Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Ποσειδών (IMO 7302885)


Recommended Posts

Ανήκε κατά πλοιοκτησία στην Arkadia Lines αλλά τότε που έκανε Λεμεσό - Χάιφα και έφερε το όνομα KADIA EXPRESS ήταν υπό την διαχείριση του Ηλία Τροχίδη.

Link to comment
Share on other sites

Για ποσο καιρο ταξιδεψε με αυτο το ονομα;

Το συγκεκριμενο δεν μπορω να πω οτι ηταν η αδυναμια μου.Ισως γιατι παντα το συγκρινα με το οριτζιναλ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΞΠΡΕΣ

 

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Polmyt, σύμφωνα με το ναυτιλιακό ημερολόγιο μου το όνομα αυτό το κράτησε γύρω στον ενάμισυ μήνα από τέλη Απριλίου έως περίπου τα μέσα Ιουνίου 1993.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Από τα πλέον αγαπημένα μου πλοία. Το ταξίδεψα το 97 όντας μικρό παιδί από Πάρο προς Πειραιά αλλά έχω κάποιες μνήμες και εικόνες που είναι έντονα χαραγμένες στο μυαλό μου.  Πολύ ιδιαίτερο σουλούπι, ειδικά μετά την μετασκευή. Και αυτή η τσιμινιέρα αξέχαστη. Στα της ταχύτητας, από ότι φαίνεται μας τα χάλαγε αλλά ήθελα να το ψάξω λίγο. 

Από data βρήκα πως η ταχύτητά του αναφέρεται στους 22 κόμβους αλλά προφανώς μιλάμε για όταν βγήκε από το Ναυπηγείο και φυσικά πριν την μετασκευή. Και όπως γράφεται πιο πάνω, προς το τέλος (2004) είχε πέσει στα 16 - 16,5. 

Επίσης με μια σύντομη έρευνα διαπίστωσα ότι το πλοίο το καλοκαίρι του 2000 έκανε σχεδόν κάθε βράδυ Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη με αναχώρηση στις 22:00.

Και το ερώτημα που τίθεται είναι με πόση ταχύτητα άραγε να ταξίδευε εκείνη την περίοδο? Που ήταν στο ξεκίνημά του επί Hellas Ferries. 

Γιατί για να βγει το δρομολόγιο πρέπει να ήταν από 18 και πάνω. 

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Svo 22 κόμβους δεν νομίζω να τούς είχε στο τσεπάκι ποτέ... μάλλον αυτή η ταχύτητα που βρήκες αναφερόταν στο original ποσειδών εξπρές που βούλιαξε στο λιμάνι της Πάρου. Το βραδυνό δρομολόγιο της παροναξίας πρέπει να το έβγαζε με 17-18 kts μιάς και αυτή πρέπει να ήταν η υπηρεσιακή του ταχύτητα. Θα συμφωνήσω ότι ήταν ιδιαίτερο σουλούπι και ενδιαφέρον να ταξιδέψεις τουλάχιστον για τα εξωτερικά του καταστρώματα, εσωτερικά δεν πρέπει να ήταν αξιομνημόνευτο. Μαζί με το Ολυμπία και το Θεόφιλος πρέπει να ήταν τα μοναδικά βαπόρια με 2 μπλέ γραμμές στην πλώρη τους. Επίσης επί HELLAS FERRIES αυτό και το σαντορίνη πρέπει να ήταν τα μοναδικά με διαφορετική απόχρωση του μπλέ χρώματος πάνω από τα βρεχάμενα.

Link to comment
Share on other sites

22 δεν πηγαινε 19 με λιγο ζορι.. οταν εγινε η αλλαγή απο Dimitrios σε Poseidon 2 επειδή είχε πολύ βάρος πρυμα και πανω για να πιασει τα 19 εκοψαν απο τα καταστρωματα πισω γύρω στα 2 μετρα και ξηλωσαν ολη την τζαμαρια στην κοντρα γεφυρα 

Link to comment
Share on other sites

18 με το ζορι κ το βορια να το σπρωχνει απο πισω!πολυ ωραιο το deck  της κοντρα γεφυρας ειχα κανει ονειρικο ταξιδι εκει πανω!

Τον εκλεισε τοτε πανω στο φαναρι στο Αμαρα στη Ναξο κ ο υπαρχος μετα τον εκλεισε στον τσαπμαν κ το βουνο πριν το λιμανι,ανεβαινει ο καπτα Πασχαλης κ δεν ηξερε τιποτα που φωναζε ο κοσμος🤣

Link to comment
Share on other sites

Το Κρατζί της Πάρου ακόμα θα χει τα σημάδια του.Ειχε πέσει απάνω με όλο το δρόμο.Ευτυχως με τη πλώρη.

Με 16-17 κόμβους θυμάμαι να ταξιδεύει.Τιμιο βαπόρι με ωραία καταστρώματα.Το σαλονι οικονομικής που προστέθηκε στην Ελλαδα πρύμα στο ντεκ πάνω από αυτο της γεφυρας ολα τα λεφτα.Πρύμα αν θυμάμαι καλα είχε και πισινα;Ή όποια στο Αιγαίο δε πρέπει να χρησιμοποιήθηκε,στην Αδριατική μπορεί.

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα τα 22  μου φάνηκαν πολλά ,για αυτό και είπα να το αναλύσουμε για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο. Ευχαριστώ για τη συζήτηση.

Δεν είναι δα και από τα πιο δημοφιλή της τότε εποχής όπου υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες αλλά και φωτογραφίες.

Προσωπικά αυτό που θυμάμαι πολύ έντονα είναι αυτή η σκάλα που οδηγεί από το άνω deck 8  στο deck 7 όπου είναι οι βάρκες. Πολύ όμορφη θέα προς την τσιμινιέρα. Από τη κόντρα γέφυρα δεν θυμάμαι και πολλά να πω την αλήθεια παρά μια εικόνα προς την πλώρη.

Για την κόντρα που αναφέρετε παραπάνω @ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ @margaritis24 με το Ιθάκη νομίζω είχα διαβάσει κάτι στον Eφοπλιστή αλλά μπορεί να το μπερδεύω με μια άλλη κόντρα του Blue Star Naxos με κάποιο πλοίο της GA ferries πάλι στην Πάρο

Μιας και ανοίξαμε την συζήτηση στην μανούβρα του πως ήταν ? 

Link to comment
Share on other sites

Το σαλόνι οικονομικής ήταν πρύμα είχε και πίστα χορού και ήταν στο ντεκ της γεφυρας και οχι στο απο πάνω διορθωνω αυτό που έγραψα ανωτερω.Ηταν εσωτερικα απο τις περατζαδες.Το θυμάμαι πολύ καλά.

Το σαλόνι διακεκριμένης ήταν στο καθρέφτη κάτω από τη γέφυρα.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Δεν ηταν Απολλωνας αλλα γυρναγε σιγουρα καλυτερα απο το Super Naias  που εκαναν εκεινη τη εποχη τη γραμμη μαζι!επεφτε κ απο τη μεσα πλευρα στη Ναξο λοξα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...