Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

35 minutes ago, BlueStarLeros said:

Δεν είναι τα σινιάλα το πρόβλημα άλλα οι 17 ώρες περίπου που θα πρέπει να περάσει κάποιος καθισμένος σε μια αεροπορική μέχρι τη Ροδο, αν δεν θέλει να πάρει καμπίνα. Η αντίδραση θα έρθει όταν θα σκευφτει σε πιο πλοίο έχει πιο πολύ άνεση.

 

Προσωπικα θεωρω οτι το βαπορι είναι μια χαρα άνετο.Εχει αρκετα κρεβάτια για τη σημερινη εποχη(οπως ειπα και αλλου 600 και 700 κρεβατια δυσκολα θα ξαναδουμε σε βαπορι).Τα αεροπορικα και η λογικη του πλοιου πουλμαν εμενα δεν μου αρεσει, αλλα αν δεν υπηρχαν αεροπορικα ο κοσμος δυσκολα θα μπορουσε να απορροφηθει απο τα σαλονια.Το εχουμε δει πολλες φορες στα παλιοτερα night ferry ,με τον κοσμο το βραδυ να την βγαζει με υπνοσακους και να την πεφτει καναπεδες ή πανω σε καρεκλες.Χωρια οτι με τοσα αεροπορικα ο επιβατης ξερει οτι θα βρει τη θεση του και δεν θα τσακωθει με τον διπλανο του για τις αποσκευες που ειναι πανω σε καναπεδες και καρεκλες

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, BlueStarLeros said:

Δεν αναφέρομαι τόσο στις ώρες όσο στην διάφορα ενός καθίσματος αεροπορικού τύπου σε αντίθεση με έναν καναπέ σε ένα σαλόνι.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ταξιδέψει ακόμα με το Αριάδνη για να ξέρω την άνεση των κοινόχρηστων χώρων αλλά ξέρω τι σημαίνει να είσαι καθισμένος σε ενα αριθμημένο κάθισμα σε αντίθεση σε έναν καναπέ

Εάν θυμάμαι καλά, το Αριάδνη έχει 2 lounge areas (σαλόνια) οικονομικής θέσης, ένα στο deck 7 κάπου στο μέσον του (μετά τη ρεσεψιόν), και ένα στο deck 8 στην πρύμνη (επικοινωνεί με το εξωτερικό ανοιχτό κατάστρωμα). Επίσης στο deck 7 υπάρχει και το πλωριό σαλόνι διακεκριμένης θέσης (crystal lounge νομίζω λέγεται). Γενικά τόσο το Αριάδνη όσο και- ακόμα ίσως περισσότερο- το Νήσος Σάμος είναι τα πλοία της hellenic seaways που εχουν μια κάπως μεγαλύτερη ποικιλομορφία στους χώρους τους. Επίσης να αναφέρω ότι το Αριάδνη έχει πέρα από self-service και εστιατόριο a- la- Carte (το μόνο της hellenic που έχει). Την αισθητική "πλοίου-κτελ"  πιο πολύ νομίζω ότι τη νοιώθεις στα νυν bs myconos κ bs chios (ευτυχώς έχουν και τα 2 αρκετές περαντζαδες κ ανοιχτά καταστρώματα)

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που έχω ταξιδέψει με το πλοίο έχεις πολλές επιλογές.  2 σαλόνια οικονομικής , 1 σαλόνι διακεκριμένη, 1 χώρο με vip καθίσματα αεροπορικού τύπου. Και γενικά αμα θες έχεις όλες της επιλογές.  Πιστεύω ότι σε πολλές γραμμές μπορεί να ταιριάξει γιατί είναι ένα πλοίο το οποίο έχει πολλούς χώρους και έναν ικανοποιητικό αριθμό με καμπίνες. 

Link to comment
Share on other sites

Α...ναι ξέχασα όντως τα δερμάτινα ανακλινομενα VIP στο 9ο deck (mykonos lounge λέγεται νομίζω ο χώρος). Τέτοια καθίσματα μόνο στα παλάτια της minoan είχα δει (σε ένα ταξίδι μου στο Ηράκλειο θυμάμαι είχα κάνει ωραιότατο ύπνο σε ένα τέτοιο κάθισμα 🙂)

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είχα ταξιδέψει σε ένα τέτοιο κάθισμα στο Φαιστός Παλάς το original (επί Grimaldi παράξενο που το προτίμησα έναντι του Κρήτη εε; :) ) .Πράγματι όμορφη εμπειρία,σου έδιναν ακουστικά στη reception,με ατομική μικρή τηλεόραση ραδιοφωνο και χαμηλό φωτισμό για ύπνο.Συγνώμη για το off topic.

Τώρα το Αριάδνη μπορεί να έχει όμορφα παρόμοια καθίσματα στο ντεκ 9 όμως δε νομίζω να έχουν ατομική τηλεόραση κτλ.Ο ίδιος όμως χώρος έχει μεγάλο ύψος και καλό φωτισμό,στην Ιαπωνία είχε jakuzzi και σάουνα.

Τέλος δε καταλαβαίνω γιατί αμφισβητείται η ποιότητα και η εργονομία των χώρων του Αριάδνη.Μια χαρά καράβαρος είναι με τα όλα του.Επαναλαμβάνω αυτό που είχα γράψει,δεν υστερεί πουθενά από το BS1 μόνο στους 2 κόμβους μικρότερη υπηρεσιακή ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Για οποιον ενδιαφερεται στη gallery εχει φωτογραφιες απο σχεδον ολους τους χωρους του πλοιου.

Εψαξα και για deck plan οπως ειναι σημερα αλλα δεν βρηκα,οποτε το μονο που μπορω να προσφερω ειναι ενα πλανο του πλοιου ,οταν ηταν στην Ιαπωνια.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δεν πιανει τις ταχύτητες των Blue, αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα το ανοίξουν και θα σταθεί αξιοπρεπώς. Με ένα 24αρη θεωρώ πως ολοι θα είναι ικανοποιημένοι.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, George...f said:

Σαφώς και δεν πιανει τις ταχύτητες των Blue, αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα το ανοίξουν και θα σταθεί αξιοπρεπώς. Με ένα 24αρη θεωρώ πως ολοι θα είναι ικανοποιημένοι.

Θα ήταν ένα πολύ καλό σενάριο και εύχομαι να μπορεί να τα πιάσει, αλλά γνωρίζουμε αν μηχανικά πλέον μπορεί να τα φτάσει; Εγώ πιστεύω ότι καλοκαίρι θα κινηθεί γύρω στους 22-23 κόμβους και τώρα 19-21 το πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου μου φαίνεται υπερβολική αυτή η ταχύτητα. Ακόμα και στα Χανιά τον πρώτο καιρό που προσπαθούσε να δείξει τα δόντια του στον Ολυμπιονίκη, και ουσιαστικά άδειο ταξίδευε και τότε από φορτηγά, μέχρι 25,5 έπιανε. Σε ποια γραμμή πέτυχε την ταχύτητα που αναφέρεις;

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

με ολη την καλη διαθεση, δεν εχει νοημα αυτο το παιχνιδι με τα δεκατα του μιλίου.

μπορει να εχει πιασει 26 σε καποιο δρομολογιο με λιγα φορτηγα (οπως τη δευτερα του πασχα) και με ευνοϊκο ρευμα, αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να βγαλει δρομολογιο πηγαινοντας συνεχεια 26. Το +/- 23 μου φαινεται περισσοτερο ρεαλιστικο και αυτο οταν υπαρχει λογος ;) 

Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, proud_ionian said:

με ολη την καλη διαθεση, δεν εχει νοημα αυτο το παιχνιδι με τα δεκατα του μιλίου.

μπορει να εχει πιασει 26 σε καποιο δρομολογιο με λιγα φορτηγα (οπως τη δευτερα του πασχα) και με ευνοϊκο ρευμα, αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να βγαλει δρομολογιο πηγαινοντας συνεχεια 26. Το +/- 23 μου φαινεται περισσοτερο ρεαλιστικο και αυτο οταν υπαρχει λογος ;) 

Έτσι ακριβώς. Στα Χανιά δεν είχε πάρει μεγάλο μερίδιο στα φορτηγά  και αναχωρούσε με 15-20 κομμάτια, ενώ στη Χίο - Μυτιλήνη ψώνιζε περίπου 60-80 μ.ο.

Εδώ στα Δωδεκάνησα που θα έχει φουλ νταλίκα στο γκαράζ (100-120) σχεδόν σε όλα τα δρομολόγια το πιο ρεαλιστικό σενάριο είναι να ταξιδεύει 22-23 μίλια ταχύτητα. Θα φανεί βέβαια και στην πορεία.

Η ταχύτητα πάντως είναι κάτι πολύ σχετικό . Επηρεάζεται από φορτίο (ειδικά στα ταχύπλοα πάρα πολύ), θαλάσσια ρεύματα, καιρικές συνθήκες , χρήση stabilizers , μηχανική κατάσταση ενός πλοίου, αν είναι καθαρά ή βρώμικα τα ύφαλά του , αν έχει γίνει πρόσφατα αμμοβολή ή αφαίρεση όλων των στρωμάτων με υδροβολή και έχει εφαρμοστεί για antifouling σιλικόνη....

Όλοι αυτοί οι παράγοντες αν στιγμιαία έχουν θετικό πρόσημο μπορεί ένα πλοίο να εκπλήξει με την ταχύτητά του εκείνη την στιγμή . Όμως δεν μπορεί να θεωρηθεί defacto ότι μπορεί να την κρατήσει σταθερά στην καθημερινότητά του.

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση, γιατι δεν εχω παει προς τα κει, η ρηγα επανατοποθετηθηκε..;

Το 26,2 που ειδε ο φιλος, ηταν με το ρευμα του Καφηρεα, κανονικα εκεινη την μερα κανα 25αρι θα πηγαινε..

Στο ιδιο σημειο εχω δει το Σαμος και με 21,5 που κανονικα ανεβαινει με 19,3.

Συνηθως η Αριαδνη πηγαινοερχοταν Π-Χ-Μ με 22,5-23,5. Τωρα ομως που πανε πια ολα κομμενα, βλεπω να το πανε και αυτο με 20-21..

Ειδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...