνητικά: Το πλοίο λειτουργεί σαφέστατα καλύτερα σε λιμάνια που μπορεί και πλαγιοπρυμνοδετει (όπως η Ρόδος και ο Πειραιας). Δεν είναι πλοίο για πολλά standby με πολλά λιμάνια, γιατί θα μάζευε τρελές καθυστερήσεις. Επίσης δυσανάλογα πολλοί χώροι αεροπορικών σε σχέση με τα αυθεντικα lounge σαλόνια που είναι ουσιαστικά 2. (Viva hellenic seaways 🙃). Και κάτι τελευταίο: Η κάρτα seasmiles της Bsf λειτουργεί μόνο στο κατάστημα του πλοίου. Για τα bar και τα εστιατόρια πρέπει να στείλεις email με τις αποδείξεις σου για να περάσουν τους πόντους 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κι ευχαριστούμε για το αναλυτικότατο trip report. Με τι ταχύτητα πήγαινε το πλοίο; 

Δεν κατάλαβα αν με το Vodafone cu έχεις έκπτωση στις καμπίνες. Είχατε 2κλινη και πόσα κρεβάτια είχε μέσα; Ελπίζω να ήσασταν μόνοι σας λόγω των μέτρων;

Link to comment
Share on other sites

Με το Vodafone cu ισχύει 1+1, δηλαδή με την αγορά ενός εισιτηρίου οποιασδήποτε κατηγορίας (κρεβάτι, αεροπορικό κάθισμα, οικονομική), δώρο άλλο ένα (με την προσκόμιση του κωδικού) για κάποιο άλλο πρόσωπο που ταξιδεύει μαζί σου. Έτσι για κρεβάτι σε δίκλινη εξωτερική  καμπίνα (τιμή 102 ευρώ), είχαμε δώρο άλλο ένα. Οπότε με το φίλο μου κάναμε στη συνέχεια κοινή κράτηση εξωτερικής δικλινης (ολόκληρης) καμπίνας και ετσι ήμασταν οι 2 μας μόνο στη δικλινη με αναλογία τιμής 51 ευρώ έκαστος!😉.

Η ανώτερη ταχύτητα του πλοίου που προσωπικά παρατήρησα στο marinetraffic ήταν 23,6 μίλια. Αν και δεν το αποκλείω μετά τη Σαντορίνη να ανέβασε κι άλλο, αλλά λόγω της αποβίβασης μετά ξέχασα να κοιτάξω το track του πλοίου🙄

Και μερικές ακόμα διευκρινήσεις φίλε Τασο για το Vodafone cu🙂: δεν ισχύει για καμπίνες lux (με άλλα λόγια δεν ισχύει σε καμπίνα με διπλό κρεβάτι), και - το σημαντικότερο- ο αριθμός των κωδικών που δίνεται ανά ημέρα είναι μικρός. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ομορφο και επιβλητικο πλοιο το αριαδνη, αν και προσωπικα θα μου αρεσε με το μπλε να κοβεται λιγο πιο ψηλα.

ας χαρουμε μια σαββατιατικη μανουβρα του στον πειραια, πριν τρεις εβδομαδες, χωρις να ενοχλουμε τον εθνικο υμνο.

 

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη τωρα τον Αύγουστο που πραγματοποιεί κάποια έκτακτα στις Κυκλάδες δίνει χρόνο Σύρο-Πειραιά 4h 05min και το Blue Star Paros δίνει 3h 45min ενώ και στο ais σήμερα το Ariadne πάει με 22.7 kn ενώ το Paros με 22.3 kn. Για ποιο λογο γίνεται αυτό; 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί 1ον το Πάρος θέλει ελάχιστο χρόνο να βγει από το λιμάνι και να ανοίξει και επίσης θέλει 5 λεπτά να δέσει στο λιμάνι της Σύρου.  Ενώ το Αριάδνη θέλει περισσότερο χρόνο να ανοίξει ταχύτητα όπως επίσης περισσότερο χρόνο για να δέσει γύρω στα 12 λεπτά από την ώρα που θα μπει στο λιμάνι 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...