Jump to content
Shipfriends

Εξπρές Ποσειδών (IMO 7302885)


Recommended Posts

Τι αρκετή ζημιά τους έχουν αλλάξει τα φώτα και τα δύο.Ας πρόσεχαν είναι δυνατόν να μην σου κάνουν αυτά τα 2 βαπόρια?αλλά πήγαν σε ανθρώπους που ξέρουν να τα δουλέψουν. :rolleyes:

Και πληρώνει τώρα την νύφη το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ :eek: .Αλλιώς έτσι και το πούλαγαν στην Ελλάδα ο πρώτος που θα κατέθετε προσφορά θα ήταν ο Κώστας ο Αγαπητός.Ενα βρααδυνό Παροναξία να το έβαζε και μετά να δεις τι θα κονομάγε κι αυτός. :)

Αλλα την μυρίστηκαν την δουλειά. Τον φουκαρά τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ τον είχαν φτάσει στο σημείο να σέρνεται B) πέρυσι κι όμως καργαριστός ανεβοκατέβαινε με 199 πουλημένα κραβάτια.

Δεν τους άρεσαν φαίνεται αυτά τα λεφτά. :P

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ελπίζω ότι όταν μάθουν τα λαγωνικά μας πότε φεύγουν να ειδοποιήσουν γιατί εμείς που μένουμε μακριά δεν μπορούμε να μυρίσουμε τα νύχια μας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ερχεται η ώρα του Γιάννη βαλαώρα. :(

Από ότι άκουσα πολύ πιθανόν την Κυριακή να μας αποχεραιτήσουν τα βαποράκια και καλά για τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ αλλά για το ΟΛΥΜΠΙΑ θα είναι σωστή τραγωδία. :D:(:(

Αύριο ελπίζω να μάθω σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ

Τους λόγους για τους οποίους δόθηκε από το ΝΑΤ πιστοποιητικό μη οφειλής για το πλοίο ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ της HELLENIC SEAWAYS παρά την απορριπτική εισήγηση της υπηρεσίας, ζητεί να μάθει από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλη Κεφαλογιανη, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αθανάσιος Λεβέντης.

Τη Πέμπτη 12 Μαΐου σε ερώτηση του στη Βουλή και μετά την καταγγελία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Ε.Ν. (ΠΕΜΕΝ) και του ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ την προηγούμενη εβδομάδα, ο Αθ. Λεβέντης αναφέρει ότι “Το πλοίο είχε ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το ΝΑΤ ύψους 150.914,00€. Η εισήγηση της υπηρεσίας ήταν απορριπτική η οποία όμως αγνοήθηκε από τον πρόεδρο του ΝΑΤ έχοντας και τη συναίνεση της πλειοψηφίας του Δ.Σ., μέλος του οποίου είναι βασικός μέτοχος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, δόθηκε το πιστοποιητικό”, και προσθέτει: Η ενέργεια αυτή δείχνει ότι η κυβέρνηση στο πλαίσιο της πολικής της για ενίσχυση των εφοπλιστικών αδιαφορεί και επιτρέπει τη διασπάθιση των χρημάτων που καταβάλλονται για τις συντάξεις των απόμαχων της θάλασσας.

Πηγή ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 13/05/05

Μυρίζομαι ένα σκάνδαλο??

Γιατί να χαριστούν αυτά τα λεφτά στην εταιρεία, η οποία τα έχει κρατήσει από τους ναυτικούς της!!!

Καθώς και ποιος είναι μέλος του Δ.Σ. του ΝΑΤ αλλά είναι και μέτοχος στην HSW???

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το απογευματάκι ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ κάπνιζε ελαφρά.Προφανώς είχαν βάλει μπροστά καμια ηλεκτρομηχανή.

Οχι τίποτα άλλο τώρα που θα φύγει θα χάσουν και το parking.Οσοι από την εταιρία είχαν δουλειά εκεί κοντά το έβαζαν μέσα.

Νεώτερες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα φύγουν μέσα στην εβδομάδα πιθανότατα από Πέμπτη μέχρι Κύριακή. :D:D:confused:

Link to comment
Share on other sites

Και ο Ποσειδωνας ειχε φωτα στο γκαραζ και κοσμο μεχρι αργα το βραδυ του Σαββατου. Λογικα θα ειχε και χθες. Ετοιμαζονται πυρετωδως λοιπον για την αναχωρηση

Link to comment
Share on other sites

Αλλά δεν είπες το καλύτερο!! :confused: Ότι λέει ο Ποσειδώνας είναι καλό βαπόρι B)B) ενώ το Ολυμπία έτσι και έτσι :mad::mad: (για την ακρίβεια είπε όχι και τόσο καλό), εκείνη τη στιγμή φαντάστηκα ότι θα έβγαινες έξω και θα το πέταγες στη θάλασσα!! :D:D Μου αρέσει που μας ρώταγε αν ξέρουμε τα βαπόρια?? ;);) Ειδικά το Ολυμπία το έχουμε μεγαλώσει οι ίδιοι!! ;);)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι αμά το παρατήσεις το πλοίο.Και το ΟΛΥΜΠΙΑ στο τέλος το παρατήσανε στέλνοντας και τον κατάλληλο άνθρωπο στην μηχανή για να το δέσει. :mad:

Αλλά όχι κι ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ καλύτερος μηχανικά από το ΟΛΥΜΠΙΑ. :mad:

Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ εδώ και 3 καλοκαίρια πήγαινε με 16 μίλια με το ζόρι χώρια που μια δόση με την επιθεώρηση μέσα διαλύσανε όλες οι ηλεκτρογεννήτριες του)σύμφωνα με τον ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ).

Αύτα τουλάχιστον το ΟΛΥΜΠΙΑ δεν τα είχε στο τέλος μόνο κανα μήνα πριν δέσει οριστικά πήγαινε με 16 μίλια.

Link to comment
Share on other sites

Οσους κι αν ρώτησα σήκωναν τα χέρια ψιλά και κανείς δεν μπορούσε να μου πει με βεβαιότητα. :mad:

Και μόλις είδα τον Ινδό να μπαίνει στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ πήγαμε με τον Π100 και μας τα είπε χαρτί και καλαμάρι.

Μας είπε σε 5-6 ημέρες άρα την Τετάαρτη θα κατέβω κάτω κι αν δεν φύγουν εκείνη την ημέρα θα τον ξαναρωτήσω να μάθω λογικά θα ξέρουν τότε σίγουρα. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ο Ποσειδωνας καπνιζε σημερα το πρωι ενω εξαφανιστηκε και η ελληνικη σημαια απο τον πρυμναιο ιστο. Νομιζω πως η αλλγη ονοματος ολοκληρωθηκε, απλα περιμενουμε να δουμε ποτε θα το βαψουν κιολας. δυστυχως με το σκοτεινο αντικειμενο του ποθου του Ηλια, δεν υπαρχει αναλογα καλη οπτικη επαφη για να δουμε τι γινεται, παντως στην πλωρη το ονομα ειναι ακομα Εξπρες Ολυμπια.

Link to comment
Share on other sites

Nick να υποθεσω πως δεν ειχαμε καινουρια σημαια ε???

Οι πιθανοτερη ειναι Αγιου Βικεντιου. Ολα μ αυτες φευγουν συνηθως. :D:D

Ολικο ναυλο και τα ρεστα. Ο πιλοτος Ηλιας που θα το βγαλει απο τον Πειραια ειναι ετοιμος ψυχολογικα???

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τον ανταποκριτη του Shipfriends εξω απο τον καταπελτη του πλοιου, ο Ποσειδωνας εβγαλε τις λεντιες που ειχε απο την αριστερη του μπαντα!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με νεοτερες και αχνιστες πληροφοριες, το ονομα του Ποσειδωνα ειναι οντως Express P και μπορει την Τριτη να μεθορμησει διπλα στο Ολυμπια, τωρα πια Εξπρες Ο. Οι διαλυτηριοι αντιμετωπιζουν προβληματα γιατι στο Ολυμπια δεν μπορουν να δουλεψουν τις μπομπες του πλοιου, ενω στον Ποσειδωνα δε μπορουν να ασφαλισουν τον καταπελτη. Συμφωνα με τα λεγομενα διαλυτηριου δε, τουλαχιστον για την επομενη εβδομαδα ο Ποσειδωνας δεν προκειται να φυγει, φανταζομαι οτι τα ιδια ισχυουν και για το Ολυμπια.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έφτασε ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ Τουρκία αυτά δεν θα φτάσουν? :eek:

Δεύτερον οι Ινδοί καλό είναι να βάλουν το χεράκι στην τσέπη και να πληρώσουν και κάτι.

Τα πλοία από την εταιρία έχουν παραδοθεί έχουν φύγει από πάνω τους και αυτοί του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ κάθε τρεις και λίγο πιάνουν τους μηχανικούς και ειδικά του ΑΘΗΝΑ να τους δείξουν διάφορα πραγματα.

Κανονικά έπρεπε να πάνε στην εταιρία να πουν να στείλουν 2 ανθρώπους που τα ξερουν τα βαπόρια να τους πληρώσουν οι Ινδοί και μετά να τους δείξουν ότι θέλουν.

Οχι να πιάνουν στο φιλότιμο τον καθένα. :eek:

Η γνώση πληρώνεται εγώ αυτό ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Καλα....

Αυτοι κοιτανε να φυγουνε και χεστηκανε.... Ενα αυτοματο θα βαλουν και θα φυγουν μετα. Ουτε στη γεφυρα παταει κανεις ουτε στο μηχανοστασιο. Ανεβαινουν που και που κανουν καμια διορθωση και μετα παλι μονο του. Σιγα μη ρωτησουν και πως παει το βαπορι... Αν τα ταξιδεψουν και ανασφαλιστα μεχρι κατω τοτε κλαφτα :eek:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...