Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

1 hour ago, margaritis24 said:

Το μειονεκτημα προς το παρον ειναι  οτι δε δουλευει το καταμπαρο  κ τα ι.χ. τα βαζει στα κυριως γκαραζ

Για ποιο λογο δε δουλεύει το καταμπαρο; 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το καταμπαρο δουλεύει μια χαρά και εκεί πάνε τα ΙΧ της Ρόδου σίγουρα. Απλως το καταμπαρο γκαράζ του Αριάδνη είναι αρκετά πλώρα, οπότε εάν δουλέψει άλλο προορισμό στο καταμπαρο, τότε πολύ πιθανόν να μείνουν τα ΙΧ γιατί θα υπάρχουν φορτηγά της Ρόδου από πάνω του. Εκτός εάν μπορεί να κάνει ειδική φόρτωση και βάλει φορτηγά για άλλους προορισμούς στη γραμμή που οδηγεί στο καταμπαρο γκαράζ, για να δουλέψει και τη Κω στο καταμπαρο.

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα ότι εν τέλει, δεν σταμάτησε χτες όπως προβλεπόταν, αλλά έκανε κανονικά το χτεσινό δρομολόγιο για Ρόδο, (με αναχώρηση 19.00, -την αντίστοιχη δηλαδή του BLUE STAR 2-όπως προφανώς θα κάνει και την επιστροφή  σήμερα από Ρόδο. 

Link to comment
Share on other sites

On 4/21/2021 at 11:55 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το καταμπαρο δουλεύει μια χαρά και εκεί πάνε τα ΙΧ της Ρόδου σίγουρα. Απλως το καταμπαρο γκαράζ του Αριάδνη είναι αρκετά πλώρα, οπότε εάν δουλέψει άλλο προορισμό στο καταμπαρο, τότε πολύ πιθανόν να μείνουν τα ΙΧ γιατί θα υπάρχουν φορτηγά της Ρόδου από πάνω του. Εκτός εάν μπορεί να κάνει ειδική φόρτωση και βάλει φορτηγά για άλλους προορισμούς στη γραμμή που οδηγεί στο καταμπαρο γκαράζ, για να δουλέψει και τη Κω στο καταμπαρο.

Στα 190 μετρα που ειναι το βαπορι, η γραμμη φορτωσης αντε να ειναι 160 μετρα απο τον καταπελτη ως την καταπακτη. Δηλαδη 13 με 14 καρότσες. 

Θελουν να μας πουν οτι δεν κατεβαίνουν τοσες καρότσες σε Συρο, Πατμο, Λερο και Κω; Περίεργο!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς το καπάκι του κατάμπαρου κοιτάει προς τη πλώρη, οπότε χρειάζεται δυο γραμμές φόρτωσης να έχει κενές. Επιπλέον η γραμμή του κορμού των Δωδεκανήσων δεν έχει μόνο ένα λιμάνι και τα φορτηγά δεν είναι όλα στην ώρα τους. Οπότε μέχρι τελευταία στιγμή έρχονται φορτηγά για τη Ρόδο (συν τις αναμονές που βάζουν). Επίσης η πλατεία μπροστά από το καταπέλτη δεν μπορεί να έχει άλλους προορισμούς και μην ξεχνάς ότι μπορεί στα νησιά να πρέπει να βάλει αμάξια ή φορτηγά για τελικό προορισμό οπότε πρέπει να έχεις κάνει ανάλογη φόρτωση για τη διευκόλυνση της. Επίσης οι οδηγοί ΙΧ θα γκρινιάζουν εάν χρειαστεί να περιμένουν να βγουν όλα τα φορτηγά από τη γραμμή διπλα και πάνω από το κατάμπαρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ήρθε η ώρα του Γιάννη Βαλαώρα, μεθορμεί στο τρίω ντόκ αυτήν τη στιγμή η Αριάδνη.

 

Και μάλιστα έδεσε και με μανούβρα ακριβείας από τον Στέλιο Καρβέλη, πρέπει να γύρισε η πλώρη του σε απόσταση αναπνοής από το Mein Schiff 5 που βρίσκεται δεμένο στην Ξυλεία. Η δεξιά άγκυρα έγινε φούντο στο ύψος του κεφαλιού του ντόκ 3 και πολύ κοντά στην πλώρη του Mein Schiff 5, πρέπει να έχουν φύγει αρκετά κλειδιά.

Link to comment
Share on other sites

Αραχτή στον ακάλυπτο η Αριάδνη τις τελευταίες μέρες, τρόπος του λέγειν βέβαια γιατί σίγουρα εσωτερικά γίνονται ετοιμασίες οπωσδήποτε. Άπλωσε και τον πλευρικό καταπέλτη, να την δούμε εδώ στο ντόκ 3.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στις δικλινες καμπίνες Α22, Α42, και ΑΒ42 που αναφέρει το σύστημα κρατήσεων στην επιλογή καμπίνας?

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Σχεδον 200 μετρα και εχει πλεον πολυ μικροτερη τσιμινιερα απο το Μυκονος..!

Εδω θα ηταν πιο αρμονικη μια αυξηση του μεγεθους της..

(Αλλα καλυτερα vα μεινει ως εχει, οπως και Χιος, BS 1,2)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Αριάδνη επιστρέφει στα δρομολόγια του στα Δωδεκάνησα και θα είναι η πρώτη φορά που θα προσεγγίσει στη Σαντορίνη, στην Ανάφη και στη Σύμη. Στην Ανάφη θα είναι το μεγαλύτερο πλοίο που θα έχει προσεγγίσει στο λιμάνι της Ανάφης, ουσιαστικά το Αριάδνη αντικαθιστά για τρία επιδοτούμενα δρομολόγια το Blue Star Patmos.

15 hours ago, Nick the Greek said:

Αραχτή στον ακάλυπτο η Αριάδνη τις τελευταίες μέρες, τρόπος του λέγειν βέβαια γιατί σίγουρα εσωτερικά γίνονται ετοιμασίες οπωσδήποτε. 

Σίγουρα άλλαξαν τη μοκέτα στο Mykonos Lounge (τα αεροπορικά καθίσματα της Α’ θέσης), οπου έβαλαν γκρι μοκέτα.

Link to comment
Share on other sites

Και το ερώτημα είναι αν τα βάθη στην Ανάφη επιτρέπουν τη προσέγγιση του Αριάδνη.Γιατί τα βάθη κυμαίνονται από 7-8 μέτρα.Αν προσεγγίσει θα προσεγγίσει πολύ οριακά δεδομένου ότι θα έχει και μεγάλο βύθισμα λόγω του γεμάτου γκαράζ για τα Δωδεκάνησα.

Όντως θα είναι η πρώτη του προσέγγιση στη Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη μπαινόβγαινε στη Χίο που τα βυθίσματα ήταν πάντα μικρά και είναι και στρούγκα. Και θα έχει πρόβλημα στην Ανάφη που είναι ανοικτό πέλαγος?

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε σήμερα η καλοκαιρινή σεζόν για το Αριάδνη, αναχώρηση με 15λεπτη καθυστέρηση για Σαντορίνη - Ανάφη - Κώ - Ρόδο. Μπορεί να μην είμαι παρών αλλά οι πηγές μας εντός λιμένος αναφέρουν περίπου 75 φορτηγά, 60 εκ των οποίων για τα Δωδεκάνησα και 15 για τη Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Παντως για τα βυθισματα του πλοιου που λεγαμε πριν στο προτελαυταιο δρομολογιο για Δωδεκανησα που ημουν στη φορτωση εφυγε πατημενο με 7.40 βυθισμα

Link to comment
Share on other sites

6.2 ελάχιστο βύθισμα στην Ανάφη και 6.2 κοντά στο ντοκο.

Στη Χίο είχε βυθίσματα αλλά όχι στα νότια της λεκάνης όπου χαρακτηριστικά τότε ο καπτα Διαμαντής "σφήνωνε" την μπάλα στα αβαθή και γυρνούσε την πρυμη. 

Link to comment
Share on other sites

Με 7.40 βύθισμα δεν πιστεύω ότι θα μπορέσει να πιάσει στην Ανάφη. Γιατί στους χάρτες λέει ότι είναι 6.30 βύθισμα. Εάν και οι τοπικές αρχές του νησιού λένε ότι το βύθισμα στο λιμάνι στην Ανάφη φτάνει τα 7.50. Το Πρέβελης με φορτίο στη πρύμη φτάνει το βύθισμα του 6.45 και είναι οριακό όταν ειδικά τα νερά είναι τραβηγμένα. Το Αριάδνη εάν θυμάμαι καλά έχει βύθισμα 6.50 κενό φορτίου. Στη Χίο τα βυθίσματα στο λιμάνι ξεκίνησαν με γύρω στα 7+ μέτρα όταν μπήκε το Λισσος και στη συνέχεια έγιναν κάποιες εκβαθυνσεις και το βύθισμα έφτανε κοντά στα 8 μέτρα, όταν είχε νερά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...