Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

 

Ariadne Main Particulars / Αριαδνη Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Ariadne

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Rainbow Bell(1996-2005) Ferry Himuka(2005-2006)

IMO Number: 9135262

LOA / Μέγιστο Μήκος: 195,95 m

Breadth / Πλάτος: 27,00 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 13957 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1996

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Mitsubishi Heavy Industries, JAPAN

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 X N.K.K-Pielstick 33980 KW

____________________________________________________________

(1996, ex-Rainbow Bell, Ferry Himuka)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Την ώρα που θα γίνεται με παραδοσιακό τρόπο η καθέλκυση του νεότευκτου πλοίου της Helenic Seaways, στα ναυπηγεία Ελευσίνας, ο πρόεδρος της εταιρείας Κωνσταντίνος Κληρονόμος θα ανακοινώσει και την αγορά του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου "Χιμούκα", το οποίο ναυπηγήθηκε πριν δέκα χρόνια στην Ιαπωνία και σύμφωνα με τους πρώτους σχεδιασμούς το πλοίο ίσως ναυλωθεί στο εξωτερικό.

Προηγουμένως όμως, θα έρθει στο Πέραμα για να υποστεί εκτεταμένες επισκευές, ώστε να συμμορφωθεί στις ευρωπαικές προδιαγραφές. Το πλοίο μεταφέρει 1.500 επιβάτες και αναπτύσσει ταχύτητα 26 κόμβων.

Βέβαια δεν αποκλείεται το νέο πλοίο, να δρομολογηθεί και στις εσωτερικές γραμμές, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα αφού δεν χωράει στα περισσότερα ελληνικά λιμάνια, παρά μόνο στα μεγάλα, όπως του Ηρακλείου, της Ρόδου και των Χανίων. Έτσι, μάλλον αποκλείεται για τις γραμμές της Χίου – Μυτιλήνης και της Σάμου – Ικαρίας. Το πιθανότερο είναι για τις γραμμές της Κρήτης και των Δωδεκανήσων ( Κως – Ρόδος).

Πάντως υπάρχει πρόταση από ναυλομεισιτικούς οίκους το νέο πλοίο να ναυλωθεί σε μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού, για να εκτελεί δρομολόγια σε γραμμές του εξωτερικού, αποκλειομένης της γραμμής της Αδριατικής.

Εξάλλου σήμερα το πρωί (11.45 π.μ.) στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας, θα γίνει η τελετή καθέλκυσης του νεότευκτου πλοίου της εταιρείας "Νήσος Χίος", το οποίο θα είναι έτοιμο τον προσεχή Ιούνιο και θα δρομολογηθεί, όπως δηλώθηκε στο ΥΕΝ, στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά. Το "Νήσος Χίος" είναι αδελφό του σκάφους "Νήσος Μύκονος" το οποίο είναι δρομολογημένο στη γραμμή Πειραιάς- Χίος – Μυτιλήνη.

Η νέα ώθηση της εταιρείας μετά την ενίσχυση της θέσης του Πάνου Λασκαρίδη είναι αυτονόητη και εικάζεται ότι τις επόμενες εβδομάδες θα αναληφθούν και άλλες πρωτοβουλίες, ώστε να καταστεί η HSW σε καταλυτικό παράγοντα ανάπτυξης των θαλασσίων συγκοινωνιών στην Ελλάδα.

Η εταιρεία, η οποία θα δώσει μέρισμα στους μετόχους για την εφετινή χρήση, ετοιμάζεται ολοταχώς για την είσοδο της στη Σοφοκλέους, η οποία προσδιορίζεται μετά την ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων της στο Εφετείο για την υπόθεση του "Εξπρέας Σαμίνα".

www.capital.gr

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Βαρυς αχος ακουγεται, πολλα ντουφεκια πεφτουν!

Ο Στριντζης κανει πολεμο με Γιαννη κι Αποστολη!

Ουστ απο δω Βεντουρηδες κι εσυ βρε Κρητικατσι,

εγω θα παω στα Χανια, πηγα και στη Μυτλην(παχυ το ν).

Πολλα επεκτατικα σχεδια ακουω, Δωδεκανησα, Χανια και αλλα τετοια. Νομιζω πως το οραμα του Δημιουργου παραμενει ζωντανο αν και βεβαια εν οψει εισοδου στο Χρηματιστηριο, πολλα θα ακουσουμε. Ενα φαινεται να ειναι σιγουρο, οτι το συγκεκριμενο πλοιο ειναι δυναμη και θα εχει παρα πολυ πλακα να το δουμε να μπαινει στα Χανια και να κοντραρει την εταιρεια που απ' οσο μπορω να ξερω ηταν η πρωτη που σκεφθηκε να το φερει στην Ελλαδα...

Link to comment
Share on other sites

Κριμας θα'ναι να μην ταξιδεψει ουτε αυτο στα νερα μας.:( Μετα το Ocean Trailer αλλος ενα καταπληκτικος Ιαπωνας ερχεται και μακαρι να μπει στο Αιγαιο.Δε φαινεται παραλογο παντως να το δουμε στα Χανια αντι του Μυκονος.Αντε τωρα φερτε με το καλο και τα Suisen και Hamanasu :P

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρη μετασκευουλα θελει και ειναι ετοιμο για Χανια

ε όχι και μικρή μετασκευούλα! Στην ανακοίνωση για την αγορά του πλοίου από τον Κ. Κληρονόμο, αναφέρθηκε πως θα γίνει εκτεταμένη μετασκευή συνολικού κόστους 15-20 εκατομμυρίων ευρώ. Ειπώθηκε δε πως η μετασκευή θα γίνει στην Ελλάδα :(

Link to comment
Share on other sites

Eδω για να παρετε μια γευση και απο το εσωτερικο

http://images.google.gr/images?hl=el&q=ferry+himuka

Η αρχη εγινε με τα Σ.Βενιζελος/Λευκα Οροι και ευτυχως συνεχιζεται με τα πανεμορφα ιαπωνεζικα θηριακια.Το θεμα ειναι τωρα η μετασκευη να το κανει ακομα πιο ομορφο και να μην κλεισουν απλα τους πρυμνιους χωρους με ασχημες υπερκατασκευες.Ξερουμε αν η ταχυτητα των 26 κομβων ειναι πραγματικοτητα?

Link to comment
Share on other sites

Αν το κάνουν και αυτό Ro/Ro τότε καιρός είναι να αρχίσουμε τις απεργίες πίνας και τα συλλαλητηρια στο κέντρο τις Αθήνας! Πανέμορφο το πλοίο όταν το δώ στην Ελλάδα θα κάνω σαν τα κοριτσάκια που βλέπουν το Ρουβά!Πάρτε και μία καλή φώτο έτσι για να ξεκ@&$%σετε. Για όποιον θέλει και άλλες φώτο just mail me!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν το κάνουν και αυτό Ro/Ro τότε καιρός είναι να αρχίσουμε τις απεργίες πίνας και τα συλλαλητηρια στο κέντρο τις Αθήνας! Πανέμορφο το πλοίο όταν το δώ στην Ελλάδα θα κάνω σαν τα κοριτσάκια που βλέπουν το Ρουβά!Πάρτε και μία καλή φώτο έτσι για να ξεκ@&$%σετε. Για όποιον θέλει και άλλες φώτο just mail me!!!!

Den nomizw Apostole oth ton kanoyn roro giath einai Solas Compliant. Th na soy pw....8a doyme. Auto pou einai sigoyro einai oth ton perimename 6 xronia prin kai twra elpizoyme na doyme kalw douleia!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μερικά στοιχεία για το RAINBOW BELL από κάποιον ψαγμένο...

Στις 31/10/02 η HAYASHI MARINE ζητούσε $ 25,000,000 για το πλοίο. Από το www.intbrokers.com.au υπήρχαν αρκετές πληροφορίες...

Τα δύο αδελφά εκτελούσαν τη γραμμή Muroran (Hokkaido)-Naoetsu (Honshu)-Hakata(Kyushu).

Το 2001 παροπλίστηκαν και τότε η ΑΝΕΚ εκδήλωσε αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά δυστηχώς...

Χαρακτηριστικά του πλοίου

Καθελκύστηκε Δεκέμβριο 1995 στα MITSUBISHI H.I. SHIMONOSEKI

Μήκος ολικό : 195,95

Μήκος καθέτων : 184,35

Πλάτος : 27,00

Βύθισμα : 6,70

DWT : 6174

Ταχύτητα : 27,51 μέγιστη

24,90 υπηρεσιακή

Μηχανές : 2 Χ NKK SEMT-PIELSTICK 14PC4-2V

Ιπποδύναμη : 23100 έκαστη/400 RPM

Ηλεκτρομηχανές : 3 X DAIHATSU 6DL-28

Ιπποδύναμη : 1800 έκαστη/720 RPM

A/A max : 100%

Για οτιδήποτε άλλο στη διάθεσή σας!

Link to comment
Share on other sites

Σε συνδυασμό με μία δημοσίευση που αναφέρει την πιθανή καθυστέρηση του ΧΙΟΣ μπορούμε να υποθέσουμε πως το βαπόρι (ΝΗΣΟΣ ΚΡΗΤΗ???, υποθετικό όνομα λέω, χωρίς να έχω ακούσει κάτι) να κάνει Πειραιας-Χανιά και το ΜΥΚΟΝΟΣ να παραμείνει στη Χίο. Και με τη δρομολόγηση του ΧΙΟΣ για Χιο - Μυτιλήνη το ΜΥΚΟΝΟΣ να κάνει Κυκλάδες-Σαμο-Ικαρία.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο θα το παραλάβουν στις αρχές του νέου έτους, για να είναι μέχρι τέλος Ιανουαρίου στην Ελλάδα. Εάν μείνει (το πιθανότερο σύμφωνα με τις πληροφορίες μου) το πλοίο στην Ελλάδα (δηλαδή δε ναυλωθεί), η πιθανότερη γραμμή είναι Πειραιά Χανιά!!

Link to comment
Share on other sites

Απο τις γραμμές που ενδιαφέρουν την εταιρία μόνο στα Χανιά μπορεί να σταθεί πουθενά αλλού.Ακόμη και η Ρόδος και η Κώς που έχουν άπλα για να γυρίσει δεν έχουν τους κατάλληλους ντόκους για να πρυμοπλαγιοδετήσει και τέτοια πλοία στις άγκυρες στέκονται μόνο με μπουνάτσα.

Το απέδειξε και ο πρόγονός του στην πάτρα που ήταν στις άγκυρες και έβαλε αέρα και πήγε πάνω στο Σουπερφαστ 6 αν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να τους βγαλουν και -δεν γνωριζω αν γινεται- να κλειναν αυτα τα σημεια.Ουτως η αλλως αχρηστοι ειναι και δεν χρησιμοποιουνται κυριως αν δρομολογηθει στο Αιγαιο.

Link to comment
Share on other sites

Αν μου επιτρέπετε συνάδελφοι...εκτιμώ ότι θα ήταν πολύ σωστή κίνηση να αφαιρεθούν οι πλαϊνοί καταπέλτες και να τοποθετηθούν στην πρύμνη αντί του ενός!

Θα βελτιωθεί κατά πολύ η εικόνα αλλά και η πρακτικότητα του πλοίου...

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να τους βγαλουν και -δεν γνωριζω αν γινεται- να κλειναν αυτα τα σημεια.Ουτως η αλλως αχρηστοι ειναι και δεν χρησιμοποιουνται κυριως αν δρομολογηθει στο Αιγαιο.

Όλα γίνονται αρκεί να βάλει κάποιος το χέρι στην τσέπη. Όσο πιο βαθιά, τόσο και πιο πολλά γίνονται...;)

Πάντως σύμφωνα με αυτά που γράφτηκαν παραπάνω το χέρι θα μπει βαθιά στην τσέπη.

Link to comment
Share on other sites

Η HELLENIC SEAWAYS με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την αγορά ενός ακόμη Επιβατηγού – Οχηματαγωγού πλοίου, του «FERRY HIMUKA», το οποίο πρόκειται να παραληφθεί εντός του Δεκεμβρίου 2006.

Το πλοίο κατασκευάστηκε το έτος 1996, στα Ιαπωνικά Ναυπηγεία «MITSUBISHI», έχει μήκος 196 μέτρα, πλάτος 27 μέτρα, υπηρεσιακή ταχύτητα 26 κόμβων και μεταφορική δυναμικότητα 1.800 επιβατών και 700 Ι.Χ. οχημάτων (ή 120 Φ/Γ οχημάτων).

Η μετασκευή του πλοίου πρόκειται να γίνει στην Ελλάδα και θα αφορά στην προσαρμογή του στους Διεθνείς Κανονισμούς Ασφαλείας, καθώς και στην πλήρη ανανέωση των ξενοδοχειακών χώρων, ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν στο ταξίδι τους, άνεση και πολυτέλεια εφάμιλλη ενός σύγχρονου κρουαζιερόπλοιου.

Με την παραλαβή του πλοίου «FERRY HIMUKA», η HELLENIC SEAWAYS ολοκληρώνει ένα ακόμη σημαντικό τμήμα του Επενδυτικού Προγράμματος της, τηρώντας έτσι την δέσμευσή της απέναντι στους κατοίκους των νησιών και στους μετόχους της για συνεχή και διαρκή ανανέωση του στόλου της.

www.hsw.gr

post-210-128326960743_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

[...]ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν στο ταξίδι τους, άνεση και πολυτέλεια εφάμιλλη ενός σύγχρονου κρουαζιερόπλοιου.

[...]τηρώντας έτσι την δέσμευσή της απέναντι στους κατοίκους των νησιών...

Να υποψιασθώ ότι δεν θα ναυλωθεί στο εξωτερικό? Οπότε...Δωδεκάνησα ή Χανιά? Για Δυτικές Κυκλάδες δεν το βλέπω:D
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...